Awek Seksi Bertudung

By Ombakberahi

795K 2.6K 142

Perubahan kekasihku menjadi nakal dan seksi More

Bab 1 - Perkenalanku dengan Anis
Bab 2 - Anis yang Seksi
Bab 3 - Menonton Wayang
Bab 4 - Belajar Blowjob
Bab 5 - Fantasi Mini Dress
Bab 6 - Shopping 1
Bab 7 - Shopping 2
Bab 8 - Test baju
Bab 9 - Dinner 1
Bab 10 - Dinner 2
Bab 11 - Video Call
Bab 12 - Video Call Di Tempat Kerja
Bab 13 - Air Msia
Bab 14 - Mengenal housemate
Bab 15 - Dunia rempit
Bab 16 - Model Sambilan Part 1
Bab 17 - Model Sambilan part 2
Bab 19 - Aksi Dalam Kereta
Bab 20 - Pilihanku
Bab 21 - Hijab Yang Terlerai
Bab 22 - Datuk Din
Bab 23 - Perancangan
Bab 24 - Mandi Sungai
Bab 25 - Asmara
Bab 26 - Fantasi Miniskirt
Bab 27 - Model untuk Datuk Din
Bab 28 - Pangkor Paradise
Bab 29 - Dinner
Bab 30 - Naughty Secretary Part 1
Bab 31 - Naughty Secretary Part 2
Bab 32 - Temptation
Bab 33 - Pengakhiran Yang Ternanti
Bab 34 - Back To Normal
Bab 35 - Taman Saksi Percintaan
Bab 36 - No Panties Day
Bab 37 - My Naughty Model
Bab 38 - One Step Closer

Bab 18 - Akhirnya, Pertemuan

17.6K 59 2
By Ombakberahi

Hasil kerja keras aku, jimat sini dan sana, duit yang aku kumpul sedikit demi sedikit, finally aku mempunyai wang pendahuluan untuk proses loan sebuah kereta. Aku bertegas tidak mahu meminjam wang rakan mahupun ahli keluarga sendiri.

Anis begitu gembira mendengar khabar ini. Sudah lama kami tidak berjumpa. Dia mula memohon cuti dan merancang percutian kami. Tidak boleh terlalu jauh kerana cuti aku hanya untuk 2 hari 1 malam sahaja. Anis memahami dan baginya itu sudah cukup.

"Tak sabarnya nak jumpa abang. Sayang rindu betul pada abang", kata Anis melalui telefon. Kami berbual pada malam terakhir sebelum aku bertolak.

"Ya, sama la. Abang pun rindu sayang juga. Nanti tunjuk la pada abang tempat makan-makan yang sedap. Tempat jalan-jalan yang menarik semua", kata aku.

"Boleh ja. Nanti sayang bawa abang pergi kedai lamb chop ni. Sedap tau bang. Sayang belanja abang makan tau. Eh tak sabar la nak tunggu esok", ujar Anis.

"Esok sayang pakai seksi-seksi tau jumpa abang. Rindu nak ramas-ramas tetek bulat sayang tu", aku mula berbual nakal dengan Anis.

"Yeka. Abang nak seksi macam mana. Cuba cerita pada sayang", Anis melayan kenakalanku.

"Sayang janji nak bogel ja tapi masih pakai tudung untuk abang", gurau ku. Mengingatkan kembali janjinya pada perbualan kami yang lepas.

"Merepek la abang ni. Itu time kita berdua okla", kata Anis.

"Hihi saja bergurau dengan gf abang yang manja ni. Pakai kemeja ungu hari tu sayang. Boleh?", aku merujuk kepada baju yang telaj dipakai Anis dalam beberapa hari lepas. Dia ada menghnatar gambarnya kepadaku. Kemeja berlengan panjang itu saiznya agak muat-muat dengan badan Anis.

"Oh yang itu. Boleh saja. Nanti sebelum tidur sayang iron baju tu", kata Anis.

"Abang nak sayang pakai heels boleh esok? Abang suka la lihat sayang pakai semasa sayang photoshoot hari itu. Nampak seksi tau", tambah aku.

"Yeke. Hari tu heels pinjam masa jadi model saja. Hak studio. Sayang punya heels tak tinggi bang. Ok takpe nanti sayang pinjam yang Syaza atau Fatin punya ya", balas Anis.

Oh gembira aku. Anis menurut sahaja permintaanku. Tak sabar nak jumpa dia esok. Kami menamatkan perbualan kerana hari sudah lewat malam. Aku pula perlu drive esok pagi.

I love u Anis

***************************************

Setelah beberapa jam perjalanan, aku tiba ke destinasi. Lenguh kaki ku kerana tidak pernah aku memandu sejauh ini. Seterusnya aku ke lokasi yang dihantar Anis untuk menjemputnya.

"Sayang, abang dah sampai", mesej aku kepada Anis.

Teringat pula zaman dahulu semasa Anis sedang belajar. Aku menjemputnya di kolej menaiki motosikalku.

Beberapa minit kemudian, aku melihat Anis keluar dari bangunan itu.

Sekian lama tidak berjumpa secara live, akhirnya masa itu tiba juga. Anis masih cantik seperti dulu kala. Lenggok badannya ketika berjalan begitu mengagumkan. Dia memakai kemeja ungu sepeti dipintaku. Kemeja itu ketat dan singkat. Hanya paras pusatnya sahaja. Seluarnya jeans biru gelap slim fit dan seperti dijanjikan Anis mengenakan sepasang high heels. Kelihatan seperti seorang model di pentas Miss Universe. Tudung pula jenis bawal yang disingkatkan.

Aku membuka pintu, turun dari kereta. Tersenyum memandang Anis. Anis berjalan semakin hampir denganku. Senyuman juga tidak lekang dari mukanya. Tiba-tiba dia terus memelukku. Rapat-serapat mungkin. Aku memeluknya kembali. Aku memimpin tangan Anis ke kereta. Membuka pintu untuknya seperti seorang gentleman. Kami bergerak untuk ke kedai makan untuk menjamu selera. Semasa perjalanan, kami berbual sambil berpegangan tangan. Begitu rindu kami terhadap diri masing-masing. Selesai makan, kami ke taman sambil menikmati keindahan alam.

Aku mengambil beberapa keping gambar Anis di taman. Anis pula pose seperti seorang model professional. Pada waktu malam pula, kami ke pesta. Kami berpegangan tangan sepanjang hari itu. Ada kala aku bertindak nakal, mencuri peluang meramas bontotnya apabila tiada orang. Anis sama sekali tidak menolak malah menonggekkan lagi bontotnya padaku. Aku tidak dapat menahan lagi.

"Jom sayang. Kita pergi tempat lain pula", bisikku kepadanya.

Anis mengangguk dan mengikut sahaja. Masuk sahaja ke dalam kereta, aku terus menerkam Anis. Aku tidak peduli. Nafsu aku telah membuak-buak dari tadi. Dah lama sangat aku menahannya. Namun bukan aku seorang, Anis juga sama. Kalau tidak, semestinya dia menolak diriku. Bibir kami bertaut. Bersatu. Lidah dihisap. Bertukar-tukar. Tangan ku terus ke teteknya. Meramas-ramas dengan penuh nafsu.

Tiba-tiba Anis menolakku perlahan.

"Jom abang. Kita pergi ke satu tempat ni. Port ini clear sikit", cadang Anis.

Aku membalas dengan senyuman dan mengangguk. Rupanya dia pun sudah tidak dapat menahan lgi. Aku mula hidupkan enjin kereta dan mula memandu.

"Sayang, blowjob abang",kataku sambil memegang batangku dari luar seluar.

"Boleh ke? Abang kan sedang drive tu", balas.Anis.

"Boleh jer",kata ku.

Aku membuka zip seluarku dan mengeluarkan batang ku yang sememangnya sudah tegang tidak terkata.

"Amboi, besarnya batang abang", kata Anis. Kemudian tanpa disuruh dia memegang batangku perlahan dan mula bermain dengannya.

"Ohhhhhhh", aku bersuara. Sekian lama asyik diri sendiri yang memegang. Terasa berbeza apabila dipegang oleh orang lain. Tambahan pula yang bertangan halus dan lembut. Tanpa membuang masa, aku menanggalkan seatbelt Anis dan menolaknya kepalanya perlahan ke batangku. Anis tidak berkata apa-apa dan mengikut sahaja rentakku.

Sebaik sahaja mulutnya menyentuh kepala batangku, nikmat tidak terkata mula mencurah-curah pada diriku. Anis mencium bahagian kepala batangku dan kemudian ke bahagian sisi. Dia mencium-cium dengan penuh nafsu.

"Ohhhh sayang, nakalnya. Sedap sayang", itu sahaja aku mampu katakan. Dalam masa yang sama aku perlu fokus pada pemanduanku.

"Abang, ok ke tu?", tanya Anis. Mungkin dia risau kami terbabas kerana aku tidak dapat mengawal kenikmatan blowjob nya.

"Jangan risau sayang. Abang ok. Hisap cepat sayang",balasku.

Anis tanpa membuang masa, memasukkan sepenuhnya batangku ke dalam mulutnya yang comel itu.

"Arghhhhh sayang. Wau sedapnya",

Anis tidak mempedulikan kataku. Dia terus menyedut-nyedut batangku. Membuat aksi turun naik pada batangku. Anis sudah pandai blowjob tanpa perlu memegang batang kali ini. Skill nya lebih hebat berbanding dahulu. Mungkin kerana selalu melihat video lucah yang aku send padanya.

"Abang, tolak kepala sayang. Henjut-henjut kepala sayang masa sayang hisap ni", pinta Anis padaku.

Wah terkejut aku. Tinggi betul level Anis sekarang. Aku menuruti kehendaknya dan berbuat demikian. Apabila aku tekan, lebih dalam batangku dalam mulut Anis. Anis melawan dengan aku menariknya keluar separuh dan kemudian aku menolak kepalanya semula. Semua ini dilakukan dengan pantas dan sangat menaikkan nafsuku. Seorang gadis cantik bertudung sedang blowjob seorang lelaki di dalam kereta yang sedang bergerak. Ohhhh fanstasi ku menjadi realiti. Bunyi air liur Anis merecik apabila mengulum batangku menaikkan nafsu ku. Sengaja dia membiarkan air liurnya begitu supaya bunyinya lebih mengasyikkan.

"Oh sayang. Sedap sayang hisap batang abang macam tu. Lagi sayang. Lagi. Sedap tak sayang?”, tanyaku sambil menikmati layanan Anis, juga sambil memandu kereta.

"Sedap bang. Makin lama hisap makin keras batang abang dalam mulut sayang ni", kata Anis seterusnya menyambung tugasnya semula. Aku sedaya upaya menahan diriku daripada terpancut sambil memegang kepalanya. Menekan-nekan mengikut tempo. Sesekali Anis berhenti mengambil nafas dan menggigit-gigit kepala batangku.

"Auuuu nakal sayang ni kan", kata aku tertawa kecil. Lalu aku menekan sedalam-dalamnya kepala Anis ke batangku. Amat dalam hingga mencecah anak tekaknya. Anis tak tertahan lalu cuba mengangkat kepalanya naik tetapi dihalang aku. Aku menekannya kembali. Kedengaran suara Anis seperti tersedak dan dia mula memicit pahaku. Terus aku melepaskan tanganku dan Anis segera bangun mengangkat kepalanya. Nafasnya laju sambil mengelap air matanya yang keluar tanpa sengaja.

"Sorry tau sayang. Sedap sangat sayang hisap. Rindu", cepat-cepat aku tenangkan keadaan.

"Sayang okay la. Tersedak sikit je. Panjang sangat batang abang ni. Dalam betul dia masuk", kata Anis sambil memegang batang aku semula sambil mengocak perlahan.

"Park sini bang. Sini line clear", kata Anis menunjukkan lokasi aksi kami seterusnya. Kawasan parking kenderaan itu agak gelap dan tiada orang sekeliling kami.

Aku menarik brek tangan dan mematikan lampu. Aku terus kiss mulut Anis. Thank you sayang.

Bersambung...








Continue Reading

You'll Also Like

451K 22.1K 71
"Yang disangka racun rupanya hanya la sekadar penawar" "Selamat datang, adik tiriku." - Tuanku Daeen Mateen Nakal, bebal, miang. Itu yang dapat Bunga...
71.9K 8.6K 16
"Airis dah terlanjur dan sekarang Airis mengandung." Siapakah yang menanggung semua ini jikalau bukan gadis muda ni. Belum sempat Airis memberitahu p...
66.5K 6.8K 39
Dua pekerjaan yang sangat mencabar. Jika lalai seminit, banyak nyawa yang terkorban. "Tuan ingat muka Tuan kacak sangat?" Gaduh. Gaduh. Gaduh. Ada...
68.8K 6.4K 25
𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐌𝐢𝐥𝐢𝐤 𝐃𝐢𝐚 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐕𝐨𝐥 𝟐 𝐍𝐮𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐮𝐝𝐡𝐚𝐡 | 𝐌𝐮𝐡𝐚𝐦𝐦𝐚𝐝 𝐙𝐚𝐲𝐫𝐚𝐧 "𝐓𝐚𝐤𝐡𝐭𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐧𝐠𝐠...