MR. MAFIA

By Nuru1_1man

652K 26.9K 512

RAYYAN ROBERT-Lelaki yang paling diingin di dunia. Lelaki yang paling kejam di dunia juga dia. seorang lelaki... More

BAB 1
BAB 2
BAB 3
BAB 5
BAB 6
BAB 7
BAB 8
BAB 9
BAB 10
BAB 11
BAB 12
BAB 13
BAB 14
BAB 15
BAB 16
BAB 17
BAB 18
BAB 19
BAB 20
BAB 21
BAB 22
BAB 23
BAB 24
BAB 25
BAB 26
BAB 27
BAB 28
BAB 29
BAB 30
BAB 31
BAB 32
BAB 33
BAB 34
BAB 35
BAB 36
BAB 37
BAB 38
BAB 39
BAB 40
BAB 41
BAB 42
BAB 43
BAB 44
BAB 45
BAB 46
BAB 47
BAB 48
BAB 49
BAB 50
BAB 51
BAB 52
BAB 53
BAB 54
BAB 55
BAB 56
BAB 57 (SPECIAL PART)
BAB 58 ( SPECIAL PART)
BAB 59 ( SPEACIAL PART)
BAB 60 ( SPEACIAL PART)
πŸ’•πŸ’•πŸ’•
NEW STORY πŸ’“

BAB 4

16.6K 828 65
By Nuru1_1man

Rose dan Risya memandang sesama sendiri. Sekejap bermain mata. Sekejap muncung-muncung. Uqasah pula diam terkebil-kebil memandang kembat itu silih berganti. Kepalanya yang tidak gatal di garu.

"akak.. "

"korang.. "

Serentak mereka bertiga bersuara. Uqasah terdiam begitu juga si kembar sebelum tawa mereka terletus.

"okeyy.. Kita perkenalkan diri dulu.. " ujar Uqasah. Rose dan Risya mengangguk.

"okey.. Nama penuh Risya Dania.. Umur 18 tahun" ujar Risya bersemangat. Uqasah mengangguk.

"rose pula..Rose Dania and rose kakak risya adik. Lambat 5 minit je" kata Rose. Sekali lagi Uqasah mengangguk.

"akak pula.. " serentak Rose dan Risya bertanya.

"nama akak.. Uqasah Qasandra, umur 20 tahun..hurmm.. Apa lagi erkk.. " dia terdiam seketika sambil tangan mengaru dagu. Lama berdiam akhirnya dia mengangkat bahu.

"apa yang korang nak tau?" tanyanya.

"semua dah tau. Abang rayyan dah cerita kat bawah tadi.. " beritahu Risya.

"abang Rayyan tu abang korang ke?" tanya Uqasah perlahan. Segan pula melihat senyuman penuh makna dari si kembar itu.

"haah.. " mereka mengangguk mengiyakan kata-kata Uqasah dengan sengihan. Uqasah mengerut dahi.

"habis kenapa nak pakai tudung tadi?" soalnya hairan. Dia perasan juga bila mereka keluar dari bilik mesti pakai tudung.

"sebab Abang Danny dengan Abang anif tu just abang angkat kitaorang je. Dari kecil lago diorang memang tinggal kat sini. Dan merangkap sahabat baik abang rayyan" cerita Risya bersungguh-sungguh. Siap tangan ikut bergerak sekali. Uqasah mengangguk dengan mulutnya berbentuk 'O'.

Baru Saja mereka mahu meneruskan cerita bunyi pintu terbuka menyentakkan mereka bertiga. Seretak mereka berpaling. Senyuman terukir di bibir masing-masing bila melihat gerangan yang masuk itu.

"tak tidur lagi ke anak mama ni??" Raimah mendekati mereka bertiga. Punggung turut di labuhkan ke katil. Tersenyum dia melihat ketiga-tiga gadis itu duduk berkumpul di atas katil.

"nak tidur dah ni" balas Rose dangan sengihan.

"Uqasah okey tak? Selesa ke?" lembut Raimah bertanya. Tangan di lekapkan di dahi Uqasah.

"selesa sangat dah makc.. "

"mama suruh panggil apa tadi?" potongnya sebelum sempat Uqasah bersuara.

"panggil mama je. Mulai sekarang uqasah anak mama juga.. " katanya lembut. Uqasah mengangguk lembut biarpun dia terasa segan.

"tapi lagi best kalau akak jadi kakak ipar kami" ujar Risya selamba. Dia menyiku Rose dengan kening di angkat.

"betul tu..kan mama" sokong Rose pula. Raimah tergelak kecil manakal Uqasah dah malu-malu kucing.

"Uqasah nak tak jadi menantu mama?" lembut Raimah bertanya. Niat asal hanya mahu bergurau tapi tiba-tiba pula hatinya mahu menjadikan Uqasah menantunya. Terkebil-kebil Uqasah bila di tanya soalan seperti itu. Tanganya mula meramas-ramas hujung bajunya dengan bibir bawah di gigit halus.

"ke Uqasah dah berpunya ni?" pantas dia mengeleng. Riamah tersenyum kecil.

"mama gurau je tapi.. Kalau Uqasah setuju apa salahnya kan" sekali lagi dia tertawa kecil. Begitu juga dengan si kembar yang suka benar mengusik Uqasah.

"dah..tidur tak bagus anak dara tidur lewat macam ni" arah Raimah. Sempat dia mengucup ketiga-tiga dahi gadis itu sebelum keluar.

"jom tidur.. Mengantuk" jelas mata Risya yang sudah kemerahan itu. Mulutnya di tutup bila tiba-tiba termenguap.

"akak.. Okey ke tidur sekatil dengan kami?" tanya Risya yang turut merebahkan dirinya di katil. Uqasah mengangguk.

"ni pun dah lebih.. " ujarnya. Rose dan Risya mengangguk.

"good night" serentak mereka si kembar berkata sebelum kedua-duanya memejam mata. Uqasah berjalan ke arah suis lampu menjadikan bilik yang tadi terang menjadi gelap. Dia kembali baring di sebelah Risya. Terlihat kembar itu sudah hanyut di buai mimpi.

Badannya di kerling membelakangi si kembar. Terkebil-kebil dia memandang dinding bilik itu. Rambut yang jatuh di pipi di selit ke belakang telinga. Fikirannya sejak tadi hanya mengingatkan hal 'menantu'dan 'kakak ipar' itu. Tangan di lekap di dada jantungnya berdegup laju. Kepala di gelengkan berkali-kali sebelum menarik selimut menutup wajahnya tapi entah kenapa bibirnya mengukir senyuman tanpa sedar.

:
:
:
:
:

Rayyan mengeliat kecil. Lega rasanya bila kerjanya sudah selesai. Jam di kerling sudah menunjukkan pukul 2 malam. Dia mengeluh lega. Komputernya di matikan. Di kemas meja kerjanya sebelum keluar bersama mug di tangan.

Satu-satu tangan di turuni. Niatnya mahu meletak mug yang di gunakan tadi tapi terhenti dia bila memandang susuk tubuh yang sedang membelakanginya sambil menghadap peti Ais.

"buat apa?" tersentak Uqasah dia berpaling memandang gerangan yang menegurnya. Dia tersenyum kelat. Peti Ais yang terbuka tadi di tutup.

"kau buat apa malam-malam ni?" sekali lagi Rayyan bertanya. Uqasah menunjukkan cawan di tangannya.

"minum.. " perlahan Saja suaranya. Kepala di tundukkan tidak berani mahu bertentang mata dengan Rayyan. Ibu jari kakinya di gesel sesama-sama sendiri.

"dah tu buat apa tercegat kat sini?" terus saja dia menuju ke singki bila di tegur begitu. Tekak terasa kering semula. Cepat-cepat dia membasuh cawan di gunakan tadi sebelum diletakkan di tempat asal. Nasib baiklah dia dah sedia pakai tudung sebelum turun.

"opocot.. " terjerit kecil dia bila dia memusing saja tubuhnya terlihat Rayyan berdiri tegak di hadapannya. Hampir-hampir hidungnya terkena dada Rayyan. Kus semangat.

Tanpa dapat di tahan terletus juga tawa Rayyan mendengar Uqasah melatah. Uqasah mendongak manakala Rayyan menunduk. Masing-masing senyap.

Uqasah mengecilkan tubuhnya bila Rayyan mengepung dirinya yang sememangnya tiada jalan keluar lagi. Tersandar belakang badannya di kabinet singki. Dengan selamba Rayyan membetulkan tudung Uqasah yang sedikit senget itu. Dagu Uqasah di sentuh memaksa supaya dia memandangnya.

Sekali lagi mereka berpandangan mata. Kali ini dua-dua tidak mahu kalah. Masing-masing merenung tidak lepas. Bergerak halkum Rayyan bila melihat bibir merah basah itu.

Tiba-tiba saja Rayyan memasukkan tangannya di cela ketiak Uqasah sebelum di angkat tubuh kecil itu duduk di kabinet meja. Tanpa dapat di tahan nafusnya terus di kucup rakus bibir Uqasah.

Pantas Uqasah menolak tubuh Rayyan. Terkejut dengan tindakan Rayyan yang spontan itu. Dada Rayyan berombak ganas. Uqasah yang duduk di kabinet meja di pandang sebelum tangannya memeluk erat pinggang Ramping Uqasah lalu sebelah tangan kiri pula memegang belakang kepala Uqasah. Sekali lagi bibir merah itu di kucup rakus.

Uqasah menolak-nolak bahu Rayyan. Namun hampa bila usahanya tidak berjaya. Matanya yang terbuka luas itu mula tertutup rapat. Tangannya mengemggam erat baju di bahu Rayyan. Rayyan menolak kepala Uqasah supaya kucupan semakin mendalam. Di terokai bibir merah itu semahu-semahunya.

Walaupun Uqasah tidak membalas tapi perbuatannya yang tidak menolak seolah-olah membenarkannya semakin berani Rayyan mengucup bibir itu. Setelah agak lama barulah dia melepaskan. Uqasah pula masih memejam mata. Segan mungkin. Rayyan tersengih. Bibir yang di kucup tadi di usap lembut. Kedua mata Uqasah di cium pula.

"open your eyes.." arahnya berbisik lembut di telinga Uqasah. Merembang bulu roma Uqasah. Dengan perlahan dia membuka mata.

Terlihat Rayyan tersenyum kecil memandangnya tidak lepas. Semakin menebal malu Uqasah. Tangannya yang berada di bahu Rayyan di turunkan atas ribanya. Kepala kembali tertunduk. Malu yang amat.

"pergi naik sebelum aku terkam kau sekarang.. " ujarnya mengarah. Terkial-kial Uqasah mahu turun maklumlah pendek dengan tubuh besar Rayyan lagi yang menghalang.

"pendek" kutuk Rayyan sebelum menolong Uqasah turun. Kepala Uqasah di gosok kasar. Cemberut wajah Uqasah dia mendongak tidak semena-mena bibirnya di kucup sekali lagi. Kali ini dia menolak dada Rayyan sebelum laju kakinya berlari.

Rayyan tertawa kecil. Rambutnya di ramas lembut dengan bibir masih mengukir senyuman. Kepala di gelengkan lagi. Tidak percaya apa yang dia lakukan sebentar tadi. Ikutkan nafsu jantannya memang habis tubuh Uqasah di ratanya tapi dia masih lagi waras.

Dia bersandar di kabinet meja. Tangan mengusap sendiri bibirnya. Tawanya terletus lagi. 'kau suka dia ke Rayyan?' desis hatinya.

"cinta memang gila.. " bisiknya perlahan dengan kepala tergeleng lagi.




Don't forget to vote 🌟

Continue Reading

You'll Also Like

63.9K 3.5K 46
Tujuan utamanya adalah mencari ibu bapa kandungnya . Gadis dingin dan berpendirian, Tidak semudah itu akan jatuh dengan perkara yang remeh. Claryssa...
849K 36.5K 51
- my husband is mafia - Haziq Haikal | Qaseh Humaira πŸŽ–οΈTHE BEST ACTION 2020πŸŽ–οΈ πŸ₯‡FIRST STORY FROM LUVPATTRICIA πŸ₯‡ - this was not a love story but a...
780K 37K 61
⚠️ NO PLAGIAT ⚠️ Status : completed KARL ZAFRAN Seorang lelaki yg dingin dan selalu membuat hal di sekolah. Dia mempunyai 2 kawan rapat namanya Teng...
237K 10.2K 45
ADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya memb...