RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 1

By TICERSHAM

150K 943 10

SIRI 1, rasanya tak payah sinopsis, semua dah tau kan. Cerita ini aku start tulis tahun 2005, dan 1st publish... More

BAB 1 : KENANGAN MENGUSIK JIWA
BAB 2 : KANTOI
BAB 3 : KANTOI DIKANTOIKAN
BAB 4 : REZEKI PERTAMA
BAB 5 : PENGAKUAN
BAB 6 : MODUS OPERANDI
BAB 7 : MISI BERJAYA
BAB 8 : KEINGINAN
BAB 9 : NAFSU MEMBUAK
BAB 10 : MERELAKAN
BAB 11 : PENYEWA BAHARU
BAB 12 : CHATTING
BAB 13 : BIKIN WAYANG
BAB 14 : GURU PELATIH
BAB 15 : SANGAP
BAB 17 : PERKONGSIAN NIKMAT
BAB 18 : RINDU BELAIAN
BAB : 19 PONTENG KELAS
BAB 20 : KURSUS
BAB 21 : HARI KELUARGA
BAB 22 : HARI KELUARGA HARI KEDUA
BAB 23 : PROJEK MULTIMEDIA
BAB 24 : BUDI TERBALAS BODY
BAB 25 : STRESS
BAB 26 : PERPISAHAN
BAB 27 : PASRAH
BAB 28 : KEMBALI BERSUA
BAB 29 : PERKAHWINAN
BAB 30 : TITISAN TERAKHIR
BAB 31 : SUNYI

BAB 16 : CADANGAN DITERIMA

3.8K 24 0
By TICERSHAM



Aku melihat kereta Abang Sham membawa Asmah dan Wani berlalu hingga hilang dari pandangan mata.


"Sunyi le umah akak nanti yer.." sapaku pada Kak Nor


"Yer la Wani, diorang dah balik, sebulan plak tu. Tinggal kita dua je la" balas Kak Nor. "Jom Wani, masuk" ajak Kak Nor.


Aku turuti mengekori Kak Nor masuk ke rumah. Kami duduk di ruang tamu dan berbual kosong. Kak Nor bertanyakan tentang kerjaku, suamiku dan bagaimana rasanya tinggal berjauhan. Aku menyatakan yang memang tersiksa jiwa dan raga bila berjauhan begini. Kak Nor menyampuk, lebih siksa pada batin. Aku ketawa malu, dan dan mengiyakannya. Kak Nor ketawa dan kami pun ketawa bersama.


Padaku, batinku tidak begitu tersiksa kerana bila aku memerlukannya, aku akan meminta bantuan Abang Sham, suami Kak Nor sendiri. Kak Nor tak tau yang suaminya itu bermain kayu tiga denganku. Apa-apa pun, Kak Nor memang bertuah dapat memiliki Abang Sham yang begitu hebat di ranjang. Sejak malam pertama kami bersama, Aku dan Abang Sham tidak segan silu jika menginginkannya. Kadang-kadang Abang Sham yang minta, kadang-kadang aku yang menghendakkannya. Pernah suatu ketika, semasa Kak Nor keluar bersama anaknya ke bandar, dan Asmah juga Siti pergi kampus, aku dan Abang Sham bersetubuh di dalam bilik. Sedang kami enak bersama, tiba-tiba kedengaran bunyi kereta Kak Nor balik, apa lagi, kelam kabut dibuatnya kami berdua mengemas dan melarikan diri. Nasib baiklah tak kantoi, kalau tak mau perang besar antara kami bertiga.


Hubungan aku dengan Siti dan Asmah juga baik, kami pernah keluar bersama-sama membeli pakaian dalam. Pada ketika itu lah aku mengetahui sebetulnya saiz bra mereka. Ternyata Siti mempunyai saiz yang besar, lebih besar dari aku dan Asmah. Sesuai dengan tubuhnya yang agak chubby itu, buah dadanya bergegar bila berjalan. Sewaktu kami berjalan, mata-mata lelaki yang gatal dan miang sering tertumpu ke arah buah dada Siti. Aku jeles juga kerana memiliki sepasang buah dada yang sederhana. Asmah lebih menjaga ketrampilan, pakaiannya tidak lah begitu ketat berbanding Siti, Siti selalu mengenakan pakaian yang ketat dan di rumah pun begitu juga. Aku terfikir juga, Abang Sham tak terliur ke melihat Siti.


"Abang Sham....." tegurku manja berpelukan semasa berehat selepas penat bertarung.


"Yer sayang..."


"Tetek Wani tak besar....."


"Kenapa Wani cakap macam tu sayang?"


"Besar Siti punya lagi"


"Wani tau macam mana, pernah tengok ke?"


"Memang le tak pernah, tapi tengok pun dah tau. Masa beli bra hari tu, Wani tau le saiz dia" jawabku sambil membelai batang Abang Sham yang terkulai itu.

"Hmmm...." Balas Abang Sham pendek.


"Abang tak teringin ke kat Siti tu?" aku cuba provok Abang Sham.


"Kenapa Wani tanya gitu?"


"Ye la, sebab ramai lelaki suka tengok tetek Siti time kitorang jalan-jalan. Abang kat umah ni, leh tengok selalu, tak terliur ke?"


"Hehehehe.....terliur gak" balasnya pendek. Aku cubit manja.


"Abang try le ejas dia, kut-kut dapat" aku memberi cadangan.


"Heheheh....Wani nak tolong ke?" tanyanya penuh minat.


"Kalau abang nak, Wani leh tolong ejaskan" sambungku.


"Tak yah le Wani, abang main-main jer. Abang dan ada Wani dah" balasnya.


"Elehhhh...."aku mencebik.


Walaupun Abang Sham menolak, namun aku tau kalau Siti datang menyerah, tentu dia takkan menolak. Dalam perbualan aku dengan Siti, aku telah mendapat tahu yang Siti sudah tiada dara, dia pernah main dengan teman lelakinya. Dia mengakui yang dia telah membuat hubungan seks dengan teman lelakinya setelah beberapa kali mereka ringan-ringan. Aku cuba provok adalah dia pernah bermain dengan lelaki lain selain bof friendnya, Siti menafikan. Dia tak pernah dengan orang lain. Aku tanya dia tak pernah teringin ke nak merasai nikmat batang lelaki lain, Siti mengakui yang dia teringin tapi dia tak mau menduakan boy dia, dia tak mahu curang. Aku berkali-kali memprovok dia supaya merasai lelaki lain.


"Siti cuba le dengan orang lain, mana le tau kan, kut-kut lebih best dari boy Siti" aku cuba mengubah pendiriannya.


"Entah la kak, Siti tak tau nak kata apa, lagi pun, Siti mana ada ramai boy" jelasnya.


"Siti jangan le cari boy baru, Cuma cari lelaki yang boleh nak main dengan Siti jer" sambungku pula.


"Sapa kak?"


"Abang Sham kan ada" aku terus berterus terang.


"Hahhh!" terkejut Siti, terolopong mulutnya. "Biar betul kak?" soalnya lagi.


"Betul la, dia kan sentiasa kat sini, lagi pun tak yah takut-takut nak kena tangkap ke, nak dapat sakit ke, sebab Abang Sham tu kita kenal" jelasku panjang.


"Akak je la yang try dulu" balasnya.


"Ada ke akak pulak, akak yang suruh dia, dia yang suruh akak balik"


"Ye la, takkan akak tak nak rasa Abang Sham tu, leh akak bandingkan dengan husband akak sapa yang lagi hebat" Siti pulak yang memprovok aku.


Siti tak tau yang memang aku dah rasa Abang Sham, ternyata dia lebih hebat dari suamiku. Aku pun tak tau kenapa aku boleh memujuk Siti untuk main dengan Abang Sham, sepatutnya aku jeles jika Abang Sham bersama wanita lain. Mungkin kerana aku ingin Siti berkongsi pengalaman dan merasai apa yang aku rasa. Lagi pun aku tak rugi apa-apa, begitu juga Abang Sham.


"Akak dah rasa.." jawabku pendek.


Hah !!!" terkejut beruk Siti mendengar pengakuanku. "Betul ke kak?" soalnya bersungguh.


"Iyer, dah lama dah akak dengan Abang Sham"


"Lorr...yer ke. Macam mana akak leh dengan dia?"


Aku pun menceritakan detik pertama aku dengan Abang Sham bermula dengan adegan tengok wayang hinggalah kami berakhir di atas katil, dan aku memberitahu yang aku memang selalu bersama dengan Abang Sham jika line clear.


"Mana best kak?" Abang Sham ke husband akak" soal Siti ingin tahu.


"Mesti la Abang Sham" aku menjawab.


Aku pun menceritakan kehebatan Abang Sham agar Siti terbuka pintu hatinya untuk merasai apa yang aku rasa. Bertalu-talu soalan Siti aku jawab dengan penuh jujur. Aku minta Siti rahsiakan perkara ini dari sesiapa pun, dan Siti berjanji akan menutup mulutnya hingga akhir hayat. Aku terus provok Siti sama ada dia hendak rasa Abang Sham juga, Siti akhirnya mengaku yang dia inginkan Abang Sham. Aku dengan Siti berpakat agar Abang Sham dapat bersamanya.


Peristiwa aku berbincang dengan Siti itu telah lama, sebelum cuti semester mereka lagi. Aku memberitahu Abang Sham yang Siti telah setuju untuk menyerahkan tubuhnya pada dia, Abang Sham terkejut dan tersenyum. Tiba hari yang dinantikan, ketika Asmah balik ke kampung hujung minggu, tinggal Siti sahaja, petang itu semasa Kak Nor belum pulang kerja, ketika Abang Sham di rumah, aku keluar ke bandar menemui suamiku, akumeninggalkan Siti dan Abang Sham di rumah. Aku telah minta Siti buat-buat sakit perut dan minta bantuan Abang Sham untuk urut. Aku tinggalkan rumah dan berharap agar mereka berdua "bahagia" bersama.

Continue Reading

You'll Also Like

445K 17.7K 48
Vikram, a senior officer, prioritizes his duty above all else, much like his father, ACP Rajendra. He has three siblings: one is an officer, and the...
Cecilia By Anastasia

General Fiction

29.5K 666 27
Cecilia's father, a well-known and successful lawyer, was tired of her problems. Tired of the issues she had been causing for the family and it's nam...
268K 17K 47
The feeling of being abandoned by one's own family was not unknown to Aadhira. She hates her family for abandoning her when she was only a newborn, l...
32.3K 101 20
Adam is in desperate need of money and finds out about The Sissy App, an app where you can play games and do challenges for rewards. However, Adam do...