Your Favourite NCT Ships ✅

By Wegokickback

28.8K 1.3K 580

Just NCT oneshot or two shot or three shot stories More

NoMin
WinKun
MarkHyuck
JohnTen
RenLe
HenYang
2Tae
LuWoo
HenYang
JaeDo
NoMin
JohnTen
HenYang
YuSol ft WinKun
JohnTen
LuWoo
2Tae
MarkHyuck
JiJun
RenLe
JaeDo
Luwoo
YuSol
JiJun
All Ships (Xmas Edition)
WinKun
LuWoo
WinKun (Kun birthday Edition)
WinKun pt2(birthday edition)
SungTaro
RenLe
JaeDo
HenYang
HenYang(Pt2)
WinKun
XiaoSung

JiJun(sequel)

544 30 52
By Wegokickback

Warn!
18+
°
°
°
°
°
°
°
°
°
Xiaojun menghentikan keretanya di depan apartment Jisung, dia keluar dari kereta dan masuk ke dalam apartment Jisung.

Setelah dia melangkah masuk ke dalam lift, dia menekan tombol yang ada pada lift untuk menuju bilik Jisung.

Tidak mengambil masa yang lama, dia sudah berada di depan pintu bilik Jisung. Loceng rumah dibunyikan.

Ding dong~

Pintu tersebut dibuka, kelihatan Jisung dengan kemeja putih dan berseluar hitam. Dua butang teratas terbuka. Kedua dua lengan bajunya dilipat. Sekali pandang, Jisung kelihatan sangat hot.

Dia tersenyum memandang Xiaojun. "Aku ingat kau sesat. "Ujar Jisung, Xiaojun tertawa.

"Tak sesat punya. "Ujar Xiaojun. Jisung tertawa, dia mengangkat dagu Xiaojun dan berhasrat hendak mencium bibir Xiaojun, tetapi Xiaojun meletakkan jari telunjuknya pada bibir Xiaojun.

"Why? "Tanya Jisung, Xioajun tersenyum sinis.

"Not so fast. "Ujar Xiaojun.

"But i miss that lips, that lips moan my name. "Jisung menaik turunkan alisnya dan itu membuatkan Xiaojun merona merah.

"Kita kat luar, nanti jiran kau nampak. Hah.. "Ujar Xiaojun, Jisung memutar bola matanya. Dia menarik pinggang Xiaojun dan membawa Xiaojun masuk ke dalam.

Dia menutup pintu dan menghimpit Xiaojun pada pintu. Tangannya mengunci pintu. Sekali lagi dia mengangkat dagu Xiaojun. "Sekarang boleh kan. "Bisik Jisung.

Xiaojun melingkarkan lengannya pada leher Jisung. "Kau sebenarnya nak 'main' ke nak main strip poker? "Jisung tertawa kecil, dia mencium bibir Xiaojun dan semestinya Xiaojun terbuai dengan ciuman itu.

"Kalau aku nak kedua duanya? "Tanya Jisung apabila mereka meleraikan ciuman. Dia menatap mata Xiaojun, Xiaojun memandangnya jijik dan mendorong dada Jisung.

"Menjijikkan. "Ujar Xiaojun lalu duduk di atas sofa. Jisung tertawa.

"Kau nak champagne? "Tanya Jisung, dia mendekati almari yang dipenuhi pelbagai minuman keras.

"Boleh juga. "Ujar Xiaojun, Jisung mengangguk kepala dan mengeluarkan dua gelas dan sebotol champagne. Sedang Xiaojun menunggu Jisung, dia ternampak bra wanita berada di atas karpet.

"Emm.. Jisung. "

"Ya? "Tanya Jisung, dia membawa dua gelas dan sebotol champagne. Xiaojun menunding jari telunjuknya pada bra tersebut. Mata Jisung membulat, lantas dia meletakkan dua gelas dan champagne di atas meja.

Dia mengutip bra itu dan dilempar ke dalam tong sampah. "Kau ada girlfriend en. "Ujar Xiaojun, entah kenapa hatinya tiba tiba rasa sakit apabila dia melihat bra itu.

"Haih, tu barang client roommate aku. "Ujar Jisung, dia duduk menghadap Xiaojun.

"Maksud? "

"Roommate aku bawa sugar baby malam tadi. Aku tak ada kat sini sebab aku malas nak dengar suara mereka yang menjijikan apabila mendesah nama antara satu sama lain. Aku tidur kat hotel. "Ujar Jisung, dia mula mengagihkan kad.

"Kau tahu, aku teringin nak ajak kau tapi diingat balik aku tak ada nombor kau. Nasiblah pagi tadi kita jumpa. "Ujar Jisung lagi, dia memandang Xiaojun sambil mengedip mata. Xiaojun tertawa kecil, dia menyambut kad yang diagih oleh Jisung.

"Jadi, macam rules hari tu? Siapa kalah kena tanggalkan pakaian dan si menang bawa pakaian si kalah balik? "

"Terserah. "Ujar Xiaojun. Dia dan Jisung mula main.

"Kau tahu, aku tidak sangka yang aku akan jumpa kau pagi tadi dan sekaligus menjadi rakan kongsi aku. "Ujar Jisung, dia mengeluarkan kadnya. Xiaojun menatap kad Jisung sekilas dan kembali menatap kadnya.

"Aku lagilah tak sangka yang kau kenal papa. "Ujar Xiaojun sambil mengeluarkan kadnya. Jisung tertawa, dia beralih menatap Xiaojun.

"Apa yang lucu? Sekarang giliran kau. "Ujar Xiaojun tanpa memandangnya. Dia sedar yang Jisung memandangnya tetapi dia buat tidak tahu.

"Tak ada yang lucu. "Ujar Jisung dan mengeluarkan kadnya. Xiaojun memandang kad Jisung, dia kembali memandang kadnya. Dia mendengus perlahan. Dia membuka stokingnya dan diletak tepi.

Jisung tertawa. "Kenapa buka stoking? "Sengaja dia bertanya. Xiaojun memutar bola matanya.

"Stoking pun pakaian juga. "Ujar Xiaojun dan itu membuatkan Jisung tertawa lagi. "Kenapa aku baru tahu hari ni? "

"Eii, dahlah tu. Sekarang giliran kau. "Ujar Xiaojun, Jisung mengangguk kepala dan mengeluarkan kadnya.

"Kau pernah membuat hubungan seks? "Tanya Xiaojun tiba tiba, dia menatap Jisung lurus. Jisung sedang khusyuk menatap kadnya, berkerut dahi.

"Bukankah hari tu dengan kau? "Tanya Jisung kembali, dia memandang Xiaojun.

"Bukan tu, sebelum dengan aku. Aku yakin, aku bukan orang yang pertama  tidur dengan kau. "Ujar Xiaojun. Jisung tertawa kecil dan itu membuatkan Xiaojun memutar bola mata meluat dengan Jisung.

"Sepatutnya kau tak perlu tanya benda macam ni sebab kau sudah tentu tahu jawapannya. "Ujar Jisung. Xiaojun mengangkat alisnya, dia menatap kadnya dan mengeluarkan kadnya.

"Dan kau mesti pernah tidur dengan wanita lain kan. Lagi lagi sugar baby. "Ujar Jisung, dia tersenyum sinis memandang Xiaojun.

"Kalau ya pun kenapa? Kau jealous? "Kali ni Xiaojun yang tersenyum sinis. Jisung tertawa.

"Kita berdua sama sama lelaki, mencari sugar baby untuk memuaskan nafsu. Am i right? "Ujar Jisung.

"Pandai. Sekarang giliran kau. "Ujar Xiaojun, Jisung mengangguk kepala dan menatap kadnya. Dia mengangkat tangan dan mula menanggalkan butang bajunya. Dia membuka baju dan dilempar ke arah Xiaojun. Baju Jisung landing tepat pada wajah Xiaojun.

Itu menbuatkan Xiaojun rasa jengkel dengan Jisung. Dia kembali menatap kadnya.

"Jadi kau memang selalu tempah baby sugar la. "Ujar Xiaojun.

"Taklah selalu. Selalunya Samuel yang cari untuk aku sebab dia kesian tengok aku sendirian kat rumah. Aku apa lagi, rezeki depan mata, santap la. "Ujar Jisung, dia tertawa.

"Menjijikkan. "Xiaojun meletakkan kadnya dan sekarang giliran Jisung.

"Tapi mereka kalah dengan kau. Kau punya sangat memuaskan. "Ujar Jisung, Xiaojun membaling khusyen yang ada di atas sofa ke arah Jisung.

"Hey, aku tak bergurau. Sebulan yang lepas aku mimpikan kau. Aku sangat merindui kau. "Ujar Jisung, dia meletakkan kadnya di atas meja.

"Ya ya ya ya. "Ujar Xiaojun, mereka main sehingga ke lewat malam. Kali ni Jisung yang kalah. Kini dia hanya memakai boxer dan Xiaojun hanya tidak memakai stoking. Itu membuat Xiaojun hairan.

Mana tak hairan, masa tu kelihatan Jisung main strip poker sangat pro dan kali ni dia kalah.

"Kau sengaja kalah ke? "Tanya Xiaojun. Jisung mengangkat bahu.

"Entahlah, kau pandai main hari ni. "Ujar Jisung. Xiaojun mengangkat alisnya.

"Kau bergurau kan. "Ujar Xiaojun.

"Aku tak bergurau, aku memang kalah. "Ujar Jisung, Xiaojun tertawa.

"Padan muka! Sekarang buka boxer kau. Loser must listen to winner. "Ujar Xiaojun.

"Ehleh, tapi sebelum tu. "Jisung bangkit dari tempat duduknya dan mendekati Xiaojun. Xiaojun mengerut dahinya.

"ARGHH! TURUNKAN AKU FUCK JISUNG! "Xiaojun terkejut dengan tindakan Jisung yang mengangkat tubuhnya ala ala bridal style. Jisung tersenyum memandangnya, dia mengucup dahi Xiaojun dengan lembut.

"I miss you. "Tatapan mata mereka bertemu. Pipi Xiaojun memerah. Jisung membawa Xiaojun masuk ke dalam bilik dan meletakkan tubuh Xiaojun di atas katil.

Belum sempat Xiaojun mengeluarkan suaranya, Jisung terlebih dahulu mencium bibirnya. Xiaojun menutup matanya dan melingkarkan lengannya pada leher Jisung.

Dia sangat merindui Jisung beberapa hari ni, kini dia melepaskan rindunya pada Jisung.

Dari bibir turun ke leher, Jisung mencumbu leher Xiaojun. "Ah~"desah Xiaojun, Jisung menatap hickey yang dibuatnya.

Senyuman mula menghiasi wajahnya. Dia beralih menatap Xiaojun. "Aku nak mulakan hubungan yang serius. "Ujar Jisung, dia menanggalkan butang baju Xiaojun.

"Bukankah kita sudah mulakan hubungan yang serius? "

"Ya, tapi aku tak nak kita jumpa sebab main strip poker dan buat seks. Aku nak kau jadi milikku selamanya. "Ujar Jisung, dia melempar baju Xiaojun sebarangan di dalam bilik itu. Dia mula mengucup perut Xiaojun dan itu membuatkan Xiaojun geli.

Walaupun geli, dia suka kerana Jisung yang buat. He loves everything about Jisung. His sharp eyes that can make him fall deeper in love with him, his smile and his touch.

"I'm surprised when i know that you are 3 years older than me. "Ujar Jisung, Xiaojun tertawa, dia melingkarkan lengannya pada leher Jisung.

"I'm surprised too but i don't care. "Bisik Xiaojun, Jisung tersenyum dan mencium bibir Xiaojun dengan lembut. Dia mengigit bawah bibir Xiaojun agar Xiaojun membuka mulutnya.

Jisung mengambil kesempatan untuk memasukkan lidahnya ke dalam mulut Xiaojun, mengekplotasi mulut Xiaojun.

Seperti pada hari itu, rasanya seperti champagne yang diminum oleh mereka cuma bezanya rasa kali ini ialah rasa epal dan hari itu rasanya strawberi.

Jisung meleraikan ciuman mereka. "Selalunya aku tak suka bercinta dengan orang yang muda dari aku sebab mereka tak matang. "Ujar Xiaojun, dia merasakan tangan Jisung masuk ke dalam seluarnya.

Jisung mengusap punggungnya dengan gerakan seksual. Bibir Xiaojun bergetar kerana Jisung.

"Tapi aku muda dari kau dan kau suka apabila kita bercinta. "Jisung menanggalkan seluar Xiaojun. Tangannya beralih ke arah alat kelamin Xiaojun.

"Ah~quit playing just do it. "Ucap Xiaojun. Jisung tertawa, dia suka teasing Xiaojun.

"Nope, tell me why you love have sex with me when you know that i am younger than you. "

"Cause you are mature and i love you. "Bisik Xiaojun, Jisung tersenyum. Dia mencium bibir Xiaojun dan akhirnya mereka jatuh ke dalam dunia cinta.

💘

Xiaojun membuka matanya apabila dia merasakan sesuatu yang lembut menampel pada bibirnya. Kelihatan Jisung sedang mengucup bibirnya berkali kali.

Jisung menghentikan kegiatannya dan tersenyum memandang Xiaojun
"Good morning sayang. "Ucap Jisung dan sekali lagi dia mengucup bibir Xiaojun. Xiaojun baru sahaja hendak memposisikan dirinya duduk tetapi Jisung menarik pinggangnya dan menyebabkan Xiaojun terbaring kembali.

Jisung membenamkan wajahnya pada leher Xiaojun. Xiaojun merasakan nafas hangat Jisung pada area lehernya.

"Lepaslah, aku nak balik. "Ujar Xiaojun.

"Kenapa nak balik awal sangat. Hari ni kan Sabtu. "Ujar Jisung, dia mempereratkan lagi dakapan mereka.

"Nanti mama dan papa cari aku sebab semalam aku tak balik apartment. "Ujar Xiaojun.

"La.. Kena ban keluar ke? Hehehe. "

"Semua sebab kau, kalau kau tak ambik semua duit aku. Papa takkan ban aku untuk keluar. Aku datang rumah kau sebab aku tipu dia. Aku cakap nak bincang pasal projek kita. "Ujar Xiaojun.

"Ish ish ish, suka sangat menipu. Ala.. Biarlah begini."ujar Jisung, Xiaojun mendengus perlahan. Dia hanya membiarkan Jisung begitu. Lama juga mereka begitu sehinggalah.

"Xiaojun. "

"Hmm.. "

"Jom kahwin. "Pipi Xiaojun terus memerah apabila Jisung berkata begitu, dia terus baring menghadap Jisung.

"Kau gila? Kita bahkan hanya dua kali berjumpa dan baru semalam nak jalankan hubungan yang serius dan sekarang kau nak ajak aku kahwin? Apa ni? Kau ada sesuatu nak capai dari papa aku ke? "Ujar Xiaojun. Jisung memutar bola matanya.

"Kan aku dah cakap hari tu, pertemuan kita berdua yang tanpa sengaja di casino tu tak ada kaitan dengan hal kerja kita. Aku tak nak memain dah, aku dah fikir masak masak. Aku nak kahwin dengan kau. Lagipun aku dengar papa kau nak jodohkan kau dengan anak kawannya. "Ujar Jisung, Xiaojun hanya terdiam.

"Kenapa kau kedengaran seperti mendesak sahaja nak kahwin dengan aku? "Jisung memegang kedua dua bahu Xiaojun.

"Mendesak ataupun tak, aku nak kahwin dengan kau. Kau nak ke kahwin dengan perempuan pilihan papa kau? "Lantas Xiaojun menggeleng kepala.

"Aku tak nak. "Ujar Xiaojun, Jisung tersenyum. Dia mengusap rambut Xiaojun dengan lembut.

"Tapi aku tak nak juga kahwin cepat cepat. Lagipun aku baru ada kerja. Sebulan kemudian ke kita kahwin, boleh? "Jisung memutar bola mata. Xiaojun membuat puppy eyes dan itu semestinya Jisung tidak dapat membantah keputusan Xiaojun.

"Baiklah. Aku bagi dua bulan untuk kita saling berkenalan lebih lanjut. "Ujar Jisung, Xiaojun tersenyum dan mendakap Jisung.

💘

"Jadi nilah Xiao Dejun yang selalu kau cerita kat aku. "Kelihatan seorang lelaki berdiri di ambang pintu dapur. Xiaojun menoleh ke belakang, dia sedang membuat sarapan untuk Jisung. Jisung pula berdiri di sebelahanya, menolong menyediakan sarapan.

"Haah. Sayang, kenalkan, ni Samuel Kim Arrendondo. Roommate aku. "Ujar Jisung, Samuel tersenyum memandang Xiaojun. Xiaojun membalas senyuman Samuel.

"Patutlah kau termimpi dia, memang memuaskan. "Ujar Samuel sambil mengigit bawah bibirnya. Xiaojun berasa tidak selesa apabila Samuel menatapnya dari atas ke bawah.

"Hei hei hei, kau nak aku cucuk biji mata tu baru kau berhenti tengok Xiaojun macam tu? "Ujar Jisung sambil menundingkan garpu ke arah Samuel. Samuel tertawa sinis.

"Yelah, aku takkan kacau hak kau. Lagipun kau tahu aku straight kan. Aku takkan kacau dia, tapikan.. "Samuel mendekati Xiaojun, dia memandang Xiaojun dengan tatapan nakal. Dan itu semestinya membuatkan Xioajun tidak selesa dengan Samuel, dia memegang hujung baju Jisung.

"Dia punya bentuk tubuh sangat memuaskan."ujar Samuel, Jisung mengambil senduk dan memukul kepala Samuel.

"Aduh! Apa salah aku? Aku lebih tua dari kau tau"ujar Samuel, dia mengusap kepalanya yang dipukul oleh Jisung.

"Hey, kau berkelakuan tidak sopan dengan orang yang lebih tua dari kau. Xiaojun lebih tua dari kau. "Ujar Jisung, Samuel memanyunkan bibirnya dan melangkah keluar dari dapur. Jisung menggeleng kepala melihat karenah Samuel.

"Kawan kau pelik. "Ujar Xiaojun, dia meletakkan roti bakar di atas pinggan.

"Dia pelik sebab nafsu dia tidak dipuaskan. Sepatutnya semalam dia pergi tempah baby sugar tapi parents dia suruh dia balik rumah. "Ujar Jisung, dia membawa roti bakar ke meja makan.

Setelah itu mereka pun menikmati sarapan. Sehabis makan, Xiaojun pun meminta diri untuk balik.

"Bye. "Ucap Xiaojun, dia melangkah keluar. Jisung hanya memandang permergian Xiaojun. Setelah itu, dia melangkah ke ruang tamu, dimana Samuel sedang duduk menonton pornhub di dalam telefonnya.

"Slow the volume you idiot! "Jisung memukul kepala Samuel dengan bantal yang berdekatan. Samuel tertawa sinis dan menutup telefonnya.

"By the way, ada kad yang Xiaojun kesayangan kau tinggalkan kat bilik tadi. "Ujar Samuel dan dia kembali menonton pornhub.

Jisung dah rasa meluat dengan perangai Samuel, dia melangkah masuk ke dalam biliknya. Dia ternampak ada sekeping di atas nightstand.

Diraihnya kad lalu dibaca.

I asked Samuel which one is your favorite hoodie and he said the pink one, so i took it.

Love Xiaojun ❤️

Sehabis membaca ayat dalam kad itu, lantas dia membuka almari. Dan hoodie warna pink dia sudah hilang. Sudahlah hoodie pink tu hoodie kesayangan dia.

Dia masih ingat yang dia kalah main strip poker semalam tetapi Xiaojun bawa balik hoodie dia dan bukannya pakaian yang dia pakai semalam.

"SAMUEL KIM ARRENDONDO! KENAPA KAU BAGITAU XIAOJUN TENTANG HOODIE PINK AKU! AKU KERAT KAU JADI LAPAN BAHAGIAN NANTI! "

"Shh, diam.. Aku sedang rasa nikmat tengok part best ni! "

"Dasar menjijikkan! "

💘

"Kau kelihatan bahagia hari ni. "Ujar Lucas, Xiaojun tersentak apabila Lucas menyapanya. Sekarang dia, Hendery dan Lucas berada di bilik pastry.

Xiaojun tersenyum sambil menggeleng kepala. Dia menghirup kopinya. Hendery yang sedari tadi mengaul kopinya hanya menggeleng kepala.

"Dia jumpa buah hati le tu. "Ujar Hendery dan menghirup kopinya. Mata Lucas membulat.

"Xiaojun ada buah hati? Bukankah selama ni dia tempah baby sugar. HAHAHAHA. "Xiaojun memutar bola matanya. Rasa meluat dengan kehadiran Lucas walaupun Lucas merupakan kawan baiknya.

"Dia ada buah hati, part yang paling best ialah buah hati dia merupakan rakan kongsi dia dan juga buah hati dia tu pekerja bawahan En. Xiao. "Ujar Hendery dan melangkah keluar dari bilik pastry.

"Wei, serius ar. Asal aku tak tau apa apa ni? "Lucas mengikuti Hendery dari belakang. Xiaojun menggeleng kepalanya, dia meletakkan gelasnya di dalam singki dan membasuhnya.

Setelah itu, dia melangkah keluar dari bilik pastry. Xiaojun berjalan menuju ofisnya since dia ialah boss di syarikat Xiao yang kedua.

Apabila dia masuk ke dalam ofis, seseorang menarik lengannya dan mendorongnya pada pintu. Pintu ofis dikunci dan jendela ofis juga ditutup.

Mata Xiaojun membulat apabila dia sedar yang Jisung menghimpitnya pada pintu. "K-kau buat apa kat sini? "Tanya Xiaojun, Jisung tertawa sinis.

Dia mengangkat dagu Xiaojun dan mengucup bibir itu sekilas. "Aku datang sini sebab cari kau. "Ujar Jisung, Xiaojun memutar bola matanya.

"Kalau sebab perkara luar aku tak ada masa, aku nak buat kerja. "Ujar Xiaojun, dia berusaha melepaskan diri dari Jisung tetapi gagal kerana Jisung lebih kuat darinya.

"Ini bukan soal kerja atau aku menginginkan kau. Ni soal hoodie pink aku. "Ujar Jisung, Xiaojun menahan ketawanya.

"Kan kau dah kalah, jadi Loser must listen to winner. "Kata Xiaojun. Jisung menggaru tengkuknya.

"Tapi mana boleh ambik hoodie aku, kau sepatutnya ambik pakaian yang aku pakai pada malam tu. "Ujar Jisung, Xiaojun tertawa. Dia melingkarkan lengannya pada leher Jisung.

"Kau nak jalani hubungan yang serius kan. "Jisung mengangguk kepala, dia melingkarkan lengannya pada pinggang Xiaojun.

"Aku ambik hoodie kau untuk aku lepaskan rindu. Mana tahu kita takkan jumpa lagi lepas projek ni selesai. "Ujar Xiaojun.

"Sayang, walaupun projek ni selesai sekali pun. Aku tetap jumpa sayang. Pleaselah kembalikan hoodie aku. "Ujar Jisung, Xiaojun memanyunkan bibirnya sambil menggeleng kepala.

"Aku suka hoodie kau, ada bau kau. Aku pakai hoodie tu malam tadi,  dan apabila aku hidu bau hoodie tu, aku merasakan kau peluk aku masa tidur. "Ujar Xiaojun, Jisung memutar bola matanya.

"Kenapa kau tak call je aku. Aku boleh datang ke apartment kau untuk temani kau tidur. Walaupun pukul 3 pagi masa tu. "Kata Jisung.

"Bagaimana kalau kau business trip kat luar negara dan aku rindu kau. Kau sanggup ke tempah tiket flight dan jumpa aku. Dalam masa yang sama kau tinggalkan semua kerja kau. "Ujar Xiaojun, Jisung meluruskan bibirnya.

Dia kalah dengan Xiaojun.

"Please... "Xiaojun memberikan puppy eyes kepada Jisung. Akhirnya Jisung terpaksa mengalah.

"Baiklah. "Ujarnya, Xiaojun tersenyum dan memeluk Jisung. "Malam ni aku datang apartment kau."

"Kenapa? "

"Hari ini hari jadi mama aku, dia nak jumpa kau malam ni. Kau bersiap dulu, pukul 7 aku ambik kau. "Jisung melepaskan dakapan mereka dan memutar tombol pintu.

"Awalnya! "Langkah Jisung terhenti, dia beralih menghadap Xiaojun.

"Dah dia nak jumpa kau. Jangan risau, mama aku bukan seorang wanita yang homophobic. "Ujar Jisung, dia tersenyum dan melangkah pegi. Tetapi dia patah balik, dia mengangkat dagu Xiaojun dan mengucup bibir Xiaojun sekilas.

"Jumpa malam nanti. "Dan dia pun melangkah pergi. Xiaojun terkaku, dia tersenyum dan menuju meja kerjanya.

💘

Xiaojun melangkah keluar dari kereta Jisung, dia terkaku melihat mansion Mrs. Park yang sangat besar.

Dia tersentak apabila Jisung memegang tangannya. "Jom masuk. "Ujar Jisung, Xiaojun mengangguk kepala dan mereka pun melangkah masuk ke dalam mansion Mrs. Park.

"My baby! "Mrs. Park mendekati Jisung dan mendakap Jisung. Dia juga mencium pipi Jisung berkali kali. Itu membuatkan Jisung berasa tidak selesa kerana Xiaojun menahan ketawa melihat mereka.

"Eomma, nilah Xiao Dejun yang selalu Jisung cerita kat eomma tu. "Ujar Jisung kepada Mrs. Park dalam bahasa korea. Mrs. Park tersenyum manis memandang Xiaojun.

"Hello Xiao Dejun. "Ucap Mrs. Park, Xiaojun membalas senyuman Mrs. Park.

"Dan tolonglah berbicara dalam bahasa cina, sebab dia tidak faham bahasa korea. "Ujar Jisung.

"Eh, tak apa. Aku boleh faham bahasa korea. "Ujar Xiaojun. Mrs. Park mengangguk kepala, dia mengalu alukan Jisung dan Xiaojun masuk ke dalam mansion.

Jisung memandang Xiaojun dengan tatapan tak percaya. Xiaojun memandangnya. "Kenapa? "Tanya Xiaojun.

"Why you never tell me that you can speak Korea? "Xiaojun tertawa.

"I love it when you speak in chinese. "Xiaojun mendekatkan bibirnya dengan telinga Jisung. "Your voice is sexy when you speak in Chinese. "Bisik Xiaojun. Jisung tersenyum sinis. Mereka pun masuk ke dalam mansion.

Setelah acara happy birthday Mrs. Park, semua tetamu dijemput makan dan berseronok.

Lagu yang dipasang ialah My Love by Westlife. Semua tetamu yang mempunyai pasangan berdansa di atas dance floor.

Xiaojun hanya memandang mereka sahaja. Dia teringin nak berdansa tetapi dia tidak reti berdansa.

"Shall we? "Xiaojun mendongak, kelihatan Jisung menghulurkan tangannya kepada Xiaojun.

"Aku tak pandai berdansa. "Ucap Xiaojun, dia sebenarnya malu malu nak ikut berdansa. Jisung tertawa, dia memegang tangan Xiaojun. "I can teach you. "Ujar Jisung.

Xiaojun hanya mengangguk kepala dan mengikut Jisung ke dance floor. Jisung meletakkan tangan Xiaojun di atas bahunya dan tangan sebelah lagi dipegang. Tangan Jisung satu lagi memeluk pinggang Xiaojun agar dia mendekat dengan Xiaojun.

"Ni dah seperti cerita cinderella. "Ujar Xiaojun sambil tertawa. Jisung hanya tersenyum memandang Xiaojun.

“meeting you was the most beautiful accident in my life. "Ucap Jisung. Xiaojun membuat muka jijik, dia memukul bahu Jisung dengan lembut dan itu membuatkan Jisung tertawa.

"Kau memang suka menari en. "Jisung mengangguk kepala.

"Dari kecil lagi aku dah suka menari, kau suka menari? "

"Tengoklah sekarang ni, kau lead aku berdansa. "Ujar Xiaojun, Jisung tertawa kecil. Langkah mereka terhenti, tatapan mata Jisung bertemu dengan tatapan mata Xiaojun.

Jisung menyelitkan rambut depan Xiaojun pada telinga. Dia menyatukan dahi mereka. "Kalau bukan sebab casino tu, mungkin kita berdua takkan berjumpa. "Bisik Jisung, Xiaojun hanya menatapnya. Dengan perlahan dia menutup matanya kerana dia perasan Jisung memajukan wajahnya.

Ciuman yang lembut dan penuh cinta. Dari jauh lagi, Mrs. Park hanya tersenyum memandang Jisung dan Xiaojun.

💘

Sudah berbulan bulan mereka bersama, keluarga Xiao masih lagi tidak mengetahui hubungan Xiaojun dan Jisung.

Xiaojun tidak bersedia hendak memberitahu keluarganya tentang hubungan mereka.

Lagi lagi melibatkan jantina sesama jenis.

Dia takut keluarganya homophobic dengan dirinya. Dan kemungkinan mereka akan dipaksa berpisah.

"Sayang. "Xiaojun tersentak apabila Jisung memetik jarinya depan wajahnya. Kini mereka sedang duduk saling menghadap di meja makan sambil membuat kerja.

"Kau ok? "Tanya Jisung, Xiaojun hanya tersenyum tawar dan kembali menatap laptopnya.

"Aku ok je. "Ujar Xiaojun. Jisung mendengus perlahan, dia sudah kenal perangai Xiaojun. Kalau dia cakap dia ok bermakna dia tidak ok.

Jisung mendekatkan kerusinya dengan kerusi Xiaojun. "Ada sesuatu ke yang menganggu fikiran sayang? "Tanya Jisung. Xiaojun menggeleng kepala, dia menayangkan senyuman tawarnya kepada Jisung.

"Biar aku teka, kau belum bagitau keluarga kau tentang hubungan kita? "Ujar Jisung, jari Xiaojun berhenti menaip. Dia memandang Jisung.

"Aku tak sedia lagi nak bagitau mereka. Lagi lagi papa. "Ujar Xiaojun, Jisung tersenyum memandangnya. Dia memegang tangan Xiaojun.

"Sayang gaduh dengan papa sayang ke? "Tanya Jisung, Xioajun mengangguk kepalanyan perlahan. Beberapa bulan yang lepas, dia bergaduh dengan Mr. Xiao sebab dia membantah untuk berkahwin dengan gadis pilihaj Mr. Xiao.

"Aku takut papa semakin marah dengan aku. "Ujar Xiaojun, mereka memandang ke arah Mrs. Park yang mendekati mereka.

Hari ni Mrs. Park menziarahi mereka kerana Mrs. Park sangat merindui Xiaojun. Xiaojun dan Jisung tinggal serumah manakala Samuel sudah berpindah kerana mendapat tawaran kerja di Mexico.

"Ambillah masa kamu, Xiaojun. Jangan paksa diri kalau masih tak sedia lagi. "Ujar Mrs. Park, dia mengambil tempat duduk di sebelah Xiaojun.

Xiaojun mengangguk kepala. Mrs. Park menarik tengkuk Xiaojun, membiarkan Xiaojun bersandar pada bahunya. "Terima kasih eomma. "Ujar Xiaojun, Mrs. Park hanya tersenyum sambil mengusap rambut Xiaojun dengan lembut.

💘

"Papa. "Mr. Xiao mendongak apabila Xiaojun memanggil namanya. Dia sedang membaca surat kahbar di ruang tamu. Dia perasan di sebelah Xiaojun ialah Jisung.

"Ya, ada apa? "Tanyanya dan kembali membaca surat kahbar. Xiaojun mengigit bawah bibirnya, dia merasakan Jisung memegang tangannya, dia memandang Jisung. Jisung tersenyum memandangnya dan membisikkan 'kau akan baik baik sahaja'

"Papa, Xiaojun gay. "Kegiatan Mr. Xiao terhenti apabila Xiaojun berkata begitu. Dia mendongak.

"Xiaojun gay? "Tanya Mr. Xiao untuk kepastian. Xiaojun mengangguk kepala. Sekarang dia sudah takut dengan tindakan papanya yang seterusnya.

"Siapa boyfriend Xiaojun? "Tanya Mr. Xiao.

"Jisung, Park Jisung. "Ujar Xiaojun, Mr. Xiao memandang Jisung. Jisung hanya tersenyum memandang Mr. Xiao. Mr. Xiao kembali membaca surat kahbar.

"Patutlah papa jodohkan Xiaojun dengan gadis pilihan papa, Xiaojun bantah. Padahal dah ada buah hati. "Ujar Mr. Xiao.

"Papa, tolonglah jangan pisahkan aku dan Jisung. Aku sayang Jisung. "Ujar Xiaojun, Mr. Xiao memandang Xiaojun.

"Ada papa bantah hubungan korang? Tak ada kan. "Ujar Mr. Xiao. Xiaojun memandang Jisung, dia tersenyum bahagia. Lantas dia memeluk Mr. Xiao dan itu membuatkan Mr. Xiao terkejut. Dia tersenyum dalam diam.

"Set tarikh bila nak kahwin. Xiaojun tu makin tua. "Ujar Mr. Xiao apabila dakapan dileraikan. Pipi Xiaojun terus merona merah apabila Mr. Xiao berkata begitu.

"A-ala papa ni. "Ujar Xiaojun, Jisung tertawa kecil melihat karenah Xiaojun.

💘

Mereka akhirnya sudah berkahwin dan mengikat hubungan yang sah. Kini mereka sedang duduk bersantai sambil menonton televisyen.

Xiaojun bersandar pada bahu Jisung, badan mereka dibaluti selimut kerana cuaca yang sejuk pada malam itu.

"Sayang. "

"Hmmm.. "Xiaojun hanya berdehem tanpa memandang Jisung.

"Pernah terfikir tak, pertemuan kita sangat lucu. I mean, kita berdua jatuh cinta disebabkan strip poker. "Ujar Jisung, Xiaojun mengalihkan perhatiannya pada Jisung

"Ya, pertemuan kita berdua juga disebabkan aku yang bosan kerana asyik menang. "Ujar Xiaojun, Jisung tertawa kecil. Dia mengusap rambut  Xiaojun dengan lembut.

"Apa kata malam ni. "Xiaojun memandang Jisung. Jisung tersenyum, dia mendekatkan bibirnya pada telinga Xiaojun. "Kita main strip poker lagi, kali ni siapa kalah dia kena dengar cakap si menang. Deal? "Xiaojun memandang Jisung dengan tatapan jijik.

Dia memegang kedua dua pipi Jisung dan mencium bibirnya. Jisung terkaku, dia baru sahaja hendak membalas ciuman mereka tetapi Xiaojun sudah melepaskan ciuman mereka.

"Kalau nak buat seks, cakap je, tak perlu nak main strip poker bagai. "Xiaojun bangkit dari tempat duduk dan menuju bilik. Jisung terkaku, cuba memproses apa yang dikatakan oleh Xiaojun.

Setelah dia faham, dia tersenyum dan menuju bilik.

"Coming baby~"

End.

Continue Reading

You'll Also Like

1.2M 88.8K 51
Arash Zayden, salah seorang anggota unit pasukan khas Polis Diraja Malaysia. Pulangnya ke tanah air tanpa sebarang niat untuk menaruh rasa pada sesia...
40.1K 2.3K 45
Selepas kejadian Galaxy Cosmos, Bbb dan kawan2 nya diberi misi baru. Tetapi, semasa menjalankan misi Bbb tiba2 hilang selepas suatu kejadian tak didu...
3.2K 80 4
Haechan yang suka 'bermain' dengan sahabat2nya kecuali satu sahabatnya yang mempunyai ego tinggi walaupun dia mempunyai hasrat bercinta dengan haecha...
33.8K 3.8K 97
Nampaknya Keluarga Lee masih lagi mempunyai cerita kerana bilangan ahli keluarga yang makin bertambah. Apakah yang berlaku? Semuanya akan terbongkar...