שלב ההגשות | סגור

309 23 74
                                    

רשמית, התחרות התחילה ושלב ההגשות נפתח!

אז איך מגישים את הסיפור שלכם? עוד מעט תהיה רשימה של הקטגוריות בתחרות. בשביל להגיש את הסיפור שלכם, עליכם לכתוב בתגובת אין-ליין (כאשר אתם מסמנים את הקטגוריה המתאימה לסיפור שלכם ומגיבים עליה) את שם הסיפור. וברגע הזה, הסיפור שלכם יהיה חלק מהתחרות.

מותר להגיש יותר מסיפור אחד, אבל קחו בחשבון שלא תוכלו לזכות עם שני סיפורים, אלא רק אחד! אז אם יש סיפור שאתם לא בטוחים שאתם מעוניינים לזכות איתו, תנסו לחשוב האם אתם מעוניינים להגיש אותו לתחרות.

ההרשמה פתוחה עד ה14.6!

---

נזכיר לכם אילו סיפורים יכולים להשתתף ואילו סיפורים לא יכולים להשתתף:

---

אילו סיפורים אפשר להגיש?

פאנפיקים - סיפורים שכתבתם שמבוססים על יצירה קיימת/דמות קיימת/אדם קיים.

סיפורים משותפים - סיפורים שאתם כתבתם עם אדם נוסף (וייוחס למשתמש שבו הסיפור מפורסם).

ספרי שירה, קטעים וסיפורים קצרים - סיפורים שמכילים קטעי שירה או סיפורת קצרים שאינם סיפורים מתמשכים.

ספרים אקראיים - ספרים שלא מכילים עלילה אלא תוכן שונה ומיוחד. שימו לב שהסיפורים צריכים להיות בעלי תוכן שנועד לקוראים, ככה שספרי פריקות וחפירות לא יוכלו להיכנס לתחרות!

ספרים משנת 2017 עד השנה הנוכחית - בגלל שזו התחרות הראשונה שלנו, החלטנו להיות קצת יותר גמישות מבחינת זמני הכתיבה של היצירות. לכן, סיפורים שהסתיימו להתפרסם בשנת 2017 (גם אם הם התחילו להיכתב לפני כן) יכולים להשתתף בתחרות. לעומת זאת, סיפורים שהסתיימו להתפרסם בשנת 2016 (הפרק האחרון בהחלט התפרסם באותה שנה) לא יוכלו להיכנס לתחרות. סיפורים שהסתיימו להתפרסם אחרי 2017 וסיפורים שעדיין מתעדכנים יכולים להשתתף גם כן.

ספרים עם שני פרקים ויותר - במידה ולסיפור שלכם יש שני פרקים ויותר (כולל פרולוג או הקדמה) הוא יוכל להשתתף בתחרות. במידה ויש לו רק פרק אחד, חכו עם ההגשה עד שיעלה לו פרק נוסף.

ספרים על תוכן בוגר - בגלל שווטפאד נועד לקהילה שבנויה מכל הגילאים, אנחנו לא מונעות מספרים שמכילים תוכן בוגר (קללות, אלימות ויחסים מיניים) להשתתף.

---

אילו סיפורים אי אפשר להגיש?

סיפורים מתורגמים - סיפורים שאתם לא הכותבים המקוריים שלהם ורק מתרגמים אותם לעברית לא יוכלו להשתתף בתחרות. התחרות נועדה לתת הזדמנות ליוצרים עצמם, ואף על פי שתרגום הוא עבודה קשה, המתרגם לא יכול לקחת קרדיט על עבודה של מישהו אחר.

סיפורים בשפה אחרת - סיפורים שלא כתובים בעברית לא יוכלו להשתתף. זה נשמע מובן מאליו, אבל חשוב לנו להדגיש את זה בכל מקרה.

ספרי פריקות/ספרי חפירות - כמו שרשמנו קודם, ספרים אקראיים שאינם בעלי תוכן שנועד לקוראים, כמו ספרי חפירות וספרי פריקות, לא יוכלו להשתתף.

ספרים שעדיין לא התפרסמו - זאת אומרת, ספרים שנמצאים כרגע בטיוטה או בכתיבה ולא מפורסמים בווטפאד, או ספרים שכל מה שמפורסם בהם כרגע הוא "דבר הכותב" או הערות כלשהן בקשר לסיפור, לא יוכלו להשתתף בתחרות. הסיבה לכך היא שהודעות ודברי הכותב הם לא חלק מהסיפור עצמו, ולכן אי אפשר עדיין להתייחס אליהם כסיפורים.

סיפורים מוקפאים - סיפורים שהוכרזו כמוקפאים ולא מתוכננים להתמשך בזמן הקרוב לא יוכלו להשתתף. בגלל שהתחרות נותנת במה לסיפורים שקוראים יוכלו לקרוא, זה יהיה קצת מבאס אם סיפור לא גמור שלא מתוכנן להסתיים יזכה. במידה ואתם רק בהפסקה ומתכננים להמשיך את הסיפור, תוכלו להכניס אותו לתחרות.

---

הקטגוריות המתמודדות הן:

רומנטיקה

אקשן ומתח

פנטזיה, מד"ב ועל טבעי

הרפתקאות

הומור

אימה

ספרות נוער וספרות נערות

פרוזה

פאנפיקים

שירה וסיפורים קצרים

אקראי

---

בגלל שהקטגוריות "היסטורי בדיוני", "ספרות לא בדיונית", "אנשי זאב", "ערפדים", "קלאסיקות" ו-"רוחני" הן קטגוריות מאוד חלשות בווטפאד, הן לא נמצאות בקטגוריות של התחרות. במידה והסיפור שלכם נמצא באחת הקטגוריות האלה, נסו להתאים אותו לאחת הקטגוריות שלהלן.

שיהיה לכולנו בהצלחה! D:

FuVisionWhere stories live. Discover now