Istri Yang Di Benci

By YaraClarissaa

263K 8.4K 619

"Saya dah muak jadi istri awak. Saya rasa cukup sampai di sini lah hubungan kita Aryan Qalish." Tengku Daryn... More

Prolog
Daryna&Aryan 1
Daryna&Aryan 2
Daryna&Aryan 3
Daryna&Aryan 4
Daryna&Aryan 5
Daryna&Aryan 7
Daryna&Aryan 8
Daryna&Aryan 9
Spoiler Wattpad Baru Jap🦋
Daryna&Aryan 10
Daryna&Aryan 11
Daryna&Aryan 12
Daryna&Aryan 13
Daryna&Aryan 14
Daryna&Aryan 15
Daryna&Aryan 16
Daryna&Aryan 17
Daryna&Aryan 18
Daryna&Aryan 19
Daryna&Aryan 20
Daryna&Aryan 21
Daryna&Aryan 22
Daryna&Aryan 24
Daryna&Aryan 25
Daryna&Aryan 26
Daryna&Aryan 27
Daryna&Aryan 28
Daryna&Aryan 29
Daryana&Aryan 30
Daryna&Aryan 31
Daryna&Aryan 32
Daryna&Aryan 33
Daryna&Aryan 34
Daryna&Aryan 35
Daryna&Aryan 36
Daryna&Aryan 37
Daryna&Aryan 38
Daryna&Aryan 39
Daryna&Aryan 40
Daryna&Aryan 41
Daryna&Aryan 42
Daryna&Aryan 43

Daryna&Aryan 23

6.4K 203 18
By YaraClarissaa

Tok

Tok

Daun pintu mula di pulas oleh Aryan. "Hai baby. I rindu lah."ujar Alisha dengan nada suara yang manja. "Apa kau buat dekat sini?"soal Aryan tegas. "I rindu you lah Aryan."jawap Alisha manja.

Belum sempat gadis itu ingin memeluk tubuh badan Aryan, Aryan pantas mengelak darinya. "Ih! You ni jangan lah macam tu!"marah Alisha. Aryan mentap tajam anak mata gadis itu.

"Aku dah kau dah takde hubungan, jadi aku mintak dengan kau jangan datang lagi ke rumah aku."tegas Aryan. Alisha mula mencebik bibir. "Tapi kenapa?!"soal Alisha beregema nada suaranya di sekitar ruang tanu itu.

"Ni mesti sebab perempuan bangsat tu yang guna ilmu hitam agar you tak suka i kan?!"soal Alisha.

Panggg

"Kau dengar sini erk betina. Aku dan kau dah takde apa-apa lagi hubungan! Aku dah mula cintakan istri aku! Wanita yang aku cintai hanya lah Daryna! Bukan kau!"ujar Aryan dengan nada suara yang kuat.

"Sampai hati you tampar muka i kan! Dulu beria sangat kejar i sampai sanggup hina istri,maki,kutuk,and dera istri you!"ungkit Alisha.

Rambut pirang wanita itu langsung di tarik kasar. "Tu dulu lah sial! Sekarang ni aku dah cinta mati dengan istri aku! So kau tak payah lah nak ungkit pasal benda yang dah berlalu tu!"marah Aryan.

Kepala Alisha langsung di tolak kuat. Terduduk wanita itu di buatnya. "Argh!"jerit kecil Alisha. "Kau bla sekarang! Sebelum aku penggal kepala kau tu dekat sini!"ugut Aryan keras.

"You ingat pesan i ni, Daryna tu takkan terima you balik lah! Sebab apa! Sebab suami dia ni gila and kejam! Percaya lah cakap i Aryan, Daryna tak kan terima you sampai bila-bila!"ujar Alisha sebelum melangkah keluar daripada rumah Aryan.

Rambutnya mula di raup kasar. "Sial lah."gumam Aryan perlahan.

Pintu kembali di tutupnya dengan kasar.

Punggung di labuhkan kembali di sofa ruang tamu. Matanya masih ralit melihat skrin laptop yang berada di hadapannya. Aryan masih berusaha ingin mencari di manakah istrinya tinggal sekarang.

...

"Bye Daryna!"kata Amira sambil melambai-lambai ke arah sahabatnya yang sudah berada di hadapan restoran tempat pekerjaannya.

"Bye-bye."balas Daryna, tangannya turut di lambaikan kepada Amira. Langkahnya mula di atur masuk kedalam restoran itu.

Terlihat sudah pun ramai pekerja yang sudah sampai ke restoran itu. Daryna mula menerbitkan senyuman manis ke arah mereka semua.

Ramai yang berbisik pasal gadis itu. Tetapi Daryna hanya memekakkan telinga. "Hai."sapa seorang jejaka. Daryna mula menoleh ke arah sumber suara itu. Pandangannya di toleh dulu ke arah pin nama yang berada di baju lelaki itu.

Tufiq. Daryna mula menoleh ke arah wajah jejaka itu. Hansem. Tetapi sayang tidsk boleh mencairkan hati Daryna. "Hai."balas Daryna mesra.

"Kau pekerja baru kan?"soal Taufiq. "Haah."balas Daryna. Semua mata mula tertumpuh ke arah mereka berdua. Tertanya-tanya Daryna mengapakah semua orang memandang kearah mereka berdua.

"Bairkan lah dorang tu, dah jom aku tunjukkan mana locker kau."ujar Taufiq. Daryna akur, langkahnya mula di atur mengikuti jejaka itu dari arah belakang.

"Wey kau tengok tak tadi?"soal Aisya. "Tengok-tengok!"balas Hani. "Untung dho Daryna boleh berbual dengan Taufiq."kata Aisya dengab nada berbisik.

"Hm...Nampaknya aku tak boleh lah usha Daryna ni!"kata seorang jejaka muncul dari arah belakang. Terkejut mereka berdua disebabkan kemunculan jejaka itu secara riba-tiba.

"Kenapa pulak?"soal Aisya. "Daryan dengan Taufiq macam serasi lah."kata jejaka itu. Mereka bertiga kembali menoleh ke arah Taufiq dan Daryna.

"Kau dah fahamkan macam mana buka locker ni?"soal Taufiq. Daryna mengangguk faham. "Ok good."puji Taufiq. "Dah jom kita bersihkan restoran ni kejap lagi dah nak buka kedai."ujar Taufiq.

Daryna bersetuju. Mereka berdua mula melangkah ingin mengambil peralatan untuk membersihkan restoran ini.

Sedang gadis itu sibuk membersihkan tempat meja makan pelanggan, Aisya datang dari arah belakang gadis itu.

"Hai Daryna."sapa Aisya dari arah belakang. Daryna mula menoleh ke arah sumber suara itu. "Hai juga."balas Daryna. Senyuman manisnya mula di hadiakan kepada Aisya.

Aisya juga turut membalasnya. "Untung lah kau dapat rapat dengab Taufiq."kata gadis itu secara tiba-tiba. Dahi Daryna mula berlapis.

"Maksud awak?"soal Daryna. "Kalau kau nak tahu Taufiq tu dulu susah tau kami nak rapat dengan dia. Kau lah orang first yang dapat rapat dengan dia."terang Aisya.

Daryna mengangguk faham. Daryna kembali melakukan pekerjaannya. Aisya pula sudah pun beredar dari situ.

"Daryna."panggil Taufiq. "Ya."sahut Daryna. Pandangannya mula di alihkan kepada Taufiq yang berada di hadapannya. "Kita belum berkenalan sepenuhnya kan?"soal Taufiq.

Daryna mengangguk perlahan. "Nama aku Taufiq, Ahmad Taufiq Zikri."kata Taufiq. Daryna tersenyum nipis. "Daryna. Tengku Daryna Sofia. Panggil je Daryna."ujar Daryna dengan mesra.

Taufiq mula tersenyum kecil melihat gadis itu. "Cantik nama kau. Macam tuan badan."puji Taufiq ikhlas. Daryan mula tersipu malu. "Terima kasih."ucap Daryna.

"Eh! Dah tu nak beromantis dekat sini, kitorang singel!"ujar Aisya. Taufiq dah Daryna mula berpandangan. Daryna mula melangkah meninggalkan Taufiq bersendirian di situ.

...

"Aryan."panggil Harith di luar pintu rumahnya. Daun pintu perlahan-lahan di pulas. "Kenapa?"soal Aryan dingin.

"Aku ada info pasal Daryna."ujar Harith. Tanpa membuang masa Harith terus melangkah masuk kedalam rumah Aryan. Aryab turut mengikuti langkah Harith.

Tidak sabar dia ingin mengetahui tentang infomasi istrinya. Mereka berdua mula melabuhkan punggung.

Harith membuka aplikasi galeri, gambar Daryna di tekannya. Di tunjukkan gamabar itu kepada Aryan.

Gambar itu menunjukkan Daryna yang sedang sibuk bekerja di tempat restoran Razali. Aryan terus merampas telefon bimbit Harith. Harith hanya membiarkannya.

"Nama kedai restoran ni apa?"soal Aryan. "Restoran Rzl."balas Harith ringkas. Aryan mula tersenyum lebar bila melihat Daryna yang bekerja di restoran itu.

Gambar Daryna di zoom kan agar kelihatan wajah wanita itu. Di sapu-sapu gambar itu disebabkan rasa rindu. "Send gambar ni dengan aku."arah Aryan.

Aryan langsung menyuakan telefon bimbit itu kepada Harith. Harith mengambil telefon itu daripada Aryan.

Gambar itu di hantarkannya kepada Aryan. "So, sekarang ni kau nak kitorang buat apa lagi?"soal Harith. Aryan yang melihat gambar istrinya di telefonnya langsung tersengih. Gembira hatinya bila dapat tahu yang Daryna telah pun bekerja di tempat itu.

Pandangannya kembali menjadi helang. Anak mata Harith di pandangnya dengan tajam. "Sekarang ni aku nak korang semua pantau je pegerakkan istri aku dari jauh. Buat masa ni aku biarkan je dia bergembira and bebas."ujar Aryan.

"Tapi...Bila ada masanya aku rasa, aku nak ambil dia. Aku akan beritahu korang. Sekarang ni aku nak korang cari tempat Daryna tinggal sekarang dan aku nak korang pantau istri aku dari jauh."arah Aryan tegas.

Harith menganggukkan kepalanya tanda faham. "Ingat, pantau pergerakkan istri aku! Jangan sampai korang terlepas pergerakkan istri aku!"pesan Aryan.

"Oke."balas Harith. "Dah pergi beritahu dorang yang lain."arah Aryan. Harith mula meninggalkan jejaka itu bersendirian di dalam rumah.

Perlahan-lahan bibirnya mula menerbitkan senyuman senget. "Sekejap je lagi...Aku akan dapat kan kau Daryna!"langkah mula di atur pantas pergi ke ruangan stor bekas tempat Daryna.

Di kuak daun pintu itu secara kasar. Terserlah gambar-gamabar istrinya di dalam ruangan itu. Kakinya mula menapak masuk ke dalam situ.

Gambar istrinya di lihat satu persatu. Cantik dan ayu. Satu gambar yang berada di hadapannya di sentuh dan di kucup gambar itu.

"I miss you so much senorita...Kali ni aku bagi kau bebas dulu. Tapi kalau aku dah ambil kau...Kau jangan harap yang kau akan bebas lagi."gumamnya.

Lagi sekali gambar itu di kucup. Aryan sudah pun obses dengan Daryna.

"As long as im not satisfied. As
Long as i dont let you go."

Thank you❤️‍🔥

Continue Reading

You'll Also Like

3.3M 293K 95
"Siapalah engkau agaknya Mr Blue?" Tindakan seorang jejaka misteri yang menyelamatkan nyawanya daripada mati lepas beberapa tahun yang lalu membuatk...
561K 21.6K 53
"Yang disangka racun rupanya hanya la sekadar penawar" "Selamat datang, adik tiriku." - Tuanku Daeen Mateen Nakal, bebal, miang. Itu yang dapat Bunga...
2.2K 223 6
"Aylin.. I love you." Persahabatan mereka yang awalnya baik-baik saja berubah saat Sai meluahkan isi hatinya kepada Aylin. Sikap Sai yang semakin lam...