Violet [Complete]

By VioletSigma

521K 1.2K 11

As in 6 December 2022: 1st place #18sx 1st place #lucah 1st place #malay 1st place #asrama Violet memilih unt... More

Bab 1 - Pengenalan
Bab 2 - Dorm Melati
Bab 3 - Main Jari
Bab 4 - Fly Asrama Bahagian 1
Bab 5 - Fly Asrama Bahagian 2
Bab 6 - Fly Asrama Bahagian 3
Bab 7 - Peralihan Kuasa Bahagian 1
Bab 8 - Peralihan Kuasa Bahagian 2
Bab 9 - Cuti Sekolah Bahagian 1
Bab 10 - Cuti Sekolah Bahagian 2
Bab 11 - Cuti Sekolah Bahagian 3
Bab 12 - Towel Prank
Bab 13 - Alfian Bahagian 1
Bab 14 - Alfian Bahagian 2
Bab 15 - Ponteng Puasa
Bab 16 - Homework Bahagian 1
Bab 17 - Homework Bahagian 2
Bab 18 - Peristiwa Hitam
Bab 19 - Hari Usahawan Bahagian 1
Bab 20 - Hari Usahawan Bahagian 2
Bab 22 - Port Dickson Bahagian 1
Bab 23 - Port Dickson Bahagian 2
Bab 24 - Port Dickson Bahagian 3
Bab 25 - Port Dickson Bahagian 4
Bab 26 - Seorang Diri di Asrama Bahagian 1
Bab 27 - Seorang Diri di Asrama Bahagian 2
Bab 28 - Seorang Diri di Asrama Bahagian 3
Bab 29 - Kawan Wechat

Bab 21 - Hari Usahawan Bahagian 3

11.2K 24 0
By VioletSigma


Tidak lama kemudian, penolong ketua tingkatan kelasku bernama Diana datang menegur kami berdua sambil mencekak pinggangnya.

“Mana korang pergi? Lama korang hilang tadi”, marahnya.

“Alaaaa…janganlah marah adik manis. Kitorang belum makan lagi ni. Boleh kitorang pergi rehat?”, pujuk Irene.

“Belum makan lagi? Habis tu tadi korang pergi mana tadi?”, tanya Diana lagi.

“Tadi kitorang tangkap hantulah…banyak terlepas”, Irene loyar buruk.

Aku tergelak mendengar loyar buruk Irene itu, manakala Diana pula menggeleng-gelengkan kepalanya.

“Dah…pergilah. Nanti aku suruh hantu lain ganti tempat korang”, balasnya kepada kami.

“Ni yang kitorang sayang ni”, ujar Irene sambil menyium pipi Diana.

“Eeee…apa ni? Pergilah cepat”, marah Diana sambil menolak muka Irene menjauhi mukanya.

Pada awalnya, aku agak santai tergelak-gelak berborak bersama dengan Irene. Sehinggalah aku teringat yang aku tidak memakai apa-apa di dalam kain putih itu.

Gelagatku yang tersipu-sipu dan tertunduk-tunduk malu sewaktu makan di kerusi panjang membuatkan Farah tergelak kecil sambil menutup mulutnya. Dia dapat melihatku dari kaunternya yang tidak berapa jauh dengan kerusi aku dan Irene makan.

Linda pula tidak membantu, menyelak kain putihku sewaktu kami mahu berjalan pulang ke rumah hantu. Tidak semena-mena tubuh badanku terpampang di hadapan pelajar-pelajar tingkatan satu yang berselisih dengan kami.

Selepas malukan aku di khalayak ramai, Linda bergegas melarikan diri sebelum sempat aku mendebiknya. Kelas Linda membuat permainan baling bola ke sasaran di padang sekolah.

Aku dan Irene juga sempat mengacau Rose semasa dalam perjalanan ke kelas kami. Kelas rose membuat permainan tembak pistol mainan ke sasaran. Dia sempat menembak tetekku sewaktu kami mengacaunya.

Kami tidak dapat merayau-rayau lebih lama lagi kerana nanti ibu tiri kami, iaitu penolong ketua tingkatan akan membebel lagi kepada kami.

Baki tinggal dua jam lebih sahaja lagi sebelum tamat Hari Usahawan, sedang aku asyik mengejar couple yang agak ketakutan dengan setup kami itu, tiba-tiba tetekku diraba dari belakang.

“Hah…dah mula dah…”, getus hatiku.

Baharu sahaja aku hendak menampar wajah lelaki yang merabaku itu, tetapi tanganku terhenti apabila melihat wajah lelaki tersebut. Seseorang yang sangat kukenali.

“Eh…? Zul? Kau pun datang juga?”, tanyaku.

“Mestilah…Irene yang ajak saya mesti datang”, jawapnya.

Aku memandang ke arah Irene, dia tersengih-sengih dan membuat isyarat tangan serta gerak mulut, “carry on…aku cover kau”.

Aku membawa Zul ke dalam ruang rahsia yang digunakan untuk membalas dendam kepada Falin tadi. Kami berbual-bual sambil tangannya mengusap-ngusap belakang tubuhku, dari bahu sehinggalah tangannya turun ke punggungku.

Kalau diikutkan hati, hendak sahaja aku panjat Zul sekarang juga. Tetapi oleh kerana risaukan penolong ketua tingkatan yang agak sibuk memeriksa kami di saat-saat Hari Usahawan hampir tamat. Jadi aku membatalkan sahaja niat murniku itu.

“Nak tak teman saya pergi PD weekend ni?”, pelawanya.

“Boleh…tapi satu malam jelah. Sebab aku fly je”, jawapku bersetuju.

Kami berdua kemudiannya bercium mulut di dalam ruang itu, sambil tangan Zul menyelukkan tangannya di dalam kain putih yang kupakai. Tapak tangannya meneroka payudaraku dan seterusnya mengorek-ngorek buritku sehinggakan aku mendesah sambil memeluknya.

“Kita sambung weekend ni, tau”, ujarnya sambil berlalu pergi.

Senyuman dan lirikan matanya itu ibarat sengaja membiarkanku di dalam kegersangan menanti hujung minggu nanti. Aku mengetap gigiku, timbul di rasa geram nak gigit manja je batang Zul itu kerana meninggalkan aku di dalam keadaan begini.

Untuk mengalihkan fokusku, aku sambung semula menjadi hantu. Tetapi kali ini peminat-peminatku di kalangan pelajar-pelajar lelaki tingkatan satu telah sedia menungguku.

“Kak, nak tengok dalam kain akak macam tadi, boleh?”, bisik salah seorang dari lima orang pelajar tingkat satu itu.

Aku terdiam dan mempertimbangkan permintaan mereka itu. Mereka pula masih cuba memujuk dan merayuku. Disebabkan rumah hantu itu hanya terdapat sedikit sahaja sumber cahaya yang masuk dan di sekeliling kami juga tidak terdapat orang lain. Jadi aku selamba menyelakkan kain putihku mendedahkan tubuh badanku kepada mereka berlima.

Serentak mereka terdiam dan tergamam sehinggalah aku menutup semula tubuhku. Mereka tersenyum berpuas hati lalu menyium pipiku seorang demi seorang sebelum pergi.

Biarpun masa tidak lagi begitu banyak, tetapi bermacam-macam hal yang terjadi selepas pelajar-pelajar tingkatan satu itu pergi. Antaranya yang aku tidak dapat lupa, ada seorang lelaki tua gatal meraba-raba Irene yang memakai cheong sam yang agak seksi itu.

Dia pergi setelah Irene memarahinya. Biarpun Irene agak nakal, tetapi dia cukup tidak suka lelaki tua yang gatal. Setelah dia lari dari Irene, aku pula dijadikan mangsanya untuk dia meraba-raba. Cuaca di luar agak gelap seperti mahu hujan, membuatkan aku tidak nampak di mana lelaki tua itu kerana sumber cahaya yang masuk ke dalam rumah hantu itu telah berkurangan.

Tahu-tahu sahaja tetekku diramasnya. Aku cuba menepis tetapi tidak mengena. Seterusnya, dia meramas bontotku pula sebelum melarikan diri.

Rupa-rupanya bukan aku dan Irene sahaja yang kena dengan lelaki tua gatal itu. Penolong ketua tingkatan yang tidak disolek seperti hantu itu pun sempat dirabanya.

Sudahlah Diana ini biarpun mulutnya bising dan kuat membebel, tetapi bila di dalam situasi itu dia terus panik dan takut sehingga membiarkan sahaja lelaki tua itu menyeluk tangannya ke dalam t-shirt dan seluar tracksuit yang dipakai Diana.

Nasibnya agak baik kerana rakan sekelas kami yang menjadi pocong kebetulan ternampak apa yang berlaku. Dia berteriak dan cuba melompat-lompat mengejar orang tua gatal itu.

“Violet, jom kita jalan-jalan”, pelawa Irene.

“Eh? Tak apa ke? Nanti Diana…”, belum sempat aku menghabiskan perkataanku.

Violet berkata, “tak apa…Diana yang suruh tutup”.

Diana menamatkan rumah hantu itu serta-merta setelah diserang lelaki tua gatal itu tadi. Aku mengajak Irene ke padang untuk mencuba permainan yang dibuat kelas Linda.

Linda melambai-lambai kami dari platform yang diduduknya di atas kolam air itu. Aku segera memberikan beberapa kupon kepada rakan sekelas Linda untuk mendapatkan beberapa biji bola. Tiga bola yang pertama sengaja aku balingkan tepat mengenai kepala dan badan Linda.

“Woi…bukan baling kat akulah! Kau saja je, kan?”, marah Linda.

GEDEBUSSHH!!

Belum sempat Linda menghabiskan marahnya, balingan bola yang seterusnya tepat mengenai sasaran dan menjatuhkan Linda ke dalam kolam air.

“Fuhh!! Geram je aku dengan kau ni, Violet”, ujar Linda sebaik sahaja kepalanya dikeluarkan dari air kolam tersebut.

Apabila badannya pula yang keluar dari air, terdedahlah bentuk payudara dan bra di dalam t-shirtnya yang telah basah kuyup. Nasibnya agak baik kerana ketika itu hanya ada aku, Irene dan beberapa rakan kelasnya yang juga perempuan.

Sedang dia mengelap badannya dengan tuala, dia menyuruh aku pula yang duduk di platform. Aku sporting mengikutkan sahaja kehendak Linda itu. Tetapi malang, bola-bola yang dibaling oleh Linda dan Irene tidak mengenai sasarannya. Lantas membuatkan aku tergelak besar melihat gelagat mereka bersungguh-sungguh cuba menjatuhkan aku ke dalam kolam air itu.

Tetapi langit tidak selalunya cerah, Haris yang kebetulan lalu selepas menyimpan barang-barang yang dipinjam kelasnya dari stor sukan. Dia mengambil bola dari tangan Irene, lalu terus membaling tepat mengenai sasaran.

Tahu-tahu aku sudah berada di dalam kolam yang berisi air itu. Make-up hantu di mukaku luntur terkena air dan kain putih yang kupakai itu pula telah basah kuyup, lalu mendedahkan setiap inci tubuh badanku.

Sebaik sahaja aku keluar dari kolam itu, mereka menyorak aku kerana begitu seksi di hadapan mereka. Oleh kerana Haris sahaja lelaki yang berada di situ, aku dengan selamba membuka kain putih yang kupakai itu dan memerahnya. Aku berbogel di padang sekolah sambil berselindung di sebalik kolam.

Baharu sahaja aku hendak meminta tuala dari Linda, tiba-tiba Cikgu Suraya memanggil dari jauh meminta pelajar-pelajar berkumpul di tapak perhimpunan untuk penyampaian hadiah bagi kutipan kupon tertinggi.

Aku cepat-cepat berselindung di sebalik kolam air itu sebaik sahaja mendengar suara cikgu suraya. Belum sempat aku berbuat apa-apa, Irene telah mengambil kain putih yang basah yang kuletakkan di tepi kolam. Lalu dia melarikannya bersama Linda, Haris dan beberapa orang rakan sekelas Linda.

“Bye bye Violet! Good luck!”, ujar Irene sambil jarinya menarik bawah matanya serta menjelirkan lidah.

“Siapa suruh bagi ayat panas masa kitorang baling bola tak kena tadi”, ujar Linda yang turut menjelirkan lidahnya.

Dengan hati berdebar-debar aku mula berjalan berselindung di sebalik dinding sambil mengintai ada sesiapa atau tidak sebelum berlari merentasi satu koridor ke satu koridor.

Mujur kesemua pelajar telah berkumpul di tapak perhimpunan, tiada sesiapa yang nampak aku berlari bogel ke Asrama Puteri. Aku terasa seram memikirkan jika ada sesiapa yang nampak, tetapi di dalam masa yang sama terasa teruja dan seronok. Sebaik sahaja aku tiba di dorm, aku terus sahaja bermain jari di atas katil. Ibarat meraikan kembalinya sex driveku.

Continue Reading

You'll Also Like

968K 45.6K 52
"𝙈𝙤𝙜𝙖 𝙖𝙠𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙞𝙩𝙖 𝙘𝙞𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙚𝙧𝙖𝙠𝙝𝙞𝙧𝙣𝙮𝙖." - 𝒷𝓎 𝒜𝓈𝓊𝓃𝓃𝒶𝓇𝒶𝒶 Eian Wazif | Ledy Hara
8K 73 5
🔞sx content!!! Aku benci kau sampai mati. Suatu saat kau mesti membayar harga kejahatan yang telah kau lakukan. -Zulaikha Publish: 6/8/2022
31.3K 843 41
All idea is mine. Do not copyright ©. Menjadi PA kepada seorang yang serius 24 jam? Itu adalah mimpi buruk untuk seorang gadis yang bernama Fairy Nur...