לשחק בדם

By Angelbv69

10.1K 1.1K 722

לאחר מות אביה, מארלי וחמשת אחייה הקטנים נותרו לבדם. האבל הקשה שאימם נכנסה אליו, מעוור אותה, והאלכוהול הוא הנח... More

עצמאית (1)
מציאות (2)
הטוב ביותר (3)
ראש המשפחה (4)
בלעדיך (5)
האחים רמרלו (6)
תבנית (7)
קשיים (8)
המלך (9)
להלחם (10)
שלי (11)
דרך חדשה (12)
צעד אחורה (13)
הפעוט (14)
בייביסיטר (15)
לאבד (16)
אדם טוב (17)
בחזרה הביתה (18)
מפגש (19)
חתול ועכבר (20)
פנצ׳ר (21)
כל יכול (22)
גביע (23)
עזרה (24)
לטובתנו (25)
דרישות (26)
רוח קרירה (27)
אותו המגרש (28)
אחרת (29)
ניק (30)
גיבסוניות (31)
עלים מאפריקה (32)
אשמח שתכנסו, התייעצות קטנה❤️
פיורה (34)
קופסת סיגריות (35)
נחמה (36)
הגאון הקטן (37)
דם (38)
אדאג לך (39)
חיים משותפים (40)
זמן למבוגרים (41)
רגוע יותר (42)
עמוד טיקטוק חדש!
יום השנתיים (43)
נחת (44)
לטפל (45)
פאקינג שלי (46)
השלכות (47)
המונרוי האחרון (48)
הוא ואני (49)
מרקדו (50)
שיתוף פעולה (51)
אותך (52)

מזל (33)

182 21 45
By Angelbv69

-נקודת מבט תומאס-

השמלה השחורה שבחרה ללבוש מבליטה את גופה המתוחזק, ולוכדת את מבטי בכל רגע נתון.
אני מתקשה להחזיק את עיניי במקום שראוי לה-פניה. היא נראית ללא רבב, מזכירה לי במעט דימוי של עץ שנקטע משורשיו האדוקים, ונשתל כאן. בסביבה אחרת, ולא מוכרת.

היא מביטה בסביבה בעיניים גדולות, ואני מעט כועס כשאני מזהה בעיניה שמץ של חוסר ביטחון. היא מאמינה בכל ליבה שהיא אינה ראויה לקבל יחס הוגן ונעים, רק כי מזלה פחות התמזל מזה שלי. אך בעיניי, היא מלכה שכתרה רק מחכה שתשבץ אותו יהלומים.

משהו בעיניה וברוחה מזכיר לי את אותה האישה שנלקחה ממני ומאחותי באכזריות בגיל כה צעיר. החמימות והביתיות שהאישה הזו משדרת גורמת לכל שעורותיי לסמור מהעוצמה שלה. משהו בה מסקרן את כולי ומכניס איזשהו עניין שלא הכרתי לחיי.

לאחר שהברחתי את המלצר חסר הכבוד מהאזור שלנו, ורשמתי לעצמי בראש להרים טלפון למנהל שלו ולדאוג שיטופל על פועלו, אני מסכים לעצמי להישיר מבט עם מארלי שעדיין סורקת את המסעדה ואת הנוכחים שבה בעיניים גדולות וסקרנות יתרה למרות שאנחנו יושבים כאן כבר זמן מה. היא מישירה את מבטינו, ומביטה היישר לעיניי.

״אתה מגיע למסעדה הזו הרבה?״ היא מתעניינת לפתע, ואני מהנהן. הרבה זו לא מילה. ״ויולטה מאוד אוהבת את המקום הזה- אז כן. ואם אנחנו לא באים לאכול כאן, היא כנראה תזמין הביתה היישר למיטה את המנה האהובה עליה-הפסטה שמנת פטריות שלהם״ אני משתף בצרידות, והיא מהנהנת, לרגע קטן גבותיה מתכווצות כשניכר שצריכה לבדוק משהו.

״אני...אממ,״ היא מחייכת אליי בחמימות. ״אני צריכה לשלוח הודעה למייב ולשאול האם כולם בסדר איי שם בבית..״ היא אומרת בנימת סליחה, ואני מהנהן במהירות. אין סיבה שלא אתן לה לבדוק מה קורה שם. אני הרי יודע שהאישה הזאת מחזיקה את הבית הזה בזוג ידייה הקטנות.

לפתע היא שולפת את הטלפון שלה מהחזייה שלה, תופסת אותי לא מוכן, וגורמת למבטי להמשך לשם בצורה אוטומטית. היא שולחת אליי מבט ידועני שאומר ׳תפסתי אותך, לוזר׳ ואני מועד מהתרגיל שלה, ומצליח להתרומם רק אחרי שניות רציניות.

המבט שלי מתרומם מהמחשוף שלה, ואני מחזיר לה מבט משועשע שגורם לצחוק קטן ונערי לברוח משפתיה כשפותחת את המכשיר ומסמסת הודעה קטנה-כנראה לאחותה בשביל לבדוק את שלום כולם.

בתוך רגע היא מניחה את המכשיר שלה על השולחן, ומשלבת אצבעותיה על השולחן, ועיניה חודרות היישר לנשמתי. ריסיה שחורים וארוכים, ומדגישים את צבע עיניה הייחודי.

״אני יכולה לשאול שאלה?״ היא זורקת לרגע תהייה לאוויר, ואני מכווץ גבותיי ומהנהן. היא מיישרת את גבה מעט בכיסאה. ״היכן ההורים שלך?״ היא מתעניינת. ״נפטרו כשהייתי צעיר״ אני משיב בחזרה, לא מפרט יותר מידי את הסיפור הארוך, וצופה במבטה מאפיר.
״א- אוי, אני מצטערת״ היא מחזירה בעצב אמיתי, וניכר שגם היא עברה משהו כזה.

ברור,תומאס. הבחורה מגדלת את האחים שלה. למה אתה חושב שיש הורים בתמונה? אני סוטר לעצמי בדמיוני, ומיישר מבטי אלייה, כשמספרת משהו.

״אבא שלי נפטר גם, הייתי בת עשרים ואחת או שתיים כשזה קרה. ואמא שלי, טוב, היא לא כשירה לטפל אפילו בעצמה״ היא משתפת, ומשחקת בהיסח דעת עם מפת השולחן בין אצבעותיה הארוכות.אני מהנהן בהבנה.

אני באמת תוהה לעצמי איך אמא שלה אפשרה לה כביכול ׳לקחת׳ ממנה את הילדים שלה, ולהעביר את האפוטרופסות והאחריות כולה לבתה הבכורה. הסיפור של המשפחה הזו עוד לא שקוף בכלל מול עיניי, ולא תיכננתי להפסיק לרדוף את אותה הבחורה המסתורית עד שאבין בדיוק את כל החלקים בפאזל שמרכיב את חייה.

רציתי להיות נוכח, ולעזאזל, זו מעולם לא הייתה הרגשה או רגש שחוויתי לפני. שנאתי אכפתיות, חום, ותמימות. שנאתי אנשים שמנהלים שיחות קטנות במקום להגיד לך ישר מה הם צריכים, שנאתי נשים מסכנות שהיו מוכנות לעשות הכל בשביל לקבל מעט יחס או סוג חיבה כלשהי ממך, ובעיקר שנאתי את ההרגשה שאכפת לי ממישהו אחר, בפרט לאחותי וחברי הטוב.

והנה, מארלי הגיעה, ובתוך מבט אחד או שניים, גרמה למוח שלי להסתובב מאה ושמונים מעלות אך ורק לכיוונה. משהו בה עורר את ההתעניינות שלי. משהו בה הדליק בי נורה שגרמה לחמימות מוזרה להתפרש בחזהי לאחר כל מבט, צחקוק, או מגע.

שנאתי להתנהג כמו בן נוער אובססיבי ומזדיין, אבל זו הייתה האמת. זה באמת מה שהייתי. הייתי, ושנאתי להודות.

המלצר מגיע לשולחננו עם מגש שעליו מסודרים הצלחות שלנו, בתוספת בקבוק היין שביקשתי. הצלחות עם המנות שמעלות אדים מסתדרות יפה מול כל אחד מאיתנו, והוא פונה למזוג את היין לכוסות הקריסטל היוקרתיות.

ידעתי שמארלי לא רגילה לכאלה מקומות, ודווקא בגלל זה הבאתי אותה לכאן. רציתי לראות אותה יוצאת מאיזור הנוחות, יוצאת מהבועה החמימה והמשפחתית.

רציתי להראות לה עולם אחר, ואולי, אולי טוב יותר. המלצר מסיים למזוג כוס יין נכבדת לכל אחד מאיתנו, והולך באלגנטיות מהשולחן. לאחר שמוודא שאנחנו לא זקוקים לעוד משהו.
״בתיאבון.״ היא ממלמלת בחיוך מובך, ואני שולח לה מבט משמעותי. ״בתאבון גם לך.״

*

שעה או שלוש עברו, ושני גביעים של גלידה בטעמי שוקו ווניל יושבים ביד של כל אחד מאיתנו, כשאנחנו נושמים את אוויר הים המלוח כשאנחנו יישובים על אחד מהספסלים ממש על הטיילת שצמודה לקו החוף.

שיערה החלק מתפזר על פנייה וכתפיה כשהיא צוחקת מאיזושהי בדיחה שהרצתי, ואני מתרווח במושבי לצידה, מחליק ידי על ירכה ואוחז בכף ידה הפנויה. ״אני לא מאמינה שבאמת עשית את זה״ היא ממלמלת בין פרצי הצחוק. מתכוונת לסיפור ההוא, שבתור נער בן חמש- עשרה ראיתי הזדמנות לקצת אקשן ולקחתי אותה ללא היסוס.

אני ואחד מחבריי ראינו איזושהו אוטובוס, מונע, שהנהג האחראי שלו עצר בצד בשביל להשתין. מבט ערמומי אחד עבר בינינו, וכבר ישבנו בתא הנהג, מנסים להבין כיצד אנחנו מניעים את הדבר ומזיזים אותו על הכביש.

בתוך רגע, החבר שלי, שהיה בן של מכונאי וילד מחונן בשטויות שלו, הבין את המשחק, ובתוך רגע דהרנו על הכביש בשעה מאוחרת של הערב.

״מה לעשות״ אני מחזיר במשיכת כתפיים קלילה, והיא ממשיכה לצחקק. ״תזכיר לי לא לקרב אותך לאחי. במילא יש לו נטייה לצרות, אז אם הוא יישמע את כל הסיפורים האלה, אני אהיה פאקינג אבודה״ היא אומרת בחצי-צחוק, גורמת למבט משועשע לעלות על פניי.

פנייה קרובות לאלה שלי, וצחוקה דועך עד שעיניה מביטות היישר לאלו שלי, שפתיה האדמדמות מזמינות אותי רק ולטעום מהן, ואני כמעט ומאבד את ראשי. היא פאקינג יפייפיה.

אני מקרב מעט את פניי לאלו שלה, שוכח מכל מילה שאי פעם העברתי ממני לאישה הזו לפני הרגע הזה שגורם למוח שלי להתגבש אל תוך עיסה של הורמונים ועצבים שרק דורשים ממני להטיח את שפתיי על אלו שלה.

עיניה מאתגרות אותי ורק לעשות את זה, ואני לא מהסס, מטיח את שפתיי על אלו שלה. ידי עולה לקו המחודד של לסתה כשהלשונות שלנו מתמזגות אחת בשנייה, ואנחות קטנות יוצאות מפיה כשאנחנו ממשיכים להתנשק בהרמוניה והזדקקות עמוקה.

היא מתנתקת משפתיי לאחר זמן קצר שהרגיש לי כמו פיסה מגן עדן, ושפתיה מעט נפוחות, גורמות למעט גאווה להתפרש בחזהי כי אני הוא האשם.

״הפסדת״ היא ממלמלת, מעבירה את לשונה על שפתה התחתונה בהתגרות. אני מגלגל עיניי ומטיח את שפתיי על אלו שלה, שוב. אין ספק שהפסדתי, בכל תחום שהאישה הזו תעמיד אותי למולה. אהיה המופסד.

אתה כזה בן זונה רכרוכי, אני שומע את התת מודע שלי צורח עליי, ומעולם לא התעלמתי ממשהו, כמו מהמשפט הזה. כי אולי אני עלול להיות בן זונה רכרוכי, אבל אם זה בגלל שאני זוכה לקבל פיסה אחר פיסה מהאישה הזאת בכל פעם, אתם מוזמנים לקרוא לי בשמות גרועים יותר.

Continue Reading

You'll Also Like

12.5K 646 53
עולה מחדש אחרי שהוסר בגלל דיווחים💕 תקציר מלא של הספר בפרק הראשון. המשך ישיר של הספר הזה הוא הספר 'הדרך חזרה אליה'✨️🤍
3.6K 246 44
•גמור• טריגרים בהאשטאגים.. תהנו🫶🏼 מקום 1~מאוהבת נכון לתאריך 14/1/24 מקום 7~רומן רומנטי נכון לתאריך 14/1/24 מקום 3~שלי נכון לתאריך 14/1/24 מקום 1~בו...
9K 653 14
**נטליה** אני הבת של הבוגד. חלק מהמאפיה האיטלקית. אבי הלך כנגד החוקים והרגו אותו אל מול עיניי. בתור עונש נמסרתי כנגד רצוני אל קאי, יורש המאפיה העתידי...
7.6K 579 30
✯הסתיים✯ מייקל מחליט לעקוב אחריה, הוא לא יודע שהחלטה הזו תוביל אותו למקומות לא צפויים, מה קורה שהכול משתנה? מי היא באמת היילי? ומה יגרום לו גילוי זה...