Taming The Bad Girl

By HinyDyaa

636K 23.2K 610

"She is a bad girl but I don't care" Mata hazel yang memukau. Senyuman manis. Rambut yang cantik terletak. Cu... More

Cast of TTBG
BAB 1 - Takut Masuk Lalat
BAB 2 - Nenek Kau Hitam
BAB 3 - Bersama Dia
BAB 4 - Auch, Thank You
BAB 5 - Remember This
BAB 6 - Berangankan Kau?
BAB 7 - Macam Lelaki
BAB 8 - Layak
BAB 9 - Siapa Kata Tak Suka?
BAB 10 - Pasti?
BAB 11 - Rindu
BAB 12 - Bukan Muda Lagi
BAB 13 - Tersungkur Sebelum Jatuh
BAB 14 - Pilih Antara Dua
BAB 15 - Batu Api
BAB 16 - Buta Ke Rabun?
BAB 17 - Mari Ke Hospital
BAB 18 - Gila!
BAB 19 - Lari
BAB 20 - Mungkir Janji
BAB 21 - Kau Pernah Dahulu
BAB 22 - Bleeding Heart
BAB 23 - Moonlight
Attention Please!
BAB 24 - Part 1 of Tak Puas Hati?
BAB 24 - Part 2 of Tak Puas Hati?
BAB 25 - Muntah Pelangi
BAB 26 - Twinkle Bride
BAB 27 - Merajuk Tak Dipujuk
BAB 28 - Putih dan Darlie
BAB 29 - Melayang Gigi
Important News!
BAB 30 - Really Nigga
BAB 31 - Valak In The House
BAB 32 - Syiah
BAB 33 - Bangang Abadi
BAB 35 - Krik Krik
BAB 36 - Flying Kiss
BAB 37 - Main Belakang
BAB 38 - Taehyung ke Jungkook
BAB 39 - Make Her Happy
BAB 40 - 6 Hari Lagi
BAB 41 - Make A Move
BAB 42 - Hutang Nyawa
BAB 43 - Minat Yang Sama
BAB 44 - Weirdo
TERSENARAI DALAM WATTYS!!!
BAB 45 - Hancur
BAB 46 - Annabelle & 2 Hari Lagi
BAB 47 - Berterus Terang
BAB 48 - Perang mulut
BAB 49 - Dusk Till Dawn
BAB 50 - Senyuman Psiko
BAB 51 - Bersemuka
BAB 52 - Jazlina
BAB 53 - Abang Dah Balik
BAB 54 - Banjir Dekat Bilik
BAB 55 - Kotak Merah
BAB 56 - Otak Cair Ke Beku
BAB 57 - Dah Lama Suka Sayang
BAB 58 - Kenyataan Yang Memedihkan
BAB 59 - Sakit, Perit, Pedih!
BAB 60 - Semimembranosus
BAB 61 - Kau Faham Ke Tak
BAB 62 - Gembira, Sedih
BAB 63 - Secebis Gambaran
BAB 64 - Terima Kasih
EPILOG
NEW BOOK!!

BAB 34 - Godaan

6.7K 222 0
By HinyDyaa

Diary Sarah Nia...

Semua manusia dihadirkan nafsu. Sama ada nafsu yang betul dan salah.

Betul untuk orang yang halal dan berhak. Salah untuk orang yang tidak halal dan tidak berhak untuk kita.

Aku tahu aku terlalu banyak menyimpan rahsia, tetapi itu tidak bermakna aku tidak menjaga batas aku.

Aku tak minta banyak. Kerja kau senang. Hanya percayakan aku.

___________________________________________

HARI ini, Sarah Nia sudah diberikan keizinan oleh Harris Amsyar selaku CEO Herz Holdings, untuk kembali menjalankan tugasnya sebagai Personal Assistant suaminya.

"Yey! Excitednya nak mula kerja. Wuhuuu!" Jerit Sarah Nia di dalam bilik mandi.

Tok! Tok!

Bunyi ketukan dari luar bilik mandi. "Oi, cepatlah mandi! Orang nak mandi jugak, fikir tandas tu dia sorang punya je ke apa" bebel Harris Amsyar.

Wajah Sarah Nia terus bertukar suram. Dia membuat muka jelik. "Sabarlah! Saya tak habis mandi lagi ni, ee..." Balasnya kegeraman. Segera dia menekan botol shampoo badan dan meratakan ke seluruh badan.

Dua minit selepas itu, Harris Amsyar kembali bersuara. "Awak tahu tak dah 30 minit awak mandi? Awak ni mandi ke cuci tandas" jeritnya di luar bilik mandi bilik mereka itu.

"Sabarlah manusia" Sarah Nia sedang membersihkan tubuh badannya menggunakan air pancut yang tersedia ada di bilik mandi itu.

Harris Amsyar mencebik. Tiba-tiba dia tersengih jahat. Idea nakal sudah mari. "Baik awak keluar cepat, kalau tak... Lagi lima minit, saya robohkan pintu ni" acahnya. Dia sudah menggeselkan kedua-dua tapak tangannya seperti kesejukan. Tetapi ini bukan kerana kesejukan, ini kerana bersedia hendak merobohkan pintu itu. Dapat freeshow, untung jugak ekekeke, bisik hati nakalnya.

"Eh, sabarlah atok! Eeee..." Dengan terkocoh-kocoh Sarah Nia mengelap badannya menggunakan tuala lalu dibalut dengan tuala mandinya itu.

"1..."

"Tak sampai seminit pon lagi!"

"2..."

"Shoot, am I even his wife?" Bebel Sarah Nia.

Harris Amsyar di luar hanya menahan tawa. Dia tahu sekarang ini Sarah Nia sudah gelabah. "Ti..."

Krekk...

Sarah Nia membuka pintu bilik mandi. Dengan wajah garang, dia menjeling maut Harris Amsyar. Rasa macam nak terkam sahaja Harris Amsyar di hadapannya itu.

Gulp!

Harris Amsyar menelan air liur. Dengan mata bulatnya, dia meneliti setiap inci badan isterinya. Mashaallah, tergoda aku. Dia ni pun...

"Hoi!" Sarah Nia memetik jarinya di hadapan wajah Harris Amsyar. "Awak tengok-tengok apa hah?" Soalnya dingin.

Sejurus itu Harris Amsyar terus tersedar dari lamunannya. "Hah? Er... Kenapa awak pakai towel je ni? Nak buat saya mandi wajib pagi-pagi macam ni ke?" Soalnya tanpa bertapis. Ah, lantaklah! Hati aku yang tengah huru-hara sebab tengok kau ni, kau tak kira.

"Apa awak merepek ni?" Dengan wajah kehairanan, Sarah Nia mengangkat keningnya meminta penjelasan dari suaminya.

Harris Amsyar terus menjuihkan bibirnya ke tubuh Sarah Nia yang hanya dibaluti tuala mandi berwarna merah jambu itu.

Tiba-tiba dia pula yang rasa berdebar untuk mengetahui 'kebenaran'. Dengan perlahan-lahan Sarah Nia memandang ke bawah. Jangan cakap aku tak pakai...

"Ahhh... Jangan pandang! Jangan pandang!" Sarah Nia menjerit sekuat hati. Bergegar satu rumah itu dibuatnya. Dengan sepantas kilat dia menyorokkan diri di tepi almari.

Langkah Sarah Nia diperhati rapi oleh mata Harris Amsyar. Terhibur pula apabila Sarah Nia sanggup menjerit dan menyorokkan diri di tepi almari daripada pandangannya. Dia terus tergelak kecil lalu melangkah masuk ke dalam bilik mandi. Sebenarnya dia agak gementar apabila melihat keseksian Sarah Nia seperti itu. Mahu tercabut kepala lututnya. Fuh, nasib baik dia dapat mengawal nafsunya. Tipulah kalau dia cakap dia tidak tergoda. Lagi-lagi dengan isteri sendiri.

SARAH ERYNA berjalan menuruni tangga. Dengan wajah muram, dia melangkah ke dapur. Gelas kaca dicapai dan diisi dengan air milo kotak. Dia mengerling jam di telefon bimbitnya.

Pukul 9. Syar dah masuk kerja, detik hatinya. Beberapa saat kemudian, senyuman tersungging di bibirnya.

"I'm comin' babeh!" Sejurus itu Sarah Eryna berlari anak ke biliknya untuk bersiap. Pakaian paling menggoda dipilihnya setelah berdiri di hadapan almari bajunya. Kemudian dengan senang hati, dia membersihkan diri.

15 minit selepas itu, "dah lama tak jumpa Syar. Rindunya..." Omel Sarah Eryna. Dengan senyuman yang tidak lekang dari mulut, dia menyarungkan dress berwarna merah jambu yang digabungkan dengan sulaman di leher hingga ke lurahnya. Seksi! Itu sahaja perkataan yang dapat diungkapkan oleh sesiapa yang lalu di sebelahnya. Dengan belahan di bahagian tepi, berparas atas lutut. Tidak terlalu singkat dan tidak terlalu labuh.

Beg tangan jenama Prada dicapainya dan dengan berlenggang dia masuk ke perut kereta Mitsubishi Lancer Evolutionnya.

Sedang dia memandu, tiba-tiba dia teringat sesuatu. Sesuatu yang benar-benar menyakitkan hatinya. Ya. Harris Amsyar sudah berkahwin. Bagaimana dia boleh terlupa mengenai itu?

Dengan senyuman jahat dia berazam, "aku tak kesah kalau kau dah jadi suami orang" gelak Sarah Eryna sebelum menyambung ayatnya. "Aku akan buat kau menyesal sebab tak jadi suami aku" dia sambung gelaknya sehinggalah dia berpuas hati lalu sengihan sinis terukir di hujung bibirnya. Ternyata dia telah terpedaya dengan godaan syaitan. Sememangnya itulah yang syaitan inginkan. Melihat manusia binasa sepertinya.

"AWAK, buatkan saya nescafe boleh tak. Hauslah..." Rengek Harris Amsyar seperti budak kecil kepada Sarah Nia.

Sarah Nia menjuihkan bibir. "Pergilah buat sendiri. Ada kaki kan?" Perlinya dengan sinis. Pantas dia mahu melangkah keluar dari ruangan bilik Chief Executive Officer itu.

Dengan cemas Harris Amsyar laju sahaja menghalang jalan Sarah Nia dengan mendepakan tangannya. Dia membuat wajah minta belas kasihan. "Awak tolonglah buatkan... Awakkan P.A saya merangkap isteri kesaaaayangan saya" dia mengerdipkan mata kanannya.

Sarah Nia membuat muka menyampah. "Sorry, malas"

"Alooo... Please..." Harris Amsyar membuat muka comel.

Sekali lagi Sarah Nia menolak permintaan suaminya. Wajahnya ditoleh ke arah lain.

Harris Amsyar mengeluh. "Awak ni malas ke malu? Ni mesti pasal tadi kan?" Dia mengangkat-angkat kening.

Sarah Nia mencebik. Hakikatnya memang dia malu pun mengenai pagi tadi. Kalau nak diikutkan, rasa macam nak sorok muka kat bawah bantal je. Sejenak dia berdehem. "Taklah! Memandai je. Saya malas awak tahu tak. Asik-asik buatkan air. Takde benda lain ke?" Dalihnya.

Harris Amsyar mengangguk faham. Muka sedaya-upaya diseriuskan, kononnya memahami tahap kemalasan Sarah Nia itu. "Ouhh... So bosan asik buatkan air je? Kalau macam tu lepas ni awak tolong kemaskan bilik ni jelah eh?" Usiknya sambil menilik wajah cun-melecun isterinya.

Secara drastik, Sarah Nia terus menarik rambut Harris Amsyar. "Ha ni makan dia. Karang saya suruh awak masakkan setiap hari untuk saya kat rumah boleh? Basuhkan baju boleh? Kemaskan rumah boleh?" Balas Sarah Nia bertubi-tubi.

"Okay-okay, saya surrender!" Harris Amsyar mengangkat kedua-dua tangannya seperti sedang diugut polis.

Sarah Nia tersenyum kemenangan lalu menjungkit kening kanannya sebelum melangkah keluar dari ruangan itu.

"Eh, tapi milo saya tu jangan lupa buatkan!" Sempat lagi Harris Amsyar meminta sebelum Sarah Nia menapak keluar.

Sarah Nia hanya melirik geram dengan hujung matanya. Sesampai sahaja di dapur kecil ofis itu, dia mula mengacau campuran air panas serta serbuk milo itu. Earphone di telinga membuatkan dia tidak peka dengan sekeliling.

"Hoi!" Sergah Amirul Zikrie dari belakang dengan menepuk belakang badan Sarah Nia.

Sarah Nia tersentak. Nasib sahaja dia menjirus Amirul Zikrie dengan air panas itu. Kalau tidak, sia-sia je. Dia segera menghembus nafas untuk mengembalikan degupan jantung yang stabil. Setelah itu dia memusingkan badan. Serta-merta wajahnya bertukar gembira.

TUHAN telah menentukan segalanya. Pagi itu juga secara kebetulan Sarah Eryna haus dan terus pergi ke dapur kecil di tingkat Harris Amsyar bertugas.

Baru ingin melangkah, dia tiba-tiba ternampak susuk tubuh Sarah Nia dan seorang lelaki. Siapa laki tu? Boyfriend ke? Ragu hatinya. Dia bertindak bijak dengan menyorokkan badan dan mengeluarkan telefon bimbitnya lalu mula menekan butang merah, tanda sedang merakam aksi serta perbualan Sarah Nia dan lelaki itu.

"Wehh... Lama gila tak jumpa kau!" Serentak itu, Sarah Nia terus memeluk erat tubuh Amirul Zikrie dari hadapan. Dia meletakkan dagunya di bahu Amirul Zikrie.

Sarah Eryna yang sedang menghendap, terkejut beruk! O... M... G! Perempuan ni curang dekat belakang! Bapak best. Lagi senang aku nak dapatkan Syar. Dasar betina tak sedar diri. Hahaaha... Kutuk hatinya.

Amirul Zikrie tersenyum. Perlahan-lahan tangannya mengusap kepala Sarah Nia. Dia kemudian membalas pelukan Sarah Nia dan berkata, "aku rindu kau do. Bukan nak bagitahu perkembangan. Senyap je. Lupa aku lah tu" gelak Amirul Zikrie.

Sarah Nia meleraikan pelukan lalu mencebik manja. "Hek eleh! Cakap orang je lebih. Kau pun tak tegur aku, aku pun tak tegurlah kau. Last-last, dua-dua mereput.

Amirul Zikrie tersengih lalu menggaru belakang kepala. "Lupa. Ampunkan patik" guraunya dan sekaligus meletuskan tawa dua orang manusia itu.

"Dah lah weh, aku nak kena hantar milo ni kat Amsyar. Nanti lepas ni kalau tak jumpa, whatsapp tau. Tata!"

Lambaian Sarah Nia dibalas Amirul Zikrie dengan senyuman manis sebelum dia juga melangkah ke kubikelnya.

Dengan senyuman yang penuh dengan seribu satu makna, Sarah Eryna menekan button stop di telefon bimbitnya. "If this isn't work, Eryna always have a backup plan" dia tergelak sinis sebelum pulang ke rumahnya. Dia membatalkan niat untuk menggoda Harris Amsyar.

Dia membuka pintu kereta. Dengan senyuman yang tidak lekang terus dia masuk ke dalam kereta dan duduk di tempat duduk pemandu.

"Minggu ni aku bagi chance, sebelum rumah tangga kau aku hancurkan. Ahahahaha!" Gelak Sarah Eryna di dalam kereta tintednya.

Continue Reading

You'll Also Like

381K 10.4K 68
SINOPSIS Naif dan polos; itulah yang dapat menggambarkan seorang Qaseh Aulia dalam merentasi detik-detik hidup dalam takdir yang kejam. Hanya disebab...
158K 13.8K 130
Syed Taufiq Cazran. Umpama siluman serigala suatu ketika dahulu. Panahan matanya mampu melumpuhkan musuh-musuhnya. Bahkan keluarganya sendiri gerun a...
583K 24.2K 75
[my first mafia malay story, hehe] Jasmine Nazia Caden Gilbert One of the purest love story I've ever written. Siapa sangka kan, yang seorang dokt...
671K 44.4K 62
-"I don't need a perfect one, I just need who can treat me like I'm the only one"- ---- DAYHANI Dyanah. Kata orang dia seperti...