The last dance of revenge

By the_last_siren

138K 5.7K 1.1K

הוא יצא מרכב והתקדם אל המושב האחורי בו ישבתי ופתח את הדלת, זזתי אחורה ונדבקתי לדלת בצד השני של הרכב אך הוא נכ... More

המבט השורף
חוסר תקווה
הבחורה הלא נכונה
פרטלינו
במבינה
כאב
ירייה
כנועה
חיה רעה
התמוטטות
שמלה כחולה
M16
עולם אכזר
תמיד
רחוב לינקולן
ערפול חושים
פרוטוקול אסטרונאוט
בלעדייך
שלנו
שברים של יופי
חתלתולה
׳לורין׳
13
דרכו של שטן
מילה אחת שמתארת הכל
אהבה
ציור ואווירה חמימה
אל יווני
נלחמתי, נקמתי, ניצחתי.
פאקינג מרינו
שמפניה ורודה
יערות מלאי הפתעות
כוחות על
מלאך
שלי
יוגורט עם פירות
לחיי משפחת מרינו
מאוהב
סתמי זונה
מלחמה
אין בי כוחות להילחם יותר
נקמה
התוכנית
השדה האיטלקיה
ייאוש
אנחליטו
לילה שקט
קופר
מוזיקה לטינית
אני אדאג להכל
המבט השורף
מלאך שומר שלי
האביר על הסוס השחור
טעמה המשכר
לילה טוב
צרות בגן עדן
סיבוב שני
כמו אביו
הריקוד האחרון של נקמה.
הודעת כותבת

ולריו

1.2K 77 8
By the_last_siren

נקודת מבט- לונה

עבר כבר חודש, אני חושבת, לא ממש שמתי לב לזמן. הם שמו אותי בחדר חשוך ומעופש, שלשלאות השתלשלו מהתקרה, הגרון שלי כבר שורף כל כך, בכל יום הם מביאים לי שתי כוסות של מים, בבוקר ובערב.

מדי פעם נכנס אחד החיילים לענות אותי, לגרום לי להיכנע ולשחרר מידע על המאפיה האיטלקית, כל מיני בונקרים, עסקאות קרבות, מעבדות סמים וכו׳.

ידעתי על הכל, כל פאקינג פרט. אבל לא נכנעתי, אמרתי שאני לא יודעת, שבגלל שאני אישה הם לא חלקו איתי את המידע הזה, אבל הם ידעו כמה אני מועילה למאפיה בזכות הכישורים הטבעיים שלי. הם יודעים שאני יודעת.

ירדתי הרבה במשקל, גופי היה קטן וחלש. הכאב בער בי.

הדלת נפתחה ואור חזק בקע מהפתח הקטן, כיסיתי את עיני במהרה, לפתע האור נחסם על ידי גוף גדול, המשכתי להסתכל, התרגלתי אל האור ופניו נגלו לפני.

״דמיאן״ אמרתי בחיוך, צחוק גדול נשמע מהגבר, ״דמיאן?״ הוא שאל בחיוך, מבט מבולבל עלה על פני, כיווצתי את גבותיי, ״הבן זונה האיטלקי בחיים לא ימצא אותך שדה קטנה, תוותרי, כבר לא אכפת להם ממך״ הוא אמר ואז פניו האמיתיות נגלו לפני.

סלבה, המענה הקבוע שלי, פאק. חשבתי שהוא דמיאן, ההזיות מכות בי מדי יום, ובכל פעם הוא מצליח לשבור את תקוותי, אולי באמת הוא לא יבוא, אולי דמיאן שכח ממני.

לא. אסור לי להישבר.

״הוא יבוא בסוף, הוא ירצח את כולכם ויציל אותי, ואני נשבעת בילד שלי, שאני, אני פאקינג אעזור לו לרצוח כל אחד ואחד מכם בעינויים קשים כל כך, אתה תבכה ותתחנן לרחמים, אבל בחיים לא תקבל אותם, פאקינג בחיים!״ נהמתי עליו וחיוך מעוות נפרש על שפתיי.

פניו של סלבה התעוותו בזעם, היא צעד אליי אך אני לא זזתי מילימטר, לא מראה לו שאני כבר מותשת ומפחדת פחד מוות מהמכות הקרבות.

הוא התכופף לישיבת צפרדע, אחז בסנטרי והכריח אותי להסתכל אל תוך עיניו הדוחות, סלבה היה גבר נאה, שיערו היה בלונדיני, עיניו כחולות ובהירות, אפו סולד ומלכותי, שפתיו היו בשרניות ואדומות כדם, גופו היה שרירי ופניו כאילו פוסלו באבן.

אך מבפנים היה בן אדם דוחה, ועיניו שידרו זאת ללא מסכות מיותרות.

״בחלומות הלילה שלך הכל יכול לקרות, אבל גם את זה אני אמנע ממך, אני אמנע ממך שינה שלווה, אני אמנע ממך להרגיש משוחררת, את פאקינג שלי לונה״ הוא נהם עליי, ואז קם ונעמד מעליי, ״פאקינג שלי!״ הוא צרח ובעט בחוזקה אל בטני.

גופי התקמר. הוא בעט שוב והרגשתי את החולצה המעופשת שהם הביאו לי נרטבת, הוא פתח לי את התפרים, וזה פאקינג כואב.

אני לא יכולה יותר, כל גופי חבורות, הכאב בוער בי, רוצה לשחרר מעט קיטור ולהרגיש משוחרר, אבל אני לא מניחה לו.

הוא חובט שוב ושוב, הדם שלי נמרך על הנעל שלו, מעטר אותה בצבע אדום וטהור, אבל דבר טהור אחד לא היה בו, דמי היה מלוכלך. וזאת הסיבה שאני פה עכשיו.

לבסוף הוא מרים אותי על רגלי אבל לא שניה לאחר מכן רגלי כושלות ואני נופלת, סלבה מחזיק אותי בזרועותיו הגדולות, ורידיו בולטים החוצה, ״הגיע הזמן שתענגי אותי, זונה!״ הוא קבע ופשט את החולצה האפורה והגדולה שלי.

מתחתיה לא לבשתי דבר מלבד תחתונים לבנים ומלוכלכים, סלבה קרע אותם מגופי, ״כנראה שמהיום אין לך תחתונים״ הוא אמר וצמרמורת הכתה בגופי.

הוא קשר את ידי לתקרה דרך השלשלאות, גופי היה חלש כך שהייתי נראת כבובה על חוטים. סלבה פשט את בגדיו וכרך את רגלי סביב מותניו, ״בבקשה לא״ נפלטה לי הבקשה, חולשה, פאק.

הוא התעלם והתחיל לחדור אליי, הוא הביט בעיני לאורך כל האקט, מממש את ההבטחה שלו, הוא מונע ממני שלווה, לפעמים כשהיה אונס אותי הייתי מדמיינת את דמיאן, מדמיינת את בעלי.

כשהיה חובט בי הייתי מדמיינת את אנחל, את הבן היפה והחזק שלי, כמה שאני מתגעגעת אליו, הגעגועים לפעמים מהווים לי כאב פיזי, התכווצויות נוראיות בכל גופי.

הוא חדר אליי בחוזקה, מכאיב לי בצורה בלתי מוסברת, רעדתי תחת מגעו, הוא המשיך, הכאב חלחל בי ביחד עם הגועל, לפתע גנחתי כנגד רצוני, אבל המגירה של גופי גברה על ההגיון.

הוא חייך חיוך מעוות ודוחה, הוא התנתק ממני, אך לא שחרר אותי מהשלשלאות. הוא לבש את בגדיו והתקדם אל הדלת, יצא ממנה וסגר אחריו.

לאחר כמה דקות הוא חזר, וחתיכה קטנה של לחם בידו. ממש בגודל של ביס אחד. הוא התקדם אליי, נשארתי עירומה מולו, כבולה לתקרה.

הוא נעמד מולי, גבוה ממני ב-30 או 40 סנטימטרים. ״תפתחי את הפה״ הוא פקד, פתחתי את פי בשבילו, הוא תחב את חתיכת הלחם לפי, ״בתיאבון״ הוא אמר ויצא מהחדר.

לעסתי את הלחם והתענגתי על הארוחה היומית שלי, לאחר מכן סיימתי לאכול את החתיכה הקטנה, הדמעות צרבו בעיני, אך לא הרשיתי להן ליפול, אין סיכוי שאני אשבר.

לפתע צעקות נשמעו מחוץ לתא, יריות לפתע נורו לכיוון הדלת שלי וכנראה גם אחרות, הכדורים לא חוררו את הדלת, קפצתי במקומי למשמע כל ירייה אבל בקושי זזתי.

לא יכלתי לעשות דבר, רעדתי מקור, גופי חשוף לחלוטין, ואז הדלת נפתחה, סלבה נכנס שוב, ״מה לעזאזל קורה כאן?״ שאלתי בשקט, והוא נהם, ״תסתמי את הפה״ הוא קבע.

הדלת נפתחה שוב וסלבה נעמד מולי, חוסם את שדה ראייתי ושולף אקדח, ״תוריד את האקדח סלבה״ הקול נשמע, הקול המוכר, דמיאן? לא לא אני שוב הוזה.

״בחולומות שלך איטלקי מזויין״ סלבה אמר וטען את אקדחו. ״תזוז לי מהדרך לפני שאני יורה לך כדור בין העיניים״ הקול קבע שוב, ״לעולם לא אכנע לפאקינג איטלקי״ סלבה נהם בעצבים.

״לילה טוב״ הקול אמר, לילה טוב? פאק מה אם זה באמת דמיאן? לא! לונה זה לא פאקינג דמיאן! את פאקינג חולמת.

כדור נורה וסלבה נפל, שלושה גברים נגלו לפני, עיני נפערו כשראיתי את דמיאן, אנזו ומתאו, אבל נסגרו במהרה כשידעתי שאני מדמיינת.

״מי אתם? מה אתם רוצים ממני?״ אמרתי כששלושתם הסתכלו עליי במבט מבולבל ומודאג, ״במבינה, אלו אנחנו, זה אני, דמיאן״ הוא אמר אבל אני הנדתי בראשי.

״לא! אני הוזה! מי אתה באמת??״ שאלתי בלחץ, הוא התקרב אליי ואני השתוללתי במקומי, הכאב חלחל בין עצמותיי, שרירי כאבו כל כך.

הוא תפס את פני בידיו הגדולות, ״זה אני״ הוא אמר, ״מה אני יכול לעשות כדי שתאמיני לי?״ הוא שאל, ״איך רציתי לקרוא לילד שלנו לאחר מותו?״ שאלתי, רק אני ודמיאן ידענו את השם.

״ולריו״ הוא אמר, הקלה שטפה את גופי, ״אמרת שהשם שרצית לתת לילד הבא שלך יהיה ולריו״ הוא אמר בשקט, הדמעות עזבו את עיני, ״דמיאן?״ אמרתי בשקט, ״כן במבינה, זה אני״ הוא אמר ומיד נשק לשפתי, ניסיתי להתקרב כמה שיותר אז ללא הצלחה השלשלאות כבלו אותי.

דמיאן התרחק ושלף אקדח, כיוון אותו אליי, נבהלתי כשהוא ירה, אבל הוא ירה למעלה, אל השלשלאות, משחרר אותי בירייה בודדת.

רציתי לרוץ אליו אבל בשניה שהשלשלאות עזבו את זרועותיי נפלתי היישר אל זרועותיו, מחפשת הגנה אצל הגבר שלי.

״מה עם אנחל? מה עם הילד שלי?״ שאלתי, הדבר שהטריד את מוחי כל כך הרבה, מה עם אנחל.

״הוא בסדר, הוא מתגעגע אליך בוכה ללא הפסקה, אבל הוא ידע שנחזיר אותך, הוא ידע שנמצא״ הוא אמר והדמעות צרבו בעיניו, הרמתי את ידי אל פניו מלטפת אותו, כמה זמן רציתי ללטף אותו.

״בואי נלך הביתה״ הוא אמר ונשא אותי החוצה, ניצלתי, כמו תמיד הגבר שלי הציל אותי, בעלי הציל אותי.

Continue Reading

You'll Also Like

11.6K 626 19
מאז שהוא הגיע לפה. לבית שלי ,למקום הבטוח שלי. כל מה שהוא עשה זה להציק לי. בהתחלה חשבתי שזוהי דרך ההתמודדות שלו עם המעבר , אבל הוא פשוט לא הפסיק. אז...
146K 6.4K 52
יש לו כל מה שאני רוצה. אני שונאת אותו, מקנאה בו. ובסוף כמו טיפשה מתאהבת בו. כמו שהתאהבתי בחיים שלו. אני אוהבת ושונאת אותו. אני נלחמת איתו.
43.6K 2.7K 61
חוזק - חולשה, כעס - שלווה, איום - ענווה, ניצחון - תבוסה. כל כך שונים אך הגורל החליט שהם יחיו יחד לנצחים.