RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 6

By TICERSHAM

236K 2.9K 74

SIRI 6, rasanya tak payah sinopsis, semua dah tau kan.... More

BAB 1 : BERUBAT
BAB 2 : PERUT MEMULAS MENAHAN SAKIT
BAB 3 : YES OR NO
BAB 4 : CELUP SEKEJAP JE
BAB 5 : TRICK & THRILL
BAB 6 : LAGI DUA MINGGU
BAB 7 : MALAM PENGORBANAN
BAB 8 : PERSIS MALAM PENGANTIN
BAB 9 : PENORBANAN YANG BERBALOI
BAB 10 : CURI CURI MAKAN
BAB 11 : AWAL DUA MINGGU
BAB 12 : TERUS ATAU STOP
BAB 13 : LOKLAQ
BAB 14 : KEBAYA
BAB 15 : BREAKDOWN
BAB 16 : KEDUA KALINYA
BQB 18 : CERITA REKAAN MENJADI REALITI
BAB 19 : URUT MENGURUT DIURUT
BAB 20 : QUICKIE
BAB 21 : CUBAAN MERANGSANG
BAB 22 : OPPO PRIVATE FOLDER
BAB 23 : DEMI SUATU KEPUASAN
BAB 24 : PERANCANGAN
BAB 25 : FILEM X-RATED
BAB 26 : NAK KAWAN BOLEH?
BAB 27 : SALURAN KEDUA
BAB 28 : SANDWICH MAYONIS
BAB 29 : KEKASIH LAMA
BAB 30 : MENGAMUK
BAB 31 : LIFE MUST GO ON
BAB 32 : LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN
BAB 33 : LOJING
BAB 34 : LEMBING AWANG PULANG KE DAYANG
BAB 35 : CUKUPLAH APA YANG ADA
BAB 36 : PLAN YOUR WORK, WORK YOUR PLAN
BAB 37 : POLIS
BAB 38 : TAK SEPATUTNYA
BAB 39 : QUICKIE
BAB 40 : KUNCI KILAS PATAH DAYUNG
BAB 41 : MELEPAS DILEPAS TERLEPAS
POST CREDIT

BAB 17 : MENGINTAI

4.4K 54 1
By TICERSHAM



Tuah ayam nampak di kaki, tuah aku nampak di kote. Sepanjang ketiadaaan isteriku, macam-macam jenis cipap telah aku rasa, macam macam jenih tubuh telah aku jamah, macam macam jenis perempuan telah aku nikmati. Kehidupanku penuh warna warni, ketiadaan isteri di samping tidak menjadi masalah buatku dalam menjalani rutin harian. Walaupun aku ibarat bapa tunggal yang membesarkan anak seorang diri, aku berjaya harunginya. Itulah pentingnya saling percaya antara suami dan isteri, dan yang paling penting tahu macam mana nak makan, tahu macam mana nak simpan.


Pengalamanku bersama Fasihah adalah suatu pengalaman yang terindah, thrill dan mengujakan. Lain dari yang lain ,unik apabila mengenangkan kembali renteten peristiwa demi peristiwa yang membawa kami ke ranjang asmara. Bagiku, persetubuhan yang berlaku antara kami adalah atas dasar kepercayaan dan keyakinan antara dua pihak, iaitu pihak Fasihah dan suami, dan juga pihak aku yang diberikan kepercayaan. Perjanjian dan pengorbanan yang dilakukan amat bermakna demi kelangsungan rumahtangga mereka, dan aku hanya membantu sekadar yang perlu bagi memastikan hubungan mereka suami isteri kekal berpanjangan tanpa apa-apa konflik yang boleh meruntuhkan ikatan kebahagian mereka. Aku terharu kerana diberikan kepercayaan sebegitu, dan peluang yang aku terima itu, aku akan jaga sebaik mungkin. Aku tidak mahu mereka berasa terkilan dengan apa yang telah berlaku, ternyata semua yang berlaku sungguh berbaloi kepada kami semua. Rahizam meletakkan kepercayaan padaku, dan Fasihah berkorban demi suaminya, maka aku memastikan apa yang mereka berikan, apa yang mereka korbankan itu tidak sia-sia.


Kini, boleh dikatakan setiap bulan aku menyetubuhi Fasihah, dan biasanya kami memilih minggu yang sama iaitu hari Khamis malam Jumaat hujung bulan. Malam tadi, sekali lagi kami memadu asmara buat kali keempat, tapi kali ini pintu bilik sengaja aku tidak rapatkan atas permintaan Rahizam yang ingin mengintai isterinya disetubuhi olehku.


"Sham, sat gi hang jangan tutup rapat pintu ya, aku nak tengok" pintanya sewaktu aku tiba di rumahnya, manakala Fasihah telahpun masuk ke dalam bilik.


"Aku OK je Zam, Fas macam mana?


"Hang pandai-pandai la nanti"


"OK Zam, aku try"



Setelah memberi salam, seperti biasa cahaya suram kelam di dalam bilik, aku menolak daun pintu namun tidak rapat. Disebabkan Fasihah baring, jadi dia tidak nampak sangat akan keadaan pintu itu, tambahan pula keadaan di luar gelap kerana aku minta Rahizam menutup lampu. Aku menanggalkan pakaianku hingga telanjang, perlahan-lahan aku merangkak naik ke atas katil lalu separuh baring mengiring di sebelahnya, terus aku usap lengannya, Fasihah berpaling lalu aku mengucup dahinya, pipinya lantas kami berciuman bibir.


"Fas...." Sapaku apabila bibir kami terlerai


"Ermmm..." sahutnya perlahan sambil tangannya menggenggam batang kemaluanku yang mengeras itu. Fasihah mengenjakkan tubuhnya, lalu dia berpusing kedudukan, lalu batang kemaluanku dijilatnya perlahan, sedikit demi sedikit kepala kemaluanku hilang di dalam rongga mulutnya. Aku mendesah manja sambil mengusap rambutnya yang ikal itu.


"Arghh....Fas.....sedapnya sayang" rintihku bagi membangkitkan ghairahnya.


Aku membiarkan Fasihah ralit dengan dunianya, zakarku dikerjakan semahunya. Terasa basah dan meleleh air liurnya membasahi batangku, bunyi hisapannya begitu mengasyikkan, tampak berselera isteri Rahizam ini menjamah kemaluanku. Terangkat sedikit punggungku apabila dia menyedut telurku agak kuat, terasa sedikit senak.


"Auchh..."


"Sorry...sorry....." katanya melepaskan sedutan padunya itu.


"Its OK sayang" kataku membelai rambutnya


"Sedap sangat.....heeee" jawabnya sambil terus menghisap. "Besar, panjang"


Aku senyum bangga. Setakat ini, ramai perempuan yang telah aku tiduri berpuas hati dengan layananku. Aku hanya melakukan yang terbaik, cuba menjadi yang terbaik, sekadar berusaha agar sama-sama memperoleh kenikmatan, sama-sama tiba ke destinasi impian dalam pelayaran penuh gelora di lautan berahi.


Setelah agak lama Fasihah membangkitkan nafsu kami dengan peranannya itu, giliranku pula menjadikan dirinya tak tentu arah, tak karuan hingga meliuk ke kiri ke kanan menerima setiap permainan lidahnya hingga terasa cairan panas suam membasahi mulutnya dengan rembesan air nikmatnya, yang membuatkan Fasihah terkapar kelemasan mengharungi badai asmara. Tusukan dan dayunganku juga menggegarkan katil, bergoyang buah dadanya yang mekar ranum itu dengan keadaan wajah ayunya yang begitu mempersonakan dalam keadaan mata terpejam, bibir terketap, sesekali lidahnya menjilat bibir sendiri. Aku berasa sungguh bangga dapat puaskan isteri Rahizam yang dikatakan kuat seks itu, dan ternyata ianya benar. Hanya malam pertama sahaja dia seakan bersopan, dan persetubuhan kami seterusnya menunjukkan sifat sebenarnya dalam persetubuhan nikmat. Fasihah begitu aktif, sesekali agresif membuatkan hubungan yang kami lakukan ini lebih menarik. Sesekali kami bergelak ketawa sambil tusukan demi tusukan aku tujah sedalam yang boleh. Sungguh indah kurasakan, aku pasti dia juga menikmati apa yang dilakukannya itu, aku yakin fikirannya hanya untukku, dia tidak kisah apa yang berlaku di luar, tak kisah apa yang suaminya sedang lakukan di luar, dia menyerahkan sepenuhnya jiwa raga dan nafsunya pada hubungan badan antara kami.


"Cikgu...."


"Ye Fas" jawabku setelah nafasnya reda setelah mengalami klimaks yang kedua


"Nak try punggung boleh?" pintanya perlahan membuatkan aku terkejut, dia mendongak merenung mataku sedang tubuhnya dalam dakapanku.


"Fas nak cuba ke sayang, sakit tau" kataku membelai lengannya


"Nak jugak try, kalau sakit sangat, kita stop" katanya lagi


"OK sayang" jawabku girang. Lubang duburnya masih dara, akan kurasmikan. "Tapi kena ada benda nak bagi licin sikit, takut nanti sakit"


"Fas ada baby oil, boleh?"


"Boleh Fas, asalkan licin"


"Jap Fas amik" katanya bingkas bangun dalam keadaan bertelanjang dia berjalan menuju ke meja solek, dibuka laci lalu mengambil sesuatu lalu kembali ke atas katil. "Ni" katanya menghulurkan padaku.


Nanti saya cuba, kalau Fas rasa sakit, bagitau ya" ujarku sambil mengalih kududuan memeluk kembali tubuh isteri Rahizam itu yang turut sama membalas pelukanku


Aku memulakan sesi persetubuhan seterusnya dengan foreplay macam biasa setiap inci tubuhnya aku kucup sebelum aku menyembamkan mukaku ke celahan kakinya, lalu cipapnya aku kerjakan semahuku. Aku sedut, aku jilat, aku cium sepuas hatiku, meliuk tubuh isteri Si Rahizam ini menerima setiap seranganku.


"Cikgu......tak tahan.....masuk cikgu....." pinta Fasihah sambil meramas rambutku.


Aku merangkak menindih tubuhnya, aku kucup lehernya kiri kanan sambil batang kemaluanku berlaga-laga dengan alur cipapnya yang sedia basah dek air mazi yang keluar. Kami berkucupan mulut berkuluman lidah dengan tangannya merangkuk leherku.


"Fas....suami Fas tengah intai kita" bisikku di telinganya apabila mendapati pintu terbuka sedikit.


"Ermmm, biarlah cikgu.....emmphhh......" jawab tersekat apabila bibirnya aku kucup


"Takpe ke dia intai Fas buat dengan saya ni?" soalku lagi sengaja mempermainkan nafsunya


"Erm.....takpe....arrghhhh!!!!" terjerit Fasihah apabila aku menujah masuk ke dalam cipapnya.
Arrgghhh.....cikgu......argghh.......sedappppppp" rintihnya agak kuat,mungkin sengaja bagi didengari oleh suaminya yang sedang mengintai itu.


Aku terus mendayung tanpa mempedulikan Rahizam yang sedang mengintai isterinya sedang memadu asmara menyerahkan tubuhnya untuk aku nikmati. Memang itulah rancangan kami, memang sengaja aku biarkan pintu tak rapat, atas permintaannya yang ingin melihat bagaimana isterinya bersetubuh dengan lelaki lain. Suara erangan Fasihah memenuhi ruang bilik, tak karuan dibuatnya menerima setiap tusukanku keluar masuk hingga bergegar katil. Sambil mendayung, kami berciuman mulut, mengulum lidah penuh kasih sayang. Fasihah begitu enjoy dengan apa yang kami lakukan, tidak seperti kali pertama dulu. Dia kini mungkin sudah menerima hakikat yang suaminya tidak lagi mampu memberikan nafkah batin, dan alang alang menyeluk pekasam, baik dia enjoy dengan keizinanyang diberikan.


"Fas, saya jolok punggung ya" kataku meminta izin. Fasihah angguk setuju, lalu aku mengeluarkan batangku dari kemaluannya.


Aku lumurkan baby oil ke seluruh batangku, dan aku lumurkan juga di lubang punggungnya hingga basah berlendir. Aku angkat sedikit punggung Fasihah, aku letakkan bantal di bawah punggungnya, aku silang kakinya ke atas, lalu aku jolok jari bagi membuka ruang.


"Saya jolok jari dulu ya sayang" kataku bagi memberikan ruang padanya untuk bersedia.


Aku jolok, aku mainkan beberapa ketika sebelum aku masukkan dua jari. Aku lumur lagi baby oil bagi memastikan lubang duburnya betul-betul licin. Setelah beberapa minit aku membuka ruang sambil berkucupan, aku rasa Fasihah telah bersedia. Aku lumur sekali lagi pada batangku, aku mengambil kedudukan bagi memudahkan hujung zakarku berada di muka pintu duburnya. Setelah hujung batang zakarku berada di posisi, aku rebahkan tubuhku, aku kucup bibirnya, lehernya sambil menekan masuk, perlahan-lahan membelah alur yang tertutup rapat itu.


"Auchh.....arrghh......." terjerit Fasihah apabila kepala zakarku cuba memasuk anusnya.


"Sakit ke Fas?" tanyaku. "Saya stop ya"


"Jangan, pelan-pelan....." katanya sambil aku menekan lagi melepas takuk kepala zakarku. "Arrghhh......"


Melihatkan keadaannya begitu, aku terus junamkan seluruh batangku masuk terus ke pangkal. Terjerit sedikit isteri Rahizam, berkerut dahinya menahan sakit barangkali. Aku biarkan seketika sambil menkucup lehernya, mengucup bibirnya bagi melarikan fikirannya dari memikirkan rasa sakit itu. Buah dadanya aku ramas perlahan, putingnya aku gentel. Lama kelamaan wajahnya kembali OK, tiada kerutan di dahinya. Lalu aku mula menarik, menolak perlahan-lahan batang zakarku menyusuri alur duburnya itu.


"Arrgggh.....auch......arrggh.....ermmmm......." merintih Fasihah setiap kali aku menekan masuk menarik keluar batangku itu.


"Fas OK ke sayang?" tanyaku


"Ermm....." angguknya dengan mata terpejam


"Sakit ke?"


"Sikit, tapi perit" jawabnya


"Nak stop ke?" Fasihah geleng kepala, lalu dia memeluk pinggangku, ditarik rapat ke tubuhnya menandakan dia ingin teruskan aksi ini.


Aku terus mendayung lubang duburnya, Fasihah mengerang tak henti-henti. Dari ekor mata aku dapati Rahizam sedang berada di muka pintu yang tidak dirapatkan sedang melihat isterinya diliwat penuh rakus. Suara erangan kami bersilih ganti.


"Maafkan aku Zam, bini hang memang sedap, lagi pun hang dah izinkan" kataku dalam hati sambil terus mendayung penuh semangat.


"Fas, saya nak doggie pulak" pintaku sambil mencabut batangku. Fasihah yang memahami akan peranannya, terus berpusing memberikan punggungnya untuk aku. Aku berdiri di karpet, tubuhnya aku rapatkan ke tubuhku, lalu aku menghalakan senjataku ke lubang duburnya yang terbuka itu.


"Arrgghh......cikguuuuu!!" jerit Fasihah apabila aku menujah terus le dasar duburnya sambil pinggangnya aku pegang bagi memudahkan aku memacu.


"Arrgghhhh...sedapnya punggung Fas" sengaja aku membangkitkan nafsunya, dan juga sengaja aku bagi Rahizam dengar.


"Cikgu.....cikguuuuu....argghhhh.....arghhhhh!!!!" rintihnya tak henti-henti apabila tusukan aku keluar masuk ke lubang duburnya tanpa henti. Sesekali aku tuang sedikit baby oil bagi memastikan sentiasa licin untuk aksi ini.


Teringat aku ketika pertama kali aku menujah lubang dubur isteriku, ketika itu aku menggunakan KY Jelly, yang mana ianya lebih licin dan berlendir. Begitu juga ketika aku menujah lubang dubur isteri sepupu isteriku si Zulaikha, yang sengaja aku kantoikan itu. Sungguh nikmat kurasakan pada waktu itu, isterinya yang baru dikahwini itu menjadi habuan, menjerit mengerang sama seperti Fasihah yang kali pertama memecahkan dara duburnya itu. Begitu juga dengan Sabreena, skandal Adnan yang kami jumpa di Penang, first time kena double penetration,meraung dia menerima kehadiran dua batang zakar ke dalam lubang cipap dan lubang duburnya.


"Sedap tak Fas..." tanya ku sambil terus menujah tanpa henti


"Sedap cikgu....sedaaaapppppp....arghhh.....arghhhhh!!" jawab Fasihah putus-putus.


"First time kan Fas?" tanyaku lagi sengaja


"Ya cikgu....arghh......"


"Zam tak pernah jolok lubang punggung ke?"


"Taaaakkkkk!! Jeritnya perlahan sambil mukanya menekup bantal.


Aku terus mendoggie, aku memaut pinggangnya, sesekali aku menampar daging punggungnya yang putih itu, dan Fasihah menjerit kecil. Lama aku memacu lubang punggungnya hingga lama kelamaan tubuhnya mula merendah sedikit demi sedikit hingga tertiarap. Aku tahu, dia sudah tak terdaya, lalu aku menarik keluar batang zakarku dari lubang punggungnya. Jelas kelihatan lubang terbuka tatkala aku mencabut keluar. Bergerak-gerak otot punggungnya mengemut. Aku biarkan Fasihah memulihkan nafasnya sambil aku mengusap rambutnya. Aku kucup bahunya, aku kucup belakang badannya, hingga ke punggung. Aku cium daging punggungnya, aku usap perlahan, aku urutkan sedikit bagi memulihkan tubunya yang lemah dikerjakan.


"Fas OK?" tanyaku perlahan di telinganya


"Errm.....penat...." jawabnya mata tertutup


"Fas rehat dulu ya" kataku membantunya membetulkan kedudukan, aku alihkan lalu aku baringkan agar dia selesa. Aku menyelimut tubuhnya, sambil kami baring bersama. Fasihah memeluk lenganku, dengan kepalanya berbantalkan dadaku. Aku mengucup rambutnya.



*************ticersham@gmail.com*************


Subuh itu aku dikejutkan dengan kuluman, apabila aku membuka mata, kelihatan Fasihah sedang mengulum batang zakarku yang separa tegang. Aku mendesah sedap, batangku menegak memenuhi rongga mulutnya. Sebelum matahari menampakkan cahayanya, tubuh kami sekali lagi bersatu penuh mesra, sekali lagi batang zakarku menujah ke lubang cipapnya, sekali lagi bergema bilik itu dengan suara penuh ghairah dek syahwat dua insan yang sedang mabuk melayari bahtera berahi di lautan penuh gelora yang mengasyikkan, dan sekali lagi air maniku bersembur memancut ke dalam lubuk kewanitaan isteri rakanku sendiri.


Terlena Fasihah apabila terdampar keletihan di pulau yang menjadi destinasi kami. Aku biarkan dia menikmati tidurnya walaupun jam menunjukkan hampir 8 pagi. Aku pasti dia memerlukan rehat yang mencukupi. Perlahan-lahan, seperti biasa aku meninggalkannya dalam keadaan yang menghairahkan, tidur dalam keadaan telanjang di dalam selimut, di atas katil yang menjadi saksi penyatuan batang zakarku dan cipap comelnya itu.


"Awal bangun Zam" tegurku apabila mendapati Rahizam sedang duduk di ruang tamu bermain dengan telefonnya.


"Macam biasa la Sham, aku bangun time macam ni la"


"Hehehe, hang dah minum?" dia menggelengkan kepala, lalu aku ke dapur menyediakan apa yang yang boleh dijamah.


Ini kali keempat aku menyediakan sarapan untuk kami selepas aku menyetubuhi isterinya. Rahizam pun dah tau akan rutinku setiap kali aku bermalam di rumahnya bagi memuaskan isterinya itu. Aku sediakan apa yang ada, ringkas sahaja bagi mengalas perut. Apabila tersedia, kami duduk di meja makan menikmati juadah bersama.


"Hang tengok ke semalam?" soalku semasa menjamah roti bakar kaya planta.


"Mesti la, hahahaa..." jawabnya sengih


"Amacam?"


"Rasa lain la Sham, aku rasa stim, berdenyut denyut, terangkat sikit tapi tak boleh keras lagi lagi. Tapi rasa macam nak tegak" jelasnya


"Haaaa, ada tanda-tanda la tu, aku rasa hang kena tengok bini hang main kot, baru hang boleh naik"


"Kot la, aku pun rasa macam tu, memang lain kalau dari first time hang buat dengan bini aku. Malam tadi rasa lain. Pagi tadi lagi lain, rasa kembang sikit. Tu yang aku seronok tu" jelasnya lagi


"Sah la tu Zam, memang kena buat cara ni, sambil-sambil terus mengurut, aku yakin hang boleh baik" ujarku memberi semangat.


"Malam tadi masa hang jolok punggung bini aku, kuat denyut aku rasa, memang rasa lain, bila aku pegang kote aku, memang ada rasa kembang"


"Hang takpe ke aku jolok punggung bini hang?"


"Tak kisah Sham, janji dia puas, lagi pun dia yang nak kan?"


"A'aa, dia nak" jawabku.


"Macam aku cakap mula-mula dulu, hang buat la macam dia tu bini hang, hang gunalah dia macam mana pun asalkan dia puas"


"Next time kan, hang try mintak nak tengok dia main dengan aku depan mata" cadangku. "Mungkin hang akan rasa lebih stim, silap hari bulan kote hang boleh tegak"


"Aku pun plan macam tu gak, lagi pun dia tau semalam aku dok intai hangpa main"


"A'aa, dia tau" jawabku.


Memang Fasihah tau yang suaminya intai, aku tak pasti sama ada mereka dah plan, ataupun hanya aku dan Rahizam sahaja yang plan. Yang pastinya, Fasihah tak kisah apabila mengetahui yang suaminya mengintai dia disetubuhi olehku. Makin menjadi erangannya bila aku memberitahu akan hal itu, tambahan pula waktu itu lubang duburnya menjadi sasaran batang zakarku.


"Ehem...." Terkejut kami, Fasihah terpacul dengan memakai baju T labuh dengan rambutnya yang diikat kemas. "Sembang apa tu, rancak nampak" tegurnya lalu dia terus mengucup pipi suaminya itu. Fasihah duduk di sebelah suaminya.


"Sembang kosong je Fas" jawabku senyum. "Sat saya amik cawan" kataku bangun menuju ke dapur. Kemudian aku menuangkan Milo ke dalam cawan, aku hulurkan padanya.


"Selalu tak bangun lagi" kata Rahizam.


"Terjaga nak ke toilet, pastu dengar abang menyembang, tu yang Fas keluar tu" jawab Fasihah senyum menghirup Milo.


"Sedap tak semalam?' soal Rahizam



"Ishh, abang ni, malu la tanya depan cikgu camni" jawab Fasihah tertunduk


"Hehehe, malu apa nya"


"Malu la...." Fasihah mencebik manja


"Fas tau ke yang abang intai semalam?"


"Tau....." jawabnya pendek. "Abang pakat dengan cikgu kan?"


"Hehehe, Fas marah ke?"


"Tak la bang"


"Kalau gitu baguslah, sebab next time abang nak tengok depan-depan, boleh?"


"Maksud abang?"


"Abang nak ada dalam bilik gak, nak tengok Fas main dengan Sham"


"Ishh....abang ni...."


.

.

Bersambung....

.

.

Continue Reading

You'll Also Like

776K 44.2K 101
Warning Dark romance + Fantasy (18+) Mature theme Mature Language Forced relationship Dark love Anya Banerjee a normal teen girl or that she thin...
5K 339 11
ᝰ❝ π’π“πŽπ‘π˜ 𝐁𝐀𝐒𝐄𝐃 𝐀𝐅 βŒ—Λšβˆ— β˜… : π—Œπ—π–Ίπ—π—Žπ—Œ ── on - going | closed ! β˜… : π—…π–Ίπ—‡π—€π—Žπ–Ίπ—€π–Ύ ── english β˜… : 𝗄𝖾𝗒 π—π—ˆπ—‹π–½π—Œ ── no one beli...
386K 13.2K 53
Anhay Sharma:- Cold business tycoon who is only sweet for his family. He is handsome as hell but loves to stay away from love life. His female employ...
12.3K 213 14
In the wake of their victory over the formidable Animal Kingdom Pirates, a new chapter unfolds for Monkey D. Luffy and the intrepid navigator Nami. A...