RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 1

By TICERSHAM

150K 942 10

SIRI 1, rasanya tak payah sinopsis, semua dah tau kan. Cerita ini aku start tulis tahun 2005, dan 1st publish... More

BAB 1 : KENANGAN MENGUSIK JIWA
BAB 2 : KANTOI
BAB 3 : KANTOI DIKANTOIKAN
BAB 4 : REZEKI PERTAMA
BAB 5 : PENGAKUAN
BAB 6 : MODUS OPERANDI
BAB 8 : KEINGINAN
BAB 9 : NAFSU MEMBUAK
BAB 10 : MERELAKAN
BAB 11 : PENYEWA BAHARU
BAB 12 : CHATTING
BAB 13 : BIKIN WAYANG
BAB 14 : GURU PELATIH
BAB 15 : SANGAP
BAB 16 : CADANGAN DITERIMA
BAB 17 : PERKONGSIAN NIKMAT
BAB 18 : RINDU BELAIAN
BAB : 19 PONTENG KELAS
BAB 20 : KURSUS
BAB 21 : HARI KELUARGA
BAB 22 : HARI KELUARGA HARI KEDUA
BAB 23 : PROJEK MULTIMEDIA
BAB 24 : BUDI TERBALAS BODY
BAB 25 : STRESS
BAB 26 : PERPISAHAN
BAB 27 : PASRAH
BAB 28 : KEMBALI BERSUA
BAB 29 : PERKAHWINAN
BAB 30 : TITISAN TERAKHIR
BAB 31 : SUNYI

BAB 7 : MISI BERJAYA

5.9K 37 0
By TICERSHAM



"Bang, Kak Sya, Mah masuk tidur dulu yer..." pintaku setelah jam menunjukkan pukul 12. Mereka mengangguk lalu mengucapkan selamat malam. Aku terus ke bilik, bukan untuk tidur, tetapi untuk menyiasat dan membuktikan sama ada teoriku benar.


Aku terus menunggu dengan sabar, hinggalah pada aku terdengar bunyi yang agak familiar, ya....bunyi suara orang mengerang. Perlahan-lahan aku buka pintu bilik, biarkan terbuka sedikit sahaja agar aku boleh melihat suasana di luar. Memang tepat teoriku, Abang Sham memang ada affair dengan adik iparnya. Kelihatan Abang Sham sedang menindih dan melakukan dayungan ke atas Kak Sya yang merintih kesedapan. Semuanya jelas, aku terpaku melihat aksi live itu, yang mana turut menaikkan ghairahku. Aku terus mengikuti aksi-aksi mereka dari jauh, yang mana aku yakin mereka tidak sedar adanya mata yang memerhatikan. Sambil memerhati, aku mengusap-usap celahan nikmatku, mengikuti alunan suara erangan Kak Sya hinggalah selesai mereka beraksi di ruang tamu. Segalanya aku lihat, dan ternyatalah air mani Abang Sham memang sedap, sebab setahu aku, Kak Sya dan Siti sama-sama memujinya, dan mungkin juga Kak Nor turut menyukainya walaupun aku tidak mendengar dari mulutnya sendiri.


Aku melayani perasaanku hingga aku terklimaks, dan akhirnya aku sedar apabila mendengar jam locengku berbunyi menunjukkan pukul 7.00 pagi. Aku bangun, lalu ke ruang tamu, memungut pakaian Abang Sham dan Kak Sya yang berterabur, lalu ku masukkan ke dalam mesin basuh. Seketika kemudian Abang Sham turun, terus menuju ke ruang tamu.


"Mah" tegurnya. "Mah ada nampak baju-baju kat sini tak?"


"Ada, mah dah masukkan ke dalam mesin basuh" jawabku tersenyum apabila aku memegang pakaian Kak Sya sebelum memasukkan ke dalam mesin.


"Macam mana baju Kak Sya ada kat situ bang?" aku cuba perangkap Abang Sham.


"Dia lupa bawa masuk kut" balas Abang Sham.


"Takkan le sampai bra dengan panties pun dia terlupa" aku mencebik.


"Hehehehehe....." Abang Sham hanya ketawa kecil lalu meninggalkan aku seorang diri menuju ke biliknya.


Aku tau, Abang Sham tau yang aku tau. Sebab tu dia lari, sukar nak terima kenyataan le agaknya. Aku akan provok lagi. Aku menghantar SMS pada Abang Sham.


"Mah tau apa yang blaku antara Abg dgn Kak Sya"


"Apa yang Mah tau?"


"Mah tau le, mah nmpk, tp abg jangan risau, rahsia abg slamat"


Abang Sham tidak membalas SMS ku, aku tunggu le juga kalau-kalau dia bagi respon, namun hampa. Tapi yang aku pasti, aku akan gunakan ini sebagai senjata bagi mengugut Abang Sham.


**************


Pukul 9.30 pagi, Kak Nor pulang. Abang Sham masih belum pulang dari menghantar anak ke rumah pengasuh. Kak Nor tidak terkejut melihat adiknya ada di rumah.


"Bila sampai" tanya Kak Nor apabila Kak Sya bersalaman dengannya.


"Malam tadi" jawab Kak Nor. "Akak dah makan? Sya ada buat roti bakar, jom le makan sama, jom Mah" ajak Kak Nor.


Selesai makan, Kak Nor masuk bilik, tidur. Begitulah rutin Kak Nor bila syif malam. Dia akan tidur hingga tengah hari, dan selalunya tiada siapa berani mengejut dia kalau tiada perkara mustahak.


Tengah hari itu, aku, Kak Sya dan Kak Nor masak bersama. Macam-macam hidangan yang kami sediakan. Aku lihat Kak Sya dan Abang Sham bijak memainkan peranan seperti tiada apa yang berlaku. Reaksi Abang Sham terhadap aku pun sama je, macam tiada apa yang berlaku, walhal dia tau yang aku tau.


Hari kian malam, Kak Nor sedang bersiap-siap hendak pergi kerja. Kak Sya dengan aku menonton TV. Tidak lama kemudian, Kak Nor berlalu meninggalkan kami berempat di rumah. Abang Sham mendukung anak melambai isterinya pergi, dan dia menyertai kami di sofa sambil memangku anak. Kak Sya mencapai anak lalu meribakannya. Kak Sya mendodoi, sambil menyuruh Abang Sham membancuh susu. Kak Sya membawa anak masuk ke bilik, dan diikuti Abang Sham membawa sebotol susu. Tinggal aku bersendirian. Aku pasti mereka akan main lagi, tapi tak mungkin di ruang tamu. Biarlah di mana pun mereka nak main, yang pentingnya aku tau skandal yang berlaku. Aku menunggu di ruang tamu, kalau-kalau Kak Sya atau Abang Sham akan datang berbual, namun tiada tanda-tanda mereka akan keluar. Aku pun masuk ke bilik setelah menutup semua lampu dan suis. Di bilik aku menantikan keajaiban seperti semalam, namun masih tidak berhasil. Aku yakin mereka melakukan persetubuhan di dalam bilik.


Esoknya rutin seperti biasa, cuma Kak Sya akan pulang ke kuatersnya petang nanti. Esok Isnin, sekolah. Kak Nor masih syif malam. Abang Sham telah mendapat apa yang diingini dari adik iparnya. Abang Sham hebat, Siti dia dapat, adik ipar sendiri pun dia dapat, isterinya yang tak kurang menariknya itu pun dia dapat. Beruntung Abang Sham mendapat 3 perempuan yang dengan rela menyerahkan tubuh padanya. Aku sendiri pun teringin mengikuti jejak langkah mereka, namun peganganku masih kuat. Aku hanya inginkan sedikit sahaja dari Abang Sham, yang mana akan ku minta nanti. Aku akan menggunakan senjata aku sebagai pelemah Abang Sham.


Esok petang baru Siti balik. Malam ni hanya kami bertiga. Aku akan melaksanakan hajatku malam ni. Setelah anak Abang Sham tidur, aku SMS tunggu di ruang tamu, mengharapkan agar Abang Sham keluar, dan kali ini harapanku tidak kecewa.


"Bang Sham..." tegurku apabila jemu menantikan Abang Sham membuka mulut memulakan bicara.


"Yer Mah"


"Mana lagi best bang? Kakak ke, adik?" terkejut Abang Sham mendengar soalanku. "Alar bang, Mah dah tau la. Jangan risau, Mah simpan rahsia ni baik-baik."


"Dua-dua best"


"Mana leh dua-dua best, mesti ada satu yang lebih best"


"Buat masa ni, Kak Sya le best sebab dia muda, badan dia masih cantik"


"Dan ketatkan?" sambungku mencebik. Abang Sham angguk senyum.


Aku tak nak bertanyakan tentang Siti sebab Abang Sham tak tau yang aku tau Siti ada juga main dengan dia. Biarlah ia menjadi rahsiaku. Sehingga kini, Abang Sham tak tau yang Siti ada bagitau aku tentang kehebatan Abang Sham di ranjang.


"Bang, macam mana abang boleh ada affair dengan Kak Sya?"


Aku pun mendengar cerita Abang Sham dengan penuh minat dan sedikit ghairah. Target aku malam ni untuk merasai kesedapan air mani Abang Sham yang hangat diperkatakan oleh Siti itu.

"Kenapa Abang Sham pancut dalam mulut? Memang Kak Sya nak ke?"


"A'aa....Kak Sya yang nak"


"Sedapke?"


"Sedap katanya, abang mana pernah rasa air abang sendiri"


"Mah nak rasa boleh tak bang?" terbeliak biji mata Abang Sham mendengar permintaanku.


"Biar betul Mah?" tanyanya inginkan kepastian.


"Ye bang, Mah nak rasa" aku meyakinkan dia. "Tapi Mah hanya nak rasa air abang, tak lebih dari itu"


"Maksud Mah?"


"Abang tak leh sentuh Mah, Mah hanya nak rasa air je"


"Dah tu macam mana nak rasa kalau tak hisap" tanya Abang Sham kehairanan.


"Abang main sendiri, bila dan nak keluar, baru Mah bagi abang pancut dalam mulut Mah"


"Hmmm...susah le Mah, Mah hisap ler" pintanya.


"Tak nak" jawabku pendek.


"OK la, abang buat apa yang Mah minta, tapi Mah janji simpan rahsia ni tau"


"OK"


Aku duduk berhadapan Abang Sham apabila dia mula mengocok kemaluannya atas bawah. Aku terpesona melihat saiz kemaluannya yang lebih besar dan tegap dari Amir. Kalau ikutkan hati, memang aku ingin mengulum, tapi hajat aku hanyalah merasai air maninya. Kelihatan Abang Sham menutup mata, mengkhayalkan sesuatu agaknya agar segala urat dan sendinya terangsang lalu mengumpulkan air di dalam kantung zakar itu. Meilhatkan aksi Abang Sham, terasa sedikit basah di kemaluanku. Aku tidak selesa, terasa ingin mengusap, namun aku tak mau lakukan di depan Abang Sham. Cuma sesekali aku membetulkan kain batik dan kedudukan ku agar rasa ghairah itu dapat ku kawal.


"Mah, abang dah nak keluar....." kata Abang Sham tersekat-sekat sambil berdiri menghalakan kemaluannya ke mukaku. Aku berlutut separas dengan kemaluannya sambil mengangakan mulut.


"Argghhhhh..........." Abang Sham mengerang kuat sambil memancutkan cecair pekat kehangatan menerjah ke atas lidahku, rongga mulutku hingga hampir penuh. Lalu aku segera menutup mulut, merasai kelazatan air maninya, lalu ku telan.


"Hmmmm...memang sedap" kata hatiku setelah apa yang aku impikan tercapai. "Memang betul kata Siti"


"Thanks bang" Asmah mengukir senyuman sambil menjilat jarinya yang mengutip sisa yang terkena pipi.


"OK, tapi kalau Mah hisap, lagi best tau"


"Tak nak lah" jawabku berpura-pura sedangkan memang aku ingin.


"Mah nak masuk bilik"


"Mah" Abang Sham memanggilku apabila aku melangkah. "Bagi abang cium Mah sikit" pintanya.


"Tak nak la bang, kan dan janji tak sentuh tadi"


"Abang hanya minta nak cium dahi Mah sebagai tanda terima kasih, Abang dah biasa cium dahi bila selesai projek"


"Tapi kita tak projek" balasku.


"Memang le yang oi" jawabnya sambil mendekatiku dalam keadaan bogel. Perlahan dia mendekatkan bibirnya ke dahiku. Aku perlu membantah atau membiarkan, aku serabut, dan terasa kucupan itu singgah di dahiku sebelum sempat aku membuat keputusan.


Abang Sham kembali duduk dan menyarungkan kainnya. Aku terus ke bilik. Aku gembira kerana plan berjaya. Tapi aku takkan memberitahu Siti tentang perkara ini, biarlah menjadi rahsia peribadiku.....

Continue Reading

You'll Also Like

297K 21.7K 26
Avantika Aadish Rajawat Aadi, with his fiery nature, adds intensity and excitement to their relationship, igniting a spark in Avni. Avni, like the ca...
444K 17.7K 48
Vikram, a senior officer, prioritizes his duty above all else, much like his father, ACP Rajendra. He has three siblings: one is an officer, and the...
368K 12.8K 53
Anhay Sharma:- Cold business tycoon who is only sweet for his family. He is handsome as hell but loves to stay away from love life. His female employ...
Gentle touch By K

General Fiction

65.9K 1.4K 33
It had been mere months after her eighteen birthday, when she was pulled from the safe haven of her life and forced into the fantasy the women had cr...