SONGSANG

By akiffzamani

92.4K 916 66

akiff. seorang photographer tersohor dan terkenal dengan ketampanan nya. tapi sayang. bukan wanita yang dikej... More

BAHAGIAN 1
BAHAGIAN 2.
BAHAGIAN 3
BAHAGIAN 4
BAHAGIAN 5
BAHAGIAN 6
BAHAGIAN TUJUH
BAHAGIAN 8
BAHAGIAN 9
BAHAGIAN 10
BAHAGIAN 12

BAHAGIAN 11

5.3K 65 4
By akiffzamani


Tidur lena akiff terjaga apabila deringan dari handphonenya memecahkan mimpi siangnya. Dia mencapai telefon bimbitnya lalu di matikan jam penggera yang telah disetkan sebelum dia tidur tadi. dia membalikkan tubuhnya menghadap ke siling rumah mewah itu. Matanya terkebil kebil mengingatkan kembali mimpi yang datang menjengah tidur siangnya. Ezzah. Seorang gadis yang telah berjaya mengunci pintu hati lelaki nya. Namun disebabkan peristiwa hitam yang telah berlaku. Akiff terpaksa melupakan semua kenangannya bersama ezzah. Dia menghela nafas yang berat pada ketika itu. Kepala nya terasa berdenyut denyut. Mungkin kerana akibat dari tidur siangnya tadi. Setelah sekian lama mimpi seperti itu tidak mengganggu tidurnya, ia kembali menghantui tidurnya, hahh! Kenapa kau mesti muncul lagi? Cukup lah kau hantui hidup aku selama ni. Tolong lah bagi aku ruang untuk aku jalani kehidupan ni dengan aman. Mimpi tadi menginggatkannya kembali tentang peristiwa pertama kali mereka bersua muka. Bukanlah seperti cerita relationship goalls yang selalu dibanggakan oleh orang lain. Pertemuan mereka bermula dengan pergaduhan. Pertengkaran. Dendam. Tapi mungkin benar apa yang selalu kita dengar. Jangan benci, nanti lama lama jatuh cinta. Hah! Dia mengeluh untuk kesekian kalinya. Dia melihat jam yang tergantung di sudut biliknya. 6.45 p.m lama juga aku tidur. Dia meregangkan segala urat ditubuhnya. Ahhh! Lega sikit. Baru dia hendak bangun dari katilnya. Dia dengar bunyi derapan kaki menuju ke biliknya. Lantas dia membaringkan diri dan berpura pura sedang tidur. Kedengaran tombol pintunya dipusing. Akiff membuka sedikit matanya untuk mengintai siapa yang masuk ke dalam biliknya.

Lahhh. afiff. Ingatkan siapa tadi. Buat suspen je. Dia bermonolog di dalam hati. Afiff zamani, anak kedua di dalam keluarga tersebut. Afiff merupakan adik kepada akiff. Dan bawah afiff ada lagi seorang adiknya. Tetapi perempuan. Iaitu Aina imani. akiff hanya mempunyai tiga orang adik beradik. perbezaan umur yang tidak terlalu jauh antara mereka menyebabkan hubungan mereka adik beradik sangat akrab. Rumah agam itu yang selalunya hambar akan bertukar seperti kuil apabila tiga orang adik beradik ini bersua muka. Afiff zamani, merupakan seorang mahasiswa di UiTM Puncak Alam, mengambil jurusan pengurusan perniagaan. Hmm sama macam ayah. maklumlah, anak emas ayah. Tidak macam akiff. Apa yang ayahnya tidak berkenan. Itulah yang menjadi kegemaran akiff. hobi, lagu kegemaran, makanan, cita rasa. Cukup berbeza. Tapi itu bukanlah menjadi asbab untuk akiff tidak disayangi di dalam kelurga tersebut. Dato' Fazli sangat menyayangi ketiga tiga anaknya. Baginya, walaupun dunia korporat menganggap nya sebagai idol yang perlu untuk dicontohi dan disegani. Namun, perkara berkaitan keluarga. Lebih diutamakan.
Itu antara salah satu resepi yang digunakan oleh beliau untuk memastikan keharmonian keluarganya sentiasa dapat dipelihara.

Akiff membatukan diri. Masih berpura pura seperti dia sedang diulit mimpi yang indah. Namun dia perasan bahawa afiff memandang dirinya semenjak dia melabuhkan dirinya disebelah akiff tadi. Satu perkara yang keluarga mereka tidak ketahui. Dan semua orang turut tidak mengetahui perihal mereka ialah. Akiff dan afiff. Mereka nampak sempurna di semua mata yang memandang. Tapi sayang, dua dua bernafsu songsang. Tapi afiff masih mencari kenikmatan bersama insan yang bergelar wanita. Dia hanya menjadi songsang apabila bersama dengan abangnya sendiri. Akiff, 100% sangap batang. Afiff mendekatkan dirinya dengan tubuh akiff. Tangan akiff yang menyilang di dada dirungkai kan dan didepangkan ketepi. Lalu dia membaringkan kepalanya di lengan kiri akiff. Kaki nya memeluk pinggang akiff. Erat. Lalu tangannya di mainkan disekitar dada bidang milik akiff. Di belai belai tubuh badan milik abangnya. Leher jinjang milik abangnya dicari. Lalu dia menyedut sedikit supaya tidak meninggalkan kesan yang terlalu ketara. Puas dia menjilat leher abangnya. Dia beralih pada bibir yang selalu menjadi igauannya. Afiff mengakui bahawa abangnya merupakan seorang yang sangat hebat beraksi di ranjang. kerana itulah dia boleh menyangap pada abangnya sendiri. Seperti terlihat di ruangan matanya, peristiwa pertama kali yang menyebabkan dirinya boleh terjebak dalam dunia songsang itu. fikirannya melayang terbang mengingati peristiwa yang berlaku pada dua tahun lepas.

pada hari itu seperti biasa, akiff dan afiff mereka akan meluangkan masa bersama sama jika kedua duanya berada di rumah. Pada malam itu. hanya tinggal mereka berdua sahaja dirumah. Kerana mama dan papa mereka mengerjakan umrah. Manakala adik mereka menghadiri majlis hari jadi temannya. Dan menginap di sana. Pada malam itu. Akiff dan afiff sedang menonton drama bersama sama. Seperti biasa. Drama melayu yang mempunyai jalan penceritaan yang sama sahaja. Tiada variasi. Orang kaya. Bercinta dengan orang miskin. Dapat tentangan dari keluarga. Muncul pihak ketiga yang mengganggu. Sudah muak! Konflik yang sama. Langsung tiada pembaharuan. Namun, disebabkan drama itu sahaja yang ada. Terpaksalah mereka tonton. Masing masing khusyuk. Cuba untuk menghayati watak. Tidak sampai 30 minit. Masing masing sudah menghadap telefon sendiri.

" along, angah masuk bilik dulu ya. Nak mandi kejap. Panaslah "

" hahh. Pergilah. Mandi jangan lama lama dekat dalam tu. Jangan main sabun pulak nanti ngah "

Afiff mencampak bantal kecil yang ada di sebelahnya. Bongok punya abang!

" aahhh kepala otak dia nak main sabun memalam buta ni. Bazir sperma je. Lebih baik pergi chow kit cari lubang. Sedap sikit "

" Amboi!! Dah pandai sekarang ekk. Sapa ajar ni? Along report dekat mama nanti kang. Haaa "

" Alah along ni. Orang gurau pun nak ambik serius. Tak cool lah along ni. Blahh ahh "

Afiff berlalu pergi menaiki tangga menuju kebilik tidur mereka yang terletak di tingkat dua rumah agam itu. Akiff hanya tersenyum melihat telatah adiknya. Macam budak budak! Sedang akiff khusyuk melayan karenah rakan rakannya di whatsapp. Tiba tiba rumah agam yang tadinya terang benderang bertukar menjadi gelap gelita tidak sampai satu saat pun. Menderau darah akiff dibuatnya. Terkejut lah setan! Sedang dia cuba untuk membiasakan anak matanya dengan keadaan sekeliling. Tiba tiba dia terdengar suara adiknya afiff menjerit dari tingkat atas. Degupan jantung nya menjadi semakin laju. adrenalin yang mengalir di dalam tubuhnya membuatkan nafasnya turut bertukar kencang. Macam orang baru lepas lumba lari je. kadar degupan jantung berubah kepada kelajuan jet pejuang. Tanpa berlengah lagi dia berlari ke tingkat atas untuk mendapatkan adiknya. Tapi malang tidak berbau. Dia terlanggar bucu meja kaca yang terdapat di tepi tangga. Dia jatuh. Namun sempat berpaut pada tangga. Rasa pedih yang terbit pada bahagia pehanya dibiarkan. yang penting keselamatan adiknya!

Dia berlari pantas menaiki anak tangga. Nama afiff di panggil. Namun tiada suara yang menyahut. Babi lah! Jawablah sial. Akiff membentak di dalam hati. Dia meraba raba persekitaran di dalam biliknya untuk mencari arah tuju ke adiknya. Nama afiff di laung sekali lagi. namun masih tiada sahutan.

" Angah! Janganlah main main. Jawablah along panggil ni! "

Sunyi. Hening.

" Angahh!! Along tak suka lah nak buat lawak masa macam ni. Keluarlah ngahh! "

Tiada jawapan.

" Woi babi! Kau keluarlah cepat! Kau buat apa haa dekat adik aku? Woi sial, bagi adik aku balik lah. Kau nak apa? Sini jumpa aku depan depan lah woi. Woi! Dengar tak! Aku tak main main ni! Aku kira sampai tiga. Kau tak keluar! Aku telefon polis! "

Dalam fikirannya masa itu mungkin afiff telah ditangkap oleh perompak. pencuri. Pembunuh upahan? Dan minta untuk dijadikan tebusan. Akiff sangat panik. Sehingga dia tidak langsung memikirkan tentang keselamatan dirinya. Yang penting afiff kena selamat! Ya! Itu misi nya sekarang ini!

" Aku dah bagi amaran! Jangan cakap aku tak warning kau! Satuu...... duaa..... ti... "

" Along. Apa yang along memekak dari tadi ni? Telefon polis bagai? Mengigau ke long? "

belum sempat akiff menghabiskan kiraannya. Suara afiff terlebih dahulu mencelah.

Akiff diam seribu bahasa. Lututnya terasa longgar. Rasa nak pitam! Terkejut dengan situasi yang sedang berlaku. Bukannya afiff sepatutnya kena culik ke? Dan dijadikan tebusan? Selalunya dekat drama dalam tv macam ni lah kronologi ceritanya. Tapi kenapa lain jadinya? Ke aku yang terlebih tengok drama melayu ni?

" long, oo long, orang tanya diam pulak. Bisu ke apa dia ni? Tadi punya elok menjerit macam orang mati bini. Ni terus bisu. Pelik kau ni long "

" Kau pergi mana tadi? Kau apahal jerit tiba tiba? "

Mendatar suara akiff. Dia cuba untuk menyembunyikan perasaan takut. Marah. Risaunya dari dihidu oleh adiknya.

" angah pergi cari lilin lah dekat dapur. Angah jerit tadi sebab terkejut lah. Tengah syok mandi tetiba lampu padam. haaa terkejut beruk lah dekat dalam tu. Nasib baik takde sakit jantung. Kalau tak tadi dah out dah "

" Hi kau ni babi lah ngah! Mati mati along ingat kau kena kidnap ke. Kena rogol ke apa. buat penat along lari je! "

" Amboi. Terus di babikan. along tu ha yang menggelabah. Sampai langgar meja bagai. "

Mengingatkan tentang meja. Dia terus menyentuh peha kanannya yang terasa pedih. Dia menyuakan tangannya di hadapan lilin yang dipasang oleh adiknya. Darah. Patutlah pedih. Luka! Ahhh! Sekarang baru rasa sakitnya. Ahh fuck! Mencucuk cucuk rasanya. Berkerut dahi akiff menahan rasa sakit. Peluh dingin membasahi dahinya. Dia sebenarnya mabuk darah. Walaupun darah tu hanyalah setitik. Dia betul betul fobia dengan darah. Kerana pada waktu kecilnya dahulu. Dia telah menyaksikan dengan matanya sendiri bagaimana tragedi yang menimpa kucing kesayangannya. Mati dilanggar oleh papa nya di halaman rumah mereka. Darahnya tepercik sehingga mengenai baju dan pipinya. Kerana itu lah dia mula fobia dengan darah. Semenjak hari itu. Dia berjanji tidak mahu membela kucing lagi. Sehingga sekarang. Tiada seekor kucing pun yang wujud dalam kawasan rumah mereka.

" Eh long. Luka tu! Lahhh apahal boleh luka pulak ni! Sini, jom baring dekat katil tu "

Mulut afiff sebok berleter itu dan ini. Tapi sepatah haram dia tidak mendengarnya. Yang penting sekarang aku nak baring! Kepala aku dah sakit dah ni. Afiff membaringkan akiff di atas katil mereka. Dia segera menuju ke arah laci meja solek di dalam bilik tersebut. Untuk mencari kotak kecemasan. Lilin yang dipasang tadi diletakkan di atas meja kecil di sebelahnya. Laci demi laci di buka. Ahhh! Mana pulak binatang ni? Masa macam ni lah nak menyorok! Selama ni ada je. Dia mengeluarkan minyak gamat yang berada di dalam laci tersebut. Dan mengambil sekotak tisu yang ada di meja solek tersebut. Dia menghampiri akiff yang sedang terbaring di atas katil.
Dia menarik sehelai tisu dan mengelap lelehan darah yang membasahi seluar tidur yang dipakai oleh akiff.

" Eh ngah kau nak buat apa ni? Jangan buka seluar aku ni gila! Yang luka nya dekat peha. Bukan batang aku yang luka! "

" Aku tahu lah bodoh, aku nak lap darah kau ni. Dah menitik. Macam mana aku nak lap. Takkan nak koyakkan seluar kau ni long! Alahh bukak jelah. Selama ni kau pakai boxer je dalam bilik ni tak segan pun kau. Time ni pulak kau nak berlagak alim. Ahhh bukak cepat! "

Afiff cuba untuk menarik seluar akiff. Namum ditahan oleh akiff.

" Ngah, along tak pakai boxer lah ngah. Segan lah along! "

Walaupun keadaan ketika itu samar samar. tapi jelas di muka akiff rona kemerahan. Malu lah tu!

" Along ni banyak bunyi lah. Buat sendiri lah. Orang nak tolong pun payah! Nak risau apa. Ni gelap, samar je. Angah tak nampak pun aiskrim along tu. Cepat lah long buka! Nanti habis kena cadar darahnya "

Akiff terpaksa mengalah. walaupun dia berasa malu. Tapi takkan dia nak buat sendiri. Memang tak lah. Sampai esok dia biarkan macam tu je. Memang tak diusik. Penakut!

" Yelah. Yelah. Janji jangan tengok! "

Afiff malas melayan karenah alongnya. Dia merungkaikan ikatan tali diseluar abangnya. Kemudian dia melurutkan perlahan lahan seluar abangnya sehingga ke paras buku lali. Berpeluh peluh mereka berdua ketika itu. panas kut takde kipas! walaupun afiff hanya bertuala ketika itu. (Lepas mandikan) tapi peluh yang mengalir ditubuhnya menunjukkan betapa siksanya kepanasan ketika itu.
Akiff turut membuka bajunya. Habis lencun bajunya dek peluh yang keluar. Ahhh malaysia so hot!

" Ehh ngah, jangan buka semua seluarnya. Nanti along nak pakai apa! "

Afiff buat endah tidak endah sahaja. Lalu ditanggalkan seluar akiff dan dicampak kelantai. Minyak gamat dituang sedikit di tisu kemudian di sapu pada luka yang ada pada peha akiff.

berkerut dahi akiff menahan kesakitan. berdecit bunyi giginya berlaga. Ahhh! Sakit lah sial!. Dia mengambil bantal di sisinya lalu ditekapkan ke mukanya.
Hampir sepuluh minit juga dia bertarung dengan azab ketika itu. Namun, tiba tiba afiff berhenti dari menyapu lukanya. Dia memanggil nama afiff. Namun tiada sahutan. Ahh!! Sudah mana pulak budak ni!

Dia mengalihkan bantal tadi dari wajahnya dan diletakkan di sisinya. Silau biji mata anaknya bila mendapati bilik tidur mereka dilimpahi dengan cahaya lampu yang dipasang. Dia melihat disekeliling untuk membiasakan anak mata nya. Kemudian mata nya beralih pada afiff yang tidak berganjak kedudukannya dari tadi.

" Lahhh! Ada rupanya. Ingatkan pergi mana. Kenapa diam je along panggil tadi?"
akiff bertanya sambil dia menutup kembali wajahnya dengan bantal.

Senyap tiada sahutan.

" Woi pekak ke bisu? "

Akiff bertanya. Dia turut berdiam diri selepas bertanyakan soalan tersebut. Apahal lah budak ni? Tetiba diam. Nasib baik lampu dah pasang. kipas pun dah pasang. Takdelah panas. Eh kejap. Lampu dah pasang? Afiff sapu ubat tadi. Seluar aku dia buka kan?!

Akiff terus mencampakkan bantal yang menutupi wajahnya ke lantai. Dia melihat afiff tercengang. Diam seribu bahasa. Sambil matanya tidak berkelip memandang alat sulit milik akiff. Baru akiff tersedar kenapa afiff berhenti menyapu minyak dipehanya. Dia dapat tengok batang aku free! Sebab tu dia diam!

" Woi!!! Apa ni! Kata tak nak tengok! "

Akiff memaki adiknya. Bodohnya kau akiff! Macam mana boleh tak sedar? Babi betul! Akiff cuba menutup alat sulitnya dengan menggunakan tangannya. Namun ditahan oleh afiff.

" Kau dah kenapa ngah?! Tepi lah, jangan lah tengok dah! "

Akiff memaki adiknya. Sambil itu matanya terpandang akan tuala yang dipakai oleh afiff. Fuck! Adik aku stim tengok batang aku ke apa? Bonjolan yang timbul di sebalik tuala yang dipakai oleh afiff begitu jelas. meremang bulu roma akiff dibuatnya. Takkan lah afiff ni gay macam aku jugak? Akiff bertanya pada dirinya.

Batang akiff yang tadinya kendur. Kini mula segar bila melihatkan bonjolan disebalik tuala afiff. Akiff cuba untuk meniarap tapi ditahan oleh afiff. Akiff terkedu dengam tindakan berani adiknya.

" kau... kauu.. kenapa ngahh? Kau.. jangan,memacam.. haa.. te.. tepi lah "

afiff merenung dalam anak mata milik akiff. Kedua duanya masih terkejut dengan apa yang berlaku. Perlahan lahan tangan afiff menggenggam batang akiff. Diusap perlahan lahan. Di mainkan lubang kencing milik abangnya. Di lajukan sedikit gerak tangannya. Sehingga menimbulkan desahan nikmat dibibir akiff. Sudah lama dia tidak menerima rasa sensasi seperti ini. Sejujurnya dia mulai suka akan permainan yang dimulakan oleh adiknya sendiri. Tidak pernah terlintas dibenaknya untuk berlaku songsang dengan adik kandung nya sendiri.

Akiff turut memainkan peranannya. Dia mengusap bonjolan yang timbul disebalik tuala afiff. Desahan lahir dari mulut afiff. Tanda dia juga turut menikmati permainan itu. Perlahan lahan akiff meleraikan ikatan tuala yang membaluti tubuh adiknya. dia mencari senjata milik adiknya. Dimainkan jarinya disekitar kepala cendawan milik afiff. Terbitan cecair pelincir membasahi kemaluan afiff. Kini kedua dua mereka bogel. Tanpa seurat benang.

Hanya disebabkan satu perkara. Iaitu bekalan elektrik terputus. Kesucian dua adik beradik itu ternoda oleh bisikan nafsu songsang mereka. Malam itu menjadi saksi terhadap penyatuan dua badan menjadi satu. Perang pedang bermula. berlawan antara satu sama lain. Pedang siapakah yang lagi hebat di arena perlawanan. Air nikmat siapakah yang lagi kental. Pekat. Banyak. Semua perkara tersebut bersaksikan malam yang penuh hening. Tiada siapa yang tahu. Biarlah malam itu yang berbicara menjadi saksi nafsu mereka.

Continue Reading

You'll Also Like

66.8K 2.3K 45
[KARYA PERTAMA] [COMPLETE] [FANTASY + THRILLER] [PROSES MENGEDIT SEMULA] โ€ผ๏ธWARNING โ€ผ๏ธ (rajinkan diri anda untuk membaca) ๐Ÿ“ขSinopsis ada di dalam. ๐Ÿ“ข...
HYDRA 187 By eynaasarah

Mystery / Thriller

21.2K 2K 29
#1 ๐—–๐—ข๐——๐—˜ ๐Ÿญ๐Ÿด๐Ÿณ ๐˜ผ๐™š๐™ก๐™š๐™–๐™จ๐™๐™– ๐˜ฟ๐™ฎ๐™ง๐™– yang berumur 22 tahun kini sedang menjalani kehidupannya seperti biasa sebagai seorang pelajar universi...
454 53 3
A true crime writer. A crime journalist. And a serial killer on the loose. Who will win this game? Bekerja sebagai seorang wartawan jenayah membuatka...
46.5K 705 6
TML #2/5 | Red's Lily Series Red's Lily Series Vol 01 : Mysterious Girl โ•ฐโ”ˆโžค Her Secret Protector "Siapa kau? siapa kau Harriz? Apa motif kau dekat de...