ɴᴀᴜɢʜᴛʏ ʙᴏʏ ᴠs ʜᴇᴀᴅ ᴘʀᴇғᴇᴄᴛ (...

By zurichi_

116K 7.8K 5.9K

✦✧✧ 🄲🄾🄼🄿🄻🄴🅃🄴🄳 ✧✧✦ Warning ⚠⚠⚠ Yaoi detected!! 😂💢 Dan mempunyai part 🌈 jadi sila hati² ya 😂🦑 Sin... More

N B H P 1 💢
N B H P 2 💢
N B H P 3 💢
N B H P 4 💢
N B H P 5 💢
N B H P 6 💢
N B H P 7 💢
N B H P 8 💢
N B H P 9 💢
N B H P 10 💢
N B H P 11 💢
N B H P 12 💢
N B H P 13 💢
N B H P 14 💢
N B H P 15 💢
N B H P 16 💢
N B H P 17 💢
N B H P 18 💢
N B H P 19 💢
N B H P 21 💢
N B H P 22 💢
N B H P 23 💢
N B H P 24 💢
N B H P 25 💢
N B H P 26 💢
N B H P 27 💢
N B H P 28 💢
N B H P 29 💢
N B H P 30 💢
N B H P 31 💢
N B H P 32 💢
N B H P 33 💢
N B H P 34 💢
N B H P 35 💢
N B H P 36 💢 (END)
Extra (KhaIzo) Part 1 🦆
Extra (KhaIzo) Part 2 🦆
Extra (KhaIzo) Part 3 🦆
Extra (KhaIzo) Part 4 🦆
Extra (KhaIzo) Part 5 🦆
Extra (KhaIzo) Part 6 🦆 (END)
31 Disember 😂 (Ganti tahun lepas punya 💀)

N B H P 20 💢

2.3K 193 77
By zurichi_

(PAMM!!)

"Siapa bagi kau kebenaran masuk bilik aku ha?!! Kan aku dah cakap jangan masuk bilik aku!!"soal Boboiboy sambil membaling bola sepaknya ke arah Fang dengan kasar.

"Memang kau tak bagi, tapi mak kau bagi. Jadi apa aku boleh buat? Aku ikut je..."jawab Fang dengan selambanya sambil mengelak dari serangan Boboiboy. Boboiboy menjadi sakit hati apabila melihat balingannya tidak mengenai Fang. Fang tersenyum dengan senyuman mengejek ke arah Boboiboy.

"Tak kena~"ejek Fang yang sengaja menaikkan kemarahan Boboiboy. Boboiboy menggenggam penumbuk dan mencari apa-apa lagi yang boleh dibaling pada Fang tetapi tidak menjumpai apa-apa. Akhirnya Boboiboy terduduk di atas lantai dan memeluk lututnya akibat terlalu malu.

"Dahlah... Janganlah tengok... Aku malu tau!!"marah Boboiboy dengan suaranya yang agak bergetar menjadikan Fang yang mendengarnya terkejut dan segera bangun dari posisi duduknya lalu menghampiri Boboiboy.

"W-weh Boboiboy, kau... Okay tak ni??"tanya Fang risau sambil menepuk sedikit bahu Boboiboy tetapi Boboiboy enggan menjawab. Fang menjadi semakin risau dengan Boboiboy. Tiba-tiba Fang mendapat suatu idea dan mengambil tuala yang masih tersangkut di bahunya lalu diselimutkan Boboiboy menggunakan tuala itu.

Perlahan-lahan Boboiboy mengangkat kepalanya dan memandang Fang dengan pandangan hairan. Belum sempat Boboiboy membuka mulut, Fang terlebih dahulu telah mentertawakan Boboiboy.

"Boboiboy kau pfft!! Kau nangis ke?!! Biar betik hahaha!! Baru naked depan aku je dah nangis, nanti kalau--"

"Ish!! Mana ada aku nangis!! Akukan baru lepas mandi, mestilah muka aku basah Ish!!"potong Boboiboy yang sudah merah mukanya dan menolak badan Fang lantas bangun dari posisi duduknya.

"Eleh, dah malu nak menipu pula pendek ni. Aku nampak kot kesan air mata kat pipi kau tu. Ingat aku rabun?"balas Fang dengan selambanya menjadikan Boboiboy semakin naik angin dan memusingkan badannya menghadap Fang.

"Kau memang rabun pun landak!! Dah, pergi tengok pintu sana!! Aku nak pakai baju!! Dan satu lagi, aku tak pendek, kau tu je yang perasan tinggi!!"marah Boboiboy sambil menunding jari telunjuknya pada Fang manakala Fang hanya smirk.

"Perasan tinggi, huh??"soal Fang perlahan sambil berjalan mendekati Boboiboy menjadikan Boboiboy sedikit takut dan perlahan-lahan mengundurkan dirinya ke belakang sehingga kakinya terkena bahagian tepi katilnya.

"Kau ni je yang pendek tapi tak sedar diri... Betul tak?"ujar Fang sambil mengangkat dagu Boboiboy agar dia dapat lihat wajah Boboiboy dengan lebih dekat. Boboiboy yang melihat wajah Fang amat dekat dengannya sudah blush.

"Kau ni kiyut kalau kau nak tahu... Lagi-lagi bila kau berkemban macam perempuan macam sekarang ni..."ujar Fang dengan nada perlahan sambil melepaskan dagu Boboiboy kemudian memegang kedua-dua bahu Boboiboy.

"Aku nak 'makan' kau boleh~?"tanya Fang yang sengaja ingin menggoda Boboiboy membuatkan Boboiboy yang mendengarnya terkejut.

"Ha?!! Kau nak ap-- Umph!!"

Belum sempat Boboiboy menghabiskan soalannya, Fang telah pun menyambar bibir Boboiboy dan menolak Boboiboy sehingga Boboiboy terbaring di atas katil. Posisi sekarang, Boboiboy terbaring manakala Fang berada di atasnya.

"Fhang!! Lhehhpasss!!"

Fang langsung tidak menghiraukan kata-kata Boboiboy, sebaliknya dia mula memasukkan lidahnya ke dalam mulut Boboiboy. Alang-alang Boboiboy dah buka mulut, apa salahnya ambil kesempatan betul dok?

Fang mula meneroka semua bahagian di dalam mulut Boboiboy membuatkan Boboiboy tidak selesa dan terus menolehkan wajahnya ke tepi sehingga kisshuan terlepas. Boboiboy mengalihkan pandangannya ke arah Fang.

"Kau asal ha?!!"soal Boboiboy tidak puas hati dengan wajahnya yang sudah blushing. Fang smirk dan mendekatkan wajahnya dengan leher Boboiboy.

LICK~

Fang mula menjilat leher jenjang Boboiboy dengan lidahnya sehingga Boboiboy meremang dan menolak-nolak badan Fang agar Fang melepaskannya. Tetapi semua usahanya hanya sia-sia.

"W-woi!! Jangan sentuh akulah landak!!"marah Boboiboy yang sudah geram.

Tiba-tiba Fang terdengar seperti bunyi tapak kaki seseorang menghampiri bilik Boboiboy.

"Boboiboy! Dah siap pakai baju ke belum?"soalnya dari luar. Fang yang dapat mengecam suara itu terus melepaskan Boboiboy. Takut-takut kantoi nanti. Yelah, pintu pun tak tutup masa Boboiboy masuk tadi.

"Nasib kau baik sebab ada mak kau, kalau tak... Aku dah gigit kau..."ucap Fang perlahan manakala Boboiboy hanya krikk krikk mendengarnya.

Tidak lama kemudian, terlihatlah puan Arina berjalan menghampiri bilik Boboiboy dan menjenguk ke dalam untuk melihat apa yang sedang berlaku. Terkejut puan Arina apabila melihat Boboiboy sedang berbaring di atas katil dengan memakai tuala. Puan Arina 'Try not to think hitham'.

"Err... Boboiboy? Kenapa Boboiboy baring atas katil dengan err... Tak pakai baju?"tanya puan Arina hairan manakala Boboiboy hanya diam. Nampak sangat dia masih cuba proses apa yang Fang lakukan padanya tadi.

"..."

Fang sweatdrop melihat Boboiboy yang loading dan memandang puan Arina dengan senyuman kekok.

"Boboiboy, dia err... Kata dia ngantuk, sebab tu dia baring. Dia kata nak tidur sekejap..."ucap Fang yang tolong menjawabkan soalan puan Arina untuk Boboiboy.

"Pula dah... Hmmm... Kot ya pun ngantuk sangat, pakailah baju dulu... Boboiboy bukannya budak kecil lagi..."nasihat puan Arina yang hanya mampu menggelengkan kepalanya. Boboiboy bangun dari posisi baringnya dan memandang puan Arina dengan pandangan tidak puas hati.

"Tapi mak!! Boboiboy tak ngantuk!! Tadi Fang tu, dia yang--"

"Em... Mak cik, boleh saya guna bilik air? Saya nak mandi..."tanya Fang yang sengaja memotong kata-kata Boboiboy. Boboiboy pout.

"Ohh boleh... Tapi Fang ada tuala ke?"tanya puan Arina balik. Fang menggelengkan kepalanya. Puan Arina tersenyum kecil dan berjalan ke arah almari pakaian Boboiboy kemudian mengambil sehelai tuala berwarna oren yang mempunyai gambar-gambar landak kecil di bahagian lipatan. Boboiboy sudah membulat matanya apabila melihat tuala itu.

"Nah, Fang boleh pinjam tuala Boboiboy..."

Fang mengambil tuala yang ada di tangan puan Arina dengan sopan. Tidak lupa juga Fang mengucapkan terima kasih.

"Mak!! Itukan tuala favourite Boboiboy!! Mana boleh bagi land-- Fang pakai!!"bantah Boboiboy yang sudah menyilangkan kedua-dua tangan di dadanya. Puan Arina menghela nafas.

"Biarlah Fang pinjam. Fangkan takda tuala... Boboiboy janganlah kedekut sangat..."tegur puan Arina manakala Boboiboy hanya memuncungkan bibirnya tanda protes.

"Mak ni macam lagi suka Fang je..."monolog Boboiboy tidak puas hati sambil menjeling Fang yang sedang berjalan keluar dari biliknya dalam diam.

"Tak guna punya landak!!"monolog Boboiboy lagi.

---

Malam itu...

*Di bilik Boboiboy*

"Boboiboy, pinjam phone kau sekejap"ucap Fang sambil mengambil phone Boboiboy menjadikan Boboiboy terkejut.

"Woi!! Kau nak buat apa?! Bagi balik!!"soal Boboiboy sambil cuba mengambil semula 'phone'nya dari Fang.

"Ish kau ni!! Aku nak call abang akulah, nak cakap dengan dia aku tidur kat rumah kau!!"jawab Fang yang sambil menjauhkan phone Boboiboy sehingga Boboiboy tidak dapat mengambilnya. Boboiboy pout.

"Yelah, tapi jangan lama-lama. Habis kredit aku nanti"balas Boboiboy tidak ikhlas sambil menolehkan kepalanya ke arah lain.

Fang mendail nombor Kaizo dan menekan button call. Fang menunggu panggilan diangkat.

"Hello?"

"Hello, kau siapa ha?!"soal Kaizo dengan suara lantang sehingga Fang terpaksa menjauhkan jarak phone dan telinganya.

"Woi, ni akulah... Yang kau tiba-tiba nak marah ni asal?"jawab Fang bengang.

"Ohh kau... Ha, asal kau call aku dan asal kau tak balik-balik lagi?! Kau tahu tak dah malam?!!"soal Kaizo tidak puas hati. Fang sweatdrop.

"Haihh kau ni... Aku stay kat rumah Boboiboy sebab hujan... Esok kalau rajin aku baliklah..."jawab Fang dengan santai.

"Ohh... Eh? Kau cakap rumah siapa tadi?!!"soal Kaizo.

"Aku end call dulu..."ujar Fang yang sebagaja tidak menjawab soalan Kaizo.

"Woi!! Jangan palau akulah anje--"

(TUUT!!)

"Nah"

Fang memberikan semula phone itu pada tuannya. Boboiboy mengambilnya dengan agak kasar dan terus meletakkannya di bawah bantal. Fang melihat jam yang sudah menunjukkan pukul 11:30 malam. Fang naik ke atas katil Boboiboy.

"Woi, kau nak apa?!"soal Boboiboy. Fang menghela nafas.

"Tidurlah. Kan dah lewat ni... Patutnya kita tidur pukul 10 tadi tau..."jawab Fang tenang lantas merebahkan badannya di atas katil Boboiboy. Boboiboy poker face dan...

(BUKK!!)

Menolak Fang dengan kuat sehingga si landak tergolek ke atas lantai. Fang memegang pinggangnya yang terasa sakit akibat jatuhan tadi dan memandang Boboiboy dengan pandangan tidak puas hati.

"Woi!! Apasal kau--"

"Nah toto!!"

(BUFF!!)

Boboiboy membaling toto itu sehingga terkena betul-betul pada muka Fang.

"Hoi!! Bagilah el--"

"Bantal!!"

(PUKK!!)

Kena muka Fang lagi.

"Dah, aku tidur"ucap Boboiboy tanpa rasa bersalah lantas merebahkan badannya pada katil dan menarik selimutnya sehingga ke paras dagu.

Fang hanya mampu bersabar dengan sikap Boboiboy yang teramat sopan itu dan mula membentang toto itu di atas lantai. Sebelum Fang merebahkan badannya, Fang sempat memandang Boboiboy.

"Hish budak ni... Nasib dia ni crush aku, kalau tak dah lama aku 'crush'kan dia dengan penumbuk aku ni..."gumam Fang menahan geram dan merebahkan badannya ke atas toto itu.

-30 minit kemudian-

Boboiboy bangun dari posisi baringnya dan turun dari katilnya. Boboiboy mendekatkan mukanya dengan Fang kemudian menjentik hidung Fang. Boboiboy menunggu, tetapi Fang tidak memberikan sebarang reaksi. Ini membuatkan Boboiboy tersenyum puas dan segera naik semula ke atas katilnya. Boboiboy mula mengambil sesuatu dari bawah katilnya.

"Papuru!! Akhirnya aku dapat peluk kau!!"ucap Boboiboy gembira sambil memeluk anak patungnya yang tidak lain tidak bukan ialah Papuru dan merebahkan badannya di atas katil.

"Kalau Papuru takda, Boboiboy tak boleh tidur..."ucap Boboiboy lagi sambil tersenyum kecil. Semakin lama Boboiboy dapat rasakan kelopak matanya memberat. Beberapa saat kemudian, Boboiboy pun berlayar ke alam mimpi dengan memeluk Papuru.

Fang membuka matanya dan mengubah posisi baringnya kepada posisi duduk. Fang memegang hidungnya yang dijentik Boboiboy tadi.

"Sakit siot!! Nak jentik pun agak-agaklah!! Tak payahlah kuat-kuat!!"bebel Fang yang dapat rasakan hidungnya mula berdenyut-denyut. Fang berdiri dan melihat Boboiboy sedang tidur sambil memeluk anak patung landak. Fang mahu tergelak.

"Pfft!! Aku dah agak dah, patung landak tu memang dia punya!!"gumam Fang yang cuba menahan dirinya agar tidak ketawa. Perlahan-lahan Fang menarik Papuru sehingga terlepas dari pelukan Boboiboy. Fang menatap Papuru seketika.

"Tch!! Blalah kau landak!! Semak je nak tidur dengan crush aku!! Hmph!!"

Fang melemparkan Papuru sehingga Papuru terkena pintu bilik dan jatuh ke atas lantai. Kemudian Fang naik ke atas katil dan berbaring di sebelah Boboiboy. Tidak lupa juga Fang menarik Boboiboy ke dalam pelukannya.

"Biar aku gantikan kau punya Papuru ya?"bisik Fang dan menutup matanya. Tiba-tiba Fang dapat rasakan Boboiboy menukar posisi tidurnya dan membuka matanya. Fang hampir-hampir menjerit kegembiraan apabila melihat Boboiboy sedang tidur menghadapnya. Jarak mereka berdua amat dekat sehingga Fang dapat menghidu bau rambut Boboiboy.

"Wanginya rambut kau... Bau strawberi..."bisik Fang sambil mengukir senyuman kecil. Fang menatap Boboiboy seketika.

"Boboiboy, walaupun kau tak sukakan aku dan selalu layan aku macam aku ni orang asing, kau kena tahu yang aku... Sentiasa sukakan kau. Dan itu takkan sesekali berubah..."gumam Fang dengan pandangannya yang tidak lekang dari wajah chubby Boboiboy.

"Aku harap, suatu hari nanti kau akan sukakan aku balik..."gumam Fang lagi.

"Selamat malam ya Boboiboy"

(CHUPP~)

Fang meng'kisshu' dahi Boboiboy dengan kisshuan singkat kemudian perlahan-lahan menutup matanya.

Meanwhile di tempat Papuru...

Papuru:Kalau aku ni bernyawa, dah lama aku tembak kau dengan serangan duri aku landak!! Tak guna kau!! Bagi tuan aku balik!! Aku tak nak tidur atas lantai yang hina ni!! Aaaaarghh!! Kenapa aku tak boleh bergerak ni?!! Huaaa!! Boboiboy!! Papuru nak peluk Boboiboy!! ಥ_ಥ💔 *nangis*

To Be Continued

Lol, dah nak dekat 2k word 😂 Patah jari ku 😂

Continue Reading

You'll Also Like

19.5K 1.6K 33
♤♤♠︎ On Going ♠︎♤♤ Warning ⚠⚠⚠ Mengandungi boy x boy ( ͡° ͜ʖ ͡°)⚠ Sinopsis ⤵⤵⤵ Mengisahkan tentang Fang, si landak ungu yang terpaksa tinggal di kamp...
89.4K 7.6K 61
✦✧✧ 🄲🄾🄼🄿🄻🄴🅃🄴🄳 ✧✧✦ Warning⚠⚠⚠ Fujo fudan area!!Tak suka jangan baca!! Sinopsis⤵⤵⤵ Vampire AU!! Satu kebakaran telah terjadi di Sekolah Rendah...
5.3K 199 11
Semuanya bermula tatkala Law terpaksa pulang dengan memakai pakaian wanita. Sebabnya kalah dalam game yang dibuat oleh dua kawan bodohnya tu. Law x D...
4.4K 235 9
wang yibo ♡ xiao zhan wyibo yg baru putus cinta dengan kekasih terus pergi ke pantai untuk menenangkan diri... namun tidak disangka dia menemukan seb...