MR. MAFIA

By Nuru1_1man

655K 26.9K 512

RAYYAN ROBERT-Lelaki yang paling diingin di dunia. Lelaki yang paling kejam di dunia juga dia. seorang lelaki... More

BAB 1
BAB 2
BAB 3
BAB 4
BAB 5
BAB 6
BAB 7
BAB 9
BAB 10
BAB 11
BAB 12
BAB 13
BAB 14
BAB 15
BAB 16
BAB 17
BAB 18
BAB 19
BAB 20
BAB 21
BAB 22
BAB 23
BAB 24
BAB 25
BAB 26
BAB 27
BAB 28
BAB 29
BAB 30
BAB 31
BAB 32
BAB 33
BAB 34
BAB 35
BAB 36
BAB 37
BAB 38
BAB 39
BAB 40
BAB 41
BAB 42
BAB 43
BAB 44
BAB 45
BAB 46
BAB 47
BAB 48
BAB 49
BAB 50
BAB 51
BAB 52
BAB 53
BAB 54
BAB 55
BAB 56
BAB 57 (SPECIAL PART)
BAB 58 ( SPECIAL PART)
BAB 59 ( SPEACIAL PART)
BAB 60 ( SPEACIAL PART)
💕💕💕
NEW STORY 💓

BAB 8

16.2K 763 24
By Nuru1_1man

"Rayyan Robert bin Muhammad Rasid.."

"Ya saya!!"

"aku nikahkan di kau dengan Uqasah Qasandra dengan mas kawin 200 ringgit tunai.. "

"Aku terima nikahnya Uqasah Qasandra dengan mas kawin 200 ringgit tunai.. "

"sah.. "

"SAH!"

Dengan sekali lafaz akhirnya kini Uqasah sah menjadi milik kepada Rayyan. Terpejam mata Uqasah bila mendengar perkataan sah itu. Berbagai perasaan yang rasa tika ini. Happy. Terharu. Sedih. Malu. Semuanya bercampur baur sehingga terasa susah untuk dia bernafas.

Perkawinan yang hanya di lansungkan di rumah Rayyan itu pun hanya mereka saja. Cukuplah setakat akad nikah. Itu pun sudah memandai buatnya. Biarpun tiada pelamin dah mewah. Tiada tetamu. Baju pengantin pun hanya baju kurung biasa berwarna putih. Semua ini sudah cukup buat dirinya.

Tatkala melihat Rayyan yang kini merangkap sebagai suaminya menghulur tangan. Pantas saja Uqasah menghulur tangannya untuk di sarungkan cincin. Apabila sebuah cincin elok tersarung di jari manisnya terus saja dia terharu yang amat. Matanya mula berkaca. Tidak di sanggah dia kini sudah bergelar isteri kepada lelaki di hadapannya ini.

Uqasah tunduk mengucup lembut tangan Rayyan. Lama dia mencium tangan syurganya sebelum kembali mengangkat mukanya dan saat itu juga terasa dahinya di cium pula oleh Rayyan. Kali ini dia tidak lagi dapat menahan air matanya. Jatuh menitis tatkala bibir itu menyentuh dahinya buat pertama kalinya.

Rayyan menjauhkkan bibirnya. Wajah yang kemerahan itu di pandang sebelum lembut mengelap air mata itu.

"jom.. Makan" ajaknya. Di tarik lembut tangan Uqasah menuju ke meja makan. Dia ada sebab tersendiri mengapa dia sekadar melakukan majlis secara biasa. Dia tidak mahu musuhnya tahu biarpun dia yakin mereka akan tahu juga suatu hari nanti. Tapi biarlah masa saja yang menentukkannya.

Tok kadi dan beberapa saksi yang lain sudah pun menikmati makanan. Uqasah perlahan mendekati tubuh Raimah dan di peluk sayang tubuh tua itu. Sekali lagi air matanya jatuh. Sebak mengasak jiwanya. Bersungguh kerana ada masih manusia yang menyayanginya.

"dah jangan nangis" pujuk Raimah lembut. Uqasah mengangguk sambil tersenyum kecil. Kini tubuhnya pula di peluk oleh si kembar.

"terima kasih jadi kakak ipar kami" bisik Risya. Dan serentak itu pipinya di kucup. Uqasah tertawa kecil. Geli hati melihat perlakuan kanak-kanak Risya dam Rose.

"sekarang kita isi perut dulu.. " terus di tarik tangan Uqasah. Raimah menoleh pula ke arah Rayyan yang masih berdiri dengan mata setia memandang tubuh Uqasah yang susah jauh dari pandangan.

"jaga dia baik-baik.. " ujar Raimah sambil mengusap lembut bahu Rayyan. Rayyan tersenyum sebelum mengangguk kecil. Tangan memeluk kejap bahu mamanya.

"jangan risau.. Rayyan akan jaga dia baik-baik" bisiknya lembut. Tersenyum Raimah mendengar janji anaknya.

"jadi suami yang terbaik buat dia" katanya sebelum mengucup lembut dahi Rayyan.

"i will" balasnya. Raimah mengangguk seraya berjalan ke arah anak dan menantunya tatkala mata melihat ketiga gadis itu memanggilnya. Rayyan tersenyum kecil melihat gelagat mereka.

Kedatangan dua sahabatnya yang datang mendekati itu di pandang. Anif dan Danny tersenyum mengejek melihat senyuman lebar di bibir Rayyan. Bahagia lah katakan.

"so apa macam?" usik Anif. Bahu Rayyan sengaja di tepuk kuat. Rayyan menjeling tajam sebelum menepis kasar tangan itu.

"woo.. Pengantin baru kita ni garang sangat" perli Danny pula bersama tawa kecil. Rayyan merengus.

"ada apa-apa yang jadi kita?" tanyanya serius.

"buat masa ni aku dah pantau semua keliling rumah. Aku tak nampak benda yang mencurigakan" beritahu Danny.

"aku rasa musuh belum tau lagi kau kawin hari ni tapi aku yakin dorang akan tahu juga.. So better kau jagalah bini kau baik-baik. Dorang mesti attack bini kau punya. Salah satu kelemahan kau" pesan Anif. Rayyan mengangguk mengiyakan kata-kata Anif. Dia tahu kalau musuh tau kewujudan Uqasah dorang akan gunakan isterinya. Nampaknya dia harus mulakan langkah terlebih dahulu.

"kumpulkan budak esok di markas. Ada benda aku nak bincang. Semua sekali. Aku tak nak ada yang tinggal" ujarnya. Danny dan Anif mengangguk serentak.

"aku nak makan. Korang?" tanya dengan kening di jongket.

"aku pun lapar doh.. Perut aku dah bernyanyi rock dah" ujar Danny sambil mengusap perutnya.

:
:
:
:
:

"Uqasah dah naik atas. Pinggan-pinggan semua ni biar kembar dengan mama buat" ujar Raimah Menghalang Uqasah dari membasuh pinggan di singki itu.

"tak apa ma.. Sikit je ni" ujarnya. Raimah mengeleng kecil sebelum menolak lembut tubuh Uqasah yang masih lagi berpakain baju kurung nikah itu.

"akak mesti takutkan?" usik Risya yang sedang mengelap meja itu.

"akak takut nak fisrt night dengan abanglah ma.. " tambah Rose pula. Si kembar tertawa serentak. Suka melihat wajah kemerahan Kakak ipar mereka.

"dah.. Jangan nak layan sangat budak dua orang ni.. " kata Raimah. Uqasah mengeluh kecil. Lemah saja dia berjalan ke atas.

Jam di dinding di kerling. Baru menunjukkan pukul 7 malam. Satu persatu tangga di naik. Semakin dekat dengan bilik Rayyan semakin kuat degupan jantungnya. Tatkala dia berdiri betul-betul di hadapan pintu bilik Rayyan perasaan semakin gusar. Dengan lafaz bismilah dia membuka pintu itu.

Wajah di jengul ke dalam. Senyuman kecil terukir bila melihat sekeliling bilik mewah itu sunyi. Lega bila suaminya belum naik lagi. Kakinya melangkah ke meja solek. Tudungnya di buka. Ikatan rambutnya juga di buka membiarka rambut panjangnya mengurai lembut. Senang sedikit hati bila tiada kelibatan Rayyan di sini.

Tangan kecilnya terkial-kial cuba membuka zip baju di belakangnya. Sampai naik lenguh tangannya. Keluhan di lepaskan kasar. Baru saja dia mendongak terasa ada sepasang tangan membantunya menarik zip hingga terdedah belakang tubuhnya.

Liur di telan bila melihat gerangan yang memandangnya dari pantulan cermin. Selamba Rayyan memasukkan tangan ke dalam baju Uqasah dari zip bajunya yang terbuka. Merembang bulu Uqasah bila tangan suaminya kini mengusap lembut bahagian perutnya.

Liur di telan kelat. Rayyan menyangkut kepalanya di bahu kanan Uqasah. Tangan masih di dalam baju Uqasah. Hidungnya mencium pula rambut Uqasah sebelum bibirnya mula menjalar ke leher putih milik isterinya. Tangan pula semakin gatal meliar ke tubuh Uqasah. Sekejap mengusap perut. Sekejap mengusap bahagian dada Uqasah.

"a-abang.. " perlahan saja suara Uqasah. Kepalanya terteleng ke kiri dek wajah Rayyan yang semakin mengasak ke lehernya.

"siapa abang kau?" sinis Rayyan bertanya. Matanya tajam memandang wajah Uqasah dari pantulan cermin terlihat isterinya itu sedikit memuncung sambil tangan berusaha mengelurkan tangannya.

"aku tak ada adik lain selain si kembar.. "

"hurmm.. " Uqasah mengumam kecil. Terasa hatinya tiba-tiba dengan Rayyan.

"marah?" tanya semakin kuat memeluk Uqasah. Isterinya itu hanya diam. Wajah sudah menunduk.

"habis tu nak panggil apa? Pak cik singa?" ujar Uqasah selamba. Bulat mata Rayyan terus di pusing tubuh Uqasah sebelum dengan rakus dan kasar mengucup bibir itu sehingga isterinya itu merengek kesakitan.

"sakitlah.. " marahnya. Dada bidang Rayyan di pukul perlahan. Sebelah tangan pula mengusap bibirnya.

"trylah cakap macan tu lagi kalau berani" cabar Rayyan. Tangan Uqasah yang berada di bibirnya itu di alih sebelum mengusap bibir merah isterinya.

"panggil aku dengan panggilan apa-apa je. Tapi mesti nak yang manis di dengar. Bukan pak cik singa dan abang. Abang tu hanya untuk adik aku saja. " ujarnya. Uqasah mengangguk.

"panggil hubbylah boleh?" pintanya manja tanpa sedar dengan senyuman kecil di bibir. Rayyan mengucup dahi Uqasah perlahan.

"pergi mandi. Busuk" kutuknya selamba. Sempat bahu Uqasah di kucup manja. Isterinya itu tersenyum kecil sebelum dengan berani Uqasah menjengketkan sedikit kakinya lalu di kucup sekilas bibir Rayyan. Sepantas kilat.

"okey hubby" ujarnya sebelum berlari masuk ke dalam kamar mandi. Rayyan terkaku sendiri. Senyuman kecil terbit di bibir dengan kepala tergeleng dengan kucupan sepantas kilat dari Uqasah.

Dia menyentuh pula bibirnya. Masih terasa kehangatan bibir itu. Selalunya dia saja bertindak malah semua kucupannya selama ni tidak terbalas sikit pun dari Uqasah tapi kali ini isterinya yang bertindak sendiri. Tangan mengusap dada. Berdebar tiba-tiba.



Don't forget to vote 🌟

Continue Reading

You'll Also Like

Suamiku Mr.Bad Boy By qiss

Mystery / Thriller

731K 31K 54
Hanania gadis yang naif dan ceria terperangkap dengan seorang lelaki yang bad boy secara tidak sengaja di dalam lif. Pertemuannya membuat dia jatuh c...
346K 15.4K 47
| 1ST NOVEL BY AINA Status : Complete Start : 3 Disember 2018 Finished : 31 Oktober 2019 Genre : Romance °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Pemergian Pua...
644K 36.3K 108
Seorang gadis melarikan diri daripada perkahwinan bodoh yang dirancang oleh ibu bapanya. Disebabkan perjanjian dan jasa Dato itu kepada ibu bapanya d...
781K 37.1K 61
⚠️ NO PLAGIAT ⚠️ Status : completed KARL ZAFRAN Seorang lelaki yg dingin dan selalu membuat hal di sekolah. Dia mempunyai 2 kawan rapat namanya Teng...