Violet [Complete]

By VioletSigma

536K 1.3K 11

As in 6 December 2022: 1st place #18sx 1st place #lucah 1st place #malay 1st place #asrama Violet memilih unt... More

Bab 1 - Pengenalan
Bab 2 - Dorm Melati
Bab 3 - Main Jari
Bab 4 - Fly Asrama Bahagian 1
Bab 5 - Fly Asrama Bahagian 2
Bab 6 - Fly Asrama Bahagian 3
Bab 7 - Peralihan Kuasa Bahagian 1
Bab 8 - Peralihan Kuasa Bahagian 2
Bab 9 - Cuti Sekolah Bahagian 1
Bab 10 - Cuti Sekolah Bahagian 2
Bab 11 - Cuti Sekolah Bahagian 3
Bab 12 - Towel Prank
Bab 13 - Alfian Bahagian 1
Bab 14 - Alfian Bahagian 2
Bab 15 - Ponteng Puasa
Bab 16 - Homework Bahagian 1
Bab 17 - Homework Bahagian 2
Bab 18 - Peristiwa Hitam
Bab 19 - Hari Usahawan Bahagian 1
Bab 20 - Hari Usahawan Bahagian 2
Bab 21 - Hari Usahawan Bahagian 3
Bab 22 - Port Dickson Bahagian 1
Bab 23 - Port Dickson Bahagian 2
Bab 24 - Port Dickson Bahagian 3
Bab 25 - Port Dickson Bahagian 4
Bab 27 - Seorang Diri di Asrama Bahagian 2
Bab 28 - Seorang Diri di Asrama Bahagian 3
Bab 29 - Kawan Wechat

Bab 26 - Seorang Diri di Asrama Bahagian 1

15K 41 1
By VioletSigma

Masa terus berlalu, Rose, Linda, Farah dan Irene sedang mengemas beg mereka kerana cuti sekolah bermula dari hari Jumaat ke Isnin. Masing-masing ada urusannya, Irene hendak berjumpa dengan teman lelakinya.

Farah pula bercuti dengan keluarganya di Cameron Highland. Rose mengikut ibunya ke Bentong kerana ada saudara rapatnya yang berkahwin dengan orang sana. Manakala Linda pula perlu pulang ke Mersing kerana ayahnya dimasukkan ke hospital.

Cuti itu tidaklah begitu panjang untuk aku pulang ke Sabah. Aku juga tidak mahu ke rumah kakakku kerana aku akan teringatkan Zul sekiranya aku berada di luar asrama. Jadi aku membuat keputusan untuk meluangkan masa cuti di asrama sahaja.

Inilah pertama kali aku tinggal seorang diri di asrama tanpa ada seorang kawan pun yang menemaniku. Oleh kerana tidak ramai yang berada di dalam asrama, jadi kawalan akan menjadi sedikit longgar kerana warden dan pengawal akan mudah tahu siapa yang buat hal.

Aku selamba meniarap di atas tilam dengan hanya berpakaian singlet dan seluar dalam sahaja sambil bermain telefon pintar yang biasanya aku sorokkan di port rahsiaku.

Farah merupakan kawan yang terakhir yang meninggalkan aku.

Dia berpesan, "aku dapat tau nanti ada orang datang nak tukar lampu-lampu koridor yang dah rosak. Kau jangan selamba keluar pakai macam ni pula".

Tetapi pesanannya itu hanya masuk ke telinga kananku dan keluar melalui telinga kiri kerana aku sibuk berchatting dengan kawan-kawan wechat di dalam telefon pintar. Sehinggakan aku tidak perasan yang aku telah beberapa jam keseorangan di dalam dorm itu.

Aku mengeliat dan meluruskan badanku sebelum keluar dari dorm, lalu dengan santai menyalakan rokok di koridor. Asrama Puteri itu mula sunyi setelah penghuni-penghuninya meninggalkan asrama.

Dengan santai aku berjalan ke dewan makan dan masak cawan megi yang kubawa dari bilik tadi. Lalu aku membawa cawan megi itu ke common room dan makan sambil melihat siaran TV. Setelah agak penat duduk di atas kerusi, baharulah aku berjalan pulang ke dorm.

Keesokan harinya aku bangun agak lewat kerana tidur lewat melayan borak dengan kawan-kawan chat. Aku mengambil bungkusan makanan yang telah ditinggalkan warden di dewan makan sebelum makan di common room sambil tengok TV.

Setelah itu, aku berjalan menuju ke arah bilik mandi sambil menyalakan rokok.

"Tangga apa tengah-tengah jalan ni", ngomelku sendirian sambil mengelak tangga tersebut.

Lalu aku ternampak tool box tidak jauh dari tangga itu. Leherku automatik mendongak ke atas tangga tersebut. Kelihatan lelaki berbangsa melayu melemparkan senyumannya kepadaku sambil tangannya masih sibuk membetulkan badan lampu kalimantang.

Aku terus terkaku dan tergamam di situ, sudahlah aku masih lagi memakai singlet dan seluar dalam sahaja.

Fikiranku terus mengatakan, "mungkin inilah yang cuba diberitahu Farah kepadaku semalam".

"Adik, tolong hulurkan lampu panjang tu sekejap", lelaki itu meminta tolong kepadaku sambil menunjukkan ke arah lampu tersebut.

Aku terkejut terus menghulurkan lampu yang dimintanya dan seterusnya tanganku menolong memegang tangga itu. Aku tidak tahu kenapa aku memegang tangga itu. Mungkin aku cemas. Sudahlah lelaki itu boleh nampak dengan jelas tetekku dari atas tangga tersebut.

"Nama adik ni siapa ye?", tanya lelaki itu memecah kesunyian.

"Violet..", jawapku ringkas.

"Oohhh...nama abang, Fahmi. Dulu sekolah kat sini juga...dua tahun lepaslah. Itu yang kenal dengan warden sini, dia yang upah abang buat kerja ni", ceritanya kepadaku.

"Okey adik tolong onkan suis lampu", pintanya kepadaku.

Aku memetik suis lampu tersebut, lalu menutupnya kembali setelah lampu terpasang. Baharu sahaja aku hendak melangkah pergi dari situ, dia memanggilku lagi.

"Adik tahu tak kat mana Dorm Melati, Melur 3 dan Dorm Anggerik", tanya Fahmi sambil membacakan kertas yang diberikan oleh warden kepadanya.

"Maaflah, abang tak tahu sangat Asrama Puteri ni. Kalau Asrama Putera tu biasalah juga", terangnya kepadaku.

Kesudahannya aku menolong Fahmi menukarkan beberapa lampu di koridor hadapan dorm dengan menunjukkan dia tempat-tempat yang dicari. Aku juga menolong menghulurkan barang-barang yang dikehendakinya.

Matahari sudah pun naik tegak di kepala, singletku mulai basah di bahagian puting dan leherku. Aku mengibas-ngibaskan singletku itu tanpa menghiraukan Fahmi yang masih mengintai tetekku.

"Panas ke? Panas bukalah baju", gurauan hambar dari Fahmi sambil tergelak-gelak sendiri.

Aku pun dengan selamba membuka singletku, lalu mengelapkan peluhku dengan singlet itu. Fahmi pula terus menghentikan tangannya kerana terkejut melihatku selamba mendedahkan payudaraku di hadapannya.

"Ehem...lama lagi ke bang?", tegurku.

"Sikit je lagi", jawap Fahmi yang tersedar semula setelah aku menegurnya.

Setelah selesai, dia menanyakan, "last bilik mandi tingkat 2, blok B".

"Oh...bilik mandi blok saya tu. Okey juga, boleh saya terus pergi mandi", ujarku yang selamba berjalan di hadapan Fahmi dengan hanya memakai seluar dalam sahaja.

Tiba sahaja di dalam bilik mandi tersebut, Fahmi memeriksa mana satu lampu yang harus digantinya. Aku pula terus sahaja berdiri di hadapan cermin dan memberus gigiku dengan berus gigi dan ubat gigi yang kutinggalkan di situ malam semalam.

Fahmi tiba-tiba sahaja datang dari belakangku, lalu memegang tetekku. Dia berkata, "teruk sangat bergoyang ni. Abang tolong pegangkan ye".

Aku hanya tersenyum membiarkan dia memegang tetekku. Setelah selesai memberus gigi, aku berjalan bogel ke arah bilik kecil untuk mandi. Singlet dan seluar dalam telah aku tinggalkan di sinki tadi.

Fahmi melihat sahaja aku mandi dari atas tangga, matanya memerhatikan sahaja aku menyampu rambut dan menyabun badanku tanpa segan silu.

Perlahan-lahan dia menuruni anak tangga dan seterusnya berdiri di hadapan pintu bilik mandi kecil yang sengaja aku tidak tutupkan pintunya itu.

"Kenapa, bang? Dah siap ke?", tanyaku bersahaja tanpa menutup badanku.

"Errr...adik boleh tolong panjat tangga tu tak, lepas tu pusing-pusingkan sikit lampu lepas abang petik suis", helahnya untuk melambat-lambatkan kerjanya yang telah siap itu.

Fahmi memegang tangga sewaktu aku naik, sebelah lagi tangannya pula memegang badanku yang telanjang bulat. Mukanya sangat rapat dengan bontotku sehingga aku dapat merasakan bulu-bulu misainya.

Dia kemudiannya meninggalkan aku sebentar duduk di atas tangga itu dan memetik suis lampu. Lalu dia meminta aku memusingkan sedikit bal lampu itu. Setelah menyala, dia datang semula kepadaku untuk memegang tangga sewaktu aku turun.

Tetapi kali ini bontotku betul-betul mengenai mukanya sewaktu hendak turun itu. Fahmi juga menjilat-jilat bawahku sehingga lidahnya mengenai cipapku. Aku pula membiarkannya dan menurunkan sedikit lagi bontotku sehinggakan benar-benar duduk di atas mukanya.

Seterusnya aku mengangkat semula bontotku dan meneruskan perjalanku turun tangga tetapi kali ini bontotku terkena pada zakarnya yang telah dikeluarkan Fahmi semasa menjilat tadi. Zakarnya terus meluncur laju menyelit ke celah pehaku apabila aku turun tangga sedikit lagi.

Sebelah tapak tangannya pula mendakap payudara kiriku, sambil mulutnya mencium-cium belakang badanku. Kumisnya yang agak tebal itu bergesel di belakang tubuhku, membuatkan aku berkali-kali menegangkan belakang badanku kerana geli.

Aku menggerakkan pinggulku ke atas dan ke bawah untuk menggeselkan kepala zakarnya di bibir farajku.

"Adik...abang dah tak tahan ni", ujar Fahmi sambil memeluk erat belakangku.

"Kita tunggu apa lagi?", tanyaku.

Mendengarku berkata demikian, Fahmi terus mendukung dan meletakkan kakiku berdiri di lantai. Dia mengucup payudaraku sebelum menghisap puting.

Seterusnya dia menyium kelentitku, lalu menyedut air yang telah mengalir keluar dari cipapku itu. Gaya Fahmi seperti sudah biasa melakukan aksi-aksi sebegini. Aku tidak perlu memberitahunya, dia sendiri tahu di mana yang perlu digentel dan dijilatnya.

"Anhhh...ahhhh...mmmhhhh...", aku mendesah sambil kaki kananku diletakkan di atas bahu Fahmi.

Aku sendiri yang menggerak-gerakkan pinggulku menekankan lagi biji kelentitku pada mulut Fahmi. Dengan tidak sabar, aku menolak badan Fahmi berbaring di lantai dan memasukkan zakarnya ke dalam farajku.

Terus sahaja aku menghenjut-henjut laju batang Fahmi itu sambil tetekku diramas-ramas tangan kasarnya yang meninggalkan kesan-kesan hitam pada kulit payudaraku.

Continue Reading

You'll Also Like

335K 867 7
🔞🔞🔞💦💦
2.5M 55.5K 43
Aku dibeli dengan harga Rm 500 000oleh seorang Tengku yang aku sangkakan baik tapi ternyata silap , dia membeli aku untuk kepuasan nafsunya sendiri ...
376K 7.3K 23
+++Warning slightly #girlxgirl story+++ My second story... Zaman sekolah yang sampai bila2 jadi kenangan yang tak dapat dilupakan.. Its not a love...