Violet [Complete]

By VioletSigma

520K 1.2K 11

As in 6 December 2022: 1st place #18sx 1st place #lucah 1st place #malay 1st place #asrama Violet memilih unt... More

Bab 1 - Pengenalan
Bab 2 - Dorm Melati
Bab 3 - Main Jari
Bab 4 - Fly Asrama Bahagian 1
Bab 5 - Fly Asrama Bahagian 2
Bab 6 - Fly Asrama Bahagian 3
Bab 7 - Peralihan Kuasa Bahagian 1
Bab 8 - Peralihan Kuasa Bahagian 2
Bab 9 - Cuti Sekolah Bahagian 1
Bab 10 - Cuti Sekolah Bahagian 2
Bab 11 - Cuti Sekolah Bahagian 3
Bab 13 - Alfian Bahagian 1
Bab 14 - Alfian Bahagian 2
Bab 15 - Ponteng Puasa
Bab 16 - Homework Bahagian 1
Bab 17 - Homework Bahagian 2
Bab 18 - Peristiwa Hitam
Bab 19 - Hari Usahawan Bahagian 1
Bab 20 - Hari Usahawan Bahagian 2
Bab 21 - Hari Usahawan Bahagian 3
Bab 22 - Port Dickson Bahagian 1
Bab 23 - Port Dickson Bahagian 2
Bab 24 - Port Dickson Bahagian 3
Bab 25 - Port Dickson Bahagian 4
Bab 26 - Seorang Diri di Asrama Bahagian 1
Bab 27 - Seorang Diri di Asrama Bahagian 2
Bab 28 - Seorang Diri di Asrama Bahagian 3
Bab 29 - Kawan Wechat

Bab 12 - Towel Prank

17.2K 35 0
By VioletSigma

“Hi, Violet”, Irene menyapaku sebaik sahaja aku melangkah masuk ke dalam Dorm Kenanga 3.

“Hai...eh? korang pun satu dorm dengan aku?”, tanyaku kehairanan.

“Of courselah, dear. Ke you nak satu dorm dengan orang lain? Sudah tak nak kawan kita lagi dah...huuuuu”, Irene berpura-pura menangis.

“Tak adalah...aku ingatkan form 4 ni kita susah dah nak dapat satu dorm lagi”, pujukku.

“Farah ada kabel, tu lah dapat kita semua satu dorm”, terang Rose.

Tingkatan empat dan lima dormnya agak berbeza berbanding tingkatan satu hingga tiga di mana setiap dormnya hanya memuatkan enam katil sahaja. Jadi tidak seramai seperti dorm tingkatan satu, iaitu 20 orang. Dorm Melati dahulu pun memuatkan seramai sepuluh orang satu dorm.

Tetapi dorm kami terletak agak dekat dengan dorm budak-budak junior untuk memudahkan kami mengawasi mereka. Minggu orientasi pelajar-pelajar tingkatan satu juga diuruskan oleh kami berlima. Menyebabkan kami agak sibuk pada tiga bulan pertama dari bermulanya sesi persekolahan.

Yang lebih mengujakanku sebaik sahaja pulang ke asrama, port merokokku masih lagi di dalam keadaan terbiar dan tidak berusik. Tambahan pula Farah dilantik menjadi salah seorang pelajar yang bertugas di dalam koperasi Asrama Puteri. Jadi dialah yang biasanya menyeludup masuk rokok dan megi yang kupesan.

Di antara kami berlima, Irenelah yang paling seronok sekali. Dia memulakan tradisi tahun baharu persekolahan dengan melakukan prank mengambil tuala pelajar-pelajar perempuan yang sedang mandi. Kemudian meletakkan tuala-tuala itu pada penyidai blok asrama yang berlainan. Awal-awal tu memang agak kecoh juga kerana setiap kali mandi mesti masing-masing balik dorm di dalam keadaan berbogel.

Tetapi setelah mereka melihat aku, Linda, Rose dan Farah yang selamba berjalan bogel pergi mengambil towel yang diletakkan Irene pada penyidai blok asrama junior. Mereka pun mulai selamba dan tidak kisah lagi. Sehinggakan ada yang mengikut perangai Irene yang selamba berjalan bogel dari dorm ke bilik air. Jadi tidak ada siapa-siapa yang akan prank kerana tidak ada tuala untuk diambil.

Pernah sekali itu, aku tidak terus pulang ke dorm setelah aku diprank ambil towel. Tetapi aku singgah dahulu ke koperasi di dalam Asrama Puteri untuk mengambil stok megi dan rokok dari Farah. Ketika itu aku sudah tidak tahu siapa yang melakukan prank itu, kadang-kadang salah seorang dari empat kawanku. Boleh jadi juga budak-budak junior yang rapat denganku.

“Wah...bukan main daring lagi”, tegur Farah sebaik sahaja aku melangkah masuk ke dalam koperasi.

Sekembalinya Farah dari cuti sekolah dahulu, dia sudah tidak malu-malu lagi untuk bercakap. Keyakinan dirinya juga semakin bagus sejak rancangannya dahulu telah berjaya menjatuhkan Falin.

“Faham-faham jelah. Tak tahu siapa punya kerja. Biasa Irene atau Linda...tapi Rose pun kadang-kadang masuk air”, terangku kepada Farah.

“Kalau aku yang ambil?”, ujar Farah sambil mengenyitkan matanya.

“Kurang asam punya budak”, kataku sambil menangkap pergelangan Farah di sebalik kaunter koperasi tersebut.

Farah hanya tergelak sambil cuba menarik tangannya kembali.

“Tak ada...tak ada...kau bogel sekarang”, gurauku sambil menarik tangan Farah.

Sedang kami asyik bergelak ketawa, tiba-tiba ada pelajar lelaki yang masuk ke dalam koperasi itu. Farah terus sahaja nampak lelaki yang berdiri di belakangku itu, lalu dia terus sahaja cover gelak tawanya tadi. Manakala, aku pula sudahlah masih gelak tidak sopan, menonggeng pula di atas kaunter koperasi itu.

Tahu-tahu sahaja lelaki itu menepuk bontotku yang terdedah itu. Aku menoleh ke belakang melihat siapa pula yang berani menepuk bontotku.

Sebaik sahaja aku terpandang rupa paras lelaki yang menepuk bontotku itu, aku terus berundur cepat-cepat menjauhkan diri dari lelaki itu sambil kedua-dua tapak tanganku terletak pasa bontotku yang masih terasa sengal ditepuknya tadi.

“Eh...pegang bontot je? Yang depan-depan ni biar free show ke?”, tegur lelaki itu.

Lepas itu baharulah aku kelam-kabut cuba menyembunyikan tetek dan cipap dengan kedua-dua tanganku. Di dalam fikiranku pula timbul persoalan, “macam mana dia boleh masuk asrama perempuan?”.

“Wan, kau letak je barang-barang tu kat situ. Nanti aku susunkan dekat rak”, ujar Farah.

Wan sempat melemparkan senyuman ke arahku sebelum meletakkan beberapa kotak yang kelihatannya agak berat itu di tempat yang ditunjukkan Farah tadi.

“Haaa...tau cuak. Kalau barang-barang yang berat tu memang biasa ada budak lelaki yang bawakan dari lori. Biasanya, Wanlah. Warden tak bagi kat orang lain, senang nak kawal”, terang Farah dengan panjang lebar.

“Ohh...macam mana aku nak lari keluar? Dia asyik keluar masuk pintu”, bisikku pada Farah.

Farah pula tiba-tiba tersenyum nakal, lalu berkata, “aku belanja kau rokok yang kau order ni, kalau kau selamba borak-borak dengan dia tak payah tutup badan kau”.

Tiba-tiba Farah mencabarku. Di dalam fikiranku berkata, “wah...wah...wah...bukan main lagi sejak dah cakap banyak ni”.

“Rokok je? Megi?”, tanyaku kepada Farah.

“Megi tak boleh nak sponsor, tapi aku masakkan untuk kau sebungkus malam ni. On ke tak on”, jawap Farah.

Aku hanya menunjukkan isyarat okey dengan tanganku. Seterusnya aku selamba mendekati Wan tanpa menutup badanku dengan tangan lagi.

“Kau biasa ke hantar barang kat sini?”, tanyaku memulakan bicara.

Wan mengesat peluhnya lalu menjawap, “bukan sini je...dekat koperasi dalam Asrama Putera pun sama”.

“Habis tu kau tak pergi skodeng bilik air Asrama Puteri ni ke?”, aku mengusiknya.

“Buat apa nak pergi skodeng? Ni pun dah ada yang belanja depan-depan”, balasnya sambil bergurau membuatkan aku agak tersentap di situ.

“Alah...alah...alah...janganlah sentap. Jom teman aku hisap rokok jap kat belakang koop”, pujuknya sambil mengajakku untuk mengikutinya.

Kami memberitahu Farah sebelum berjalan ke belakang koperasi. Lalu Wan terus sahaja menyalakan rokoknya.

“Eh? Rokok kau je? Aku punya?”, tanyaku.

“Rokok ni, kan?”, ujarnya sambil meregangkan getah seluar tracksuitnya untuk menunjukkan sebentar batangnya, lalu menutupnya kembali.

“Mana? Mana? Tak nampak pun? Kalau nak tunjuk tu...tunjuklah betul-betul. Tengok aku...selamba tetek je belanja kau tengok”, aku memberi ayat panas kepada Wan.

Wan terasa tercabar dengan ayatku itu, dia terdiam sebentar sambil menghisap rokoknya beberapa kali. Kemudian, dia melucutkan sedikit seluar tracksuitnya mendedahkan batangnya yang tegak berdiri.

“Eh? Aku ingatkan kau melayu?”, tanyaku sambil mengambil rokok di tangannya.

“Aku ni nampak je macam melayu, tapi sebenarnya aku ni Temuan”, terangnya kepadaku.

“Ohhh...suku Temuan. Kawan aku Rose tu, Semai”, ujarku sambil menarik kulit pada batangnya itu ke belakang.

“Sssttt...slow-slow sikit”, ujarnya sambil memegang pergelanganku.

“Sakit ke?”, tanyaku sambil mengusik-ngusik batangnya itu dengan jariku.

“Kulit tu pedih sikit bila stim”, jawapnya sambil meraba-raba tetekku.

“Wah...sudah berani ya? Ni asrama perempuan tau. Kalau kantoi, habis kau punya lesen nak masuk sini lagi”, gurauku sambil menarik batangnya ke atas.

“Ssssttt...jangan kasar sangat”, pujuknya.

“Alah...alah...manjanya kote dia ni”, ujarku sambil menghembuskan asap rokokku kepada batangnya.

“Stim teruk ni...tolonglah lancapkan”, pujuknya.

“Hmmm...kau lancaplah. Kan aku dah bagi modal ni?”, ujarku sambil menggeselkan kepala batangnya pada bulu-bulu halus cipapku dan juga meletakkan tangan kanannya pada tetekku.

Tanpa berkata banyak, dia terus sahaja melancapkan batangnya sambil melanggar-langgarkan kepala kotenya pada cipapku. Cipapku pula semakin basah, melancarkan lagi geseran kepala kotenya meluncur pada bibir farajku. Tidak lama kemudian, dia pun terpancut sambil memelukku.

Aku sempat membuka kangkangku untuk mengelakkan air maninya dari mengenai kakiku.

“Good boy...lain kali kalau kau behave aku bagi lagi”, ujarku sambil mengusap-ngusap kepalanya.

Kemudiannya, Wan kembali semula menyiapkan kerjanya di dalam koperasi meninggalkan aku seorang diri menghabiskan sisa rokok tadi. Dia seperti terpinga-pinga memikirkan apa yang telah terjadi tadi.

Sebaik sahaja aku pulang ke dorm, beberapa pelajar perempuan menyoal siasatku kerana mereka mendapat tahu aku berbogel di hadapan crush mereka, iaitu Wan.

“Kenapa? Korang nak bogel depan Wan juga ke? Aku boleh setkan”, ujarku selamba.

Mereka terdiam berfikir sebentar, sebelum tersipu-sipu malu menolak tawaranku itu. Seterusnya pergi meninggalkan dormku.

Pada waktu malam, kebiasaannya aku selamba berjalan bogel dan menaiki tangga ke port merokokku. Aku tidak memakai apa-apa untuk mengelakkan pakaianku melekat bau rokok. Di port tersebut aku ada menyimpan lampu kecemasan yang boleh dicas supaya ruang tangki air itu tidaklah terlalu gelap.

Sedang aku asyik menghisap rokok sambil menggentel-gentel biji kelentitku, tiba-tiba muncul kepala Linda di tangga naik dan turun ke ruang itu.

“Eh? Kau ada kat sini?”, tanyanya.

“Yelah...kan ni port aku?”, balasku kembali sambil menghembuskan asap rokok.

Jariku masih lagi terletak pada cipapku dan kakiku pula masih lagi terkangkang luas.

“Hmmm...kitorang janji tak kacau kau. Tumpang port kau sekejap, boleh?”, pintanya kepadaku.

“Hah...kitorang?”, belum sempat aku bertanyakan lebih lanjut lagi, tiba-tiba Linda masuk ke ruang tangki air itu bersama-sama dengan teman lelakinya.

Sudahlah ruang itu tidak berapa luas, kami terpaksa berhimpit bertiga sehinggakan lutut kami berlaga di antara satu sama lain. Teman lelaki Linda itu mencuri-curi masuk ke dalam Asrama Puteri.

Selama ini memang ada sahaja pelajar dari Asrama Putera yang mencuri-curi masuk ke dalam Asrama Puteri untuk mengintai pelajar perempuan mandi dan adakalanya mencuri pakaian dalam di ampaian.

Tanpa membuang masa dan tanpa menghiraukan aku di situ, aksi ringan-ringan mereka berdua pun dimulakan dengan ciuman hangat mereka berdua. Tangan teman lelaki Linda cekap meraba-raba tubuh badan Linda sambil menanggalkan pakaiannya satu per satu.

Setelah selesai membogelkan Linda, dia melucutkan seluarnya pula sambil menghisap puting. Batangnya tegak berdiri di hadapan aku dan Linda.

Tiba-tiba sahaja Linda menangkap pergelangan tanganku, lalu meletakkannya pada batang teman lelakinya.

“Eh? Kenapa?”, tanyaku terkejut.

“Alaaahhh...bolehlah. Kesian BF aku ni. Aku tak bolehlah. Geli sikit nak pegang alien ni”, terang Linda kepadaku.

“Eh...? Habis tu? Aku ni macam mana pula? Gila kote ke pun?”, getusku di dalam hati.

Linda dengan tidak malunya berdiri sambil meletakkan sebelah kakinya pada bahu teman lelakinya. Lalu membenamkan muka lelaki itu pada cipapnya.

“Alah...Violet...bolehlah. I owe you one. Kau buatlah apa je. Tapi jangan jolok cipap kau pula ye”, rayunya tetapi ada amaran pula di hujung-hujungnya.

Aku hanya mengeluh dan mengikut sahaja kehendak Linda itu dengan mengurut-ngurutkan batang teman lelakinya dengan tangan kiriku. Di dalam masa yang sama, sebelah tanganku lagi menggentel-gentel biji kelentitku sambil melihat aksi mereka berdua.

Ruang tangki air itu meriah dengan suara desahan kami bertiga sehinggalah air mani teman lelaki Linda memancut-mancut keluar di tangan kiriku. Tidak lama kemudian, Linda pula menyusul orgasme. Kebiasaannya akan ada sedikit air terpancut keluar apabila Linda orgasme.

Aku pula masih lagi menggentel-gentel biji kelentitku sambil dilihat mereka berdua.

“Heee...geramnya aku tengok kau main jari ni”, ujar Linda sambil meramas tetekku.

“Hurmmm....ahhhhhhhhh...”, orgasmeku pun tiba sambil mereka melihat cipapku diangkat tinggi sebaik sahaja punggungku terangkat.

“Fuhhh...”, aku menghembuskan nafas lega sambil mengusap-ngusap cipapku di hadapan mereka.

Continue Reading

You'll Also Like

149K 2K 14
Senanya ni adlah permintaan dri pembaca Bts byuntae imagine and permintaan dri acc IG autor...... Tpi sya nak buat smua.. Ok.. so enjoy.. ✨✨ JANGAN...
155K 3.7K 29
kisah seorg gadis daripada 6 adik beradik dan mempunyai 5 org abg di atas nya dan dia paling terakhir namun mak dia mempunyai sorg lagi anak iaitu an...
30.6K 812 41
All idea is mine. Do not copyright ©. Menjadi PA kepada seorang yang serius 24 jam? Itu adalah mimpi buruk untuk seorang gadis yang bernama Fairy Nur...
81.1K 707 11
Cerita gay 10 Part...Finish