MR. MAFIA

By Nuru1_1man

655K 26.9K 512

RAYYAN ROBERT-Lelaki yang paling diingin di dunia. Lelaki yang paling kejam di dunia juga dia. seorang lelaki... More

BAB 1
BAB 2
BAB 3
BAB 4
BAB 5
BAB 6
BAB 7
BAB 8
BAB 9
BAB 10
BAB 11
BAB 12
BAB 13
BAB 14
BAB 15
BAB 16
BAB 17
BAB 18
BAB 19
BAB 20
BAB 21
BAB 22
BAB 23
BAB 24
BAB 25
BAB 26
BAB 27
BAB 28
BAB 29
BAB 30
BAB 31
BAB 32
BAB 33
BAB 34
BAB 35
BAB 36
BAB 38
BAB 39
BAB 40
BAB 41
BAB 42
BAB 43
BAB 44
BAB 45
BAB 46
BAB 47
BAB 48
BAB 49
BAB 50
BAB 51
BAB 52
BAB 53
BAB 54
BAB 55
BAB 56
BAB 57 (SPECIAL PART)
BAB 58 ( SPECIAL PART)
BAB 59 ( SPEACIAL PART)
BAB 60 ( SPEACIAL PART)
💕💕💕
NEW STORY 💓

BAB 37

7.4K 325 1
By Nuru1_1man

"alhamdulilah!" terlafaz tanda kesyukuran dari bibir Raimah bila kini anak ketiga sudah sah menjadi isteri kepada Danny. Risya yang sudah menamatkan zaman bujang baru beberap jam tadi. Hanya sekali lafaz saja dia sudah sah bergelar isteri kepada Danny.

Semua mereka duduk di ruang tamu memandangkan majlis di buat sesimplenya hanya di buatkan akad nikah saja yang selebihnya merai biasa-biasa saja. Tiada acara seperti perkawinan orang lain namun cukuplah hanya akad nikah saja.

Danny memandang ke arah Risya yang duduk di sebelah. Satu tugas sudah selesai kini doa perlu menjaga saja bidadari hatinya itu. Tangan Risya di genggam lalu di letakkan atas pahanya. Keluarga kecil mereka sekadar berbual kosong saja. Tiada topik yang menarik.

"aku harap kau jaga dia macam mana kau cakap dengan aku!" pesan Rayyan memandang ke arah Danny dan Risya silih berganti. Sedikit sebanyak dia turut berasa sedih kerana melepaskan Risya kepada yang lebih berhak.

"aku tau. Kau yakin je dengan aku. Aku akan jaga dia dan takkan sakiti isteri aku ni" kata Danny yakin. Rosya tersengih suka dan malu tatkala mendengar kata-kata Danny. Cair hatinya mendengar luahan itu.

"aku percayakan kau Danny" kata Rayyan menaruh harapan sepenuhnya kepada Danny supaya dapat menjaga adiknya. Danny mengangguk. Tidak di suruh pun dia akan jaga Risya dengan sepenuh hatinya. Jika dengan pembayaran nyawa pun dia sanggup.

"rose bila lagi?" tanya Uqasah sekadar mengusik. Bukan main lagi si rose menangis bila mendengar perkataan sah tadi. Macam dia yang nak kawin.

"hurmmm.. " rose mengumam kecil. Sedih kerana si kembarnya sudah pun menjadi milik orang. Risya tersengih melihat wajah cemberut Rose. Genggam tangan Danny di lepaskan sebelum dia mendekati Rose yang menunduk itu. Bahu Rose di peluk.

"kau ni tak payahlah nak sedih sangat. Bukannya kita tak boleh jumpa lagi pun!" pujuk seraya mencubit geram pipi Rose. Tahu yang si kembarnya itu sedih dengan perkawinannya.

"kaulah kawin dulu. Kita dah janjikan nak kawin sama-sama" rungut Rose dengan mata yang berkaca. Risya tertawa begitu juga yang lain. Lucu mendengar aduan Rose itu.

"alah.. Kau yang tak nak dengan abang anif. Kalau tak bolehlah kita sanding sama-sama tadi" usik Risya. Serta merta Rose mencubit kuat pahanya kembarnya dek terlalu geram.

"betul tu. Kalau nak esok kita pula kawin. Nak tak?" sampuk Anif dengan anggukan. Rose mendonggak memandang Anif yang berada di hadapannya.

"no! Sampai bila pun tak nak kawin abang anif. Pleaselah jangan nak perasaan sangat" perli Rose tanpa perasaan. Anif tersenyum kecil. Sedikit terluka dengan kata-kata Rose tapi di tahan hatinya demi cinta buat gadis itu. Bukahkah dia sudah berjanji akan menunaikan segala kata-katanya selama ini?

"rose! Abang tak pernah ajar adik abang bersikap kurang ajar macam tu" tegas Rayyan berkata. Tidak suka dengan kata-kata Rose yang terasa kurang adab itu. Rose mencebik kecil. Kepala kembali di tundukkan takut memandang pandangan garang milik abangnya.

"tak apalah. Aku yakin suatu hari nanti kami akan kawin juga" Anif menyampuk dengan sengihan nakal.

"tak ingin!" omel Rose.

"dah tak payah nak gaduh sangat. Kan hari ni hari bahagia Risya dan Danny" terus wajah Risya bertukar kemerahan mendengar kata dari mamanya.

Danny tersengih. Mata melirik ke arah si isteri yang masih setia di sisi Rose. Biasalah kembarkan. Kalau boleh semua benda nak sama. Jangankam nanti suami pun nak sama juga.

"Anif kau bersabarlah ye. Aku tau kau jealous sebab tak kawin lagi" usik Danny dengan tawa kecil. Anif yang sedari tadi merenung Rose tersentak bila namanya di sebut dari bibir Danny. Berasap telingannya mendengaran usikan Danny. Mentang-mentang dah kawin, berlagak sangat.

"sibuk je" marahnya. Biarpun suara sudah di perlahankan tapi tetap masih dapat di dengari oleh mereka.

"woaahh!!" Risya menguap besar langsung tidak malu dengan kehadiran manusia-manusia di hadapannya.

"tutuplah mulut tu. Tak malukan anak mama seorang ni. Dah jadi isteri orang pun buat perangai macam budak-budak." bebel Raimah. Tergeleng kepalanya melihat sikap selamba Risya.

"dah mengantuk ke tu? Ke tak sabar nak.. "

"abang ni... " bentak Risya tanpa sempat Rayyan ingin meneruskan kata-katanya. Wajah abangnya di jeling tajam.

"dah pergilah naik. Mama pun dah mengantuk" arah Raimah.

"good night guys. Aku nak rasmi malam pertama aku dulu.. Cau" Danny terus menarik tangan Risya naik ke biliknya tanpa segan silu.

"tak menyabar!" omel Anif tidak puas hati.

"jangan gelojoh sangat" sempat Rayyan menjerit, memgusik pasangan pengantin baru itu.

:
:
:
:
:

Risya terus merebahkan dirinya ke katil tanpa membuka tudungnya. Danny yanh sedang mengunci pintu bilik itu tersengih melihat isterinya yang sudah siap berbaring.

Perlahan dia mendekati dengan tangan laju membuka baju di tubuhnya lalu di lempar ke lantai. Dia berdiri betul-betul di hadapan Risya yang memejam mata itu. Cepat sungguh masa berlalu tidak sangkah yang dia akan berkawin juga dengan cinta hatinya itu.

Danny merebahkan tubuhnya ke atas tubuh Risya. Wajah terus di sembamkan ke leher Risya yang masih berbalut tudung itu. Bula mata Risya. Tangan kecilnya menolak-nolak bahu Danny.

"biy.. Beratlah" rengeknya. Danny tertawa. Dia mengangkat wajahnya memandang dalam anak mata Risya. Hidunh di geselkan ke hidung isterinya. Risya terkaku buat sementara waktu. Tidak tahu mahu memberi reaksi seperti mana.

"thank you sudi terima biy.. " bisik Danny. Bibir Risya di kucup sekilas.

"sama-sama kasih. Terima kasih juga jadikan Risya jadi isteri biy.. " balas Risya. Danny mengangguk. Baru saja bibir mahu menyambar bibir Risya tapi perbuatannya terhenti dek tangan Risya yang menekap ke mulutnya menghalang dia dari mencium bibir merah itu.

"Risya nak basuh muka kejap!" dalam getar Risya bersuara. Entah apa yang mahu dia takuti.

"okey.. Biy tunggu!" bisik Danny lagi. Sempat telinga Risya yang berbalut tudung itu di kucup sebelum bangun dari menindih tubuh kecil isterinya.

Kalut-kalut Risya masuk ke dalam kamar mandi. Baju tidurnya juga turut ke bawah masuk ke dalam. Mali dia melihat renungan tidak lepas dari mata Danny.

Danny mengeluh kecil. Dia mendekati meja solek. Wajah kacaknya di renung. Tanpa sedar bibir mengutum senyuman miang. Tangan mengusap dada bogelnya.

"sabar Danny.. " omelnya berkata dengan diri sendiri. Sungguhlah cepat saja nafsunya menaik bila dengan Risya sehingga sesak nafasnya.

Danny mengeleng kepala sebelum berbaring ke katil menunggu si isteri. Syiling biliknya di renung kosong. Lama dia termenung sendiri sebelum dia mengalih mata memandang ke arah kamar mandi dek mendengar bunyi pintu terbuka. Terasa susah dia mahu menelan liur tatkala matanya di jama dengan pemandangan tubuh seksi Risya.

Selamba saja Risya berjalan ke arah meja solek dengan baju tidur yang sangat seksi dengan menyeksakan perasaan Danny. Baju yang begitu jarang sehingga menampakkan bahunya yang terdedah dengan paras hingga di pahanya saja.

Sikat di ambil tanpa merenung wajah Danny yang tidak berkelip memandangnya sedari tadi biarpun jantung bukan main berdegup laju. Perlahan Risya menyikat rambut panjangnya sebelum terasa tubuhnya di peluk dari belakang. Siapa lagi kalau bukan encik suami.

"you look so sexy babyy.. " bisik Danny mencium-cium bahu Risya. Jelas suaranya yanh sedikit bergetar.

"biy.. " Risya merengek bila bibir Danny semakin nakal bermain di leher dan cuping telinga. Tempat yang paling sensitif baginya.

Danny tersenyum memandang wajah kemerahan Risya dari pantulan cermin. Mereka saling berpandangan. Tangan Danny semakin gatal merayap ke tubuh Risya yang halal baginya.

Risya mengigit bibir bawahnya. Seram sejuk dengan tangan Danny yang menjalar ke sana sini itu. Jelas dadanya berombak kasar. Geli dan takut menguasi dirinya.

"biy tak boleh tahan dah.. " bisik Danny seraya itu terus mencempung tubuh Risya lalu di letakkan ke katil. Dia naik menindih tubuh kecil itu. Tangan mula bergerak melurutkan tali halus gaun baju tidur itu.

"are you ready?" bisiknya nakal.

"takut..." jawab Risya dengan keninh yang berkerut

"takut apa?"

"sakit ke?" soalnya polos tanpa menjawab soalan Danny. Danny tertawa. Dia tunduk mencium sekilas dahi Risya.

"sakit sikit je.. " bisiknya sebelum memulakan langkah. Wajah di sembam terus ke leher putih milik Risya dengan tangan kembali naka menjalar ke seluruh tubub Risya.

Risya merengek kecil. Wajahmya kini memang jelas kemerahan dengan sentuhan bibir dan tangan Danny. Dia menahan dada Danny dengan nafas yang tercunggap-cunggap.

"janji buat slow-slow.. " ujarnya takut.

"biy janji.. "










Don't forget to vote 🌟


Continue Reading

You'll Also Like

781K 37.1K 61
⚠️ NO PLAGIAT ⚠️ Status : completed KARL ZAFRAN Seorang lelaki yg dingin dan selalu membuat hal di sekolah. Dia mempunyai 2 kawan rapat namanya Teng...
540K 18.7K 48
COMPLETE Perkahwinan yang terjalin antara Tengku Hayyan Rayden dan gadis kecil yang bernama Nur Izara Elmira adalah secara rela dari dua dua belah pi...
578K 19.8K 69
( In editing process...) 𝐀𝐑 - 𝐑𝐀𝐘𝐘𝐀𝐍 - "I'm looking for the right one, Nadra. Then, I'll straight off to propose her, marry her and treat her...
BODYGUARD By 니엘

Mystery / Thriller

294K 15.9K 48
Aku pembunuh upahan dan dalam pada masa yang sama aku juga seorang bodyguard. Aku menjadi bodyguard pada seorang perempuan yang trauma akan pembunuha...