My Alpha's Son Wanted Mate Wi...

By Lolitabae98

34K 2.3K 1.2K

-Tak sepatutnya dia menjaga mereka suatu ketika dahulu- Dia,wanita jelita yang menjaga 5 anak alpha dengan pe... More

THE CASTING AS USUAL
CHAPTER ONE : THE BABY WOLF..
CHAPTER TWO : THEIR AN ALPHA YOU PABO!
CHAPTER THREE : AFTER 6 YEARS
CHAPTER FIVE : TWO FACED (PART TWO)
CHAPTER SIX : TWO FACED (PART THREE)

CHAPTER FOUR : TWO-FACED (Part One)

2.9K 277 232
By Lolitabae98

Really Long Chapter




______________________________________












"yeppeuda (beautiful)"

"jeongmal neomu yeppeo (Really pretty)"

"Kalau lah dia mate aku, aku takkan bagi dia keluar rumah.."

"Damn..dia dah ada mate ke belum..kalau tak ada boleh la aku masuk line.."

Sungguh nakal lirikan anak mata para manusia dan serigala yang berjantinakan lelaki, sambil-sambil berjalan masuk menuju ke pintu pagar..mereka curi-curi menilik wajah mulus song ji hyo.

Tanpa henti walaupun sesaat, pujian demi pujian ditutur khas buat separuh omega itu. Kulitnya yang putih kemerah merahan, bibir yang merah semerah violet..rauk wajahnya persis bidadari terakhir di dunia serta pautan pandangannya yang cukup redup..

Menambahkan lagi getaran di jiwa para manusia dan serigala yang melintasi di tepinya.

Walau bagaimanapun,

Jelingan mereka hanya untuk beberapa saat sahaja, tatkala mereka tidak sengaja terpaut mata dengan min yoongi, oh sehun, wu yifan, kim taehyung dan choi soobin.

"Oh shit..matilah kita weh..jangan pandang perempuan tu kalau tak nak mati."

Mereka akan lihat lima raja syaitan yang bertopengkan alpha merancang untuk membunuh mereka kemudian. Pandangan mata mereka tidak normal, ianya terlalu mendalam sehingga mereka melihat terdapat api marak di dalamnya..

Rauk wajah mereka berubah bengis, seakan mereka berlima akan menyerang, mengigit dan sekaligus memakan para pelajar di situ.

Kecut perut mereka dibuatnya. Terus kelam kabut lari masuk ke dalam perkarangan sekolah.

Bukan sahaja daya tarikannya mampu menundukkan para lelaki, bahkan para wanita juga dicuit rasa cemburu.

Mereka menyangka separuh omega tidak akan terserlah apabila meningkat dewasa tapi lihatlah wanita yang bersama dengan lima alpha terkenal itu..

Dia jauh lebih jelita daripada seorang model, tubuh langsing adalah diimpikan pelajar perempuan di situ. Senyuman manisnya itu adalah apa yang mereka mahukan..apa yang mereka impi wanita itu sudah milikinya..

"Tch..perempuan mana tu..kenapa murah sangat terhengeh hengeh dekat yoongi oppa."

"Walaupun dia lagi cantik daripada aku. Aku 100% sure yang dia takkan boleh pikat choi soobin aku."

"Perempuan tu bukan taste yifan oppa..kesian.."

"Cantiknya unnie tu..aku suka sangat dekat V sunbae..tapi..tapi asal dia nampak sesuai sangat dengan unnie tu.."

"Sehun yang aku kenal takkan layan mana-mana perempuan. So aku yakin perempuan tu confirm kene reject macam perempuan lain yang sehun tolak.pfft padan muka.."

Pelbagai tanggapan yang dilempar mereka terhadap song ji hyo, ada yang sanggup menyorok di sebalik dinding semata mata mahu melihat penghinaan apa yang bakal lima alpha itu berikan padanya..










Min Yoongi, Oh sehun, wu yifan, choi soobin dan kim taehyung hanya berdiri tercegat di hadapan song ji hyo. Tiada satu pun butir bicara terkeluar daripada rongga mulut mereka. Pandangan mereka cukup mendalam tatkala melihat ke arah separuh omega itu.

Manakan tidaknya..

Angin pagi sepoi-sepoi bertiup di udara membuatkan rambut panjang song ji hyo beralun indah di hadapan mereka, kelam kabut wanita itu menyeka rambutnya yang berserabut menambahkan lagi kecomelannya.

Yoongi dan taehyung menguntumkan senyuman tipis, naluri alpha mereka kuat meronta mahu mengucup rambut hitam yang bersinar itu namun ditahan kerana ini bukan masanya..

Yifan dan sehun pula menelan air liurnya dengan payah sekali, bagi mereka..ini adalah pandangan yang jauh lebih menyenangkan daripada alam semulajadi. Memberontak mahu menyeka rambut separuh omega itu sehingga dia ketawa gembira.

Manakala choi soobin, dahinya sudah berkerut. Pandangannya sungguh membara memandang separuh omega itu. Hatinya mula berbisik yang bukan-bukan. Dia mahu mengurung song ji hyo dalam biliknya. Tidak mahu yang lain melihat wanita ini..dia mahu menjadi tamak seorang diri.

Tetapi..

Dia pantas menyekat keinginannya itu..kerana soobin tahu..itu tidak akan mendatangkan kebahagiannya buat dirinya dan song ji hyo..

Song ji hyo acap kali memperkemaskan rambutnya kemudian barulah tumpuannya beralih pada anak-anak alphanya.

"Emmm?"

Hairan sungguh wanita itu dibuatnya, dia menyangka yoongi, yifan, taehyung, sehun dan soobin akan bermain phone tetapi sebaliknya mereka merenung pada dirinya. Cukup tajam dan mendalam.

Pipi kirinya digaru, terasa kekok dengan pandangan mereka..malah dia tidak tahu bagaimana hendak menegur.

"Yoongi, yifan, taehyung, sehun dan soobin..tak nak masuk ke dalam ke? Tak lama lagi sekolah nak mula kan?" Soalnya dengan prihatin.

Mata bundarnya bersinar memandang mereka berlima. Serentak lima alpha itu merengus diikuti dengan carutan di bibir mereka..

Bukan kerana hal sekolah..tapi panahan mata kesucian penjaga mereka itu menimbulkan keinginan mereka untuk menaklukinya. Lebih lebih lagi yang paling tua..min yoongi dan wu yifan.

Bloody hell..asal pagi-pagi buta macam ni dia comel sangat.. yoongi menggeram perlahan dan pantas berpaling ke arah lain.takut dirinya terus menerkam.

Aku tak sabar nak masuk usia dewasa dan kurung perempuan ni dalam bilik aku. Soobin memejamkan kedua matanya buat seketika, lepas bertenang barulah dia berani menatap anak mata milik song ji hyo.

Damn..those eyes make me want to fu-tak..aku cool..cool kris..cool..kris tenggelam dalam pemikirannya, pipi kanannya ditampar dengan sendiri. Sebelum wajahnya dikawal dengan rauk wajah yang tenang.

Annoying betul..perlu ke dia senyum macam tu..dia akan buatkan aku makin tak nak pergi sekolah.. taehyung merengus dan berpaling ke tepi, rambutnya diseka sehingga ke belakang sebelum nafasnya dihembus kasar. Benci apabila jantung berasa tidak selesa. Debaran menggila bagai hendak terkeluar.

Kadang kala aku dah penat jadi budak baik yang dengar cakap dia..aku tertanya tanya apalah eskpresi dia bila aku ingkar arahan dia..mesti lagi comel.. sehun menguntumkan senyuman kecil pada song jihyo..hanya tuhan sahaja tahu betapa mahunya dia menerkam wanita ini dihadapannya..

Kelima lima memberikan respon yang berlainan pada separuh omega itu disaat pandangan polos itu menusuk ke kalbu mereka.

Tanpa sebarang idea dengan apa yang telah terjadi, song ji hyo mula melambaikan tangan ke arah mereka..separuh omega itu sudah merancang akan pergi ke kerja selepas melihat anak-anak alphanya masuk ke dalam perkarangan sekolah.

Walau bagaimapun, apa yang diharapkan song ji hyo lain terjadi, para pelajar lain yang lalu lalang di situ terkejut beruk dengan apa yang melihat lihat lebih lebih lagi pelajar perempuan..

Pada ketika song ji hyo masih melambai, yoongi mencengkam lembut pergelangan tangannya dan mengucup dengan penuh perasaan pada tapak tangannya.

Kemudian, kucupannya dilepaskan perlahan. Wajahnya diingin memandang song ji hyo. Konon mahu menyembunyikan perasaan lain yang menari nari dalam hatinya.

"Aku pergi dulu." Ujar yoongi selamba, terus dia menapak masuk ke perkarangan sekolah tanpa mendengar apa yang song ji hyo mahu katakan.

"Ta-ta-tak perlu la awak..ommo yifan!"

Chup!

Tidak sempat dia menghabiskan butir bicaranya, pipi tembam bahagian kirinya diserang secara mengejut daripada wu yifan. Barangkali, cemburu dek kerana yoongi bertindak dahulu mengucup separuh omega itu.

"Aku pun nak bla dulu.bye,jihyo." Mendatar sahaja dia berbicara sebelum dia turut mengejar yoongi daripada belakang. Menjerit dan memaki pada alpha itu kerana membuat tindakan dahulu.

Keadaan itu membuatkan song ji hyo pegun seketika. Terkejut dengan tindakan 2 alpha tersebut..

"Ha?b-b-bye?awak tak perlu pun ci-tae-taehyung?"

Chupp

Kali ini taehyung pula yang 'menyerangnya', pipi bahagian kanan menjadi mangsa kucupan alpha itu. Sesekali taehyung menggeram perlahan dek kerana geram dengan aroma yang harum daripada tubuh kecil itu.

"Pergi kerja elok-elok.aku pergi dulu." Pesan taehyung, juga terus berjalan masuk ke perkarangan sekolah tanpa mendengar habis butir bicara separuh omega itu.

"A-a-apa kene de-Oh sehun!"

Dia tidak sempat melakukan apa-apa, sehun terlebih dahulu bertindak, jika tadi kedua dua pipinya telah ditakluki kini dahinya pula yang menjadi sasaran.

Kucupan sehun pada dahi licin song ji hyo agak kelihatan lama..kira-kira 2 minit barulah dia melepaskan kucupannya..wajahnya sungguh selamba seakan dia tidak peduli.

"Bye." Terus dia masuk ke dalam,meninggalkan soobin dan song ji hyo berdua di luar pagar sekolah.

"A-awak tak boleh buat macam abang2 awak soobin.noona tak tahulah kenapa diaorang tiba-tiba je jadi pelik.."

Soobin mengetap giginya tanda geram. Niatnya mahu menakluki bahagian pipi terhapus. Mereka langsung tidak memberi peluang padanya..

"Arraseo noona, bin pergi dulu."

Soobin mula berpaling ke belakang mahu pergi..

"Nae..elok-elok tau."

Namun, alpha bongsu itu segera berpaling semula ke hadapan dan mengucup beberapa kali pada batang hidung song ji hyo.

Hinggakan song ji hyo terkaku di tempatnya..mindanya menjadi blur secara tiba-tiba.

"Emm semangatnya bin nak pergi sekolahhh~~"

Cepat-cepat dia berlari masuk ke dalam dengan tawa kecilnya..wajah song ji hyo semakin memerah..dia mahu menjerit memanggil mereka namun dia menahan..

"Kenapa diaorang jadi macam tu? Buang tabiat ke apa?aishh." Ngomelnya sendiri. Pantas dia berlalu pergi daripada situ dan bergerak ke tempat kerja..

Namun begitu, bukan sahaja song ji hyo terkejut dengan tindakan mereka..para pelajar yang turut menjadi sangsi hampir ternganga rahang..mata mereka terbeliak melihat perubahan drastik lima alpha itu..

Mereka seolah tidak percaya dengan apa yang mereka lihat..adakah itu alpha yang sama ketika di sekolah?

Dan juga..semakin kecewa para pelajar perempuan melihat kemesraan luar biasa mereka berlima..
















"Aku ingatkan anjing buas macam diaorang payah nak jinak..tapi apa yang aku tengok sekarang ni..*smirk* diaorang sama macam anjing yang jinak hanya dengan menggunakan seorang  perempuan.what an interesting thing."

Seseorang sedang berdiri sambil bersandar pada dinding, dia telah menjadi saksi segalanya..sejak daripada mula mereka sampai sehinggalah masuk ke perkarangan sekolah..

gerangan itu terhibur dengan tontonannya.

Ini lebih baik daripada drama..dia juga tidak percaya dengan apa yang matanya telah saksikan..

Alpha yang zalim telah ditundukkan hanya dengan seorang wanita..

Biarpun tidak tahu apa rupanya..tapi gerangan itu tidak peduli kerana hari ini dia mahu mencari pasal dengan mereka..dengan mempergunakan wanita itu..





____________________________________


(Cafe sekolah)

Riuh, sungguh riuh suasana di cafe..pelajar yang lain sedang rancak berbual di meja masing-masing..ada yang gelak tawa, menepuk meja, memikat para pelajar perempuan yang lain malahan ada juga yang tidak ambil peduli.

Perbualan pada hari itu sungguh hangat sehinggakan ada yang sanggup berhenti makan dan mula berbual sesama sendiri.

"Jinja!"

"Yeee!aku tengok dengan biji mata aku sendiri.."

"Wahh daebak..aku ingatkan diaorang tak boleh berjinak."

"Tch..perempuan tu..memang cann-shit..diam..diam..diam weh..soobin datang.."

Suasana yang tadinya riuh dengan suara pelajar mula beransur sepi, kelibatnya seolah ditakuti hampir ke semua pelajar. Pandangan mereka takut-takut menjeling ke arahnya lebih lebih lagi selaku yang berjalan di barisan hadapan..

Yang mereka tidak sangka, nampak terlalu jinak ketika bersama wanita misteri itu namun pada hakikatnya..

Dialah satu satunya purebred alpha yang merupakan..







Ketua pembuli..











Jika beberapa jam tadi, wajah soobin bersinar seperti mentari seolah olah dikelilingi bunga bunga indah di taman..

Tetapi masuk sahaja ke dalam kawasan sekolah..wajah berubah serius. Pandangan matanya penuh kejahatan..malah tiada siapa yang berani.menatap matanya..

Suasana berubah kekok secara drastik, tiada satu pun suara berbunyi..setiap kali kumpulan soobin melintasi meja yang mereka duduki, nafas sanggup ditahan..mereka tidak mahu menjengkelkan soobin dengan bunyi nafas mereka.

Tap.



Tanpa sebarang riak pada wajahnya, soobin melabuhkan punggung di meja pada bahagian tepi..diikuti ahli kumpulannya yang lain..

Choi yeonjun, selaku pemikat semula jadi, tidak tahu setia pada yang satu namun pemegang tali pinggang hitam yang digeruni pihak lawan.

Kai kamal huening wajahnya mesra dan tidak menakutkan malah gemar mentertawakan yang lain..tetapi jangan disangka air yang tenang tiada buaya.. kerana dia adalah anak bekas gangster yang pernah menjadi bualan hangat korean.

Choi beomgyu pula lebih gemar memuji dirinya sendiri, antara yang disalah ertikan sebagai yang paling lemah..dan tanpa disangka pakar pemain pedang. Libasannya untuk yang mengejinya..atau mungkin mengeji soobin.

Dan kang taehyun, antara paling cerdik dalam kumpulannya..matang dan tahu bagaimana memutar belitkan cerita semata mata mahu menyelamatkan soobin daripada ditimpa masalah.

"Bin..kau nak makan apa?yeonjun belanja."soal beomgyu..yeonjun yang mendengar 'fitnah' Beomgyu terkumat kamit mencarut.

"Sandwich..aku nak tu je."balas soobin mendatar.

Yeonjun sudah mengunci leher beomgyu dalam pelukannya..penuh erat dan melemaskan..

"Kau saje je nak habiskan duit aku kan setan,"

"Ala bukan selalu..yahh sakitlahh!"

Sedikit pun soobin tidak menjeling pada dua ahli kumpulannya, dia lebih berminat bermain phone dan menscoll gelerinya..

Melihat kesemua gambar gambar comel song ji hyo.

Dalam pada alpha itu tidak sedar, park jimin senyap-senyap berjalan daripada belakangnya..

Sambil menarik kolar baju taehyung daripada hadapan..tidak ubah seperti anjing.kemudian lelaki itu menolak tubuh taehyung sehingga jatuh ke lantai.

Sengaja, sudah tentu.

"Ahh taehyung, sorry..terlepas pulak pegangan aku tadi."

Kim Taehyung membetulkan kaca mata bulatnya dan kalut berdiri semula..satu satunya purebred yang dibulinya jimin dek kerana rankingnya.

Ye, Kim Taehyung dia adalah purebred alpha..disalah ertikan sebagai yang lemah namun pada hakikatnya taehyung menyembunyikan personaliti sebenarnya dengan berlakon sebagai nerd, berlakon seolah dialah paling lemah..

Namun taehyung bukanlah Nerd biasa-biasa..tapi luar biasa. Tempat pertama sentiasa menjadi miliknya..dan park jimin mencemburuinya..bukan itu sahaja pelajar junior dan senior ramai meminatinya.malah ada yang berani membandingkan dirinya dengan kim taehyung.

Tch, menyakitkan hati betul.

"Tak pe.."perlahan dia menjawab.

Jimin menguntum senyuman paling sinis, soobin yang berada di hadapannya masih membelakanginya..langsung tidak berminat apa yang terjadi pada abang alphanya..

"Tch..purebred memang lembik kan?senang kene heret macam anjing kurap.kan taehyung?" Hina jimin, kepala taehyung ditenyeh kasar sehingga hampir sahaja purebred itu hendak terjatuh.

Soobin masih lagi dengan posisinya..tidak peduli..bukan kerana tidak ambil berat..kerana dia tahu kekuatan sebenar abang alphanya itu.

"Hey gile..kau dengar tak aku hina kau ni.."

Belakang tubuh soobin ditolak kasar, jimin makin panas kerana alpha muda itu masih lagi mengabaikannya..

Jimin ketawa sinis, sejak daripada mula-mula soobin menjejakkan kaki ke sekolah sehinggalah kini tiada satu pun kata kata hinaan yang mampu menggoyangkan kemarahannya..namun, mindanya baru terdetik..tentang wanita yang dilihatnya tadi..

Bibirnya meleret ke tepi..teruja dia mahu lihat kemarahan purebred itu.

"Aku terkejut sangat..pagi tadi.." jimin mula menganjing, sengaja bibirnya merapati cuping telinga soobin.

"Tak sangka setan macam kau pun boleh jadi jinak eak?"

Soobin masih pegun di tempat duduknya, masih menganggap jimin tidak wujud.

Jimin semakin menggelegak..terasa maruahnya tercalar seketika..

"Jimin..aku pergi dululah.." taehyung mula bersuara..baru teringat mahu pergi ke perpustakaan..sudah berjanji dengan cikgu han untuk membantunya..

"KAU DIAMLAH ANJING!KAU JANGAN INGAT KAU BOLEH  BLA DARIPADA SINI EAK TAEHYUNG...AKU TAK HABIS LAGI NAK MAKI ADIK KAU.DUA2 PUREBRED BANGSAT!CELAKA!" Pekik jimin. Hatinya sungguh sakit teehadap layanan soobin terhadapannya..pekakkah purebred ini..

Taehyung melepaskan keluhan kecil. Sudahlah sekarang dia terlambat hendak berjumpa cikgu han..ditambah pulak dengan perangai memberontak jimin..

Hinalah apa pun taehyung tahu, choi soobin takkan berganjak..begitu juga dirinya..tumbuklah banyak mana sekalipun, hinaalah sepuas hati sekalipun..hatinya tidak akan terkesan walaupun sedikit.

"Ikut kau lah jimin.."perlahan taehyung berkata.

Mahu menghabiskan sesi hinaan ini habis secepat mungkin.

Jimin cuba menarik nafas dengan tenang selepas sesaat dua dia mengehemburkan amukannya. Api kemarahannya beransur malap..kemudian, akalnya sudah berbisik jahat..

apalah riaksi yang bakal ditunjukkan oleh dua alpha purebred ini ya.

"Ok fine..kau memang tak terkesan dengan apa yang aku cakap..by the way soobin..dan taehyung..








Slut mana yang aku nampak pagi tadi..yang asyik berkepit dengan kau berdua?





Aku bet mesti korang dah tebuk dia si-"









Buk!!!!


Dalam masa sesaat sahaja,

Tubuh taehyung dan soobin ditahan beomgyu dan seokjin..

Kepala taehyung menggelatar menahan marah, anak matanya berubah berwarna emas. Sebelah tangannya sudah diangkat meja besi untuk dibaling ke muka jimin.





Manakala soobin, taring alphanya sudah terpamer jelas di sebalik bibirnya..matanya juga berubah emas bersedia hendak menyerang jimin..sebelah tangannya sudah mengangkat bangku besi untuk dilempar pada jimin.








"SON OF A BIT**! BERANI KAU HINA OMEGA AKU!AKU AKAN BUNUH KAU!AKU AKAN BUNUH KAU PARK JIMIN!!!!!"

"SIAL KAU FUCKER!!AKU BOLEH TERIMA LAGI KALAU KAU NAK MALUKAN AKU DEKAT SINI..TAPI JANGAN SESEKALI KAU LIBATKAN SONG JI HYO!!!"

Grrrrrrr













Degupan jantungnya seolah olah berhenti berdenyut..Tubuhnya jatuh ke lantai dek kerana tumbukan soobin secara mengejut tadi.

Malah bibirnya sedikit ternganga dek kerana terkejut dengan perubahan drastik kim taehyung dan choi soobin..

Jadi..

Legenda tu memang betul..

Purebred adalah ranking paling tinggi daripada true blood kerana kekejaman mereka tersembunyi disebalik kenaifan mereka..


Damn..



Mungkin dia patut percayakan lagenda tu..





























Tbc ...

Siapa tak kenal boleh check ye geng soobin 👆👆👆




Part 2

Continue Reading

You'll Also Like

71.6K 588 7
duniaku yg penuh dgn dugaan
1.9M 4.3K 24
Sebuah kisah isteri ke arah cuckold
181K 1.4K 10
Kisah seorang lelaki bernama Zul yang tewas dalam memiliki wanita kesayanganya iaitu Nia Qaisara di mana Nia telah berkahwin dengan musuhnya semasa d...
54.7K 193 7
ahahahahahah