Awek Seksi Bertudung

By Ombakberahi

819K 2.6K 144

Perubahan kekasihku menjadi nakal dan seksi More

Bab 1 - Perkenalanku dengan Anis
Bab 2 - Anis yang Seksi
Bab 3 - Menonton Wayang
Bab 4 - Belajar Blowjob
Bab 5 - Fantasi Mini Dress
Bab 6 - Shopping 1
Bab 7 - Shopping 2
Bab 8 - Test baju
Bab 9 - Dinner 1
Bab 10 - Dinner 2
Bab 11 - Video Call
Bab 12 - Video Call Di Tempat Kerja
Bab 13 - Air Msia
Bab 14 - Mengenal housemate
Bab 15 - Dunia rempit
Bab 16 - Model Sambilan Part 1
Bab 17 - Model Sambilan part 2
Bab 18 - Akhirnya, Pertemuan
Bab 19 - Aksi Dalam Kereta
Bab 20 - Pilihanku
Bab 21 - Hijab Yang Terlerai
Bab 22 - Datuk Din
Bab 23 - Perancangan
Bab 24 - Mandi Sungai
Bab 25 - Asmara
Bab 26 - Fantasi Miniskirt
Bab 27 - Model untuk Datuk Din
Bab 28 - Pangkor Paradise
Bab 29 - Dinner
Bab 31 - Naughty Secretary Part 2
Bab 32 - Temptation
Bab 33 - Pengakhiran Yang Ternanti
Bab 34 - Back To Normal
Bab 35 - Taman Saksi Percintaan
Bab 36 - No Panties Day
Bab 37 - My Naughty Model
Bab 38 - One Step Closer

Bab 30 - Naughty Secretary Part 1

24.8K 65 2
By Ombakberahi

Tok...tok....tok....

Bunyi ketukan pada pintu bilik 326 berbunyi. Datuk Din menanti dengan sabar pintu itu untuk dibuka.

Perlahan-lahan pintu tersebut dibuka. Rupa-rupanya itu merupakan bilik Cik Farah, setiausahanya.

"Saya ingat Datuk tak datang tadi", kata Farah membiarkan pintu terbuka lalu berjalan menuju ke sofa. Dia kemudian melepaskan robe yang dipakainya ke lantai sambil berpaling memerhatikan tetamunya. Datuk Din melangkah masuk. Pintu tertutup. Lampu bilik yang sememangnya sedikit malap memberikan suasana erotik ketika itu. Datuk Din masih mendiamkan diri. Matanya tertumpu pada Farah.

"So how was she, Datuk?”, soal Farah setelah duduk di sofa. Dia hanya dalam keadaan separuh bogel. Memakai pakaian dalam berwarna hitam bersulam kuning. Lengkap dengan sepasang heels berwarna kuning juga. Begitu seksi sekali. Datuk Din tersenyum, tidak menjawab pertanyaan Farah. Malah dia semakin mendekati Farah. Datuk Din merapatkan mukanya pada telinga Farah, menciumnya perlahan. Kemudian turun ke leher. Menghembuskan nafasnya perlahan.

"I almost thought you would never come to me tonight", kata Farah mendesah. Tangannya merangkul kepala Datuk Din. Meramas rambutnya perlahan. Kemudian Farah membawa kepala Datuk Din pada wajahnya. Bibir mereka bertaut. Farah mencium kasar bibir Datuk Din. Dia sangat merindui tumpuan dan belaian kasih sayang Datuk Din. Kebelakangan ini, Datuk Din asyik sibuk dan jarang melayannya. Hal ini mungkin disebabkan Datuk Din sudah ada 'mainan' baru, Anis.

"Kiss me Datuk, kiss me hard. I miss
you so much", kata Farah setelah merasakan Datuk Din kurang memberikan reaksi. Dia tahu Datuk Din sukakan gadis yang suka berkata-kata dengan ayat yang nakal ketika di ranjang. Datuk Din akan lebih terangsang apabila seseorang gadis itu meluahkan rasa seksualnya tanpa malu-malu.

Datuk Din tanpa membuang masa terus mendukung Farah. Mengangkatnya dari sofa. Mulut mereka bersatu lagi. Kali ini lebih hangat dengan permainan lidah. Farah menyedut dan menghisap lidah Datuk Din.

Perbezaan usia antara mereka bukan penghalang untuknya mencapai kepuasan seksual. Malah dia sukakannya. Datuk Din lebih berpengalaman, lebih dominan dan sangat menyayanginya meskipun hubungan mereka adalah rahsia. Farah tidak memerlukan lelaki lain. Hanya Datuk Din sahaja di hatinya. Meskipun ada rasa cemburu apabila Datuk Din kerap bertukar-tukar perempuan lain dari masa ke semasa, tapi di akhir hari, hanya dirinya yang kekal dan tidak berubah. Tidak dibuang oleh Datuk seperti perempuan-perempuan lain. Oleh itu, dia berasa bangga. Dia tidak kisah menguruskan perempuan-perempuan lain itu kerana mereka hanyalah sementara. 'Mainan' sehinggalah Datuk Din bosan.

Datuk Din melepaskan kucupan mereka. Dia melepaskan Farah kasar ke atas katil. Masih membisu, tanpa sebarang kata-kata. Kemudian, satu-persatu pakaiannya ditanggalkan. Bermula dari kot hitamnya, kemudian baju kemejanya bersama tali leher. Semua dibuka perlahan di hadapan Farah. Farah hanya tersenyum menggigit jari melihat aksi tersebut. Badan berotot Datuk Din menaikkan nafsunya. Berbeza dengan lelaki yang sudah berumur lain, Datuk Din menjaga badan dan pemakanannya. Dia turut bersenam dan menjaga kesihatan di samping mengambil vitamin dan supplement.

"Ohhhhhh seksinya Datuk. I love it. Lagi Datuk, buka lagi", kata Farah seperti seorang perempuan jalang yang dahagakan seks. Tangannya mula meramas teteknya sendiri sambil menyaksikan Datuk Din membuat aksi striptease.

"Come. You do it yourself", arah Datuk Din pada Farah. Kata-kata pertama Datuk Din pada malam itu. Farah yang sememangnya menantikan saat ini, bergerak pantas. Dia turun dari katil. Dengan pantas dia mencapai seluar Datuk Din. Kepalanya terus ditekap pada batang Datuk Din.

"Kerasnya. Datuk keras sebab Anis tadi ya?”, katanya. Akan tetapi Datuk Din tidak membalas. Farah tidak mempedulikannya. Nafsunya sudah meluap-luap naik. Tali pinggang dibuka. Perlahan-lahan seluar dibuka.

"Ohhhhh Datuk, i miss this", kata Farah lalu terus memegang batang Datuk Din yang terselindung di sebalik seluar dalam itu. Keras. Panjang. Besar. Tanpa membuang masa, dia terus menarik turun seluar dalam tersebut. Maka terjuntailah batang Datuk Din seperti terung panjang yang tergantung. Tersenyum lebar Farah melihatnya. Ini yang dia idamkan sejak tadi lagi.

"Izinkan saya Datuk", ujar Farah lalu memegang batang besar tersebut. Diusap-usapnya dahulu sebelum memasukkannya ke dalam mulutnya. Nyata batang yang besar itu tidak mampu ditawannya.

"So big Datuk. I love it", kata Farah sambil batang Datuk di dalam mulutnya. Farah mula mengulum pantas batang tersebut. Tangannya menggenggam erat dan mengocok batang Datuk. Basah batang Datuk dengan air liurnya.

"Ermmmmmmmm....ohhhhhhhhh", erang Datuk Din, menikmati permainan mulut setiausahanya. Menyedari Datuk Din menikmati kulumannya, Farah menambahkan lagi kenikmatan pada permainannya. Mulutnya lebih kuat menyedut batang Datuk Din. Matanya tidak lekang memandang mata Datuk Din. Eye contact sangat penting bagi meningkatkan lagi keghairahan seks. Datuk Din tidak dapat menahan lagi. Ditolaknya Farah kasar. Maka terlepas la batangnya dari mulut Farah namun Farah tidak kisah. Dia tahu Datuk Din sukakan seks ganas.

Datuk Din terus mengangkat badan Farah lalu melemparkannya ke atas katil. Badan Farah yang ringan dan kurus memudahkannya lagi. Belum sempat membetulkan posisi badan, Farah diterkam pantas oleh Datuk Din.

"Ohhhh Datuk, tak sabar dah ke?”, soal Farah nakal. Datuk Din tidak menjawab. Kekal membisu. Diselaknya panties Farah sedikit lalu dimasukkan jarinya yang agak besar. Menyentuh biji kelentit. Sentuhan kasar dan jari yang sejuk itu membuatkan Farah melonjak terkejut.

"Ohhhhhhh Datuk.... Ermmmmmm....",  respon Farah. Kemudian jari tersebut mula bekerja. Memasuki ruang cipap Farah yang sudah basah, banjir dipenuhi air nikmat. Daripada satu jari, menjadi dua. Meneroka segenap inci gua mahkota seorang wanita. Wanita yang sedang kelemasan, mendambakan sentuhan seorang lelaki.

"Yes, Datuk. I like it. Lagi Datuk. More...Owhhhhhh feels so good", rengek Farah. Mendambakan lagi permainan jari itu. Datuk Din menurut. Tiga jarinya memasuki cipap tersebut. Mengorek-ngorek ganas. Farah tidak dapat menyorokkan kenikmatannya. Punggungnya terangkat-angkat. Mengikut rentak jari yang dimainkan dalam cipapnya.

"Ohhhhh fuck. Sedap Datuk. Ohh shitt", teriak Farah kesedapan. Tangannya memegang tangan Datuk Din yang bermain di cipapnya. Matanya terpejam. Menahan nikmat.

"Ohhhhhhhh im coming Datuk", teriak Farah lagi, mencapai klimaksnya yang pertama untuk malam itu. Nafas Farah laju. Termengah-mengah. Airnya meleleh banyak ke jari Datuk. Datuk Din tidak membuang masa. Tidak memberikan masa langsung untuk Farah berehat. Ditarik dan dipusingkan badan Farah. Kemudian dinaikkan badan Farah menonggeng, menjadi posisi doggy style.

"Datuk dah tak sabar jolok saya ke? Come Datuk, fuck me hard. Please, i want your cock", kata Farah bernada lucah. Semua demi membangkitkan lagi nafsu Datuk. Dengan satu tusukan padu, tanpa amaran, terbenamlah batang panjang itu ke dalam cipap gatal Farah.

"Ohhhhhhhhhhhhhh", ternganga mulut Farah menerima batang panjang itu dalam cipapnya. Tiada geselan di muka pintu, tiada amaran langsung, Datuk Din terus menjolok masuk, rapat-serapatnya. Air Farah yang banyak sebentar tadi membantu melancarkan tujahan tersebut. Farah masih senak. Tusukan tadi berlaku semasa dia belum bersedia melonggarkan otot-otot cipapnya.

Datuk Din memegang erat pinggang Farah. Laju dihentaknya belakang Farah berkali-kali dengan batangnya. Batangnya keluar masuk cipap Farah dengan pantas. Tanpa henti. Farah terpaksa mengawal tubuhnya agar tidak tercampak ke hadapan. Dia melawan semula pergerakan Datuk Din. Otot-otot cipapnya mengemut-ngemut batang Datuk Din. Memerah setiap keringat yang ada.

"Ohhhh Datuk. So good. Batang Datuk besar. Suka sangat. Emmmmmm", kata Farah sambil menikmati kesedapan dijolok batang Datuk Din. Bukan selalu dia dapat merasakan batang sedap itu. Datuk Din sibuk dan hanya berhubung dengannya atas dasar kerja sahaja kebelakangan ini. Sememangnya dia merindukan boss nya. Batang boss nya.

"More Datuk. Harder. Fuck me harder", kata Farah lagi, meminta Datuk Din menghentamnya lebih kuat lagi. Lebih ganas lagi. Dia mahukannya. Kemudian, satu tamparan hinggap di bontotnya. Agak kuat sehingga dia merasakan bontotnya pedih.

"Auuuuuchhhhhhhh", teriak Farah. Kuat betul Datuk Din menampar bontotnya.

"Sedap? Nak lagi ke?”, suara Datuk muncul. Farah tersenyum. Dia tahu selepas ini, Datuk Din akan lebih agreasif.

"Yes Datuk. Nak lagi", kata Farah dengan nada yang begitu seksi sekali. Dia turut memusingkan kepalanya ke belakang, memandang Datuk Din tepat ke matanya. Eye contact sangat penting dalam seks. Datuk Din tersenyum nakal. Ditamparnya lagi bontot Farah berkali-kali dengan kuat. Hingga kemerahan. Melekat tapak tangannya pada bontot Farah. Tidak cukup dengan itu, diramasnya bontot itu sekuat mungkin. Dicubitnya dengan ganas. Semua ini sambil menjolok cipap Farah dengan sekuat hatinya.

"Gatal sangat kan. Nah, aku jolok kau puas-puas", kata Datuk Din dengan nada yang geram. Ditekan batangnya sehingga ke dasar cipap Farah.

"Oh my god. Sedap Datuk. Yes, yes, lagi Datuk", erang Farah menikmati tujahan batang Datuk Din di cipapnya. Air cipapnya meleleh, menitik ke tilam. Datuk Din belum puas lagi. Ditariknya rambut Farah yang panjang itu dari belakang. Maka terdongaklah Farah sambil cipapnya dijolok Datuk Din. Meskipun dalam kesakitan, Farah menikmatinya. Dia sukakan seks ganas setelah mencubanya beberapa kali dengan Datuk Din.

"Argghhhhhhh Datuk, i'm cominggggg", teriak Farah lagi lalu dengan kuat dia mengemut batang Datuk Din di dalam cipapnya. Datuk Din menghentikan tujahannya. Rambut Farah juga dilepaskan. Farah tercungap-cungap keletihan. Beberapa minit kemudian, dia merebahkan badannya pada tilam. Dalam masa yang sama juga, batang Datuk terlepas dari cipapnya.

Farah memusingkan badannya, terlentang di atas katil. Dia memandang Datuk Din, tersenyum.

"Nak lagi", kata Farah nakal sambil menggigit jarinya semdiri. Dia mahukan batang Datuk lagi. Masih belum puas. Ternyata nafsunya sangat tinggi.

Datuk Din merapatkan dirinya pada Farah, mengangkan kakinya. Mereka kini dalam missionary position. Datuk Din menekan lembut batangnya dalam cipap Farah. Kali ini dia lebih lembut berbanding ganas sebentar tadi. Mungkin banyak tenaga digunakannya tadi.

"Ohhh Datuk. Sedap tak cipap saya?” kata Farah, bermain kata-kata. Datuk Din tidak menjawab. Dia membawa bibirnya ke bibir Farah lalu mereka berciuman. Batang Datuk Din masih menghenjut cipap Farah tetapi dengan tempo yang lebih perlahan.

"Datuk nak rasa cipap Anis kan? Tapi tak dapat kan?", Usik Farah. Dia tahu apa yang berlaku. Dia hanyalah pengganti Anis untuk malam ini. Akan tetapi dia tidak kisah. Asalkan Datuk Din menhenjutnya sudah cukup.

Mendengar sahaja kata-kata Farah itu, Datuk Din mula mengubah posisinya. Dia mengangkat badannya kembali dan menjolok Farah dengan kasar, dengan tempoh yang lebih laju dan kuat. Batangnya terhentak dalam. Membulat mata Farah menerima tujahan itu. Mulutnya terlopong.

"Ohhhhhhh Datuk...ohhhhhhhh... Arghhhhhh", itu sahaja yang boleh diungkap oleh Farah ketika ini. Farah kemudian meraba dan meramas teteknya yang masih tertutup dengan bra nya.

"Henjut lagi Datuk. Henjut lagi. Bayangkan saya ini Anis, Datuk", kata Farah lagi. Dia mahukan Datuk Din lebih bernafsu. Lebih kuat menghenjut dirinya.

Tiba-tiba Datuk Din bersuara kuat.

"Ohhhhhhhh ketatnya cipap kamu Anis...kemut kuat lagi sayang".

Farah tersenyum kesedapan. Dia rela menjadi 'Anis' malam ini. Untuk Datuk Din.

"Jolok cipap Anis, Datuk. Anis nak batang Datuk", kata Farah manja.

Bersambung....

Continue Reading

You'll Also Like

46.7K 5.4K 19
RAAIF MATEEN | RAIHANA MIKAILA Peluang tak pernah wujud untuk manusia sejelek dia. Peluang tak pernah hadir untuk manusia yang tak sempurna seperti d...
328K 11.9K 80
1𝓼𝓽 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓫𝔂 𝓯𝓵𝓸𝓵𝓮𝓼𝔂𝓪 𝐀𝐋𝐄𝐄𝐒𝐀 𝐙𝐔𝐋𝐀𝐈𝐊𝐇𝐀 Mempunyai masa silam yang teruk. Dia seumpama iblis bertopengkan malaikat. Namu...
76K 6.6K 25
𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐌𝐢𝐥𝐢𝐤 𝐃𝐢𝐚 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐕𝐨𝐥 𝟐 𝐍𝐮𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐮𝐝𝐡𝐚𝐡 | 𝐌𝐮𝐡𝐚𝐦𝐦𝐚𝐝 𝐙𝐚𝐲𝐫𝐚𝐧 "𝐓𝐚𝐤𝐡𝐭𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐧𝐠𝐠...
898K 36.6K 101
Pertemuan yang tidak disengajakan antara Damian dan Kaisara telah merubah hidup mereka berdua. "Do i look like a murderer to you?" Soal Damian. "To...