RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 6

By TICERSHAM

322K 3.2K 75

SIRI 6, rasanya tak payah sinopsis, semua dah tau kan.... More

BAB 1 : BERUBAT
BAB 2 : PERUT MEMULAS MENAHAN SAKIT
BAB 3 : YES OR NO
BAB 4 : CELUP SEKEJAP JE
BAB 5 : TRICK & THRILL
BAB 6 : LAGI DUA MINGGU
BAB 7 : MALAM PENGORBANAN
BAB 8 : PERSIS MALAM PENGANTIN
BAB 9 : PENORBANAN YANG BERBALOI
BAB 10 : CURI CURI MAKAN
BAB 11 : AWAL DUA MINGGU
BAB 12 : TERUS ATAU STOP
BAB 13 : LOKLAQ
BAB 14 : KEBAYA
BAB 15 : BREAKDOWN
BAB 16 : KEDUA KALINYA
BAB 17 : MENGINTAI
BQB 18 : CERITA REKAAN MENJADI REALITI
BAB 19 : URUT MENGURUT DIURUT
BAB 20 : QUICKIE
BAB 21 : CUBAAN MERANGSANG
BAB 22 : OPPO PRIVATE FOLDER
BAB 23 : DEMI SUATU KEPUASAN
BAB 24 : PERANCANGAN
BAB 25 : FILEM X-RATED
BAB 26 : NAK KAWAN BOLEH?
BAB 27 : SALURAN KEDUA
BAB 28 : SANDWICH MAYONIS
BAB 29 : KEKASIH LAMA
BAB 30 : MENGAMUK
BAB 31 : LIFE MUST GO ON
BAB 33 : LOJING
BAB 34 : LEMBING AWANG PULANG KE DAYANG
BAB 35 : CUKUPLAH APA YANG ADA
BAB 36 : PLAN YOUR WORK, WORK YOUR PLAN
BAB 37 : POLIS
BAB 38 : TAK SEPATUTNYA
BAB 39 : QUICKIE
BAB 40 : KUNCI KILAS PATAH DAYUNG
BAB 41 : MELEPAS DILEPAS TERLEPAS
POST CREDIT

BAB 32 : LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN

7.3K 96 3
By TICERSHAM



Kejadian tempoh hari telah membuatkan aku menyampah pada Cikgu Nabila. Aku tak tau apa yang dia ceritakan pada suaminya, dan aku tak tau bagaimana penerimaan suaminya, dan aku tidak tahu adakah Cikgu Nabila benar atau salah. Namun, apa yang berlaku telahpun berlaku, semuanya kerana dia. Aku menerima tempias, aku malu, aku rasa nak marah, dan Cikgu Nabila pula mendiamkan diri selepas peristiwa itu. Dia tidak mengambil insiatif untuk call atau message aku mencerahkan keadaan, sebaliknya makin keruh dibuatnya.


Setelah Cikgu Nabila dan suaminya balik hari tu, Pengetua meminta aku bertenang, sebab dia tahu aku memang nak marah. Beliau meminta aku tidak memanjang perkara itu, kerana aku ada terdetik nak buat laporan polis. Aku akur apabila memikirkan kesan jangka panjang, apa yang penting warga sekolah sedia maklum apa yang terjadi, mereka tidak akan memandang serong padaku. Pada pandangan rakan sejawat, aku adalah seorang yang baik, jujur dan suami yang setia. Sikapku yang peramah dan suka membantu sesiapa sahaja menambahkan keyakinan mereka padaku yang aku tidak seperti yang dituduh oleh suami Cikgu Nabila. Kalaulah mereka tahu dark side aku, pasti lain jadinya.


Dua hari selepas itu Cikgu Nabila tidak hadir ke sekolah, aku pasti dia berkrisis dengan suaminya, pasti dia sedang berusaha menjernihkan keadaan. Biarlah, aku malas nak ambil tahu, bagiku, krisis itu timbul disebabkan dia juga, pasti ada perkara yang dia beritahu suaminya yang membuatkan suaminya menuduhnya sebegitu, dan aku yakin pasti dia ada memetik namaku, kalau tak, takkan la aku diserang. Sepanjang dua hari tu, jenuh aku menjawab soalan-soalan dari rakan sejawat yang ingin tahu apa yang terjadi, ada yang aku layan, ada yang aku malas nak jawab. Memang menjadi lumrah manusia yang suka jaga tepi kain orang, semua yang berlaku ingin diketahuinya, lepas tu membawang sana sini, tokok tambah, hingga cerita sebenar pun hilang begitu sahaja.


"Tu la hang, yang pi kacau Bella tu pasai apa, dia tu kan jenih lagu tu, suka dok sorang-sorang, tak bercampoq dengan orang" sindir Kak Yati


"Takkan saya nak biaq dia sorang kat tepi jalan tu?"


"Kalau akak, akak tunggu, teman je sampai orang lain ambik dia"


"Saya cadang macam tu la jugak, tapi dia kata dia call merata, takdak sapa jawab, tu yang saya offer hantaq dia tu. Last-last jadi lagu ni" rungutku


"Naya kat hang"


"Apa nak buat kak, niat kita elok, tapi orang pikiaq lagu lain"


"Takpa Sham, orang percaya kat hang"


Mujur rakan sejawatku percaya akanku, bagus juga kalau kita rajin bergaul dengan orang, menunjukkan sikap yang baik, repo yang baik, nescaya kita akan diback-up. Sedang aku memikirkan akan perkara itu, aku dikejutkan dengan suatu arahan yang meminta aku menghadiri mesyuarat yang akan diadakan pada hari esok nanti, kulihat surat itu dan aku menarik nafas lega kerana mesyuarat itu diadakan di daerah yang sama dengan kediamanku, maka tidak perlu aku menguruskan lojing atau hotel untuk bermalam kerana ia mengambil masa tiga hari dua malam. Mesyuarat itu berkenaan dengan data verifikasi dan infrastrukur, dan diadakan di sekolah yang berada lebih kurang 10km dari rumahku. Kulihat surat itu dan kudapati guru-guru yang hadir adalah dari seluruh negeri, dan mereka boleh claim lojing atau hotel kerana penginapan tidak disediakan.


Aku rasa seronok, kerana selama tiga hari aku tidak akan bertembung dengan Cikgu Nabila dan tidak perlu menjawab soalan-soalan menyibuk yang rakan-rakan sejawatku suka nak ambil tahu. Sekurang-kurangnya dapat juga aku release tension sambil bermesyuarat, bertemu guru-guru daerah lain.


Esoknya setelah menjalankan rutin harian, menghantar Adam ke rumah Puan Rosnah, sempat kami berkucupan mulut seketika sambil punggungnya aku ramas dan buah dadanya aku usap. Aku tahu dia rindukan belaianku, aku juga begitu namun keadaan masih belum mengizinkan. Aku memberitahunya yang aku akan balik lewat kerana bermesyuarat hingga jam lima petang, dan aku meminta dia menjaga Adam sehingga aku pulang. Puan Rosnah berbesar hati dengan permintaanku itu kerana dapat juga anaknya bermain-main dengan Adam.


Aku tiba di sekolah XXX yang terletak di utara Sungai Petani untuk menghadiri mesyuarat yang dijadualkan bermula jam 9 pagi, sarapan telah disediakan terlebih dahulu sebelum mesyuarat bermula. Sedang aku menghirup teh O panas bersama bihun goreng, anak mataku terpandangkan kelibat seorang guru perempuan yang aku rasa kenal, namun lama tidak bertemu dengannya. Dia kelihatan munggar manggir menoleh sekeling, mungkin mencari seseorang yang dia kenal barangkali, kemudian dia duduk di bangku kantin bersendirian. Aku bingkas bangun lalu menuju ke arahnya.



"Ermm.....Nurul" tegurku membuatkan dia menoleh memandangku dengan wajah yang terkejut namun kelihatan ceria.


"Eh, Abang Sham" sahutnya dengan mata yang bulat. "errr....Cikgu Sham..." sambungnya lagi sambil memerhati kanan dan kiri. "Mujur takde orang dengar...hehe.."


"Tu la, jangan panggil abang, naya nanti" jawabku duduk di hadapannya. "Nurul sekarang kat sekolah mana, dapat kat mana? Lepas pindah dari sekolah abang, senyap terus " soalku gembira dengan pertemuan semula dengan Nurul yang pernah menumpang di rumahkan suatu ketika dahulu ketika dia ditempatkan di sekolahku.


"A'aa, saya dah tukar nombor telefon"


"Lain skang ya, dah berisi abang tengok, dulu kurus je, skang makin menawan" pujiku melihat penampilannya yang kemas segak, dengan bentuk tubuh yang semakin berisi berbanding ketika dia berada denganku.


"Dah kawen bang, macam ni la jadinya" jawabnya senyum


"Laa, dah kawen ke, tak jemput pun"


"Sorry la bang, saya buat majlis kecik-kecik je"


"It's OK, janji dah selamat semuanya. Siapa suami Nurul"


"Dia pun cikgu gak, mak ayah yang uruskan, kira sedara jauh la jugak, sebab tu saya masih di Kedah ni"


"Oo, patut la, ingatkan dah balik Melaka" kataku teringat akan asalnya dari Melaka. Masa dia posting di sekolahku, dia masih bujang, kini telahpun berumah tangga. "Bila Nurul kawen?"


"Lepas dapat pindah tu, terus kawen, lepas tu pindah ikut suami ke Alor Setar"


"Ooo, macam tu. Hari ni macam mana? Ada lojing ke, atau berulang?"


"Suami suruh cari hotel, tak bagi berulang, sebab jauh, lagi pun kena bertolak sebelum subuh dari rumah"


"Betul jugak tu, dah dapat ke hotel?"


"Belum, habis meeting nanti baru nak cari"


"Ada kawan-kawan ke, kalau ada boleh share, jimat sikit"


"Takde bang, saya baru je kat sana" jawabnya sugul


"Apa kata macam ni, Nurul lojing kat rumah abang" aku memberikan cadangan. "Tak sampai 10km pun dari rumah ke sini"


"Eh, takpe la bang, segan la saya"


"Nak segan apanya, bukan Nurul tak pernah stay dengan abang kat umah tu"


"Memang la, tapi segan la bang"


"Nurul fikir dulu ya, kalau sudi, Nurul tahu kat mana rumah abang"


"OK bang, Nurul ingat lagi jalan ke rumah abang"


Mesyuarat berjalan lancar, kami menerima taklimat dan kemudian berbengkel sesama rakan mengikut daerah masing-masing, maka aku dengan Nurul tidak boleh berada dalam kumpulan yang sama. Tengah hari itu kami lunch, makanan disediakan sebelum menyambung semula bengkel dan mesyuarat hingga jam 4.30 petang. Esoknya kami perlu berada semula untuk meneruskan agenda pada jam 8 pagi. Sebelum pulang, aku berjumpa sekali lagi dengan Nurul, mengajaknya untuk lojing di rumahku, dan kami boleh pergi bersama-sama keesokan harinya, namun pelawaan ku ditolak mesra oleh Nurul. Dia ingin mencari hotel sekitar yang berhampiran. Aku akur dengan keputusannya. Sebelum berpisah, aku mendapatkan nombor telefonnya, dan membuat misscall padanya agar dia turut menyimpan nombor aku.


Kenanganku terimbas kembali saat Nurul menumpang di rumahku, ketika itu isteriku masih ada bekerja di sini, dan hubungan kami sangat baik. Dari situ jugalah, Nurul mengenal erti kenikmatan licking dan blowjob, dan sepanjang dia berada di rumahku, kami sering melakukan hubungan badan tanpa seks di luar pengetahuan isteriku hinggalah dia berpindah sekolah. Kini, dia telah pun berumah tangga, penampilannya juga lain dari yang pernah kukenali. Aura isteri orang sungguh mempersonakan. Aku begitu berharap sekiranya dia bersetuju untuk tinggal bersamaku sepanjang hari bermesyuarat ini, mungkin, dapatlah aku bersama dengannya seperti yang pernah kami lakukan suatu ketika dahulu. Jika aku bertuah, pasti hubungan badan kali ini berakhir dengan tusukan ke lubuk nikmatnya, memandangkan dia telah berkahwin. Jika dahulu dia begitu berhati-hati agar tidak terlanjur, dan aku pun menghormati permintaannya agar tidak merobek daranya, walaupun pada ketika itu boleh saja aku menembusi, namun aku enggan. Kini, hari ini, sekiranya Nurul bersetuju, aku tidak akan sia-siakan peluang keemasan itu.


Aku tiba di rumah Puan Rosnah untuk mengambil Adam, kelihatan Adam begitu leka bermain dengan anak Puan Rosnah. Aku masuk berborak kosong dengan Puan Rosnah sementara menantikan anakku siap mengemas barang permainannya. Suami Puan Rosnah tiada di rumah tetapi akan pulang petang ini, dan dijangkakan bila-bila masa dia kan tiba. Jadi aku tidak mahu berlama-lamaan di dalam rumah, lalu aku segera meminta diri untuk pulang.


"Ros rindu la bang..." katanya sewaktu aku hendak pulang


"Abang pun, nanti ya sayang"


"Ermm....." jawabnya lalu kami bersalaman dan aku kucup bibirnya apabila anak-anak tidak perasan


Selepas menunaikan solat Asar, aku duduk bersantai di luar rumah bersama Adam, bermain bersamanya, melayani karenah dan keletahnya bergelak ketawa. Aku berasa bertuah dapat melihat anakku membesar dengan baik, walaupun tanpa isteri di sisi, namun Adam sentiasa melihat ibunya, kami sering bervideo call agar kerinduan itu terubat.


Sedang kami bermain, Kak Som pulang, kami bertegur sapa membalas senyuman penuh makna. Jiranku ini yang tidak terlintas langsung untuk aku menjalinkan hubungan badan, rupa-rupa jauh dari apa yang aku fikirkan. Telah dua kali kami memadu asmara, bagiku, walaupun Kak Som tua dariku, namun kemutannya padu, mungkin disebabkan kepandaiannya menjaga badan dan alat sulit, memandangkan dia pandai mengurut batin. Pertama kali aku merasai cipapnya, terasa seperti membelah membuka jalan dara, yang belum diteroka. Ketat dan padu, membuatkan aku hampir tewas. Kali kedua barulah kami melakukan dengan penuh mesra apabila dia ke rumahku untuk mengurut, namun urutan lain yang jadinya. Bagiku, hubungan badan kami pada waktu itu belum cukup sempurna kerana kami lakukan di ruang tamu. Aku ingin mengulanginya lagi di atas katil dalam suasana yang lebih mesra.


"Pinnnn!!!" lamunan ku terhenti, kedengaran bunyi hon kereta yang berhenti di hadapan pagar rumahku. Aku memandang akan kereta Viva berwarna Silver itu, dan apabila pemandunya keluar, aku tersenyum panjang.........


.......jeng! jeng!....siapakah orang itu?"



Tunggu sambungannya ya.

Continue Reading

You'll Also Like

Ice Cold By m

General Fiction

2.7M 99.2K 54
COMPLETED [boyxboy] Wren Ridley is always two steps ahead of everyone, or so he thinks. His life seems out of his control when he starts having feeli...
144K 14.9K 18
[Sequel of 'MY SUBCONSCIOUS DESIRE'] Once again, a tale of desire and respect Once again, a tale of Rathod and family bond A multi-couple story. F...
27.4K 1.3K 20
What happens when a suicidal twenty-two year old meets someone who pushes her to be more than her grief. In return she teaches him how to be patient...
501K 36.7K 38
Avantika Aadish Rajawat Aadi, with his fiery nature, adds intensity and excitement to their relationship, igniting a spark in Avni. Avni, like the ca...