Dziennik Theriana

By TherianPLFox

4.2K 212 173

Moje krótkie wyznania, historie o byciu Therianem More

Przedstawienie i jak to sie zaczeło
Jak to się zaczeło part 2 i dzisiaj
2024 (fajerwerki)
Awantura, zabranie
Popular girls z klasy
Wyznanie
Zabawki i Dziennik
Podziekowania
Drugi Theriotyp?
Moja maska i dzisiajszy dzien
Ja kontra prywatny angielski
Face Reval
Srebro zieleń i złoto, bursztyn, kojot?
Moj znajomy psychiatryk ja zatrucie
Wyjazd do Stolicy
Egzaminy
URODZINY
Niechciany Coming Out
Zaimki
Te kilka osób

Coming out przed znajomymi i rodzicami

252 13 5
By TherianPLFox

Więc tak dzisiaj zrobiłem Coming out przed znajomymi i szczerze powiem jeden w ogóle nie wiedział kto to therianie więc trzeba było mu wyjaśnić dobrze to przyjął ale moja znajoma też dobrze ale usłyszałem bardzo głupie zdanie z jej ust pozwolę sobie zacytować "Ja też kiedyś byłam Therianem" Jeśli to widzisz to sorry ale to nie znaczy że jesteś Therianem (i nim nie byłaś). Wracając do tematu ogólnie to dobrze to przyjęli. Boję się jednak powiedzieć mamie gdyż moją "kochana" mama może się wściec no więc chwilowo o niczym nie wie, a tata uważa że po prostu dołączyłem do sekty ogoniaczy(dla żartów) tylko dlatego że jak się dowiedziałem że jestem therianem to ogon kupiłem jako pierwsze.

Na razie to tyle bajoooooooo <333

Continue Reading

You'll Also Like

24.5K 2K 131
Wszędzie tylko mitologia grecka i grecka. A tu niespodzianka! Mitologia Słowiańska. Tego się na pewno nie spodziewałeś. *** W tej książce znajdziesz...
90.6K 4.4K 41
FF! Spojrzenie bez wyrazu, pokerowa twarz, nie modne ciuchy. Tak można określić tylko jedną osobę w całym Hogwarcie. Mimo tego, że to nietoperz...
587 68 20
Hola towarzysze ! Przychodzę po lekko dłuższej przerwie, ponieważ uznałam, że to najwyższy czas by zacząć pisać już 3 część talksów z Kns🙈😉 Mam n...
27.5K 1.9K 36
Emma Agreste. Czarna owca w rodzinie. Jakoś wszyscy zakładali, że będę jak moi bracia i starsza siostra: przebojowa, wygadana i odważna. Kiedy okazał...