RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 6

By TICERSHAM

320K 3.2K 75

SIRI 6, rasanya tak payah sinopsis, semua dah tau kan.... More

BAB 1 : BERUBAT
BAB 2 : PERUT MEMULAS MENAHAN SAKIT
BAB 3 : YES OR NO
BAB 4 : CELUP SEKEJAP JE
BAB 5 : TRICK & THRILL
BAB 7 : MALAM PENGORBANAN
BAB 8 : PERSIS MALAM PENGANTIN
BAB 9 : PENORBANAN YANG BERBALOI
BAB 10 : CURI CURI MAKAN
BAB 11 : AWAL DUA MINGGU
BAB 12 : TERUS ATAU STOP
BAB 13 : LOKLAQ
BAB 14 : KEBAYA
BAB 15 : BREAKDOWN
BAB 16 : KEDUA KALINYA
BAB 17 : MENGINTAI
BQB 18 : CERITA REKAAN MENJADI REALITI
BAB 19 : URUT MENGURUT DIURUT
BAB 20 : QUICKIE
BAB 21 : CUBAAN MERANGSANG
BAB 22 : OPPO PRIVATE FOLDER
BAB 23 : DEMI SUATU KEPUASAN
BAB 24 : PERANCANGAN
BAB 25 : FILEM X-RATED
BAB 26 : NAK KAWAN BOLEH?
BAB 27 : SALURAN KEDUA
BAB 28 : SANDWICH MAYONIS
BAB 29 : KEKASIH LAMA
BAB 30 : MENGAMUK
BAB 31 : LIFE MUST GO ON
BAB 32 : LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN
BAB 33 : LOJING
BAB 34 : LEMBING AWANG PULANG KE DAYANG
BAB 35 : CUKUPLAH APA YANG ADA
BAB 36 : PLAN YOUR WORK, WORK YOUR PLAN
BAB 37 : POLIS
BAB 38 : TAK SEPATUTNYA
BAB 39 : QUICKIE
BAB 40 : KUNCI KILAS PATAH DAYUNG
BAB 41 : MELEPAS DILEPAS TERLEPAS
POST CREDIT

BAB 6 : LAGI DUA MINGGU

6.2K 66 1
By TICERSHAM



"Bang, malam ni kita gi ngurut lagi ye" aku mengajak suamiku.


"Fas sayang, abang rasa dah takde harapan untuk abang baik balik" balas suamiku.


"Kita kena usaha bang, Fas yakin Kak Som boleh betulkan urat saraf abang tu balik, macam dia cakap tu, kena selalu urut dan abang buat senaman. Abang ada buat tak yang dia suruh tu?"


"Abang buat sayang"


"Jom ya, malam ni kita gi lagi, Fas call dia ya?" suamiku mengangguk perlahan.


Aku tahu dia seperti berputus harapan, namun aku masih berharap. Puas aku berdoa berusaha pelbagai cara, namun suamiku macam dah taknak usaha dah. Aku tak mau desak dia sangat, risau emosi dia terganggu. Dalam keadaan begini, aku kena banyak bersabar. Lebih-lebih lagi dengan desakannya yang tak henti-henti meminta aku melakukan hubungan seks dengan Cikgu Sham sebagai satu cara melunaskan keperluan batinku. Pada dasarnya aku bersetuju, tetapi hingga ke hari ini aku masih belum memberikan jawapan yang pasti, bila akan kami lakukan.


Aku sebenarnya kalau boleh tidak mahu melakukannya, tetapi jauh di lubuk nafsu, aku sangat memerlukannya. Telah sekian lama aku tidak merasai nikmat persetubuhan, memang kemaluanku sentiasa berdenyut tiap kali aku berbual dengan rakan-rakanku yang gila-gila itu, dan apabila nama Cikgu Sham disebut oleh suamiku, darahku berderau. Mungkinkah ini yang dikatakan kemahuan yang meluap? Aku sendiri tidak mengerti.


Sejak kebelakangan ini, suamiku jarang melakukan oral sex padaku, ada je alasan sekiranya aku minta dia memuaskan aku dengan cara oral dan jari. Aku menjadi tak tentu arah, kerana sekiranya suamiku melayaniku dengan cara itu, at least dapat la jugak aku menerima kepuasan walaupun hanya sedikit. Kini, dia mengelak, mungkin itu caranya untuk dia buat aku tak karuan, dan akhirnya aku bersetuju menerima Cikgu Sham, dan sekiranya ya, suamiku telah berjaya menjentik nafsuku agar kami meneruskan cadangannya itu.


"Masuk la.." pelawa Kak Som ketika kami sampai.


Suamiku sedang dibantu oleh Cikgu Sham turun dari kereta, lalu didudukkan atas kerusi roda sebelum ditolak masuk ke rumah Kak Som. Memang suamiku menghubungi Cikgu Sham awal tadi menyatakan hasratnya untuk berurut, dan memang sebelum ni Cikgu Sham pesan begitu sekiranya ingin ke mana-mana kerana sukar bagiku untuk menguruskan suamiku masuk keluar kereta bersama kerusi rodanya. Semasa bertolak tadi, memang agak susah payah jugak aku nak memapah suamiku, namun mujurlah kudrat bahagian atas tubuhnya masih kuat.


"Terima kasih cikgu" kataku pada Cikgu Sham setelah suamiku ditolak masuk ke dalam bilik urutan.


"Sama-sama Fas" jawabnya senyum.


Aku memandang Cikgu Sham, sungguh banyak jasanya padaku dan suami. Aku tak tau nak cakap apa, memang tak terbalas budinya, walaupun aku menyerahkan bodyku padanya. Kak Som meminta aku masuk ke bilik, dan semasa melangkah aku menoleh pada Cikgu Sham, aku senyum tanda terima kasih. Mungkinkah tubuh itu pada suatu hari nanti akan bersatu dengan tubuhku. Aku pasrah...


Dalam bilik urutan, suamiku telah pun meniarap dengan separuh bogel. Kak Som memulakan urutannya seperti biasa, bermula dari pinggang, hingga ke lutut. Kali ini, telahpun tiga kali suamiku menerima urutan urutan dari Kak Som, dan aku hanya memerhatikan sahaja batang lembik suamiku diurut olehnya, ditarik, ditekan, dipicit bagi membetulkan peredaran darah dan urat saraf. Sesekali Kak Som bersuara meminta suamiku jangan putus asa, kena berusaha dan menasihatiku agar terus memberikan semangat pada suamiku. Aku mengiyakan, hingga selesai proses urutan tersebut.


Sementara Kak Som membersihkan tangannya, aku membantu suamiku berpakaian semula, dia pakai pelikat je, senang katanya, dan aku membantu memapahnya duduk atas kerusi roda. Apabila aku membuka pintu, terus kerusi roda disambut oleh Cikgu Sham, lalu dia menolak hingga ke ruang tamu.


"Cikgu tak balik ke tadi?" tanyaku


"Balik, kan ke Adam kat umah tu"


"Dah tu, tinggai dia cam tu je ka?"


"Tinggai sat, dia tau saya mai sini"


"Ooo, terima kasih ya cikgu"


"No problem Fas"


"Sham, terima kasih, hang banyak tolong aku" sampuk Rahizam yang sengih je dari tadi. "Aku suka tengok hangpa macam ni, baik, mesra. Nanti tak la kekok sangat" sengihnya melebar


"Ishh abang ni..." aku mencubit lengannya


"Hehehe...... aku tak mo cakap apa-apa, semuanya terpulang pada hangpa" jelas Cikgu Sham


"Fas dah setuju, tunggu masa sesuai ja" balas Rahizam lagi


"Abang!!" sergah Fasihah sambil mencebik. "Malu la Fas"


"OK la Zam, aku balik sat. Adam sorang kat umah tu, nanti aku datang masa hang nak balik nanti"


Cikgu Sham meninggalkan kami, mukaku kemerahan menahan malu, memang sengaja suamiku buat begitu. Aku tahu, aku akan disetubuhi olehnya, cuma masa yang akan menentukan bila dan di mana. Aku nekad, aku bersetuju dengan tawaran suamiku. Yang penting suamiku gembira, dan aku juga mendapat kepuasan. Cuma apa yang aku risaukan, kalau-kalau Cikgu Sham tidak sehebat suamiku, dan aku tidak puas bersamanya, pasti aku akan menyesal...


"Bang...." Tegurku semasa memandu pulang.


"Ye sayang" balas suamiku


"Rasa macam mana lepas urut?"


"Macam tu gak la" jawabnya pendek.


"Sorry tadi Fas terpegang tangan Cikgu Sham masa masukkan abang dalam kereta" kataku tentang kejadian sebentar tadi.


Sewaktu nak masukkan suamiku dalam kereta, Cikgu Sham meminta aku memegang pintu kereta, takut tertutup sebab parking agak senget tadi. Masa itu, aku tergelincir sedikit lalu aku berpaut pada Cikgu Sham yang pantas mencapai tanganku. Kalau tak, pasti aku jatuh terduduk atas rumput, dan kemungkinan habis kotor pakaianku ini.


"Takpe Fas, bukan sengaja pun. Lagi pun, nanti Fas nak pegang benda lain pun, apa salahnya tadi terpegang tangan.....hehhee....kan?" sengih suamiku


"Abang ni, ke situ plak dia fikir"


"Hehehe....." suamiku ketawa kecil. "Bila Fas nak main dengan dia?"


"Errmmm.....entah la bang, Fas risau"


"Risau apa?"


"Kalau Fas tak puas dengan dia camne?"


"Abang yakin Fas, dia hebat, dia power" jawab suamiku meyakinkan aku. "Andai kata Fas tak puas dengan dia, abang janji abang takkan suruh Fas buat dah"


"Betul? Janji?"


"Ye, abang janji"


"Abang kena ingat, kalau Fas buat, Fas buat ni sebab abang, bukan sebab Fas yang nak"


"Ye Fas, tapi abang minta sangat-sangat, Fas buat dengan dia sepenuh hati. Bagi dia puaskan Fas, Fas kena open dengan dia, jangan buat atas sebab terpaksa, Fas buat dengan dia macam Fas layan abang"


"Fas cuba bang"


"Sebab tu abang nak Fas dengan dia rapat dulu, dan sebab itulah abang pilih dia, kita dah kenal dia, takde la kekok sangat nanti"


Aku angguk perlahan. Memang betul kata suamiku, perasaan malu mesti aku jauhkan. Sekirannya terjadi, aku mesti menerima dia seadanya seperti aku menerima suamiku. Mujur jugaklah aku dah kenal dia, dah tau karektor dan cara dia, dan aku selesa dengan caranya berbual dan melayaniku sebagai kawan. Aku pasti, sekiranya kami bersama, aku boleh melakukan yang terbaik untuk kepuasan aku jugak. Apa yang aku harapkan, aku tidak menyesal dengan apa yang bakal berlaku dan Cikgu Sham berupaya memberikan kepuasan kepadaku.


"Baiklah bang, Fas setuju" kataku


"Thanks Fas, bila Fas boleh, abang nak bagitau Sham"


"Tapi Fas nak minta izin dari abang dulu, alang-alang Fas setuju, Fas nak puas, Fas nak rasa nikmat macam abang bagi kat Fas"


"Ye Fas, abang izinkan, Fas nak apa?"


"Kalau boleh Fas nak dia pancut dalam. Abang izinkan tak?"


"Abang izinkan Fas, takpe pancut dalam, asalkan Fas puas"


"Kalau gitu Fas amik hari tak subur, boleh?"


"OK sayang"


"Lagi dua minggu Fas period, jadinya, minggu sekali lagi hari khamis malam jumaat OK tak bang?"


"OK Fas, abang ikutkan je, nanti abang bagi tau Sham. 24 hari bulan kan?" aku angguk. "Fas nak buat kat mana?"


"Kat umah kita"


"Tak nak kat luar ke?"


"Tak nak, Fas nak abang ada sekali kat umah. Boleh?"


"Tapi...."


Takde tapi, Fas nak abang ada, in case kalau apa-apa jadi, Fas ada abang"


"Ermm...baiklah Fas, tapi abang tunggu luar tau. Jangan suruh abang tengok plak"


"Ishh abang ni.."


Lagi dua minggu aku akan disetubuhi oleh rakan suamiku, lagi dua minggu aku akan menikmati nikmat kelamin, lagi dua minggu tubuhkan akan dijamah oleh lelaki yang bukan suamiku, dan dia juga merupakan lelaki kedua yang akan menyentuhku. Selama ini aku menjaga kehormatanku, menjaga penampilan dan tingkah lakuku, namun kini, aku merelakan tubuhku dijamah lelaki lain, perkara yang tak sepatutnya berlaku, berlaku. Dalam tempoh ini, aku mesti bersedia dari segi mental dan fizikal. Aku kena hadapi segala kemungkinan. Aku mempersiapkan diriku, menjaga alat sulitku, menjaga tubuhku agar pada hari berkenaan aku dapat melakukan yang terbaik untuk diriku dan untuk suamiku.


.

.... bersambung

.

.

.

Continue Reading

You'll Also Like

69.3K 7.2K 54
A life of a strict father who is a soldier raising his 2 kids along with his duties.
616K 27.6K 68
[NEEDS HEAVY EDITING] Adaa and Isha Malhotra. The famous sisters of Bikaner. Their father, one of the most successful businessman of the city. With l...
84.4K 2.3K 24
Isabella Rose Ivy Valencia-Moretti, the only girl born in Italian Mafia family after so many generations. Not only she is the princess of Italian Maf...
218K 17.1K 22
On Hold Wanna visit rajasthan than read this special book about my love Rajasthan 💗