פרק 3

314 28 0
                                    

לפני שאני מתחילה בפרק, סליחה. אני לא רק בעומס לימודי, אני גם בעומס רגשי, עם 3 פרידות שהיו לי באחרונה,אבל אני אנסה כמה שיותר לכתוב שוב.
--------

דיי חייך ולקח את ידו של של האריס בזו שלו, ותמימות לא מובנת מילאה אותו, עורו של האריס היה כה רך... ובנוסף לכך, מבטו המובך והמופתע של האריס המיס אותו. לא, דיי, אל תחשוב על זה אפילו, לא עכשיו. אתה צריך להכיר אותו קודם. חוץ מזה, באת לעזור לו, לא להיעזר בו. דיי חשב לעצמו, בעוד איאן וג'ואי מביטים בהם, רואים כמה קרוע דיי נראה פתאום. ג'ואי הביט בהם ואז בריאן מצחקק, אחרי מנשק אותו מיד, כדי למנוע ממנו מלהביע את דעתו, דבר שתמיד עזר כדי להשתיק את ג'ואי, שהסמיק מיד.

אצל דיי המצב היה מורכב יותר, הוא ידע את הסיפור מאחורי המקום, מאחורי אהבתם האינסופית של דודיו זה לזה, הוא רצה לעשות את אותו דבר בשביל האריס, תוהה אם האריס רוצה בכך, האם האריס רוצה לראות שוב? האם האריס רוצה להכיר אותו יותר? שתי השאלות האלה ורבות אחרות, התרוצצו במוחו של דיי, כנראה שפת גופו רמזה על כך, כי האריס הידק את אחיזתו ביד החמימה של דיי  "תגיד, דיי, היית רוצה אולי... להישאר פה לקצת? אני רוצה להכיר אותך יותר..." הוא לחש לו, בעוד איאן וג'ואי התחבקו, כאנשים שהצליחו במשימתם.

תודה על ההמתנה, אוהבת♡

האהבה עיוורת|| (boy x boy)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora