S1: Demi My Slave (In-Editing...

By mrosella

1.7M 6K 317

เผ’ ๐•ฝ๐–”๐–ž๐–†๐–‘ ๐•พ๐–Š๐–—๐–Ž๐–Š๐–˜ ๐ˆ เผ’ โ๐‘ฑ๐’–๐’”๐’• ๐’‡๐’†๐’‚๐’“ ๐’Ž๐’† ๐’‚๐’๐’… ๐’๐’๐’—๐’† ๐’Ž๐’†... ๐’‚๐’๐’… ๐‘ฐ ๐’˜๐’Š๐’๐’ ๐’ƒ๐’† ๐’š๐’... More

โ™” ๐ƒ๐„๐Œ๐ˆ ๐Œ๐˜ ๐’๐‹๐€๐•๐„ โ™”
โ™”PROLOGUEโ™”
โ™”contractโ™”
โ™”BAB 01โ™”
โ™”BAB 03โ™”
โ™”BAB 04โ™”
โ™”BAB 05โ™”
โ™”BAB 06โ™”
โ™”BAB 07โ™”

โ™”BAB 02โ™”

72.5K 700 21
By mrosella


❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

𝕱arhan membelai wajah Qhyla yang penat setelah melayaninya di atas ranjang. Dia mencium ubun-ubun kepala gadis itu. Dia terkejut apabila kelopak mata Qhyla perlahan-lahan terbuka. Gadis itu masih separuh sedar. Dia mengucup terus dahi gadis itu dengan penuh kelembutan.

"Ke... Kenapa Farhan lakukan ini pada saya?"
Qhyla bertanya keras. Air matanya mengalir deras. Dia telah menyerahkan mahkotanya kepada lelaki ini tanpa sebab. Siapa lelaki ini dan dari mana asal-usulnya pun Qhyla tidak tahu.

"Sebab tugas kau melayan aku atas katil."

"Tapi kenapa saya? Saya dah kata yang saya ni bukan pelacur. Saya hanya seorang penyanyi di kelab malam! Kenapa Farhan keras kepala nak faham semua ni?!" Farhan berdiam saja sebelum dia lagi mengeratkan pelukannya di pinggang Qhyla dalam selimut.

"Sebab kau buat aku tertarik. Aku suka dengar kau menyanyi. By the way, aku dah beli kau. Mulai esok kau akan tinggal di rumah aku." Qhyla bagaikan patung yang tidak bergerak.

Farhan telah membelinya?

"Macam mana dengan orang tua saya? Saya tak mahu tinggalkan mereka!"

"Dan sanggup kena seksa teruk dengan diorang? Kau ni memang lemah. Aku beli kau sebab aku kesiankan kau. Tapi dengan satu syarat, kau kena jadi slave aku." Tergamam terus gadis itu. Patutlah Farhan memaksanya supaya menyerahkan mahkotanya pada lelaki itu.

Dan sekarang gadis itu perlu taat kepada tuannya tanpa sebarang penolakan.

"Sampai bila saya akan jadi slave awak?"

"Forever." Membulat mata Qhyla. Dia lalu ditarik ke dalam pelukan Farhan. Qhyla meneliti wajah lelaki yang rupanya kacak bak malaikat. Sempurnanya tak terkata.

"Syarat pertama. The Royal slave must agrees to obey and submit completely to her master in all ways. There are no boundaries of place, time, or situation in which the slave may wilfully refuse to obey the directive of her master." Qhyla menganggukkan kepala. Dia tidak faham sangat bahasa Inggeris. Tapi dia buat-buat faham saja. Akhirnya, dia terpaksa menerima semua ini.

"Syarat kedua. The Royal slave also have to agrees that, once she entered into this Slavery Contract, her body, heart, mind, soul and time belongs to her master, to be used as seen fit." Qhyla kembali mengangguk. Dia dengan perlahan menyentuh rambut Farhan dan mengelusnya. Farhan seperti tidak kesah dan meneruskan percakapannya.

"Ketiga, the Royal slave must agrees to please her master to the best of her ability, in that she now exists solely for the pleasure of her master in sex. Got it?" Kepala gadis itu diciumnya sekali oleh Farhan setelah Qhyla mengangguk tersenyum.

Senyuman manis itu menjadikan Farhan tidak betul seketika.

"So, aku kena panggil kau apa?" Tanya Farhan tiba-tiba. Qhyla yang masih mengelus rambut lelaki itu, tergamam.

"Panggilah saya apa saja yang Fa... Farhan nak." mendengar kata gadis itu, Farhan tersenyum nipis.

"Tidurlah, Qaisara..." Panggilan itu membuatkan Qhyla merenung tuannya lama. Farhan sudah melelapkan mata. Lama-kelamaan, Qhyla juga memejamkan mata dan terlena di dalam dakapan lelaki itu.

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

𝕼hyla meregangkan badannya. Dia membuka kelopak mata dan bangkit dari pembaringan. Tempat tidur sebelahnya dipandang lama. Kosong. Tiada Farhan di situ. Qhyla mengehela nafas. Mungkin dia cuma mimpi saja.

Namun sepertinya dia bukan bermimpi kerana dia dapat melihat dengan jelas kesan darah pada cadar tilam. Dia benar-benar melakukan persetubuhan dengan Farhan semalam. Dan inilah realiti. Qhyla meraup wajahnya dan beristighfar banyak kali.

Gadis itu mengerutkan dahi apabila terpandang sebuah nota dan kad platinum di atas meja lampu. Dia segera mengambil nota itu.

Kau tidur lena sangat. Aku tak sanggup nak kejutkan kau. Maybe sebab kau tak biasa lagi dalam hubungan seks. Mulai saat ni, kau kena biasakannya. Aku dah hantarkan pembantu aku, Isyraf untuk uruskan kau. Kau ambil kad ni dan beli apa je kau nak. Jangan cuba-cuba nak larikan diri. Kalau kau lari, aku akan kejar kau sampai lubang cacing lepas tu rogol kau sampai kau mampus. Isyraf akan jaga kau.

Hari ni aku sibuk. Aku balik lewat malam. So, better kau tidur dulu. Tak payah tunggu aku.

Your master,
Tengku Farhan Hayder.

Tangan Qhyla yang masih memegang surat antik itu terketar-ketar sebelum surat itu diturunkan ke bawah.

Kejar sampai lubang cacing?

Ro... Rogol?

Qhyla menelan air liur dengan mata yang terkebil-kebil. Takut. Ugutan dari Farhan umpama malapetaka baginya.

Lama-lama Qhyla tersenyum manis. Farhan juga sudi mengambil berat. Farhan ialah lelaki pertama yang mengambil berat tentangnya selain dari Chong. Dia perlahan mengambil kad itu. Hidupnya akan menjadi realiti ke? Dia akan hidup dengan seorang pengusaha terkaya selepas ini.

Mampukah dia memenuhi segala kemahuan lelaki itu?

Kreakkk...

Bunyi pintu dikuak, membuatkan Qhyla tersentak dan segera menoleh. Figura seorang lelaki yang sempurna berdiri di hadapannya. Itu bukan Farhan.

"En... Encik ni siapa? Jangan datang dekat.
Jangan apa-apakan saya..." Qhyla menaikkan sedikit selimut untuk menutupi tubuhnya yang indah itu.

Continue Reading

You'll Also Like

5.1K 567 13
[ THE SEQUEL BOOK OF VAMPIRE'S MAID ] Dikatakan tersesat masuk ke institut pengajian khas untuk golongan elit juga sering diberi gelaran budak kasta...
84.3K 7.3K 27
๐”๐ง๐๐ž๐ซ ๐Œ๐ข๐ฅ๐ข๐ค ๐ƒ๐ข๐š ๐’๐ž๐ซ๐ข๐ž๐ฌ ๐•๐จ๐ฅ ๐Ÿ ๐๐ฎ๐ซ๐ž๐ž๐ง ๐‘๐š๐ฎ๐๐ก๐š๐ก | ๐Œ๐ฎ๐ก๐š๐ฆ๐ฆ๐š๐ ๐™๐š๐ฒ๐ซ๐š๐ง "๐“๐š๐ค๐ก๐ญ๐š ๐ฒ๐š๐ง๐  ๐ญ๐ž๐ซ๐ฎ๐ง๐ ๐ ...
323K 6.5K 14
[Matured content] "Turn around." "Why?" Aku pelik dengan perilakunya. Tapi aku tetap mengikuti arahannya dengan membelakanginya. Dia mula membelai d...
77K 1.9K 32
Rayhan Amanda & Fareeq Lutfi Cinta itu bukan ungkapan. Kasih itu bukan umpan. Di antara mereka hanya punya tarikan. Usah berbicara soal hati yang t...