MR. MAFIA

By Nuru1_1man

655K 26.9K 512

RAYYAN ROBERT-Lelaki yang paling diingin di dunia. Lelaki yang paling kejam di dunia juga dia. seorang lelaki... More

BAB 1
BAB 2
BAB 3
BAB 4
BAB 5
BAB 6
BAB 7
BAB 8
BAB 9
BAB 10
BAB 12
BAB 13
BAB 14
BAB 15
BAB 16
BAB 17
BAB 18
BAB 19
BAB 20
BAB 21
BAB 22
BAB 23
BAB 24
BAB 25
BAB 26
BAB 27
BAB 28
BAB 29
BAB 30
BAB 31
BAB 32
BAB 33
BAB 34
BAB 35
BAB 36
BAB 37
BAB 38
BAB 39
BAB 40
BAB 41
BAB 42
BAB 43
BAB 44
BAB 45
BAB 46
BAB 47
BAB 48
BAB 49
BAB 50
BAB 51
BAB 52
BAB 53
BAB 54
BAB 55
BAB 56
BAB 57 (SPECIAL PART)
BAB 58 ( SPECIAL PART)
BAB 59 ( SPEACIAL PART)
BAB 60 ( SPEACIAL PART)
💕💕💕
NEW STORY 💓

BAB 11

15.8K 609 13
By Nuru1_1man

Rayyan bercekak pinggang melihat tubuh isterinya berdiri tegak di hadapannya. Air mata masih menitis dengan bahu terhenjut kecil biarpun tiada suara keluar.

"pergi mana tadi?" tanyanya serius. Uqasah bermain dengan jarinya. Takut memandanh wajah garang Rayyan.

"AKU TANYA NI?" tengkingnya membuatkan air mata Uqasah semakin laju menitis.

"t-tadi uqasah n-nampak belon.. Lepas tu.. Hurmm..." tergagap-gagap dia mahu berkata.

"lepas tu kau beli. Kau bodoh ke apa ahh?" marah Rayyan lagi. Isterinya itu kembali diam dengan kepala yang masih menunduk takut.

"dekat sini" arahnya. Perlahan-lahan Uqasah mendekati Rayyan. Kepala di tunduk bila dia kini benar-benar berhadapan dengan Rayyan hingga ibu jari kakinya hampir bersentuhan dengan ibu jari suaminya.

Dan saat itu juga tubuhnya di peluk kemas oleh Rayyan. Semakin kuat tangisannya. Tangan mengenggam erat baju di pinggang Rayyan.

"kau tau tak kau buat aku risau sangat" bisik Rayyan bergetar. Uqasah mengetap bibir. Dapat di rasakan degupan jantung suaminya yang pantas berdegup. Dia mendongak dengan mata berkaca.

"sorry.. " ujarnya perlahan. Hampir tidak terkeluar suaranya dek hidung yang tersumbat hingus. Rayyan menyapu perlahan air mata Uqasah yang masih lagi menitis lebat. Kucupan sayang singgah di dahi putih isterinya.

"janji tak buat lagi?!"

Laju Uqasah mengangguk berkali-kali.  Rayyan tersenyum kecil sebelum bibir isterinya di lumat rakus. Geram melihat bibir yang sedikit bergetar itu.

Uqasah menepuk-nepuk bahu Rayyan bila terasa nafasnya sudah kehabisan. Sudahlah sakit bibirnya di kerjakan serakus itu. Rayyan melepaskan kucupan. Tercunggap-cunggap Uqasah mencari nafas.

"sakit.. " rengeknya lalu mengigit manja dada Rayyan melepaskan geram.

"padan muka" usik Rayyan bersama tawa kecil. Tangannya mula  bergerak mengusap lembut bibir merah isterinya. Uqasah pula sekadar diam.

"hubby janganlah marah lagi. Uqasah takut" rungut Uqasah seperti kanak-kanak. Tangan Rayyan yang berada di bibirnya di genggam dengan mata terkebil-kebil memandang wajah Rayyan. Ternaik bibir Rayyan mendengar rungutan Uqasah.

"baru macam tu dah takut" usiknya. Uqasah mencebik. Gila tak takut? Wajah suaminya bila marah serupa singa kelaparan. Tubuh Rayyan di peluk erat.

"mengantuk" adunya dengan suaara serak. Tanpa berlengah terus Rayyan mencempung tubuh kecil Uqasah naik ke katil. Sebelum di letakkan tubuh Isterinya ke katil sempat dia menanggalkan tudung yang masih tersarung di kepala isterinya itu.

"tidurlah.. " Uqasah memeluk erat Rayyan dengan kepala berbantalkan lengan suaminya. Kaki pula turut menindih separuh kaki Rayyan. Wajah di sembamkan di leher suaminya.

"hubby marah lagi?" tanyanya berbiarpun mata sudah terpejam erat. Rayyan yang leka mengucup-gucup ubun-ubun Uqasah terhenti.

"hurmm.. " gumamnya. Terus saja Uqasah mendonggak dengan mimik muka mahu menangis.

"janganlah marah. Janji dah tak buat lagi" sumpahnya.

"hubbyy... " dada Rayyan di tampar lembut. Bibir pula sudah memuncunh 5 inci membuatkan tawa Rayyan terletus. Rayyan menarik geram muncung isterinya.

"tidur.. " arahnya. Suara sengaja di tegaskan. Uqasah mencebik sebelum kembali meyembamkan wajahnya di ceruk leher Rayyan. Suka dia menghidu bau haruman dari tubuh suaminya. Haruman yang membuatkan dia ketagihan.

"jangan buat macam tu lagi!" kata Rayyan setelah lama berdiam diri. Sangkahnya Uqasah sudah tidur namun bersahut pula isteri comelnya itu.

"janji" jawab Uqasah. Kepala di angguk berkali-kali tanda berjanji.  Rayyan tersenyum kecil. Rambut Uqasah di usap lembut sebelum menarik lebih dekat kepala isterinua ke dada tegapnya. Di kucup lagi ubun-ubun Uqasah. Tidak pernah jemu dia melakukan hal sebegitu.

Punggung Uqasah di tepuk-tepuk seolah mendodoikan baby. Uqasah pula semakin lama semakin di buai mimpi.

Baru saja Rayyan ingin memejam mata. Bunyi telefonnya berdering sekejap tanda ada mesej masuk. Dengan tangan kanannya dia berusaha mengambil telefonnya yang berada di meja sisi katil. Berhati-hati dia melakukan pergerakan tidak mahu mengangguk lena isterinya.

Tatkala telefon di buka berkerut dahi sedikit melihat mesej Danny. Terus di tekan mesej itu.

Aku dah jumpa orang suruhan dragon. Dorang semua ada dalam bilik bawah tanah sekarang. Kau datang nanti.

Sekali imbas saja dia sudah memahami mesej tersebut. Senyuman sinis terukir. Nampaknya musuhnya sudah mula melangkah.

Telefonnya di letakan semual sebelum kembali memeluk tubuh kecil Uqasah. Mata di pejam. Dan akhirnya kedua mereka hanyut.

:
:
:
:
:

Rayyan tersenyum sinis melihat 3 orang lelaki yang kini terikat seperti meminta di bedah. Dia memandang pula ke arah Danny dan Anif silih berganti. Tangan di masukkan ke dalam poket.

"kat mana korang jumpa 3 babi ni?" tanya dengan suara diingin.

"tu kau tak payah nak tau. Yang penting sekarang kau kena jaga Uqasah betul-betul. Aku rasa dragon memang dah tau Uqasah tu siapa." jawab Danny juga dengan suara serius. Jika mereka sudah mula berkerja memang jarang mahu melihat mereka bertiga bergurau senda. Hal kerja syarikat dan kerja kedua mereka memang tidak boleh di bawa main.

"betul tu. Tapi aku peliklah dengan dragon ni. Asal baru sekarang dia berani bertindak. Sebelum ni tak pernah pun lagi tapi lepas dia tau kau dah kawin terus dia bertindak." sampuk Anif. Rayyan terdiam. Dia sendiri pelik. Setelah sekian lama dia menunggu namun baru kini musuhnya itu berani menunjukkan diri.

"aku rasa dia langsung tak nak bagi kau rasa bahagia sebab tu dia huru harakan kau. Dia cuba nak gertak kau je supaya kau tak senang duduk." sokong Danny pula.

"aku takkan biarkan dia musnahkan kebahgaian aku buat kali kedua. Cukuplah sekali" mendarat saja suara Rayyan membalas.

"bangunkan... " arahnya kepada 2 anak buahnya yang tercegat di situ. Laju mereka berdua bertindak. Di simbam air ke wajah ketiga-tiga lelaki yang sedang di ikat itu.

Terpisat-pisat mereka bangun. Rayyan menuju pula ke arah meja yang tersusun pelbagai jenis pisau. Dia tersenyum sinis melihat pisau kecil itu namun sekecil-kecil ini pisau paling berbisa. Pisau rambo itu di ambil.

Kelihatan 3 lelaki itu sudah pun sedar dan masing-masing ke takutan melihat Rayyan menuju ke arah mereka dengan pisau rambo di tangan. Danny dan Anif pula sekadar berpeluk tubuh seakan-akan tahu yanh pertumpahan darah akan berlaku sebentar lagi.

"so korang 3 babi tulah yang intip segala pergerakan aku selama ni" ejeknya. Dia mendekati lelaki yang terikat paling hujung sebelah kanan. Sengaja di mainkan pisau rambo itu di pipinya membuatkan dahi lelaki hitam itu menelan liur.

"aku mulakan satu-satu ye.." bisiknya. Sempat di ludah ke wajah lelaki itu sebelum dengan selamba dia menusuk pisau rambo itu ke pipi kanannya. Mengerang kesakitan dia di buatnya.

"ARGGHHHH.. " kuat jeritan lelaki itu memenuhi bilik bawah tanah mereka. Yang 2 lelaki yang masih terikat pula sudah kecut perut melihat adegan seram Rayyan.

"kirim salam dengan bos kau" ujar Rayyan dan terus dia kerat perut lelaki itu. Dari dada hingga ke bawah pusat. Jeritan terakhirnya berlagu sebelum terkulai tidak sedarkan diri.

Rayyan tertawa kecil. Serupa psiko. Pisau di tangan di campak. Kain yang memang sedia ada di situ di ambil lalu di lap tangannya yang melekat darah.

Dia berjalan pula ke arah meja sebelah lagi yang terdapat juga macam-macam pistol. Di pilih dengan senyuman terukir kecil. Sengaja dia bermain mata dengan lelaki yang terikat di tengah itu. Setelah sekian lama memilih akhirnya di mengambil pistol manik yang masih baru dan berkilat. Di tiup-tiup pula hujung mata pistol itu.

Matanya terpandang sebiji epal di hujung meja. Senyuman nakal terukir di bibirnya. Dia memandang ke arah anak buahnya yang bernama jack. Isyarat mata di mainkan. Jack yang seakan faham itu mengangguk sebelum bergerak mengambil epal merah itu lalu di letakkan ke kepala lelaki yang terikat di tengah-tengah.

"wow.. Kau nak tunjukkan bakat kau ke Rayyan?" tanya Anif teruja seraya menepuk tangan. Rayyan mengangkat kening bangga. Tangan sudah bersiap sedia mahu menembak epal yang berada di tepat atas kepala lelaki itu.

Terpejam  mata lelaki yang berada di tengah itu bila peluru itu tepat mengena di epal itu. Salah tembak memang matilah dia jawabnya. Anif dan Danny menepuk tangan. Bangga dengan tepatan menembak Rayyan.

"tukar epal" arah Rayyan. Dari epal berwarna merah sudah bertukar ke epal hijau. Lelaki itu menelan liur.

"t-tolong berhenti" akhirnya dia bersuara juga. Dia tahu bila-bila masa saja nyawanya akan melayang. Rayyan tertawa tanpa mendengar rayuuan lelaki itu terus di tembak namun sengaja di sasaran ke lengan kiri lelaki itu.

"ARGHHH.. "

"opss.. Sorry" pintanya dengan riak wajah sengaja di terkejutkan. sekali lagi tangannya bersedia mahu menembak dan tanpa amaran terus di tembak tepat di dahi lelaki itu tanpa sempat lagi dia menjerit. Terus terkulai tubuhnya. Rayyan mengeleng kepala. Kononnya kesal.

"aku rasa kena belajar menembak lagi.. " omelnya mengejek. Tinggal satu saja lagi musuhnya.

"yang ni nak guna apa ye?" tanyanya sendiri sambil mata memandang ke arah lelaki yang terakhir itu. Nampak gaya sepertinya lelaki ini berbangsa cina dengan kulit putih dengan mata sepetnya.

"just kill him rayyan.. " ujar Danny.

"okey.. And say good bye" terus di tembak lelaki itu dengan 3 tembakan. Satu di dahi dan dua lagi tepat ke dada lelaki itu. Rayyan mengeluh lega.

"bersihkan. Aku nak balik. Isteri aku mencari pula nanti" ujarnya. Baju di tubuhnya di campak dek ada terpalit darah.

"bersihkan. Aku tak nak ada bau darah atau setitis darah pun" arah Danny pula sebelum mereka berdua mengikut langkah Rayyan.




#korang rasa mana satu yang kena bunuh dengan paling kejam. Lelaki A yang kena bunuh dengan pisau. Lelaki B yang kena bunuh dengan epal atas kepala. Lelaki C yang di tembak 3 tembakan. A,B,C?

Don't forger to vote 🌟



Continue Reading

You'll Also Like

644K 36.3K 108
Seorang gadis melarikan diri daripada perkahwinan bodoh yang dirancang oleh ibu bapanya. Disebabkan perjanjian dan jasa Dato itu kepada ibu bapanya d...
237K 10.2K 45
ADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya memb...
616K 17.8K 60
1📍210423/210723 Perjalanan hidup yang pahit untuk bertahan namun tetap terus berjalan. Pertemuannya dengan seseorang telah merubah hidupnya seratus...
155K 7.4K 67
[Known as: Stuck With The Mafia] Akibat dendam, menemukan seorang gadis muda dengan sekumpulan lelaki dewasa. Lelaki asing yang langsung tidak pernah...