My Princess

By Nuru1_1man

478K 13.7K 335

Putri Aisyah- Namanya cantik sama seperti embun badannya. Aisyah yang berumur 23 tahun. Perangai Aisyah yang... More

BAB 1
BAB 2
BAB 3
BAB 4
BAB 5
BAB 6
BAB 7
BAB 8
BAB 9
BAB 10
hai πŸ‘‹
BAB 11
BAB 12
BAB 13
BAB 14
BAB 15
BAB 16
BAB 17
BAB 18
BAB 19
BAB 20
BAB 21
BAB 22
BAB 23
BAB 24
BAB 25
BAB 26
BAB 27
BAB 28
BAB 29
BAB 30
BAB 31
BAB 32
BAB 33
BAB 34
BAB 35
BAB 36
BAB 37
BAB 38
BAB 39
BAB 40
BAB 41
BAB 42
BAB 43
BAB 44
BAB 45
BAB 46
BAB 47
BAB 48
BAB 49
BAB 50
BAB 51
BAB 53
BAB 54
BAB 55
BAB 56
BAB 57
BAB 58
BAB 59
BAB 60
BAB 61 ( SPECIAL PART )
BAB 62 ( SPECIAL PART )
BAB 63 ( SPECIAL PART )
BAB 64 ( SPECIAL PART )
BAB 65 ( SPECIAL PART )
NEW STORY‼️

BAB 52

9.9K 222 2
By Nuru1_1man

Aisyah mengeliat sedikit. Terasa pinggang di peluk seseorang pantas dia membuka mata. Terlopong dia melihat Luth Zafran selamba saja tidur di sebelahnya. Dengan pakej dengkur sekali.

Perlahan-lahan dia mengalihkan tangan besar itu namun tidak berjaya dek Luth Zafran semakin menariknya ke dalam pelukan. Keluhan di lepaskan.

Dia memgerling melihat wajah nyenyak itu. Sudah lama dia tidak merasakan dakapan hangat seperti ini ketika tidur. Tangannya perlahan-lahan menjalar ke wajah Luth Zafran. Banyak persoalan yang bermain di fikirannya. Tentang suraya. Tentang semuanya.

"kenapa makin handsome ni.. " omelnya perlahan. Jarinya bermain-main di sekitar bibir nipis suaminya. Terletus tawanya melihat Luth Zafran merengek kecil itu.

Sedar akan keterlanjurannya laju saja Aisyah menarik semula tangannya kepala di geleng berkali-kali. Masakan sekelip mata saja dia sudah memaafkan lelaki di sebelahnya ini. 3 tahun dia membuang nama itu tapi tidak sampai sehari dia sudah mula terpaut. Hebat bukan pinangan seorang Luth Zafran.

Aisyah sekali lagi mencuba untuk melpaskan diri daripada pelukan Luth Zafran tapi sama juga seperti tadi. Semakin erat pula dia di peluk. Berkerut dahi Aisyah. 'ni tidur ke dah sedar ni'bisik hatinya sendiri.

"tak nak kiss abang ke?" tegur suara serak Luth Zafran. Aisyah mencebik. Tangan yang memeluknya itu di cubit geram.

"lepaslah.. " marahnya. Di tampar kuat pula tangan itu. Luth Zafran memgekek tertawa melihat Aisyah yang sudah merah-merah muka. Dia bangun lalu menindih pula tubuh kecil Aisyah. Hampir saja hidung mereka berlaga. Aisyah yang tadinya meronta terus terdiam. Matanya terkebil-kebil memandang Luth Zafran.

"tadi kata abang makin handsome kan.. Apa kata sayang kiss abang.. " miang Luth Zafran berkata. Semakin berbahang wajah Aisyah. Dalam diam dia mengutuk diri sendiri. Malu terkantoi pula puji suami sendiri.

"ishh.. Bila masa pula? Perasaan je" naifnya. Dada Luth Zafran di tolak-tolak. Sesak nafasnya apabila mereka sedekat ini. Kecut perut.

"tak nak mengaku ye.. " usik Luth Zafran. Hidungnya di gesel-geselkan dengan hidung Aisyah. Berdiri segala bulu Aisyah.

"tepilah.. " jerit Aisyah lagi. Kali ini dengan segala kekuatan dia menolak Luth Zafran. Pantas dia turun dari katil saat dirinya sudah bebas dari kepungan lelaki itu. Rambutnya yang serabai di sanggul tinggi. Tidak di hiraukan pandangan Luth Zafran.

"sayang nak ke mana?" tanya Luth Zafran. Aisyah menjeling sebelum berlari keluar dari bilik itu. Tertawa Luth Zafran dengan perangai Isterinya.

"nampaknya aku kena google cara pujuk isteri" omelnya sendiri. Dia tahu Aisyah masih marahkannya.

Perlahan-lahan dia bangun. Badannya di regangkan. Dia sendiri tidak sedar bila dia terlena. Niat di hati cuma mahu menemani si isteri tidur. Tapi dia sendiri terlena. Bila pun dia tak tahu.

Tandas di tuju. Wajahnya di basuh. Di pandang wajahnya di pantulan cermin. Bibir mengukir senyuman kepuasaan. Bangga bila Aisyah memujinya semakin handsome. Bukan dia tidak sedar Aisyah menelik wajahnya. Sengaja Berpura-pur tidur. Mahu melihat sejauh mana Aisyah bertindak.

Dia tertawa lagi. Lucu bila mengenangkan wajah termalu isterinya bila terkantoi. Mahu saja di kucup seluruh wajah Aisyah tadi. Tapi di tahan saja niatnya tidak mahu kemarahan Aisyah bertambah jika dia bertindak sesuka hati.

Selesai saja membuang hajat dia tersu keluar dari kamar mandi. Bajunya di tukar sebelum turut keluar dari bilik itu.









🌹🌹🌹🌹🌹










Melihat saja Irish yang sedang elok duduk di dapur terus saja Aisyah menariknya ke taman mini milik mamanya. Terpinga-pinga Irish mengikut. Dengan kasar Aisyah menarik Irish sehingga irish terduduk di kerusi sebelahnya.

"kau kenapa?" soal Irish. Aisyah memandangnya tajam. Siap berpeluk tubuh lagi.

"kenapa tak bagitau aku?" ujarnya tiba-tiba. Irish mengaru keningnya. Otak cuba memahami pertanyaan Aisyah.

"apa?" sungguh dia langsung tidak tahu apa yang Aisyah tanyakan.

"kak su dengan Abang Luth tu tak jadi kawin kan? Kenapa?" soalnya. Terus Irish mengangguk kepala. Kini baru dia faham soalan Aisyah.

"ingatkan fasal apa je tadi" omelnya.

"ishh.. Cakaplah cepat" desak Aisyah.

"ishh.. Sabarlah.. " Irish menepis tangan Aisyah yang mengoyang-goyangkan bahunya. Naik pening kepalanya. Nafas di hembus perlahan.

"sebab kak su curang.. " ringkas dia berkata tapi cukup membuatkan Aisyah terlopong.

"masa tu aku dengan along singgah kat kedai kejap..tiba-tiba pula kami terserempak dengan kak su dengan lelaki lain. Lepas tu pakain dia bukan main seksi.. " cerita Irish. Sekali lagi Aisyah terkejut.

"masa tu terus along pun bawa putus tunang.. The end.. Macam tu jelah cerita dia.. " ujar Irish.

"kenapa kau tak bagitau aku awal-awal.. " rungut Aisyah. Irish tergelak sebelum mengangkat bahunya. Dia sendiri tidak tahu kenapa.

"kau nak tau tak? Malam tu juga Along minta nombor kau. Masa tu muka dia serabut gila..." beritahu Irish.

"habis tu kau bagilah.. "

"tak lah. Kau ni pun satulah. Kalau aku bagi mestilah dia ada call kau atau pun mesej kau.. Ada ke dia buat macam tu" Aisyah mengeleng kepala. Ada benarnya juga kata Irish itu.

"kan kau cakap jangan bagi nombor kau kat dia aku pun tak bagilah.. " kata Irish lagi. Aisyah mengumam kecil. Masih lagi dia ingat bagaimana bersusah payahnya dia mahu memujuk Irish supaya jangan memberi nombornya kepada Luth Zafran.

Irish menoleh sekilas ke arah Aisyah yanh menunduk ke bawah itu. Dia mengeluh seketika.

"kau marahkan along lagi ke?" tanya Irish perlahan. Aisyah tidak menjawab. Mengeleng pun tidak mengangguk pun tidak.

"kau tau tak macam mana hidup dia selama 3 tahun ni. Dia serabut sangat. Aku cabar dia supaya jangan ganggu kau selama 3 tahun. Dia buat. Dia tak pernah minta nombor kau dengan mama dengan papa. Dan dari sana aku tau dia betul-betul menyesal dan aku tau dia cintakan kau.. " lembut Irish berkata.

"kalau dia cintakan aku dia tak kan pilih Suraya dulu. Aku yakin kalau suraya tu tak curang mesti dia akan terima juga Suraya tu. Dia buat semua ni sebab rasa bersalah je tak lebih pun... " balas Aisyah penuh nada sebak.

"memang...tapi aku yakin sebelum adanya suraya tu balik sini dia dah jatuh cinta kat kau tapi bila suraya datang dia bingung. Dia tak tahu nak pilih yang mana satu."

"tapi dia still pilih Surayakan.. " ujar Aisyah.

"yes.. Memang tapi dalam masa yang sama dia sayangkan kau tapi dia ego. Dia tepis perasaan tu sehinggalah kau tak ada di sisi dia baru dia sedar betapa kau penting dalam hidup dia" terdiam Aisyah mendengar kata-kata Irish. Lidahnya kelu untuk membalas.

"manusia takkan pernah menghargai selagi dia tak merasai kehilangan.. " sampuk Datin intan yang entah muncul dari mana. Serentak Aisyah dan Irish menoleh.

"ada bagusnya juga Aisyah tinggalkan dia selama 3 tahun.. Bagi dia pengajaran sikit" omel Datin intan.

"kalau Aisyah tak boleh nak terima Luth balik pun tak apa.. Ibu faham. Padan muka Luth tu.. Biar dia rasa. Aisyah jual mahal lah sikit biar dia rasa sakit.. " pesan Datin intan menyokong Aisyah. Tergelak Aisyah jadinya.

"ibu dah nak balik ni" ujar Datin intan. Aisyah terus berdiri menyalam tangan tua itu sebelum memeluk pula tubuh mentuanya.

"nanti Aisyah free Aisyah datang lawat ibu" ujarnya. Datin Intan mengangguk.

"jom.. Rish.. " ajak Datin intan. Aisyah hanya mengikut langkah anak beranak itu dari belakang. Terlihat Daut dan Kadijah sudah bersalam-salaman dengan Luth Zaruddin.

Matanya sempat melirik ke arah Luth Zafran. Nampak gayanya seperti Luth Zafran akan tinggal di sini. Keluhan di lepaskan lagi. Fikirannya buntu.













Jangan lupa vote ✌

Continue Reading

You'll Also Like

358K 15.3K 29
QAYS JAREED Ramai yang dengkikan dirinya yang dianggap sempurna. Memiliki harta di usia yang muda, sering menjadi bualan masyarakat dan seorang anak...
32.7K 1.1K 58
Harris MΓ©rieux, seorang pewaris mafia Perancis dipertemukan dengan Alisa Areena, seorang gadis yang hanya mempunyai hidup normal. Siapa sangka gadis...
1.4M 53.3K 62
Status : Complete Noah Iskandar x Sufi Nur Humaira [Karya kedua dari snowdreamm] Impian Noah Iskandar untuk membina mahligai bersama tunang tersayan...
162K 14.2K 61
Dua pekerjaan yang sangat mencabar. Jika lalai seminit, banyak nyawa yang terkorban. "Tuan ingat muka Tuan kacak sangat?" Gaduh. Gaduh. Gaduh. Ada...