FuVision

By FusionCommunity

1.4K 121 909

אנחנו גאות להציג בפניכם את תחרות הפיו-וויז'ן - תחרות הסיפורים של העמוד שמתנהלת בסגנון תחרות האירוויזיון, ובה... More

שלב ההגשות | סגור
שלב ההצבעות | סגור
תקלה
שלב ההצבעות הסתיים!
ואלה הזוכים...

חלק ראשון מקסים ומנצנץ כמו קובי מרימי | הסבר

372 39 38
By FusionCommunity

שלום לכולם, וברוכים הבאים לתחרות הפיו-וויז'ן, בחסות פיוז'ן D:

תחרות הפיו-וויז'ן היא תחרות סיפורים המבוססת על הצבעות, אבל עם טוויסט קטן. תמשיכו לקרוא בשביל להבין יותר.

---

אז איך התחרות מתנהלת?

לתחרות יש שלושה שלבים: שלב ההגשות, שלב ההצבעות ושלב התוצאות.

בשלב הראשון – שלב ההגשות – הכותבים שמעוניינים להשתתף בתחרות יגישו את הסיפורים שלהם בתגובות.

בשלב השני – שלב ההצבעות – הכותבים והקוראים יצביעו למתמודדים לפי שיטת האירוויזיון (עליה נסביר עוד מעט).

בשלב השלישי – שלב התוצאות – הסיפורים שקיבלו הכי הרבה נקודות יוזכרו כזוכים בתחרות!

---

בינתיים זה נשמע פשוט, נכון? אז בואו נחפור יותר לעומק:

---

איך מגישים את הסיפורים?

ברגע שהתחרות תתחיל יפתח השלב הראשון כחלק נפרד. בחלק הזה יופיעו כל הקטגוריות בווטפאד (כולל אקראי, כן, כן). אם אתם מעוניינים להגיש את הסיפור שלכם, עליכם לכתוב את שם הסיפור בתגובת אין-ליין לקטגוריה המתאימה לו (הקטגוריה הראשית שבחרתם כשפרסמתם אותו בווטפאד).

מותר להגיש יותר מסיפור אחד, אבל קחו בחשבון שלא תוכלו לזכות עם שני סיפורים, אלא רק אחד! אז אם יש סיפור שאתם לא בטוחים שאתם מעוניינים לזכות איתו, תנסו לחשוב האם אתם מעוניינים להגיש אותו לתחרות.

---

אילו סיפורים אפשר להגיש?

פאנפיקים – סיפורים שכתבתם שמבוססים על יצירה קיימת/דמות קיימת/אדם קיים.

סיפורים משותפים – סיפורים שאתם כתבתם עם אדם נוסף (וייוחס למשתמש שבו הסיפור מפורסם).

ספרי שירה, קטעים וסיפורים קצרים – סיפורים שמכילים קטעי שירה או סיפורת קצרים שאינם סיפורים מתמשכים.

ספרים אקראיים – ספרים שלא מכילים עלילה אלא תוכן שונה ומיוחד. שימו לב שהסיפורים צריכים להיות בעלי תוכן שנועד לקוראים, ככה שספרי פריקות וחפירות לא יוכלו להיכנס לתחרות!

ספרים משנת 2017 עד השנה הנוכחית – בגלל שזו התחרות הראשונה שלנו, החלטנו להיות קצת יותר גמישות מבחינת זמני הכתיבה של היצירות. לכן, סיפורים שהסתיימו להתפרסם בשנת 2017 (גם אם הם התחילו להיכתב לפני כן) יכולים להשתתף בתחרות. לעומת זאת, סיפורים שהסתיימו להתפרסם בשנת 2016 (הפרק האחרון בהחלט התפרסם באותה שנה) לא יוכלו להיכנס לתחרות. סיפורים שהסתיימו להתפרסם אחרי 2017 וסיפורים מתמשכים יכולים להשתתף גם כן.

ספרים עם שני פרקים ויותר – במידה ולסיפור שלכם יש שני פרקים ויותר (כולל פרולוג או הקדמה) הוא יוכל להשתתף בתחרות. במידה ויש לו רק פרק אחד, חכו עם ההגשה עד שיעלה לו פרק נוסף.

ספרים על תוכן בוגר – בגלל שווטפאד נועד לקהילה שבנויה מכל הגילאים, אנחנו לא מונעות מספרים שמכילים תוכן בוגר (קללות, אלימות ויחסים מיניים) להשתתף.

---

אילו סיפורים אי אפשר להגיש?

סיפורים מתורגמים – סיפורים שאתם לא הכותבים המקוריים שלהם ורק מתרגמים אותם לעברית לא יוכלו להשתתף בתחרות. התחרות נועדה לתת הזדמנות ליוצרים עצמם, ואף על פי שתרגום הוא עבודה קשה, המתרגם לא יכול לקחת קרדיט על עבודה של מישהו אחר.

סיפורים בשפה אחרת – סיפורים שלא כתובים בעברית לא יוכלו להשתתף. זה נשמע מובן מאליו, אבל חשוב לנו להדגיש את זה בכל מקרה.

ספרי פריקות/ספרי חפירות – כמו שרשמנו קודם, ספרים אקראיים שאינם בעלי תוכן שנועד לקוראים, כמו ספרי חפירות וספרי פריקות, לא יוכלו להשתתף.

ספרים שעדיין לא התפרסמו – זאת אומרת, ספרים שנמצאים כרגע בטיוטה או בכתיבה ולא מפורסמים בווטפאד, או ספרים שכל מה שמפורסם בהם כרגע הוא "דבר הכותב" או הערות כלשהן בקשר לסיפור, לא יוכלו להשתתף בתחרות. הסיבה לכך היא שהודעות ודברי הכותב הם לא חלק מהסיפור עצמו, ולכן אי אפשר עדיין להתייחס אליהם כסיפורים.

סיפורים מוקפאים – סיפורים שהוכרזו כמוקפאים ולא מתוכננים להתמשך בזמן הקרוב לא יוכלו להשתתף. בגלל שהתחרות נותנת במה לסיפורים שקוראים יוכלו לקרוא, זה יהיה קצת מבאס אם סיפור לא גמור שלא מתוכנן להסתיים יזכה. במידה ואתם רק בהפסקה ומתכננים להמשיך את הסיפור בקרוב, תוכלו להכניס אותו לתחרות.

---

ואחרי שהבנו אילו סיפורים יכולים להשתתף, נציג את החלק החשוב ביותר: איך ההצבעות מתנהלות?

---

כמו שכבר כתבנו בתקציר ובהתחלה של החלק הזה, ההצבעות יתנהלו בנוסח האירוויזיון. אבל מה זה בעצם אומר?

ברגע שיעלה שלב ההצבעות, עליכם להצביע לכל המשתתפים. כמו באירוויזיון, יהיו לכם שלוש אפשרויות להצבעה – 8, 10 ו-12, כשהציון 8 הוא הנמוך ביותר והציון 12 הוא הגבוה ביותר.

במידה ואתם לא מכירים סיפור שמתמודד או לא מתחברים לז'אנר או לסגנון, גם מבלי לקרוא אותו, עליכם להצביע את הציון הנמוך ביותר, כך שכל סיפור שמשתתף בתחרות יקבל מספר הצבעות זהה אשר בסופו של דבר יחולק בממוצע שיקבע את מקומו בטבלת הזכייה.

במידה ואתם רואים סיפור שאתם מאוד אוהבים, תצביעו 12. במידה ויש סיפור שאתם אוהבים אבל לא במיוחד בשביל להעניק את הציון הגבוה ביותר, או סיפור שאתם לא בטוחים לגביו, או סיפור שאתם מתעניינים בו אבל לא יצא לכם לקרוא ואינכם רוצים להעניק לו את הציון הגבוה ביותר, תצביעו 10.

ההצבעות שלכם תלויות בדעה שלכם בלבד. אם אתם לא קראתם סיפור כלשהו אבל מתעניינים בו ואתם רוצים להעניק לו את הציון 12, אין עם זה שום בעיה. אם אתם קוראים ואוהבים סיפור מסוים אבל לא חושבים שמגיע לו הציון הגבוה ביותר, אתם יכולים להצביע לו 10. אין עם זה שום בעיה, ואף אחד לא צריך לשאול אתכם למה הצבעתם כפי שהצבעתם (:

אבל, זה לא הסוף. בנוסף להצבעות שלכם, יש גם את ההצבעות שלנו – המנהלות של התחרות – שיתחלקו ב-0, 10 ו-20, כך שההשפעה שלהן תהיה קצת יותר גבוהה מההצבעות של הקוראים, וזאת כדי להבטיח שגם יש יחס לתוכן הסיפור ולאיכות שלו בספירת הקולות. אנחנו נעבור על כל המשתתפים בתחרות וניתן את הציונים שלנו בהתאם לדעתנו המקצועית ככותבות, והם יהיו חסויים מפני הקהל, כך שיכולות להיות הפתעות.

שימו לב, אנחנו מזכירות שוב! על כל המצביעים להצביע לכל המשתתפים בתחרות! (זה לוקח בערך חמש דקות, אין סיבה להתייאש בגלל זה) במידה ומישהו לא יצביע לכל המשתתפים, ההצבעות שלו לא יחושבו בכלל. במידה ולקראת סוף שלב ההצבעות נראה שיש מישהו שלא הצביע לכל המשתתפים, תישלח לו הודעת תזכורת, וזה יהיה תלוי בו האם לחזור להצביע על הכל או לוותר על הקולות שלו.

מזכירות לכם שאם אתם לא מכירים סיפור מסוים, יש את הציון 8!

בנוסף לכך, כל מי שמשתתף בתחרות יהיה מחוייב גם להצביע, זאת בשביל שההשתפות תהיה הוגנת לכל הצדדים.

בסוף שלב ההצבעות, האפשרות להעניק את הקולות שלכן תיסגר, וכל הקולות ייספרו. יחד עם הקולות שלנו, כל המתמודדים יקבלו ממוצע קולות שיכריע מי הם הזוכים.

---

איך יודעים מי זוכה?

נכון לעכשיו, יש לנו שתי אפשרויות, וזה תלוי בכמות המשתתפים בתחרות.

במידה ותהיה כמות מספיקה של משתתפים, הזוכים יתחלקו בין הקטגוריות, והמתמודדים יילחמו על תואר הזכייה עם שאר המתמודדים באותה קטגוריה. במידה ותהיה כמות קטנה יחסית של משתתפים, הקטגוריות יהיו לשם סדר בלבד, והמתמודדים יילחמו על תואר הזכייה עם כל המתמודדים האחרים, ולא רק עם אלה מאותה קטגוריה.

כמה ימים לאחר סגירת ההצבעות נספור את הקולות, וברגע שנסיים, יתפרסמו התוצאות של התחרות, והזוכים יוכלו לקבל מדבקה בשביל לשים אותה על הכריכה של הספר שלהם.

---

נשמח מאוד אם תפיצו את התחרות כמה שיותר, כדי שיהיו כמה שיותר מתמודדים! אם אתם מכירים מישהו שיהיה מעוניין להשתתף או מישהו שאתם חושבים שמגיע לו לזכות, אתם מוזמנים לתייג אותו כאן כדי שיתוודע לתחרות! :)

שלב ההגשות ייפתח בקרוב מאוד,

שיהיה לכולנו בהצלחה D:


Continue Reading

You'll Also Like

1.4M 2.8K 4
/מאפיה אירוטית/ **ספר גמור** מיליון צפיות תוך כמה חודשים😍 הספר יוצא לאור ולכן הוסר ❤️ מקום 1 באהבה 1 ברומנטיקה 1# בmafia 1# ב-love 1# במתח 1# במות...
1.1M 27.3K 46
"מי אתה בכלל? יבן זונה!" פלטתי מפי, הטעות שלי. לא עברה שנייה והוטחתי לקיר. הוא הכין את אגרופיו,שפתיו האדימו,וורידו החלו להיבלט. הנה הוא הופך לחייה. ש...
3.4K 970 197
ציטוטים נחמדמדים וסיפורים מצחיקים (בערך) מהחיים שלי וסתם מידע לא חשוב פריקות מהתקפי רחמים עצמיים פשוט הכל
110K 2.8K 30
באותו יום שהוא הגיע החיים שלה השתנו מקצה לקצה ! קוראים לה אמילי היא בת 17 לומדת בתיכון רוקלנד במיאמי היא באה ממשפחה טובה יש לה אח גדול בשם סער בן 18...