🔷01

656 108 306
                                    

AAAAA FINALLY MINYU PEMALAS NI UPDATE JUGAK KAN?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

AAAAA FINALLY MINYU PEMALAS NI UPDATE JUGAK KAN?

YE SHILA VOMMENTT

NO TARGET. TANAK FRUST

HAHAHAHAHA

HAPPY READING 💙
























"Mummy!"

Seorang budak perempuan berumur 5 tahun memanggil girang figura perempuan yang sedang berdiri di luar pagar bangunan pra-sekolah Daewon itu. Budak yang berambut tocang dua itu berlari riang ke arah perempuan yang dipanggilnya 'Mummy' itu. Seterusnya, langsung dipeluk tubuh perempuan itu.

"Aigoo, jangan lari, sayang. Jatuh nanti ha" tutur perempuan itu lembut  tatkala pinggangnya dipeluk budak perempuan comel itu. Sambil itu dia mengusap lembut rambut kanak-kanak perempuan itu.

"Mianhae~" balas budak perempuan itu dengan sengihan sambil mendongak memandang wajah sempurna perempuan yang dipeluknya itu.

"Yeon cuma teruja je bila mama yang datang jemput Yeon." sambung budak perempuan yang menggelar dirinya 'Yeon' itu sambil tersengih-sengih

Yeon. Atau lebih tepat, Mi Yeon, nama penuh kanak-kanak ceria dan riang itu. Juga, manjanya terlebih bila dengan mummy nya itu.

Si 'Mummy' itu langsung berdecit dek jawapan yang diberikan kanak-kanak girang itu. Dia tersenyum kecil.

"Happy nya dia bila Mummy dia yang jemput ye?"

Suara seorang perempuan datangnya dari belakang Mi Yeon, serentak membuatkan dua figura itu memandang gerangan itu. Mi Yeon yang tadinya tidak lepas memeluk pinggang Mummy nya itu langsung meleraikannya dan menoleh.

"Anyeonghaseyo" sapa perempuan itu serta-merta kepada gerangan yang menegur mesra itu. Senyuman juga tidak lupa bagi menghiasi bibirnya.

Gerangan itu merupakan guru di pra-sekolah Daewon itu. Warga di pra-sekolah itu semuanya memanggilnya Cikgu Yena. Ramah dan mesra orangnya.

"Ne, anyeonghaseyo" balas cikgu Yena itu mesra seraya menundukkan sedikit kepalanya.

"Cik Eunha jemput Mi Yeon hari ni pulak ye?" soal cikgu Yena seraya mengusutkan ringkas rambut kanak-kanak 5 tahun itu. Dia kemudiannya memandang perempuan yang dipanggilnya 'Eunha' itu.

Ya. Eunha. Atau lebih terperinci, Jeon Eunha. Perempuan yang seraya tadi bersama Mi Yeon dan guru pra-sekolah itu.

Eunha mengulum senyuman. Dia mengangguk kecil.

"Ala, kan saya dah cakap hari tu. cikgu tak perlulah panggil saya 'cik'--"

"Nak gunakan panggilan 'puan' dekat awak ni terlalu susah la untuk saya. Rasa macam tak sesuai tau" tukas cikgu lingkungan 28 tahun itu sebelum tergelak kecil.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now