RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 6

By TICERSHAM

236K 2.9K 74

SIRI 6, rasanya tak payah sinopsis, semua dah tau kan.... More

BAB 2 : PERUT MEMULAS MENAHAN SAKIT
BAB 3 : YES OR NO
BAB 4 : CELUP SEKEJAP JE
BAB 5 : TRICK & THRILL
BAB 6 : LAGI DUA MINGGU
BAB 7 : MALAM PENGORBANAN
BAB 8 : PERSIS MALAM PENGANTIN
BAB 9 : PENORBANAN YANG BERBALOI
BAB 10 : CURI CURI MAKAN
BAB 11 : AWAL DUA MINGGU
BAB 12 : TERUS ATAU STOP
BAB 13 : LOKLAQ
BAB 14 : KEBAYA
BAB 15 : BREAKDOWN
BAB 16 : KEDUA KALINYA
BAB 17 : MENGINTAI
BQB 18 : CERITA REKAAN MENJADI REALITI
BAB 19 : URUT MENGURUT DIURUT
BAB 20 : QUICKIE
BAB 21 : CUBAAN MERANGSANG
BAB 22 : OPPO PRIVATE FOLDER
BAB 23 : DEMI SUATU KEPUASAN
BAB 24 : PERANCANGAN
BAB 25 : FILEM X-RATED
BAB 26 : NAK KAWAN BOLEH?
BAB 27 : SALURAN KEDUA
BAB 28 : SANDWICH MAYONIS
BAB 29 : KEKASIH LAMA
BAB 30 : MENGAMUK
BAB 31 : LIFE MUST GO ON
BAB 32 : LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN
BAB 33 : LOJING
BAB 34 : LEMBING AWANG PULANG KE DAYANG
BAB 35 : CUKUPLAH APA YANG ADA
BAB 36 : PLAN YOUR WORK, WORK YOUR PLAN
BAB 37 : POLIS
BAB 38 : TAK SEPATUTNYA
BAB 39 : QUICKIE
BAB 40 : KUNCI KILAS PATAH DAYUNG
BAB 41 : MELEPAS DILEPAS TERLEPAS
POST CREDIT

BAB 1 : BERUBAT

26.4K 108 0
By TICERSHAM



"Terima kasih banyak-banyak cikgu" Puan Amira bersuara setelah kami bertolak pulang dari rumah Ustaz Yusuf buat kali ketiga. "Kalau tak sebab cikgu, Mira tak tau nak buat apa dah, buntu otak ni dok pikiaq pasal Tiha tu" sambungnya lagi.


"Ish Mira, takde masalah la, saya tolong sekadar yang termampu je" jawabku senyum sambil memandu dengan Puan Amira di sebelah.


"Mira syukur sangat-sangat, Tiha dah berubah banyak dah" sambungnya lagi.


"Syukur, Mira pun kena la tengok dia selalu, bagi perhatian kat dia" ujarku pula. "Dia budak yang baik, pandai, tapi tu la la, mungkin pengaruh kawan, pastu dia pun takdak ayah...."


"Ermmm...." Sahut Puan Amira perlahan. "InsyaALLAH cikgu"


"Kita pi makan dulu nak?" cadangku


"Mira OK je cikgu" balas Puan Amira yang selesa memanggil dirinya Mira berbanding 'saya' sewaktu awal perkenalan kami.



Kali ini, kali ketiga kami berulang ke rumah Ustaz Yusuf bagi memulihkan Fatihah, anak Puan Amira yang mempunyai kecenderungan kearah wanita dalam oriestasi seksnya. Semuanya bermula pada awal tahun lepas sewaktu aku merampas telefon bimbitnya sewaktu dia merakam rakan sejawatku sedang mengajar.


Setelah soal siasat dijalankan, dan sedikit tarbiyah brainwash dilakukan, akhirnya Fatehah mengaku. Memang betul dia mempunyai minat dan nafsu kepada perempuan. Memang benar telefon itu miliknya, memang benar segala dakwaan yang dilemparkan. Fatehah menangis terisak-isak mengaku segala apa yang aku tanya. Berkali-kali dia memohon agar tidak diambilkan tindakan atas dirinya. Dia berkata itu adalah hal peribadi dan tidak pernah menyusahkan orang lain.


"Ye itu saya tau, saya pun tak perlu nak amik tau hal kamu tu, yang jadi isu skang ni ialah kamu bawak telefon ke sekolah, kamu curi-curi tangkap gambar orang" ujarku menjelaskan keadaan.


"Maafkan saya cikgu, saya janji saya takkan buat lagi" rayunya tersedu sedan


"Saya tak campur tentang minat kamu, atau nafsu kamu tu, itu personal, yang jadi kes ialah pasal henpon ni,kamu pun tau, henpon adalah dilarang, kalau kena tangkap, akan ke rampas, ibu atau ayah akan dipanggil"


"Saya tau cikgu" tunduknya


"Skang saya akan call ibu kamu, dia kena datang jumpa saya untuk selesaikan kes henpon ni"


"Ermm, saya faham cikgu, tapi please cikgu jangan bagitau saya hal tu" rayunya lagi.



Puas Fatehah, pelajar tingkatan 3 Jaya merayu menangis agar tidak memberitahu perihal nafsu songsangnya itu pada ibunya. Fatehah seorang pelajar yang agak bijak, mempunyai perwatakan yang menarik, namun dia pendiam, suka menyendiri dan sesekali dilihat berkhayal. Guru-guru yang mengajar kerap menegur supaya dia tumpukan perhatian pada pelajaran. Dia anak tunggal, hanya tinggal bersama ibunya yang berstatus ibu tunggal. Ibunya bekerja sebagai jurujual atau promoter di AEON. Maklumat ini aku perolehi setelah soal siasat dijalankan. Fatehah ditangkap guru matapelajaran Siviks sewaktu dia asyik menangkap gambar cikgu tersebut secara sembunyi. Dia dirujuk pada guru disiplin, dan memandangkan ketua guru disiplin ada urusan, aku dipertanggungjawabkan untuk menguruskan kes ini.


"Assalamualaikum, ni Puan Nurul Amira ke?" aku mmberikan salam setelah nombor yang aku dial diangkat.


"Ye saya, siapa ni?" jawab wanita yang aku call itu


"Saya Cikgu Sham, dari sekolah anak puan, Fatehah" jawabku


"Oo, ye saya, kenapa cikgu?" soalnya kembali agak cemas. "Anak saya sakit ke, dia buat hal ke?"


"Bukan puan, bukan" jawabku meredakan keadaan. "Anak puan OK, dia sihat, cuma ada masalah sikit"


"Masalah apa cikgu?"


"Macam ni puan, anak puan ditangkap sebab bawak phone ke sekolah"


"Hah!!" terkejut nada suara ibu Fatehah. "Maaf la cikgu, saya dah pesan kat dia dah, dia bawak juga. Jadi macam mana skang cikgu?"


"Kalau kes macam ni, biasanya kena gantung sekolah"


"Hah !!" terperanjat ibu Fatehah. "Tak boleh bincang ke cikgu?"


"Puan jangan risau, kes ni belum sampai ke pihak Pengetua, jadi saya harap puan dapat datang ke sekolah untuk bincang pasal ni" ujarku tenang


"Baiklah cikgu, tapi saya tak boleh datang sekarang, kalau pukul 2 boleh tak cikgu, saya tengah keje" pintanya


"Boleh puan, nanti puan call nombor ni kalau dah sampai sekolah. Phone anak puan, akan saya simpan dahulu sebagai hukuman"


"Baik cikgu, saya faham"


"OK puan, maaf mengganggu, Assalamulaikum" dan aku menamatkan panggilan setelah salamku dijawab.


Kelihatan Fatehah tunduk, sugul mendengar perbualan aku dengan ibunya. Aku berdua sahaja dengannya di bilik disiplin ini, segala butiran kes telah aku catatkan. Phonenya juga telah aku rampas, dan akan disimpan untuk suatu tempoh sebagai hukuman pada pesalah.


"Kamu dengarkan?" soalku pada Fatehah. "Risau mak kamu dengan perbuatan kamu ni"


"Saya minta maaf cikgu"


"Nanti saya selesaikan hal ni dengan mak kamu, balik nanti minta maaf kat mak. Kamu balik dengan apa?"


"Bas"


"Kat umah ada sapa?"


"Kalau mama keje, saya sorang je"


"Saya harap kamu sedar kesilapan kamu ni" nasihatku. "Phone kamu ada password lock tak?" soalku lagi sambil membelek Samsung Galaxy S3 miliknya.


"Ada" jawabnya pendek


"Nah, unlock, dan disable kan lock tu" arahku agak keras sambil menghulurkan pada Fatehah.


"Kenapa cikgu?" jawab Fatehah terperanjat memandangku


"Kamu nak saya bagitau mak kamu ke?" ugutku. Dia geleng-geleng kepala. "Kalau gitu, ikut apa yang saya suruh"


Terketar-ketar Fatehah memegang phone miliknya itu. Aku membiarkan dia melakukan apa yang aku suruh, dan setelah selesai, dia serahkan padaku.


"Off phone tu" arahku lagi. Barulah Fatehah menarik nafas lega. "tak ingin saya tengok phone tu pun" sindirku.


"Nah cikgu" aku mengambil phone lalu masukkan ke dalam almari, terus aku kunci. Fatehah memandang


"Dah, kamu balik ke kelas" arahku. Fatehah bangun lalu beredar ke pintu. "Lain kali jangan wat hal lagi"


"Ok cikgu, terima kasih cikgu" jawabnya berlalu.


Memang semua pelajar di sini diajar untuk ucapkan terima kasih, walaupun setelah dirotan, bagi membudayakan kebiasaan mengaku kesalahan. Sepanjang aku di sekolah ini, pelbagai kes telah aku uruskan, memandangkan aku antara tiga orang guru disiplin di sekolah ini, yang mempunyai kuasa merotan. Kami bertiga memang arif dalam hal disiplin dan banyak kes telah berjaya diselesaikan. Bagiku, kes bawak phone adalah kes kecil yang boleh settle dalam masa yang pendek. Tambahan pula si pesalah mengaku akan kesalahannya. Phone mereka akan disimpan antara dua minggu hingga tiga bulan setelah dimaklumkan pada ibu bapa. Biasanya, ibu bapa tidak membantah hukuman tersebut. Jika kesalahan berulang, mereka boleh digantung sekolah.


Memandangkan aku free time ni, aku ambil kembali phone Fatehah, lalu menuju ke makmal. Aku belek phone miliknya itu, lalu aku ON kan. Kemudian aku explore apps yang dia install, dan memang niat aku suruh dia unlock sebab aku nak selongkar apa yang ada dalam phone tersebut. Aku membuka galley photo, dan terdapat beberapa folder di situ. Aku touch pada 'camera' lalu aku membelek satu persatu gambar yang terdapat dalam folder tersebut. Memang ya, Fatehah telah curi-curi snap gambar Cikgu Anita sebentar tadi, gambar dari belakang memperlihatkan punggungnya yang pejal itu di sebalik baju kebaya moden yang dipakainya. Kira-kira 6 keping berjaya di snap oleh Fatehah sebelum kantoi.


Aku skrol lagi, banyak gambar Fatehah sendiri yang ber selfie semasa di sekolah dan di rumah. Gambarnya yang tidak bertudung aku lihat penuh minat, dengan rambutnya yang pendek, dia menggayakan pelbagi pose yang menjadi kebiasaan remaja masa kini. Tumpuanku terhenti pada gmbar yang agak seksi, Fatehah bersinglet tanpa bra hingga menampakkan bonjoloan putingnya, membuatkan jiwaku gelora. Aku terus skrol dan gambarnya kian daring, sexy dan menggiurkan. Tegang kemaluanku melihatkan aksi fotonya itu, dan yang paling aku teruja dan sangat tidak sangka, terdapt gambar bogelnya juga, dengan pelbagai aksi menggoda, dan juga terdapat video menunjukkan Fatehah menari dalam keadan bogel, dan kata-kata dalam video itu seperti sedang berkata-kata pada seseorang, mungkin kepada penerima video ini, yang mungkin dia hantar pada seseorang.


Aku terus skrol penuh minat, dan gambar seterusnya hanyalah gambar biasa dia bersama rakannya, juga bersama ibunya. Aku lihat ibunya agak menarik, dan mempunyai raut wajah yang manis, cuma terdapat jerawat batu di wajahnya.


Selepas puas menyelongkar folder tersebut, aku tertarik dengan satu folder yang dinamakan 'mama'. Aku open dan aku dapati di dalam folder tersebut dipenuhi dengan gambar ibunya, Puan Amira, sama ada selfie bersama ataupun gambar solo. Dan yang membuatkan aku teruja ialah, terdapat banyak gambar curi Puan Amira, ibu kepada Fatehah, yang mana aku yakin Fatehah sendiri yang snap tanpa disedari ibunya. Gambar curi tersebut memperlihatkan susuk tubuh ibunya dari arah belakang dalam pelbagai gaya dan situasi. Apa yang memeranjatkan aku, terdapat juga berpuluh keping gambar ibunya dalam keadaan berkemban tuala, yang disnap secara curi juga. Berderau darahku melihatkan ibu Fatehah dalam keadaan begitu, dengan rambut basah bertuala, walaupun tidak jelas, namun ia berjaya membangkitkan nafsuku.


Puas mataku dijamu, membuatkan aku jadi tak karuan seketika. Aku terus menyelongkar dan membuka 'notes', terdapat banyak nota yang tertulis apabila aku melihat pelbagai tajuk muncul di skrin. Aku skrol dan open satu tajuk yang mencuri tumpuanku, iaitu tertulis 'mamaku'. Sekali lagi perasaan jantanku tersentuh apabila dalam nota itu, Fatehah terang-terang mencerikan yang dia tertarik pada ibunya, suka pada susuk tubuh ibunya dan dia akui yang dia bernafsu melihat ibunya. Dia juga menulis akan keinginannya untuk 'bersama' ibunya seperti yang pernah dia lakukan dengan Zira. Bagiku, mungkin Zira itu adalah teman lesbiannya.


Nota lain yang aku sempat baca adalah pengakuannya yang dia memang seorang lesbian, suka pada perempuan dan pernah beberapa kali bersama Zira di rumah Zira dan di rumahnya ketika ibunya bekerja. Puas aku memikirkan siapakah gerangan Zira, adalah rakan sekolahnya ataupun orang lain. Aku terus explore phone milik Fatehah ini sepuasnya sebelum ibunya sampai. Kini, aku ada point untuk bercerita tentang Fatehah, bukti telah ada, pengakuan ada, dan aku pasti ibunya akan terperanjat apabila mengetahui hal ini.


**************


"Assalamualaikum cikgu, saya ibu Fatehah, saya dah sampai ke sekolah" pesanan SMS aku terima dari Puan Amira ketika pelajar lain mulai berkurangan kerana sesi persekolahan telah berlalu.


"Waalaikumussalam Puan, Puan tunggu di pejabat, sat gi saya datang" jawabku


Aku bersiap, mengambil phone lalu menuju ke pejabat. Apabila masuk ke pejabat, keliahat seorang perempuan yang beruniform AEON sedang duduk di kerusi menunggu. Aku senyum terus menyapa beliau lalu memperkenalkan diri. Aku mempelawa Puan Amira ke bilik disiplin untuk berbincang lebih lanjut, dan dia bersetuju. Puan Amira mengekoriku ke Blok C.


"Jemput duduk Puan" pintaku setelah kami masuk.


Terdapat set sofa ringkas di Bilik Disiplin ini, dan kami cikgu-cikgu disiplin biasa lepak, dan juga menjadi tempat soal siasat jika ada masalah disiplin pelajar.


"Terima kasih cikgu" balas Puan Amira duduk berhadapanku. "Apa kisahnya anak saya tu cikgu?" terus Puan Amira ke perkara pokok sebab dia diperlukan hadir ke sekolah


"Macam ni, anak Puan, Fatehah ni, bawah phone ke skolah, dan dia ditangkap dok guna phone tu masa cikgu mengajar" ujarku.


"Ermmm, maafkan saya cikgu, saya cuai" balasnya. "Saya tau salah bawak phone ke skolah, tpai biar dia rasa, kena hukum"


"Budak bawak telefon ni memang biasa Puan, banyak kami tangkap, tapi kes Fatehah ni lain, sebab tu saya panggil Puan ke sini, dan saya rasa Puan perlu tau hal ni"


"Lain macam mana cikgu?"


"Dia kena tangkap masa tengah snap curi gambar cikgu mengajar dari belakang"


"Hah?" terkejut Puan Amira. "Kenapa dia buat gitu?"


"Saya soal dia, saya brainwash dia tadi, last sekali dia ngaku. Saya sendiri terkejut dengan apa yang dia cakap, saya rasa Puan pun akan terkejut"


"Dia kata apa cikgu" bersemangat Puan Amira ingin tahu


"Macam ni, Puan tau tak yang Fatehah tu suka perempuan?"


"Suka macam mana tu cikgu?"


"Dia tertarik kepada kaum sejenis" jelasku lagi


"Hah, lesbian ke cikgu?" terkejut dan agak tinggi suara Puan Amira, riak wajahnya berubah.


"Ye Puan, Fatehah mengaku yang dia suka pada perempuan, dan benda ni kalau tak ditegah, dia boleh jadi lesbian"


"MasyaAllah..." mengucap panjang Puan Amira, tunduk kesal dengan apa yang berlaku.


"Hal ini takde sapa tau lagi Puan, saya je. Sebab tu saya panggil Puan, saya nak Puan faham masalah ini, saya kalau boleh saya taknak hal ni bocor"


Terima kasih banyak-banyak cikgu, saya pun tak tau nak kata apa, saya terkejut, tak sangka anak saya macam tu" balasnya lemah


"Puan jangan amik tindakan terburu-buru, peringkat umur macam ni, kena slow talk, nanti takut dia akan buat benda yang tak elok" nasihatku padanya


"Ye cikgu, saya faham. Kalau tak sebab kes ni, sampai sudah saya tak tau"


"Saya cuba membantu setakat yang boleh. Ni telefon dia, Puan tengok la sendiri kat gallery photo dia" aku menghulurkan phone anaknya itu


"Saya tak pernah pegang phone dia ni, dia selalu sorok-sorok. Saya tak tau apa yang ada"


"Puan bukak la, cuma Puan kena terima hakikat"


Puan Amira membelek phone itu. Aku berkata yang aku nak ke Bilik Guru sebentar, agar dia lebih privacy. Aku juga meminta agar Puan Amira melihat bahagian Notes. Puan Amira mengiyakan lalu aku meninggalkannya sendirian sebentar. Aku ke Bilik Guru, duduk di mejaku, menantikan saat yang sesuai untuk aku kembali ke Bilik Disiplin. Aku pasti yang Puan Amira akan lihat semua yang ada dalam phone anaknya itu, dan aku yakin dia akan terkejut yang amat sangat....


.

.

BERSAMBUNG.......

Continue Reading

You'll Also Like

735K 20.6K 169
"I will never forgive him. I will never show him mercy. I'll kill you, Kibutsuji Muzan!!!!" A boy as normal as you and I. All he had was his sister...
8.6K 267 27
''ᴴᡉ'Λ’ ˒ᡗʳᡒⁿᡍ, ˒ʰᡉ'Λ’ Κ·α΅‰β±Κ³α΅ˆ. ᴴᡉ'Λ’ Λ’α΅‰αΆœΚ³α΅‰α΅—Λ‘ΚΈ ⁱⁿ ˑᡒᡛᡉ ʷⁱᡗʰ ʰᡉʳ, α΅‡α΅˜α΅— ˒ʰᡉ'Λ’ α΅ˆα΅‰βΏΛ’α΅‰ ᡃ˒ ᢠᡘᢜᡏ. ᴴᡉ'Λ’ α΅ƒαΆ αΆ α΅‰αΆœα΅—β±α΅’βΏα΅ƒα΅—α΅‰, α΅ƒβΏα΅ˆ ʰᡉ α΅ƒα΅ˆα΅’Κ³α΅‰Λ’ ʰᡉʳ. ˒ʰᡉ'Λ’ αΆœΛ‘α΅˜α΅‰Λ‘α΅‰Λ’Λ’, α΅‡α΅˜α΅— ˒ʰᡉ, α΅—...
301K 21.9K 26
Avantika Aadish Rajawat Aadi, with his fiery nature, adds intensity and excitement to their relationship, igniting a spark in Avni. Avni, like the ca...
273K 17.5K 48
The feeling of being abandoned by one's own family was not unknown to Aadhira. She hates her family for abandoning her when she was only a newborn, l...