EDITING | His Obsession

Autorstwa milliehniaa

2.2M 80.4K 7.1K

[NEW VERSION | EDITING] "She's gonna be mine. Only mine. And forever mine." Tengku Firash Rayyan โ€ข Mata yan... Wiฤ™cej

๐“•๐“ฒ๐“ป๐“ช๐“ผ๐“ฑ ๐” ๐“•๐“ช๐“ป๐“ป๐“ฎ๐“ท
PROLOG : ๐“•๐“ฒ๐“ป๐“ช๐“ผ๐“ฑ๐”๐“•๐“ช๐“ป๐“ป๐“ฎ๐“ท
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 1
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 2
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 3
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 4
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 5
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 6
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 7
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 8
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 9
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 10
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 11
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 12
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 13
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 14
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 15
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 16
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 17
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 18
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 19
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 20
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 21
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 22
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 23
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 24
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 26
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 27
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 28
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 29
๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 30

๐“—๐“ฒ๐“ผ ๐“ž๐“ซ๐“ผ๐“ฎ๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ธ๐“ท โ€ข 25

30.3K 1.8K 49
Autorstwa milliehniaa

Dia melihat tajam gambar Farren dan juga suaminya yang telah diambil secara senyap-senyap beberapa hari yang lalu. Bahagia bukan mereka? Hujung bibirnya naik sedikit. Sinis. Dia menampal gambar tersebut di satu papan damak. Matanya tajam mencerlung ke arah gambar itu. Gambar di mana kedudukan Firash dan Farren tampak mesra. 

Dia mengambil satu anak damak yang cukup tajam dan dia putar anak damak itu dengan jarinya. Bucunya yang tajam itu dia lihat sebelum dia lempar kuat. 

Pap!

Tepat mengenai wajah Farren. Bibirnya dilorek senyuman sinis. Satu lagi anak damak diambil dan dilempar lagi. 

Pap!

Tepat mengenai wajah Firash. Dia ketawa jahat. Dan kedengaran puas. Dia melangkah ke arah gambar itu. Dia senyum lagi. Tangan naik mengusap wajah pasangan itu. Persis orang psiko. Tak apa, bahagia dulu. Tak lama lagi, kau orang tak akan ingat apa itu erti bahagia.

Dia ketawa. Tak lama, ketawanya mati. 

"Kau dan suami kau... dua-dua patut mati!"

TERBUNTANG mata gadis itu sebaik sahaja dia memasuki pesawat peribadi ini. Dia senyum pada Mark yang sudah elok duduk di salah satu kerusi. Wajahnya tampak begitu penat dan tidak cukup rehat.

Tangannya ditarik lembut oleh Firash. Farren disuruh duduk di kerusi belakang Mark manakala Firash duduk di kerusi bersebelahannya. Farren menyanyi kecil. Firash kemam bibir, tahan senyum. Dia tahu isterinya itu sedang teruja. 

Dia dekatkan kedudukan mereka untuk memakaikan isterinya tali pinggang keselematan. Wanita itu terkejut seketika sebelum dia kembali menyanyi kecil. Kepalanya bergerak ke kiri dah ke kanan. Mengikut tempo nyanyian. Bagai anak kecil!

Farren toleh ke arah Firash yang sedang memejamkan matanya. Dia bergerak sedikit rapat ke arah lelaki itu. Wajah dia dongak supaya dekat dengan telinga suaminya.

"Kenapa kita naik pesawat ni? Kenapa bukan pesawat yang ramai-ramai orang tu?" soalnya polos. Ini kali pertama Farren naik pesawat. Jadi dia curious. Dan dia mahu tahu! Firash membuka matanya perlahan dan dia toleh ke arah wajah bingung Farren.

"Kalau abang ke luar negara sebab kerja. Biasanya naik pesawat macam ni. Senang nak bawa balik senjata yang bahaya," jawabnya lembut. Terangguk-angguk Farren. Faham!

"Nanti kita balik naik pesawat ni lagi?" Firash geleng kepala. Farren angguk lagi. Balik ke Malaysia nanti, mereka akan menaiki pesawat yang ada ramai orang. Farren senyum. Dia tahu kenapa mereka akan pulang menggunakan pesawat biasa. Kerana pesawat ini akan pulang terlebih dahulu setelah suaminya dan Mark selesai kerja!

Kemudian, Farren diam. Dia lihat Firash yang kembali memejamkan mata. Tak lama, bunyi pengumuman dari pilot bahawa kapal terbang akan berlepas tak lama lagi. Firash mengambil headphone dan menyuruh Farren memakainya.

"Bila kapal terbang nak mula terbang, biasanya telinga berdesing. Pakai tu," arahnya lembut. Risau jika Farren tak selesa kerana dia tahu ini kali pertama wanita itu menaiki kapal terbang. Farren tanpa membantah memakai headphone. Kemudian, tangannya mengenggam erat tangan Firash.

Mereka saling bertukar senyuman. Mark yang duduk di hadapan mereka sudah nyenyak tidur. Farren tidak kacau mahupun Firash. Farren pelik kenapa Mark kelihatan begitu penat, tetapi tidak Firash. Lelaki itu tahu Mark tidak rehat secukupnya kerana misi undercovernya.

"Abang nak tidur boleh?" Farren cepat-cepat angguk. Membenarkan. Entah kenapa, suaminya nampak penat. Rasanya semalam mereka hanya berada di rumah mommy. Tak buat apa-apa aktiviti pun. Malah, malam semalam juga Firash tidur selepas solat isyak. Nyenyak. Macam terlalu penat.

Farren diam dan membuang pandang di luar jendela pesawat itu. Dia lihat awan-awan yang berlanggar dengan sayap pesawat. Senyum dia dibuatnya. Pemandangan ini sangat cantik. Dan indah. Farren tenang. Sangat tenang.

BADANNYA terasa lenguh. Kaki juga rasa agak kebas. Matanya yang bulat sudah mula kuyu. Dia tidak dapat lena sepanjang perjalanan dan ini membuatkan dia rasa amat mengantuk. Dan penat! Berjam-jam di atas kapal terbang tidak menyeronokkan. 

Mereka naik sebuah kereta Range Rover bewarna hitam dan kereta itu menuju ke hotel yang ditempah mereka. Hanya hotel biasa. Tak mewah dan selesa untuk bermalam. Sebaik sahaja masuk bilik, Farren terus merebahkan badannya di atas katil. Matanya sudah terpejam sepenuhnya. 

"Buka tudung dulu." Farren tidak bergerak. Tak larat. Dia hanya mahu tidur. Dengan mata yang terpejam, Farren rasa bahawa tudung dibuka. Dia hanya senyum kecil. Bahagianya kalau hari-hari macam ni.

"Tidur, abang keluar kerja kejap." Terus Farren bangun dari baring. Terkebil-kebil matanya melihat Firash. Lelaki itu jongket kening dan mengusap lembut rambut hitam Farren.

"Sekarang?" Firash angguk dan itu membuatkan Farren muncung. Lelaki itu ketawa kecil dana mencubit perlahan pipi gebu isterinya.

"Sekejap aje. Tak lama." Farren angkat jari kelingkingnya. Suruh berjanji. Firash ketawa lagi dan menurut.

"Janji. Sayang bangun nanti abang ada dekat sebelah." Farren angguk dan baring lagi. Sungguh, dia tak larat.

"Tidur nyenyak, sayang." Hanya itu yang dia dengar sebelum dia dibuai mimpi. Firash senyum dan mencium lembut dahi isterinya. Kemudian ubun-ubun Farren diusap lembut. Tersenyum Firash apabila melihat mulut itu ternganga kecil. Seperti budak kecil tidur. Comel!

SEBAIK sahaja matanya terbuka, wajah kacak itu menghiasi kornea matanya. Suaminya benar-benar menepati janji. Tangannya naik mengusap lembut rahang tajam suaminya. Dia senyum kecil. Tidur pun kacak! Farren angau dan dia tahu bahawa dia sudah obses akan suaminya.

Telefon di atas meja dicapai dan dia lihat pada skrin. Jam tiga petang. Dia ingin mengejutkan Firash tapi belum sempat, mata lelaki itu sudah terbuka. Biasan mata itu menampakkan bahawa suaminya sungguh penat.

Mereka kini sedang berada di Moscow, Rusia. Lagi 42 minit akan masuknya waktu asar. Melihat wajah yang nampak begitu penat itu dia biarkan aje. Tak sampai hati ingin menyuruh lelaki itu bangun. Tangannya naik menutup mata lelaki itu.

Bangun-bangun tenung orang!

"Tidur lah. Asar tak masuk lagi. Nanti Lissa kejut abang." Lelaki itu angguk perlahan dan kembali tidur. Kini, giliran Farren mula yang merenung wajah kacak itu. Tangan halusnya naik menguak rambut yang menutupi dahi suaminya. Kemudian, turun bermain di kening lebat suaminya.

Bibirnya mengukir senyuman manis. Kening lebat suaminya itu nampak garang. Sebab itu ramai yang takut. Matanya juga tajam memerhati. Farren bermain pada bulu mata panjang itu. Sebagai perempuan, dia sedikit cemburu. Kenapa bulu mata lelaki cantik dan panjang daripada bulu mata perempuan. Ini tidak adil!

Kemudian, tangannya turun lagi mencuit hidung mancung lelaki itu. Hidung pun handsome! Matanya jatuh pada bibir pink itu. Nampak sihat kerana lelaki itu tidak merokok dan hisap vape! Ibu jari mengusap lembut bibir bawah lelaki itu.

Bibirnya seksi. Farren mengeluh. Kening seksi, mata seksi, hidung seksi. Semua seksi ni dah kenapa? Penat tau!

"Let me sleep peacefully, sayang." Suara garau itu menyentakkan Farren. Haih, suara pun seksi! Farren senyum dan menepuk bahu Firash. Mendodoi supaya lelaki itu lena. Firash senyum dengan mata yang masih lagi terpejam.

Tak tenang nak tidur apabila mukanya disentuh lembut. 

"Handsome betul suami aku."

Firash senyum lagi.

To be continued...

Czytaj Dalej

To Teลผ Polubisz

1.7M 71.6K 50
Tunku Sarah Amie.Cucu perempuan Sultan Aminuddin Al-Syah dan merupakan anak kepada Tunku Muazzam. Namanya secantik tuan empunya badan sehingga menari...
98.6K 4.3K 30
๐Ÿฅ€๐’ต๐“Ž๐’ถ๐“ƒ โ„›๐’ถ๐’ป๐’ถโ„ฏ๐“ x ๐’œ๐“๐“Ž๐’ถ ๐’ฌ๐’ถ๐’พ๐“ˆ๐’ถ๐“‡๐’ถ๐Ÿฅ€ _โ„›โ„ฏ๐“๐’ถ ๐’ฆ๐“Š ๐’Ÿโ„ฏ๐“‡๐’พ๐“‰๐’ถ ๐’Ÿโ„ฏ๐“‚๐’พ โ„ณโ„ฏ๐“๐’พ๐’ฝ๐’ถ๐“‰ โ„ณ๐“Š โ„ฌ๐’ถ๐’ฝ๐’ถโ„Š๐’พ๐’ถ_ Disatukan tanpa kerelaan hati.Itu...
229K 11.9K 57
(Cerita pertama yang mengandungi banyak KESALAHAN) Tengku Ghibran Adrean X Haura Ameena Konflik tk berat,story jenis yang chill Tengku Ghibran Adrean...
850K 34.4K 95
Pertemuan yang tidak disengajakan antara Damian dan Kaisara telah merubah hidup mereka berdua. "Do i look like a murderer to you?" Soal Damian. "To...