Two of Us

By Winter_Heart_Beat

83.3K 3.4K 361

שיר לוי- בת 16.5 ויש לה לא אחד, אלא שלושה אחים גדולים ומגוננים! היא חוזרת חוזרת לגור איתם ועם אביהם בתל אביב... More

פרק 1
פרק 2
פרק 3
פרק 4
פרק 5
פרק 6
פרק 7
פרק 8
פרק 9
פרק 10
פרק 11
פרק 12
פרק 13
פרק 14
פרק 16
פרק 17
פרק 18
פרק 19
פרק 20
פרק 21
פרק 22
פרק 23
פרק 24
פרק 25
פרק 26
פרק 27
פרק 28
פרק 29
פרק 30
פרק 31
פרק 32

פרק 15

2.4K 116 3
By Winter_Heart_Beat

סוף סוף הצלחתי להשלים את הדיוקן ״וואו!״ סער התלהב והסמקתי והוא הרים את סנטרי ונשק ללחיי ארוכות ומגע השפתיים החמות שלו גרמו לזרמים חמים ונעימים לעבר בלחיי ״את יכולה לעזור לי לארגן את הדברים לים?״ שאל והנהנתי ואני הלכתי למטבח לחתוך אבטיח ומלון והוא עלה להביא את הציידנית מלמעלה ואז בדיוק ההורים שלו חזרו ״היי!״ חיבקתי אותם וחזרתי למטבח וסער ירד וחיבק את הוריו

״שיר את יכולה לבוא רגע בבקשה?״ יונתן צעק מלמעלה ועליתי לחדרו.
״הכל בסדר יונתן?״ התיישבתי על המיטה לידו ״כן אני.. רציתי להביא לך את זה״ אמר והושיט לי דף מלבני קשיח וקראתי את הכתוב:

״מופע ריקוד לקראת האביב!
הנכם מוזמנים לצפות במופע אמצע שנה באולם ׳הבימה׳ בו ישתתפו תלמידים בסודיו ׳On The Floor׳ של המורה בנצי קמרון
המופע חל בתאריך ה-20.5.2019
פתיחת דלתות בשעה 20:30
תחילת מופע בשעה 21:00״

״וואו ברור שאני אבוא ג׳וני תודה על ההזמנה!״ חיבקתי אותו אבל הוא לא חייך מי יודע מה ״הם לא יודעים נכון..? לא סיפרת למשפחה שלך..״ אמרתי והוא הנהן עצוב ״אני יוד שהם במילא לא ממש אוהבים את הקטע של הריקוד.. את חושבת שאני צריך לספר להם?״ שאל והנהנתי ״תראה אתה יכול להסתיר את זה מהם אבל חבל, אני חושבת שאם תספר להם הם יתמכו בך ותאמין לי שה נותן יותר ביטחון על הבמה לראות אותם בקהל. סער ואני יוצאים עם החברים לקראת יום ההולדת שלי את רוצה שאביא לו ראשון את ההזמנה ואדווח לך איך הוא מגיב?״ שאלתי והוא הנהן ״בסדר, ביי תודה על ההזמנה נסיך״ נשקתי למצחו ולקחתי עוד הזמנה לתיק שלי ויצאתי עם סער לכיוון הים כי לי כבר היה תיק מוכן..

רוב הנסיעה שמענו שירים יפים בשקט ובהיתי בסער דרך המראה עד שנרדמתי ואני חושבת שממש לפני שעיניי נעצמו ראיתי אותו מסתכל עליי.. יש מצב?
״שיר.. הגענו נסיכה״ שמעתי את קולו של סער והרגשתי ליטופים על הלחי ״הא..? אה כן אני יורדת..״ מלמלתי וירדתי כשסער לוקח את הצידנית ואני את התיקים של שנינו.

האחים כשלי כבר בנו את האוהל של הזולה וגם נוגה וליה כבר היו שם ולמזלי הייתה שם חנות גלשנים להשכרה וציוד. ״היי בייבייייי״ ליה חיבקה אותי וצחקתי ״היי, מוכנה להמם את שון?״ לחשתי והיא הנהנה. אין לי בעיה עם זה שליה מאוהבת בשון כבר מעל לשנה ואני מעדיפה אותהי מיליון על הזולות שהוא מביא הביתה. גם עומר צריך להפסיק להיות סטוציונר יאללה שילכו לגמילה מסקס ביחד. כן, אני אמרתי סקס מותר לי!😂

הבנים כבר הורידו חולצות וליה נשארה בביקיני כחול כהה ושון לא יכל להוריד ממנה את המבט! ליה, אני גאה בך.
עכשיו נשאר רק תורי להוריד את הבגדים להישאר בבגד ים שהספקתי לייבש כבר אחרי הבריכה אצל סער ורוני ונוגה כבר היו בביקיני. ״ראף אני הולכת שנייה וחוזרת״ אמרתי ולקחתי כסף והלכתי לחנות ההשכרה.
״שלום, אפשר בבקשה להשכיר גלשן?״ שאלתי את המוכר המבוגר החביב והבאתי לו את הכסף ואת הנעליים שלי כפיקדון ובחרתי לי גלשן

״תודה רבה״ חייכתי בחום ורצתי חזרה לזולה ״מי זאתתתת!!!!״ ליה ונוגה משכורת תשומת ליבם של כולם אליי והבנים לא נראו מוצרים ממה שראו ״מה בדיוק נראה לך שאת עושה?!״ רפאל התרגז וסער בהה בגוף שלי ואחר כך התעצבן ״את לא יודעת לגלוש שיר זה מסוכן!״ שון אמר והזעפתי פנים ״לידיעתכם, אלכס לימד אותי לגלוש באמריקה ועוד מעט יתחילו הגלים הגבוהים ואני כל כך הולכת לרכב עליהם״ אמרתי בפרצוף שתאמת יצא לי דיי ביצ׳י וא התחילה רוח והים נענה לתפילותיי ונהייה יותר סוער ״ליה תכיני את המצלמה״ חייכתי והיא שפלה ותה מהתיק וסימנה לי ללכת ורצתי עם הגלשן למים.

חתרתי ונכנסתי עמוק יותר לים וחיכיתי שיבוא גל גדול ו- אה הנה! גל גדול התקרב ויתרתי אליו מתכוננת לעלות על הגלשן ו... שלוש.. שתיים.. אחת.. יאהההה!!! עליתי על הגל וואו כמה זמן לא גלשתי! רק עכשיו אני מבינה כמה התגעגעתי לזה! ״וואאאאהההווווו!!!! יאההה!!!״ צעקתי ונופפתי בידיים שלי לחוף והמשכתי לרכב על הגל עד שהתנפץ..

חזרתי לחוף ספוגה במים מחוייכת מאוזן לאוזן וליה צילמה הכל, אני אשלח לאלכס כשנחזור.. ״וואו אם היית ידעת לאיזה התקף לב גרמת לרפאל עכשיו..״ רוני אמרה ורפאל נשם לרווחה והלכתי להחזיר את הגלשן לאיש המבוגר החביב ״תודה רבה על הגלשן אדוני״ אמרתי והוא חייך חיוך חם וסבי כזה ״בבקשה, עם כישורי גלישה כמו שלך תבואי כל יום״ אמר והחזיר לי את הנעליים וחזרתי לזולה..

״איתי תעביר את האבטיח לפה״ סער ביקש ואכל מה אבטיח ולא יכולתי לשים לב שלא משנה מה הוא אוכל הוא תמיד נשאר שרירי והגוף שלו מהמם..

״אחלה גלישה, אבל יאללה בואו למים!!״ עומר צעק ורצנו כולם למים.. עומר ליה ושון נלחמו במים ועשו שטויות, נוגה ואיתי מתמזמזים וגם רוני ורפאל, וסער ואני לבד במים ואני ממש לחוצה. אמנם אנחנו דיי רחוקים זה מזו אבל עדיין. אני לא רוצה הוא ידע שאני אוהבת אותו והרי ברור לי שאני רק אחות של חברים בשבילו וחבל לי על זה..
״מה עושה?״ הוא פתאום בא מאחורי ונבהלתי ״כלום״ נאנחתי והוא התקרב אליי ״בואי נשחה עמוק יותר״ אמר ושחיתי אחריו ואז לפתע לא הרגשתי את הקרקעית ונאחזתי בו ״וואי סער אני לא עומדת פה!״ אמרתי והוא תפס בעדינות במותני וליפף את רגליי סביבו כך שהיינו צמודים.. מאוד. ״א-אני..״ מלמלתי והוא הסתכל בעיניי ואני התהפנטתי משלו ״אני לא מסוגל יותר..״ הוא מלמל והסתכלתי עליו מבולבלת עד שהוא הטיח את שפתיו על שלי ו-הולי שיט אני מתנשקת עם סער!
זרמתי עם הנשיקה ואז לשונו ביקשה אישור להיכנס ונתתי לה, וכרכתי את ידיי סביב צווארו וקברתי את אצבעותיי בשיערו בעוד שהוא אוחז ומלטף את ירכיי.. התנתקנו מהנשיקה ופשוט חיבקתי אותו. ״מתנת יום הולדת הכי טובה אבר״ לחשתי והוא צחקק וחיבק אותי חזק יותר..

חזרנו לזולה והתיישבנו ליד המדורה עם כולם ואז שון קרא לסער ״בוא רגע אחי״ והוא וסער יצאו לכיוון החוף ואז שאר הבנים קמו אליהם ״שיט הם ראו..״ מלמלתי וקיבלתי כאפה לעורף ״אחח ליה למה!״ שפשפתי את עורפי בכאב והיא נוגה ורוני הסתכלו עליי ״מה?״ ״את חושבת שאנחנו לא ראינו?? אחותי סוף סוף!״ ליה חיבקה אותי ״חכו רגע עכשיו הבנים צריכים לדבר איתו על זה״ רוני הזהירה ואחרי שהם המשיכו לדבר גם כבר חצי שעה הלכתי למקום שלי ונרדמתי..

Continue Reading

You'll Also Like

58.3K 3.3K 43
אליזבת׳ קולמן. ילדה חצופה ולא ממושמעת. אבל בחצי שנה האחרונה שלה בפנימייה החליטה שהיא הופכת להיות הכי טובה שיש. אבל אז הגיע אותו אחד שגרם למטרתה להיות...
454K 22.7K 65
~גמור~ מלאני קנדי- ההורים שלי מתו כשהייתי בת 8. נשארתי עם האחים הגדולים שלי והם גידלו אותי,אחרי התאונה הם התבגרו משמעותית וגוננו עליי,ואז הוא נכנס לח...
59.4K 5.1K 68
"מה אתם רוצים ממני?" "שתפרצי לחשבון בנק שנגיד לך ותמשכי משם כסף." "ולמה נראה לכם שאני יכולה לעשות את זה?" עניתי. הם הסתכלו אחד על השני ולוגן סימן משה...
13.9K 613 38
הקאפו הקר. אף אחד לא מעז להרים את מבטו לעברו. מי האמין שאישה יכלה להאיר את עולמו? והכל רק בגלל דבר אחד. חוזה.