[✔] The Psychopath | 전정국

By sprkjeon

5.3K 671 65

『 JEON JUNGKOOK FANFICTION 』 Wajahnya tampan, Suaranya lembut, Kelakuannya yang sangat gentleman, Boleh dikat... More

↠pʀᴏʟᴏᵍᵒᵘᵉ
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 01
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 02
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 03
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 04
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 05
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 06
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 07
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 08
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 10
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 11
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 12
˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 13
FOR READERS <3

˗ˏˋcʜapᴛᴇʀ 09

282 38 1
By sprkjeon

/Previous Chapter/

Jimin lantas melompat dan menghalang lelaki itu namun lelaki tersebut menikam Jimin dengan pisau yang dipegangnya tadi. Mata aku sekali lagi membulat. Melihat kawan yang sudah seperti abang kandung ku sendiri, ditikam di hadapan aku.

Badan Jimin rebah di atas jalan. Lelaki teesebut melarikan dirinya.

"A-a-ani. Ani ani. Ji-ji-jimin, hang on.." suara aku menggeletar. Air mata aku mengalir. Aku melihat Jimin ditusuk di bahagian buah pinggang belah kirinya. Aku menutup luka Jimin dengan tangan aku sendiri.

"Ple-please Jimin, han-hang on.."kata-kata aku tersekat-sekat. Aku lantas mendail 911

/New Chapter/

Selepas 5 minit, ambulans pun tiba. Jimin diangkat ke atas katil sorong lalu dibawa masuk ke dalam ambulans. Seo Yeon menemani Jimin di dalam ambulans untuk ke hospital. Laju ambulans dipandu. Siren dibunyikan.

Seketika kemudian, mereka sampai di hospital. Jimin segera dikeluarkan daripada perut aambulans. Jimin dikejarkan ke emergency department.

Sambil menangis menunggu Jimin, Seo Yeon mengeluarkan telefonnya lalu segera menghubungi Jin.

"Eoh, nae Seo Yeon ahh, waeyo?" Soal Jin

"O-o-oppa..." tersekat-sekat Seo Yeon memanggil Jin.

"Seo Yeon ahh, wae? Why are you crying?" Soal Jin, suara nya menunjukkan Jin risau akan Seo Yeon.

"Oppa...Jimin...Jimin.."

"Yee what's wrong with Jimin?"

"Jimin masuk hospital.." kata Seo Yeon lalu tangisan menjadi makin deras.

"BWO?! EOTTEOKHAE?! HOSPITAL MANA?! SHARE LOCATION KT OPPA, OPPA DATANG SEKARANG" Jin mengambil jaketnya lalu bergegas ke hospital Gangnam

30 minutes later~

Jin P.O.V•

Sebaik sahaja mendengar tentang Jimin, aku bergegas ke hospital. Aku ke emergency department, di mana tempat Jimin di hantarkan. Aku pantas berlari mencari Seo Yeon. Larian aku terhenti apabila terlihat Seo Yeon sedang duduk di bangku berhadapan dengan pintu masuk wad kecemasan.

Aku berlari ke arah Seo Yeon. "Seo Yeon ahh, what happen?" Soal aku.Seo Yeon lantas bangun lalu memeluk aku.

"Oppaaaaa...Jimin hik hik.." menangis Seo Yeon.

"Hey hey, waeyo? Gwaenchanha gwaenchanha. Slow slow tell me what happen" pujuk aku.

"Ji-jimin, dia selamatkan aku daripada kene ti-tikam tadi. End up, d-dia yang kena ti-tikam" jelas Seo Yeon tersedu-sedu.

Aku terkedu dengan apa yang diberitahu oleh Seo Yeon. "Dont worry Seo Yeon ahh. Jimin will be fine.." pujuk aku. Seo Yeon masih lagi menangis

"Seo Yeon ahh, kau nampak tak siapa laki yang nak tikam kau tuu?" Soal aku

"A-a-ani..tempat tuu gelap jadi-" belum sempat Seo Yeon menghabiskan ayatnya, doktor keluar daripada pintu utama wad kecemasan. Aku dan Seo Yeon kemudian berjalan laju ke arah doktor yang bernama Doktor Jung Hoseok

"Doktor, macam mana dengan Jimin doktor?" Soal Seo Yeon. Wajah kami yang penuh risau, gelisah, takut, gementar dan seangkatan dengannya jelas terpampang.

"Haihh, maafkan saya. Berat ingin saya sampaikan tetapi Encik Park Jimin tidak dapat diselamatkan.." kata Doktor Jung Hoseok lalu menepuk bahu aku kemudian berlalu pergi. Seo Yeon terduduk ke lantai seketika mendengar apa yang telah diberitahu oleh Doktor

"An-an-andwae. No no no no. Andwaeeee..ANDWAEEEEE!!! PARK JIMIN !!! NO WAYYYY!! ARGHHHHH!" Raung Seo Yeon. Tidak pernah aku melihat Seo Yeon menangis sebegitu teruk. Aku tidak mampu menahan tangisan yang aku tadah.

Air mata aku mengalir. "Seo Yeon ahh.. calm down Seo Yeon ahh.." aku cuba memujuk Seo Yeon. Tubuhnya yang kecil itu aku peluk.

•End Jin P.O.V•

Jungkook memandu keretanya pulang ke rumah. "YAISHH!! PATOT PEREMPUAN TUU YANG KENA TIKAM DENGAN AKU!! SYEKIYAHH!! ROSAK PLAN AKU!" marah Jungkook sambil menghentakkan tangan ke stereng kereta.

Jungkook meletakkan kereta nya di parking rumah. Dia memasuki rumah tanpa berkata apa-apa.

"Eoh Jungkook ahh, dh ba-" kata-kata Puan Jeon terhenti. Mukanya kehairanan, satu-satu anaknya itu hanya mengendahkan apa yang dia katakan. Puan Jeon melihat gelagat anaknya. Pelik dengan kelakuan Jungkook. Puan Jeon menghinjutkan sedikit bahunya.

Three days later~

Seo Yeon masih tidak dapat menerima kenyataan tentang pemergian Jimin. Sejak daripada hari kejadian, Seo Yeon hanya duduk, buat kerja, tido di dalam bilik pejabat Jimin. Wajahnya tidak mengukir sekali pon senyuman setelah kejadian.

Tokkk...tokkk...tokkk

Pintu pejabat diketuk. "Nae, come in" kata Seo Yeon. "Eoh- Jin oppa" terkejut Seo Yeon. Jin memasuki pejabat tersebut sambil membawa semangkuk penuh kimchi fried rice dan air coke.

"Seo Yeon ahh, bangun mehh. Makan, aku bawakkan kau kimchi fried rice, your favourite..ppalliwa nanti sejuk" pujuk Jin

"Oppa, aku takde selera laa nak makan.." kata Seo Yeon dengan suara nya yang lemah.

"Haihh. Seo Yeon. Jgn laa macam nii, kau kene makan. Kau dh 2 hari tak makan. Klau kau tak makan macam mana kau nak buat kerja. Macam mana kau nak tangkap pembunuh tuu.." pujuk Jin lagi. Ada benarnya jugak apa yang dikatakan oleh Jin

Seo Yeon berfikir sejenak. "Haishh, yelah. Aku makan, kau letak jee dekat situ" arah Seo Yeon

"Ahhh takde takde, aku tak caye yang kau akan makan klau aku tinggal dekat sini. Aku nak kau makan sekarang" suruh Jin. Seo Yeon pasrah. Dia pon menurut sahaja apa yang diarahkan oleh Jin.

Seo Yeon pun dengan badannya yang lemah, bangun ke sofa dan makan.

Malam tiba~

Seo Yeon memutuskan untuk keluar, mengambil udara segar. Dia memandu keretanya menuju ke Han River. Dalam perjalanan, dia masih memikirkan bahawa kematian Jimin berpunca daripadanya.

"Kalau aku tak lalu lorong tuu, mesti Jimin tak datang. Klau aku tak datang malam tuu, mesti Jimin tak kena tikam. Mesti Jimin tak mati. YAISHH !! PABOYAHH !!" Seo Yeon berteriak sambil menangis. Menangis nya teramatlah teruk.

Seo Yeon menghentakkan tangan nya beberapa kali di stereng kereta. Dia mengetuk kepalanya berulang kali. Dia kesal dengan apa yang sudah terjadi.

Sedang dia merintih air mata, tiba-tiba...





Beeeeeeepppppppppp!!!!!!!!






Bunyi perlanggaran kedengaran. Seo Yeon telah dilanggar oleh sebuah kereta namun, kereta tersebut tiada pemandu. Seo Yeon pengsan lalu dikejarkan ke hospital Gangnam.

Seo Yeon P.O.V•

Aku terbangun dari lena ku. Aku menggosok sedikit mata aku. Perlahan-lahan aku mengangkat kepala. Kepala aku sakit. Berdenyut. "Sssss...aku dekat mana nii?" Soal aku pada diri aku.

Terlihat seperti aku berada di suatu bilik. Aku melihat meja yang berada di hadapan aku. Tertulis nama aku di situ. Kemudian, pintu dibuka oleh seseorang. Figura itu, seperti aku kenal siapakah dia. Cahaya yang terpancar di belakang, membuatkan aku susah untuk melihat siapakah dia.

"Seo Yeon ahh, annyeong!" Seseorang menyapa.

Suara itu. Suara itu seperti aku kenal. Tapi. Tapi tak mungkin. Aku cuba melihat dengan teliti. Dan mata aku terbuka luas.

"Ji-ji-jimin?!" Kata aku dengan suara dan riak wajah yang terkejut. Mana mungkin. Tak mungkin.

"Nae, it's me. Park Jimin"













-----×××-----

Jeng jeng jengggggg

Haa apa sudah jadi aiyoyo. Actually author pon pening dengan apa yang author type nii aigoo. Maklum laa semua spontan jee

Urmm dah sampai chapter 9 nii, nk kena remind jgk. Vote yee anuck ii muahhhhh

Continue Reading

You'll Also Like

183K 3.8K 46
"You brush past me in the hallway And you don't think I can see ya, do ya? I've been watchin' you for ages And I spend my time tryin' not to feel it"...
1.3M 56.1K 103
Maddison Sloan starts her residency at Seattle Grace Hospital and runs into old faces and new friends. "Ugh, men are idiots." OC x OC
267K 9.3K 106
She was a capitol elite. He was the youngest victor in history. Their friendship was frowned upon, but their love was forbidden. Extended Summary Ins...
1M 40.2K 93
𝗟𝗼𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗮𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗳𝗶𝗿𝗲, 𝗹𝘂𝗰𝗸𝗶𝗹𝘆 𝗳𝗼𝗿 𝗵𝗲𝗿, 𝗔𝗻𝘁𝗮𝗿𝗲𝘀 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗶𝘁𝗵 �...