למה את כן ואני לא?!

1K 69 42
                                    

״עמית! את משוגעת! הבלת אותי! חשבתי שמשהו קרה לך!״ אלכס רצה לעמית שישבה ולאט ולאט הרימה את ראשה. כשאלכס הגיעה היא התכוונה לחבק את עמית מדאגה אך ההיא דחפה אותה ואלכס נפלה על הרצפה. אדם שראה זאת התכוון לתפוס את אלכס שלא תיפול כי הוא יכל להספיק אך נולן תפס אותו ומנע מזה לקרות.
״זה עניין של בנות, אסור לנו להתערב״ נולן אמר והשניים צפו מהצד על המתרחש.

״עמית? הכל טוב?״ אלכס שאלה את חברת בזמן שההיא קמה מהספסל. אלכס לא הבינה למה היא דחפה אותה. כנראה בגלל האלכוהול עמית חשבה שזה מישהו זר מתקרב אלייה.
״הפנים שלך זה הדבר האחרון שאני רוצה לראות כרגע״ עמית אמרה והסתכלה על אכלס במבט מאוד עצבני.
׳מה זה המבט הזה? בחיים לא ראיתי אותה ככה׳ אלכס חשבה לעצמה מופתעת.
״מה? עמית אני לא מבינה אותך, למה את כאן? עם בקבוק אלכוהול? אמא שלך מאוד דאגה, למה לא באת לבית אתמול?״ אלכס קמה לאט לאט מהרצפה והסתכלה על עמית במבט מאוד מודאג אך גם לא מבין.
״למה לא הלכתי?! אני אגיד לך למה! כי באתי למודעון עם חברה הכי טובה שלי, כדי להשיג את המספר של מישהו שמוצא חן בעיניי, אבל מה מסתבר? שהיא מתנשקת איתו מאחורי הגב שלי״ עמית צעקה ואלכס הופעתה כי לא ציפתה שהיא ראתה את הנשיקה שלה ושל אדם אתמול, ועוד יותר היא לא ציפתה שבגלל זה היא ככה.
״ר-רגע עמית, לא היה כלום, אני לא—-״ אלכס התכוונה להגיד אך עמית קטעה אותה ״אל תשקרי! הוא גם היה אצלך בבית! את מכירה אותו נכון? עוד לפני הפגישתי איתו, בגלל זה לא הסתכלה עליו באותו היום במסעדה!״ עצית צעקה עם דמעות בעיניים. כנראה שבגלל האלכוהול היא נזכרה שראתה את אדם בביתה למרות שהוא כפה עלייה לשכוח.
״עמית בבקשה תרגעי, זה לא מה שאת חושבת, את שיכורה בואי נלך לבית ונדבר על זה מחר״ אמרה אלכס אך עמית לא הגיבה.

״ע-עד לפני כמה ימים היית כזאת שקטה ולא הסתכלת אפילו על בנים, ועד שאני מצאתי מישהו באמת נחמד את לוקחת לי אותו!״ עמית צעקה שוב.
״אדם... הם רבות עלייך?״ נולן שאל אך אדם לא הגיב הוא הביט בגב של אלכס וחיכה לתגובה שלה.
״כל כך הרבה דברים נפלו עליי אני מבטיחה לספר לך אבל לא עכשיו״ אלכס לא ידעה מה להגיד, היא לא רוצה לריב עם עמית.

״למה אנחנו כבר לא מדברות? מה את מבלה איתו זמן? כן ראיתי שהוא היה בבית שלך, כנראה גם עכשיו הוא היה אצלך״ עמית לא הפסיקה לבכות אך אלכס לא ענתה, היה לה מבט מושפל.
״איך בחורה כמוך, בודדה, בלי חברים, מוזרה, חסרת ביטחון, מסכנה מצליחה לנשק אותו? אה?! את כלום לעומתי! אני יותר יפה, חכמה, יש לי חברים! מכירים אותי! ולמה אני לא?!״ עמית התחילה להתנשף בכבדות. אלכס הרימה את ראשה כי מאוד הופתעה, היא לא ציפתה מילים כאלה מעליבות מהחברה הכי טובה שלה.
״אולי כי אני לא נואשת לחבר כמוך״ אלכס השיבה ברצינות ועמית סטרה לפנייה. אלכס אמרה זאת כדי להחזיר לה על המילים הפוגעניות.

Demon's wife || הושלםWhere stories live. Discover now