A B A N G [SLOW UPDATE!]

By acetray_

411K 1.5K 38

"Shush.. Diam, nanti adik I dengar" Ni yang susah ni kalau ada affair dengan abang kepada kawan baik sendiri... More

s a t u
d u a
t i g a
e m p a t
e n a m
t u j u h
l a p a n
s e m b i l a n
s e p u l u h
s e b e l a s
d u a b e l a s
t i g a b e l a s
e m p a t b e l a s
l i m a b e l a s
e n a m b e l a s
t u j u h b e l a s
l a p a n b e l a s

l i m a

26.3K 99 0
By acetray_

Malam berlalu dan jam menunjukkan pukul 10:15 malam. Aku sudahpun bersiap memakai baju crop top berwarna grey dan juga seluar jeans hitam yang ketat dan dipadankan dengan kasut baru yang dibelanja oleh Iskandar tengahari tadi.

Aku dan Ruby telah berjanji untuk pergi dan melepak di kelab malam pada malam ini memandangkan malam ini Ladies Night.

Kereta yang dinaiki Ruby yang dipandu oleh pemandu keluarganya itu telah sampai di lobi rumah baru aku. Kami selalunya pergi ke kelab malam memang tidak suka untuk memandu kereta kerana kami tidak suka memandu dalam keadaan yang mabuk. Ingat, don't drink and drive ye teman teman! Justeru itulah pemandu Ruby sering membawa dan mengambil kami.

~

Seperti kebiasaan aku, Ruby dan Ian akan duduk di meja biasa yang telah kami tempah untuk setiap rabu malam. Aku memerhati keliling, bermacam ragam ada pada malam ini. Ada yang menari, melompat, bercium dan meraba pun ada. Ada juga yang hanya duduk diam melayan lagu dan minum seperti aku.

Beberapa ketika, Ruby dan Ian meminta diri untuk ke pentas tari. Tinggallah aku seorang di situ. Ada juga aku message kepada Jay untuk mengajaknya teman aku pada malam ini tapi malangnya dia ada family dinner. Nampaknya memang aku seorang jelah harini. Tidak ada pula lelaki yang menarik perhatian aku pada malam ini.

"What a coincidence" sofa di sebelahku diduduki seseorang dan orang itu meletakkan satu tin coca cola yang telah dibuka di atas meja.

"Iskandar?" apa abang Ruby buat dekat sini?

"Hello Natasha, we meet again" dia mengambil tangan kananku dan mencium seketika.

"You datang dengan siapa? Adik I ke?" katanya lagi apabila aku tidak membalas apa apa.

"Haah, dengan boyfriend dia sekali" kataku sambil menunjuk ke arah Ruby dan Ian yang sedang berpelukan menari di pentas tari.

"Wow Chinese ya taste adik I"

Kami gelak.

"Boyfriend you tak datang ke?" aku tahu tu soalan menjerat.

"Nope and I tak ada boyfriend" balasku sambil memandang ke arah Iskandar. Dia kelihatan kemas pada malam ini, dengan rambutnya yang menutup dahi dan baju satinnya dengan membuka beberapa butang atas.

"You datang sorang je ke?" tanyaku ingin tahu.

"Takdelah, datang dengan kawan kawan I" sambil menunjuk ke arah meja yang selang dua dari meja aku. Kelihatan beberapa lelaki dan perempuan di meja itu. Boleh dikatakan meja yang paling bising di sini pada malam ini.

"Wanna join?"

"Tak kot, I tak suka ramai ramai sangat" bukan tak suka cuma mereka bising sangat. Tak selesa aku dengan keadaan begitu. Cukuplah bising dek kerana muzik.

"Okay I teman you dekat sini" aku hanya diam. Kalau aku menolak pun aku tak rasa dia akan bergerak.

Kami berdua berborak lama disitu, dan makin lama makin menyerlah persona lelaki yang berpangkat abang kepada kawan baik aku tu. Kami berborak tentang pelajaran aku, kerja dia. Papanya memberi kepercayaan terhadapnya berkenaan kompeni papanya dan justeru itulah dia harus bekerja di Singapura untuk mengambil alih menguruskan anak syarikat papanya itu.

"Abang! Bila sampai?" kata Ruby yang datang ke meja kembali bersama Ian.

"Ian"

"Iskandar, her brother"

Ian dan Iskandar memperkenalkan diri dan bersalam. Boleh aku nampak Iskandar ni sporting dan open minded kerana dia tidak pula bising kepada Ruby dan Ian walaupun dia sudah nampak mereka berdua berpeluk tadi.

"Lama dah sampai. Macam macam dah borak dengan Sha ni" sempat aku menyuruhnya memanggil aku dengan panggilan 'Sha' sahaja. Tak perlulah sampai Natasha.

"I see. Lepasni kemana bang?" tanya Ruby sambil meneguk air.

"Balik lah kot. Abang tengok kawan kawan abang pun macam dah black out je tu" katanya sambil menunjuk ke arah meja kawannya.

Betullah tu, kebanyakkannya sudah pun melelapkan mata. Taktahu berapa botol dah diorang minum.

"Great. Abang hantarkan Sha balik boleh? Ian nak bawak adik jalan jalan KL kejap" jalan jalan lah sangat kan. Macam aku tak kenal je korang dua tu. Dah lah main pass je aku dekat abang dia. Bebel aku dalam hati.

"Nak ke Sha balik dengan abang?" tidak menjawab soalan adiknya malah bertanya pula soalan kepada aku.

"Takkan I balik naik grab" jawabku sambil gelak.

"Hahaha okay no worries. Abang akan hantar bestfriend adik ni sampai depan rumah" katanya kepada Ruby sambil tabik hormat seperti askar.

"Bye babe. Take care and love you!" kata Ruby sambil melagakan pipinya ke pipi aku dan bangun berlalu bersama Ian.

"So nak balik sekarang ke?" tanya Iskandar sejurus adik dan teman lelakinya tiada di situ.

"Macam best je jalan jalan KL, kita jalan jalan dulu before balik boleh ke?" tanyaku kembali. Awal lagi ni, balik rumah pun bukannya ada buat apa apa.

"Okay let's go" Iskandar bangun dan menarik tangan aku keluar dari tempat itu.

~

Setelah beberapa tempat kami pusing, tahu tahu kami telah sampai di puncak Genting Highland atas kerana aku mahu melihat permandangan di atas itu. Kami hanya duduk di dalam kereta sambil menikmati permandangan atas faktor ramai orang yang melepak. Sebelum sampai ke atas tadi sempat kami drive thru membeli Mc' Donalds di RnR Genting Sempah.

"Jom makan dulu before kita keluar kereta" kata Iskandar lalu mengeluarkan burger dan ayam yang kami order tadi.

"You berapa lama dekat KL ni Is?" tanyaku memecahkan kesunyian. Dari tadi bunyi mengunyah sahaja.

"Sebulan. Jumpa client and saje balik sebab dah lama tak spend time dengan family I"

"I see" aku dah taktahu nak tanya apa dah.

"Btw I nak tanya sikit boleh ke?" tanyanya meminta kebenaran aku. Lain macam pula.

Aku mengangguk membenarkannya.

"Boleh ke kita berkawan?" tanya Iskandar dengan perlahan dan dapat aku rasakan panahan matanya.

"Asalkan you takde girlfriend then I okay je. Apalah you ni, itu pun nak tanya" aku ketawa sinis. Aku tidak suka berhubungan dengan seseorang yang mempunyai pasangan. Aku faham akan perasaan wanita lain apabila teman lelakinya mempunyai kawan wanita.

"Don't worry, I single hehe. Tapi kalau boleh I taknak adik I tahu. I mean for now. Taknak lah dia kata I amik kesempatan nak try bestfriend dia pula" Kalau yang ni aku setuju. Aku pun tak nak Ruby tahu kerana mungkin dia akan salah faham. Aku tak nak dia ingat aku rapat dengannya hanya untuk abangnya walaupun aku dan Ruby dah berkawan sejak 5 tahun lepas.

"Okay" kataku bersetuju dengan cadangannya.

Sesudah makan, Iskandar mengajakku keluar dari keretanya dan duduk di depan keretanya. Aku mengambil langkah duduk di atas bonet depan keretanya.

Permandangan malam yang sangat cantik walaupun cuaca agak sejuk dan angin yang sangat kuat. Sempat aku melihat 17 Celcius di atas itu. Boleh tahan sejuk. Aku yang kedinginan berpeluk tubuh. Kelihatan Iskandar sedang mengisap vapenya di sebelah aku. Dia juga kelihatan berpeluk tubuh. Sejuk juga mungkin.

Tiba tiba terasa tangannya merangkul bahu aku dan dia peluk aku dari sebelah.

"Hope this can helps" katanya.

"Thank you" balas aku. Memang berhasil. Tetapi bukan atas sebab pelukannya, atas sebab bahang di mukaku. Tak tahu kenapa dengannya aku rasa lain.

Setelah lama berpelukan begitu, aku mengajaknya memasuki kereta. Sejuk sangat, tak boleh tahan aku.

Sedang aku masuk kereta, sempat mataku tertancap pada bonggolan di sebalik seluarnya. Sejuk sangat sampai adiknya pun bangun hihi

"You like what you see?"

Kantoi.

Rupanya dia pun perasan aku yang memerhatikannya sedari tadi.

"Apa kata sebagai balasan I belanja you kasut tu, you belanja I benda lain?" tanyanya nakal. Tangannya bergerak membelai rambut aku.

"Maksud you macam ni?" aku yang faham akan maksudnya itu mengusap bonggolan di seluarnya itu.

"Good girl" balasnya sambil tersenyum lalu mendekatkan bibirnya dan mula mencium aku.

Iskandar menggigit bibir bawahku dan mula memasukkan lidahnya ke dalam mulutku. Tanganku tidak berhenti mengusap batangnya di luar seluarnya. Tangannya juga sudah bergerak ke tetekku. Di pegang dan digenggam kedua tetekku dengan geram.

"Take my dick out" bisiknya perlahan sambil tidak melepaskan bibir dan tetekku. Dapat aku rasakan jarinya bermain dengan puting ku di luar baju aku.

Dengan tidak membuang masa aku membuka butang dan zip seluarnya dan memasukkan tanganku ke dalam boxernya dan mengeluarkan batangnya yang meronta ronta ingin dibelai dari tadi.

Besar dan panjang. Jarang lelaki melayu ada batang sebegini. Dah setaraf batang mat salleh.

Tidak tunggu lama aku memegang batangnya yang penuh di tanganku. Aku gosok ke atas dan kebawah. Dia kemudian melepaskan tangannya yang berada di tetekku dan memegang kepala ku turunkan ke batangnya.

Aku mainkan lidahku berkali kali di kepala batangnya sebelum memasukkan batangnya ke mulut aku.

Penuh mulutku dengan batang besarnya. Itu pun hanya setengah sahaja yang dapat masuk. Aku mulakan kuluman ke atas ke bawah dan Iskandar membantuku dengan menolak kepala ku ke dalam lagi sampai batangnya rasa ke tekak aku.

Sumpah aku tercekik sampai rasa nak muntah tapi dia tidak berhenti. Dia teruskan menekan kepala aku dengan kuat.

"Take all my dick Sha" katanya penuh nafsu dan teruskan tolak dan tarik kepala aku sambil memegang rambutku.

Lama kami berkedudukan sebegitu sehingga aku dapat rasakan batangnya semakin berkembang.

"Fuck I'm coming Sha" makin laju kuluman aku.

"Ah. Fuck!" berdas das tembakan air berahinya tepat mengenai tekak aku. Aku jilat batangnya licin sehingga tiada lagi air maninya.

"I'm sorry, I like it rough" katanya apabila aku bangun bersandar kembali di kerusiku sambil mengelap sisa sisa air maninya.

Aku hanya senyum memandangnya. Dia dah puas, aku belum dipuaskan lagi.

Iskandar yang mungkin faham akan pandanganku itu kembali menerkam bibir aku sambil tangan kirinya kembali ke arah tetekku dan tangan kanannya mula bergerak di celah pehaku.

Aku membantunya dengan mengangkang dan meletakkan kaki aku ke atas kerusi.

Iskandar dengan perlahan membelai vagina ku di luar panties yang masih lagi belum dibuka.

"You're already wet" katanya sambil tersenyum nakal.

"It's your fault Iskandar"

Dia kemudian memasukkan tangannya dalam mulut ku untuk membasahkannya dan bergerak ke arah pantiesku lalu hanya menepikan pantiesku tanpa dibuka.

Dia menggosok jarinya perlahan di vaginaku yang sudah pun terdedah dan memainkan jarinya di biji berahiku.

"Ah. Iskandar" aku berusaha menahan nafsu yang bergolak.

Iskandar memasukkan satu jarinya ke dalam vaginaku dengan perlahan dan memulakan pergerakannya dengan mudah atas bantuan vaginaku yang memang sedia basah. Setelah mendapat rentak, dia memasukkan lagi dua jari dan mula melajukan pergerakan tiga jarinya itu.

Sambil dia melajukan jarinya, satu lagi tangannya mahu mengeluarkan tetekku. Aku dengan pantas membantunya membuka terus baju dan braku dan terhidanglah dua gunung di depan matanya.

"Damn I love both your boobs and pussy" katanya yang terus terkam menggomol tetek kiriku menggunakan tangan kirinya dan mulutnya yang menjilat puting kananku. Aku tidak mampu membuat apa apa, nafasku juga tidak teratur. Ini semua penangan Iskandar yang telah menguasai kesemua asetku.

Multitask. Dengan tangan kanannya yang masih bergerak di vaginaku.

"Oh my god Iskandar you're so good at this" aku bersuara sambil meramas rambutnya.

Kring! Kring!

Siapa pula yang telefon aku ni? Aku mengabaikannya.

Kring! Kring!

Telefonku berdering sekali lagi. Aku mengambil telefonku dan-

"Is. Ah. Your sister. Call me" kataku sambil mendesah dan menunjukkan telefon ke arahnya.

Iskandar mengangkat muka dan melepaskan tetek dan vaginaku serentak.

"Pick it up" arah Iskandar.

"Hello B, what's up?" tanyaku kepada Ruby di telefon.

"Where are you? Aku datang rumah kau takde orang pun. Keluar dengan abang aku ke?" Ruby mempunyai kunci pendua rumah baru aku kerana katanya senang kalau dia nak overnight disitu.

Aku memandang Iskandar dan dia hanya menggeleng kepala.

"Takdelah. Aku dekat rumah parents aku" balas aku cover line.

Sedang aku berborak dengan Ruby, Iskandar yang tidak tahu mahu membuat apa itu mula mendekatkan kembali jarinya ke vaginaku yang memang sedia terbuka. Terbuntang mata aku terkejut. Tidak tunggu lama, terus dia menyentak memasukkan tiga jari ke dalamnya.

"Fuck" aku terlepas.

"Kau okay tak tu babe" tanya Ruby. Terkejut agaknya tiba tiba aku carut dia. Walaupun sebenarnya aku carut abang kandungnya yang gelojoh itu.

"Ya. Aku- aku okay. Ka- kau cari aku ni ke- kenapa?" tanya aku tersekat sekat tatkala Iskandar melajukan jarinya di vaginaku. Sakit tetapi sedap!

"Malam esok overnight rumah aku nak? Family aku ada buat bbq" ajak Ruby. Dia ni pun macam esok tak boleh nak cakap pula. Kenapa lah masa aku dengan abang dia tengah beradu asmara ni dia ajak. Bebel aku.

Iskandar tiada tanda tanda untuk memperlahankan jarinya dan pada masa aku ingin membalas ajakan adiknya itu, ketika itulah aku dapat rasakan aku hampir klimaks.

"Ke- kejap ya babe. A- aku pergi tanya pa- parents aku kejap" lalu aku mutekan panggilan itu. Alasan yang tak munasabah sebab parents aku memang tak kesah pun kalau aku bertanya berkenaan dengan Ruby. Mereka sudah kenal dan faham sangat dengan hubungan rapat kami.

"Iskandar! I'm coming!!" kataku menjerit sambil menguatkan pegangan di rambutnya. Dia kemudian melajukan jarinya keluar masuk dalam vaginaku.

"Fuckkk!!" keluar cecair panas dari vagina ku dan dapat aku rasakan menggigil seluruh badan aku. Terus aku peluk kepala Iskandar.

Puas.

"You're so good" ulang aku lagi kerana dia memang pandai memuaskan aku.

Aku mengangkat kepalanya memandang aku dan mencium dia sekilas.

Terus aku teringat, Ruby!

Aku kembali ke telefon aku.

"B, sorry lambat. Okay onz, pukul berapa tu" tiada lagi sekatan di suara aku. Iskandar kelihatan sudah mengalihkan pandangan ke arah depan kereta.

"Before 6 datanglah, boleh tolong pape dulu" balas Ruby.

"Okay B, see you tomorrow" aku mematikan panggilan.

Aku dan Iskandar kemudian memutuskan untuk memberhentikan 'aktiviti' kami malam itu hanya dengan ringan ringan sahaja. Ianya kerana esok juga mereka akan berjumpa di rumahnya. Kalau line clear, boleh kita menyambung dengan aktiviti berat pula hihi

"Thanks for tonight Sha, see you tomorrow night" kata Iskandar yang telah sampai menghantar aku di rumah parentsku. Lalu dia mencium bibirku sekilas.

Continue Reading

You'll Also Like

47.3K 3.2K 75
"Aku sayang Eshal sehingga hujung nyawa. Tapi, aku sayang kau buat selamanya" FAREL GIBRAN "The mark of a true crush... is that you fall in love firs...
237K 15.6K 62
Delilah Lavelle, kehidupannya tak seindah nama yang diberi. Saat kejatuhan terbesar dirinya bermula ketika orang tuanya bercerai. Bertambah tragik, d...
1.7M 92.7K 54
❌DILARANG SAMA SEKALI DARI MENIRU CERITA INI. ❗CERITA INI 100% DIKERAH OLEH OTAK SAYA. Akibat daripada sikap Rizq Haikal, Hanin Sofea terpaksa menj...
59.6K 4.2K 52
Nur Puteri Gardenia Rose, berusia 28 tahun. Seorang guru yang cemerlang dan berdidikasi. Hidupnya sempurna, ada rumah, kereta sendiri, pekerjaan yang...