RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 6

By TICERSHAM

228K 2.8K 74

SIRI 6, rasanya tak payah sinopsis, semua dah tau kan.... More

BAB 1 : BERUBAT
BAB 2 : PERUT MEMULAS MENAHAN SAKIT
BAB 3 : YES OR NO
BAB 4 : CELUP SEKEJAP JE
BAB 5 : TRICK & THRILL
BAB 6 : LAGI DUA MINGGU
BAB 7 : MALAM PENGORBANAN
BAB 8 : PERSIS MALAM PENGANTIN
BAB 9 : PENORBANAN YANG BERBALOI
BAB 10 : CURI CURI MAKAN
BAB 11 : AWAL DUA MINGGU
BAB 12 : TERUS ATAU STOP
BAB 13 : LOKLAQ
BAB 14 : KEBAYA
BAB 15 : BREAKDOWN
BAB 16 : KEDUA KALINYA
BAB 17 : MENGINTAI
BQB 18 : CERITA REKAAN MENJADI REALITI
BAB 20 : QUICKIE
BAB 21 : CUBAAN MERANGSANG
BAB 22 : OPPO PRIVATE FOLDER
BAB 23 : DEMI SUATU KEPUASAN
BAB 24 : PERANCANGAN
BAB 25 : FILEM X-RATED
BAB 26 : NAK KAWAN BOLEH?
BAB 27 : SALURAN KEDUA
BAB 28 : SANDWICH MAYONIS
BAB 29 : KEKASIH LAMA
BAB 30 : MENGAMUK
BAB 31 : LIFE MUST GO ON
BAB 32 : LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN
BAB 33 : LOJING
BAB 34 : LEMBING AWANG PULANG KE DAYANG
BAB 35 : CUKUPLAH APA YANG ADA
BAB 36 : PLAN YOUR WORK, WORK YOUR PLAN
BAB 37 : POLIS
BAB 38 : TAK SEPATUTNYA
BAB 39 : QUICKIE
BAB 40 : KUNCI KILAS PATAH DAYUNG
BAB 41 : MELEPAS DILEPAS TERLEPAS
POST CREDIT

BAB 19 : URUT MENGURUT DIURUT

4.3K 48 2
By TICERSHAM



Aku tumpang gembira apabila Rahizam memberitahu yang dia telah boleh dirangsang, kemaluannya seaakan memberikan tindak balas apabila melihat aku menyetubuhi isterinya. Itu adalah petanda yang baik, mudah-mudahan keadaannya kembali pulih. Dalam masa yang sama, aku meminta Rahizam teruskan mengurut dengan Kak Som, mereka bersetuju dengan perkara tersebut. Fasihah pun turut menyokong untuk membawa suaminya itu berurut dengan Kak Som. Setiap kali mereka datang berurut, aku membantu memapah Rahizam masuk, dan membantu memapah semula ke kereta selepas selesai urut. Seperti biasa, semasa proses urutan, Fasihah bersama suaminya di bilik urutan, aku kembali ke rumah melayani Adam. Proses urutan mencecah dua jam, dan selalunya apabila mereka selesai, Adam telah pun lena dibuai mimpi.



"Jaga diri Zam, ikut cakap Kak Som tu, kena pantang elok-elok" aku peringatkan rakanku itu setelah memastikan dia selesa dalam kereta.


"OK Sham, terima kasih banyak-banyak" jawabnya. "Tadi Kak Som kata aku ada harapan baik"


"Baguslah macam tu, aku doakan hang cepat baik"


"OK la Sham, aku balik dulu"


"Cikgu, saya balik dulu ye" kata Fasihah pula senyum


"OK Fas, bawak kete hati-hati"


Aku memerhatikan kenderaan itu hilang ditelan kegelapan malam. Semasa aku melangkah untuk masuk ke rumah, kelihatan Kak Som di luar melambai ke arahku. Aku pun pergi ke arahnya. Kak Som mengenakan kain batik dengan baju T sahaja, dengan rambut terikat kemas.



"Hang tak mau urut ke Sham?" tanya Kak Som ketika aku tiba di pintu pagar rumahnya.


"Baru lagi kan saya urut?" jawabku mengingatkan bila kali terakhir aku diurut.


"Lama dah kut, akak pun tak ingat" balas Kak Som


"Kak Som letih kut, tadi baru urut Rahizam tu" kataku lagi apabila aku sedar yang kali terakhir aku diurut adalah semasa batang aku tenggelam dalam cipapnya, disebabkan kehendaknya yang ingin rasa nikmat yang telah lama dia tidak rasai.


"Boleh lagi, kalau hang nak, akak OK je" pelawanya lagi bersungguh


"Tapi Adam tidoq kak, takkan nak tinggal dia" sengaja aku berikan alasan


"Akak pi umah hang, sat akak amik minyak" katanya berlalu tanpa menanti jawapan dariku. Bersungguh dia nak urut aku, mungkin ada agenda, mungkinkah peristiwa hari tu bakal berulang. Aku senyum. Aku masuk ke rumah, aku hampar yoga matt di ruang tamu sementara menantikan ketibaan Kak Som.


"Assalamualaikum" Kak Som terpacul di muka pintu dengan sebotol minyak di tangannya.


"Masuk la Kak Som, kita urut kat sini boleh?" tanyaku menuding ke arah ruang tamu.


"Boleh, mana-mana pun boleh" jawab Kak Som melangkah masuk menuju ke ruang tamu.



"Sat, saya nak salin baju dulu" kataku berlalu ke bilik. Kelihatan Adam sedang nyenyak tidur. Aku betulkan selimutnya, dan aku tanggalkan pakaianku, aku melilitkan tubuhku dengan tuala lalu aku kembali ke ruang tamu.


"Dah ke, OK, hang tau dah apa nak buat" kata Kak Som


Aku pun tanggalkan tualaku, aku telanjang kemudian aku meniarap di atas yoga matt itu seperti biasa. Kak Som menjalankan proses urutannya seperti biasa sambil melayan dia sembang kosong mendengar cerita anak-anak dia, dan bekas suaminya.


"Budak-budak tu mana, tadi tak nampak?"


"Ooo, depa pi umah ayah depa petang tadi, tidoq sana" jawab Kak Som


"Ooo, patut la senyap je"


"Rahizam kata tadi, dia ada harapan baik, betui ke kak?"


"A'aa, tadi masa akak urut, akak rasa macam tu la, ada satu urat tu kak dah boleh tarik, tapi tak cukup kembang, mungkin lama-lama nanti boleh. Kalau urat tu akak dapat tarik, akak dapat betuikan, insyaAllah boleh baik" jelas Kak Som panjang lebar.


"Kesian bini dia kan, tak dapat nafkah batin"


"Sebab tu la akak sungguh-sungguh nak bagi dia baik, sayang la bini lawa tapi tak dapat nak buat apa"



"Tu la pasal. Kita sama-sama doakan ya kak" jawabku menyeringai tanpa dilihatnya. Kalaulah dia tahu yang isteri Rahizam telahpun puas aku kerjakan, tentu dia terperanjat beruk.


"OK Sham, hang melentang, akak nak hang bagi keraih naa" arah Kak Som seperti biasa apabila menajalan urutan darinya


Batang kemaluanku diurut perlahan, sedikit demi sedikit mengeras dalam genggaman Kak Som hingga mencanak. Kelihatan Kak Som mengetap bibirnya, meneguk air liur ketika sedang asyik membelai batangku itu. Cara urutannya sama seperti kali terakhir aku diurut, dan aku rasa Kak Som sedang ghairah dengan apa dilakukan itu. Aku biarkan sahaja, aku tidak mahu bersura, aku ingin lihat setakat mana permainan Kak Som, dan aku menjangkakan batangku ini akan bersemadi dalam cipapnya seperti yang pernah terjadi sebelum ini.


"Errmm....Sham..."


"Ye kak"


"Akak nak rasa lagi boleh?" pinta berterus terang.


"Macam hari tu ke kak?"


"Errm....kejap je ya, kak duduk atas hang" sambungnya mengharap.


"OK kak, boleh" balasku, tersenyum Kak Som, lalu dia beralih kedudukan. Dia mencelapak atas tubuhku, kain batiknya disingkap sedikit tanpa memperlihatkan kemaluannya, lalu batangku dipegang, dihalakan tepat ke sasaran, perlahan-lahan Kak Som duduk membenamkan batangku ke dalam lubuk kewanitaannya itu.


"Arghh....." rintihnya perlahan tatkala sedikit demi sedikit batangku ditelan cipapnya hingga ke dasar.


"Errm......kak...."aku mendengus.


"Besaq Sham, padat akak rasa" katanya dengan mata terpejam kepala terdongak


"Cipap akak pun ketat lagi, macam anak dara" pujiku


"Ermm....akak amalkan petua" jawabnya. Petua itu telah diperturunkan pada isteriku, dan mungkin pada rakan-rakannya yang datang berurut.


"Patut sedap, ketat, pandai akak kemut" pujiku lagi apabila terasa kemutannya memerah-merah batangku di dalam rongga kemaluannya yang basah itu.


"Kote hang pun besaq, panjang" pujinya pula. "Senak akak rasa" katanya sambil mula menggoyangkan pinggulnya perlahan.


Aku baring dengan tangan aku letakkan di bawah kepala, aku memandang susuk tubuh Kak Som yang sedang enak bergoyang mengikut rentak, punggungnya meliuk setiap kali gerakannya itu mengiringi syahwatnya, tangannya ditongkat atas dadaku sambil sesekali Kak Som menggigit bibir bawahnya sambal mata kadang terpejam menandakan dia sedang menikmati apa yang sedang dilakukan itu. Makin lama makin laju pinggul dan punggungnya bergoyang, desahannya makin menjadi-jadi, terasa batangku dikemut padu. Perlahan-lahan aku memegang buah dadanya, ternyata Kak Som tidak memakai bra, aku ramas perlahan. Kak Som tidak membantah, malah suaranya makin mendesah kuat. Aku pun terus meramas kiri kanan buah dada di sebalik bajunya hingga terasa sedikit kembang menandakan syahwatnya telah menguasai diri. Aku semakin berani,aku masukkan tangannku ke dalam bajunya, buah dadanya aku sentuh, aku ramas perlahan, sesekali puting susunya aku gentel membuatkan rintihannya makin kuat.


"Arrghh....Sham.....erm........sedaaaaaap" kelihatan matanya terpejam.


Kemudian, Kak Som mengalihkan kedudukannya, dia mencangkung lutut, kedua tangannya menongkat di dadaku, lalu Kak Som menghenjut, semakin lama semakin laju. Jika pertama kali dahulu hanya satu posisi Kak Som lakukan untuk menikmati kemaluanku, kini dia mengubah kedudukan agar batang kemaluanku boleh menusuk sedalam yang boleh. Erangan Kak Som mengiringi setiap henjutannya, semakin lama semakin laju. Namun aku masih tidak nampak apa yang berlaku di bahagian itu kerana kain batiknya menutupi, mungkin dia berasa malu untuk memperlihatkan kemaluannya itu. Aku akur, buah dadanya aku ramas, henjutannya makin laju...


"Arrgh.....arrghh.....Shaaaaam......" Kak Som mengerang kuat, henjutannya terhenti, dia duduk membiarkan batangku di dalam, terasa kemutannya agak kuat. Nafasnya laju, bergetar tubuh Kak Som dengan klimaksnya itu. Aku senyum melihat keadaanya itu, seorang ibu tunggal yang lama tidak menikmati hubungan kelamin, kini terpancar riak kepuasan di wajahnya.


"Errm...Kak......sedap kak?" soalku


"Sedap Sham.....sedap sangat" jawab Kak Som. "Dah lama akak tak rasa macam ni"

"Ermm, akak tungging, saya doggie" pintaku


"Takmo la Sham, akak malu" jawabnya masih dalam kedudukan sama


"Boleh la kak, alang-alang kita dah terlanjur ni" pujukku lagi.


"Errmm....OK...." jawab Kak Som bangun mencabut batangku dari lubangnya.


Aku pun turut bangun memberikan ruang padanya untuk mendapatkan posisi yang sesuai. Aku minta dia melabuhkan separuh tubuhnya atas sofa, dan dalam keadaan menungging, aku menyelak kain batiknya itu. Aku menghalakan hujung senjataku pada sasaran, jelas kelihatan lubang cipapnya yang dihiasi bulu-bulu halus sedang terkemut-kemut memanggil-manggil batangku agar segera masuk. Perlahan-lahan aku tusuk memasuki rongga cipapnya yang basah itu.


"Arrrghhhhh......." Rintihnya apabila tujahan aku santak ke dasar.


"Ooooh, kak...sedapnya"pujiku menghentak sedalam yang mungkin.


Aku memacu tubuh Kak Som semahunya, jika dulu aku hanya membatu, kini aku harus mengajarnya. Biar dia tahu akan kenikmatan bersetubuh denganku. Aku lajukan tujahan bertubi-tubi mengikut rentak, sesekali aku perlahan membiarkan otot cipapnya menikmati aliran keluar masuk batangku dan kemudian aku lajukan hingga bergegar sofa. Raungannya terpekup dengan bantal sofa, dan sekali lagi tubuh Kak Som bergetar menerima orgasme yang maha hebat, terasa kuat batangku diperah di dalam alur lurahnya yang mengemut-ngemut mengecapi keindahan hubungan kelamin ini. Aku membiarkan batangku terendam seketika sebelum aku mula memacu kembali, dengan irama yang sama aku kembali menujah bertalu-talu, biar bergema ruang tamuku dengan erangannya, biar bergegar sofaku dengan hayunan tubuhnya, biar santak jauh ke dasar batangku menikam lubang vaginanya, hingga tak karuan Kak Som meraung, mengerang nikmat tanpa henti...


"Shaaaaaam.....Arrgghhhh!!!!" sekali lagi kenikmatan dikecapinya. Aku usap belakangnya,aku ramas buah dadanya dengan batangku masih di dalam hingga terasa kemutannya makin tidak bermaya, makin longgar, dan aku mencabut batangku. Aku lihat otot pnggung bergerak masih mengecapi sisa sisa orgasme nya itu.


"Kak OK ke?"soalku mebelai rambutnya


"Errm.....sedap sangat Sham....." katanya perlahan masih dalam keadaan menungging, namun kakinya dilipatkan, seakan duduk atas kaki ketika antara dua sujud dengan badannya masih atas sofa.


"Akak baring atas sofa ni" arahku mengangkat tubuhnya, sambil kain batiknya aku lucutkan.


"Tak mau la Sham" katanya menahan tanganku dari melurutkan kain batiknya itu.


"Boleh kak, baru la sedap"pujuk terus menarik, Kak Som tidak membantah, terdedahlah bahagian bawah Kak Som, kemaluannya agak gelap, mungkin faktor usia, dan kulit kak Som punya tidaklah cerah sangat.


Aku baringkan Kak Som, dan baju T nya aku singkap, seperti tadi, Kak Som enggan,namun setelah dipujuk aku berjaya menelanjangkan tubuh jiranku ini. Kini dua tubuh kami bertelanjang sepenuhnya. Aku membetulkan kedudukan, hujung kemaluanku aku halakan kearah pintu nikmatnya, lalu aku tusuk masuk. Dalam keadaan bertelanjang, buah dadanya menjadi sasaran mulutku yang ralit menghisap putingnya, menyedut dan menjilatsemahuku sambil tujahan demi tujahan aku lakukan ke lubang nikmat yang sentiasa mengemut itu. Suara kami bersilih ganti menggema ruang tamu, begitu mengasyikkan persetubuhan aku dengan wanita yang agak berusia, kenikmatannya lain daripada Cikgu Farah, lain daripada Amira, lain daripada Fasihah, dan bagiku setiap wanita ada kelainannya. Kini, tubuh Kak Som pula menjadi habuanku, aku berikan yang terbaik seperti mana aku berikan pada mereka yang pernah bersamaku. Akhirnya Kak Som tewas dengan kekejangan yang kesekian kalinya.


"Errm....Sham, hang tak pancut ke?" tanyanya ketika tenaganya kembali pulih


"Belum lagi kak" jawabku. "Nak saya pancut mana?"


"Dalam boleh"


"Takpe ke?"


"Takpa, tau la akak nanti" jawab Kak Som. Betul juga, buat apa aku perlu bimbang, memang kepakaran dia, tentu Kak Som ada caranya. "OK kak, saya jolok lagi ni, pastu saya pancut ya" kataku meminta izin.


Kak Som angguk, lalu aku mulakan acara sorong tarik, dengan rentak perlahan pada awalnya, dan lama-kelamaan dayunganku makin laju, laju dan laju agar nafsu berada di puncak untuk aku ledakkan ke dalam lubuk nikmatnya.


"Kak...ready kak.....saya nak pancut dah ni...." Kataku sambil menujah. Kak Som angguk dalam keadaan merintih, dan..... "Arrggh.....kak........" berdas-das air maniku bersembur memancut ke dalam lubang cipapnya.


Terasa setiap titisan air maniku diperah, terasa disedut, terasa akan kemutannya. Kak Som mengetap bibir menikmati setiap pancutan. Aku habiskan hingga ke titisan yang terakhir, aku rehatkan batangku seketika di dalam lubangnya untuk dia mengecapi sisa sisa nikmat yang masih ada. Setelah beberapa ketika, aku mencabut batangku, air mani meleleh keluar sedikit. Aku biarkan, kulihat otot cipapnya masih mengemut. Aku betulkan kedudukan tubuh Kak Som agar dia selesa di atas sofa, sementara aku menyarung kembali kain pelikatku. Aku duduk di hujung kepalanya, aku angkat kepalanya, aku letakkan kepalanya atas ribaku. Rambutnya aku usap perlahan.


"Terima kasih Sham" ujarnya perlahan.


"Sama-sama kak" jawabku



************ticersham@gmail.com***********

.

.

BERSAMBUNG

.

.

Continue Reading

You'll Also Like

47.3K 371 4
Ini adalah kisah yang berbeza dari yang sebelumnya...
263K 16.7K 47
The feeling of being abandoned by one's own family was not unknown to Aadhira. She hates her family for abandoning her when she was only a newborn, l...
1.6M 140K 65
RATHOD In a broken family, every person suffers from his insecurities and guilt. Successful in every field but a big failure when it comes to emotio...
9.6K 128 31
Includes - Aaron Colby Brennen Mike Sam Corey Elton Jake Xepher Devyn Katrina Tara (MATURE CONTENT⚠️)