Na een lange dag werken ga je slapen want je bent er moe en valt direct inslaap maar je word wakker van een geluid in je kamer.
Je kijkt rond in jou kamer maar je ziet niks je kijkt op je wekker hoelaat het is en je ziet dat het 02:30. Je staat op uit je bed om water te gaan drinken todat iemand je pols vastpakt.
Y/N: laat me gaan!
....: Nee jij gaat met mij mee!
En hij pakt je middel en sleurt je mee naar buiten.
Y/N: LAAT ME NU GAAN!!
Je ziet een gezicht maar je herkent hem niet.
Y/N: Wie ben jij?!?!
....: Gaat je niks aan daar kom je straks wel achter.
Y/N: Nogmaals laat me gaan!
....: Nee waarom zou ik?
Y/N: Omdat ik je niet ken?!
....: Ja dus daar kan ik toch niet mee zitten?
Y/N: Maar ik wel!
....: Sst! Je maakt de mensen nog wakker.
Je ziet nu dat hij een masker op heeft en je haalt de masker van zijn gezicht.
Y/N: JIMIN!?!
Jimin: Ooh shit uhm hi Y/N!
Y/N: Jimin wat wil je van me om dit tijdstip?!
Jimin: Y/N wees even stil we kunnen het uitleggen.
Y/N : WE?!
Jimin: Ssst! Nogmaals we leggen het je zo uit oke.
Y/N: Oke Jimin.
Ondertussen waren jullie aangekomen in het kasteel waar de jongens wonen.
Y/N: Jimin?
Jimin: Ja Y/N?
Y/N: Waar zijn we?
Jimin: We zijn bij jou nieuwe huis.
Y/N: M-Mijn nieuwe huis? Hoe bedoel je Jimin?
Jimin: Net zoals ik zeg je nieuwe huis je bent daar niet veilig Y/N.
Y/N: Hoezo ben ik daar niet veilig Jimin?
Wat zou er straks gebeuren? lees het in het volgende deel.
BINABASA MO ANG
BTS Vampire FF
FanfictionNa een lange dag werken ga je slapen want je bent er moe en valt direct inslaap maar je word wakker van een geluid in je kamer. Wat zou er aan de hand zijn?
