להבות קרות + פרסום סיפור ראשון

51 4 4
                                    

אז, מי שלא יודע, אני הייתי כותבת פה בעבר אבל פרשתי (אוקיי האמת שיצאתי בטעות ושכחתי את הסיסמה אז פשוט וויתרתי XD), והיום אני חוזרת וגאה להגיד שמחר יעלה הסיפור העלילתי הראשון פה! אעאעאעאעאאעאעאע.

אגנס היא התינוקת שלי, אני מרגישה שאני יכולה להסתכל אליה ולהגיד "I am so proud" ואני מרגישה כמו אמא עכשיו.
מי האבא-

אז הסיפור הוא בסגנון פנטזיה של ימי הביניים, אך עם זאת קצת יותר מתקדם בזכות קסמים ודברים בסגנון. אני חושבת שזה סיפור ראשון שבו יש לי קראש על הדמות הראשית ולא מושא האהבה. אגנס, התתחתני איתי?

זחהי הכריכה:

כמובן שאני צריכה לעבוד על זה, פשוט אני ידעתי שארגיש רע אם אפרסם סיפור ללא כריכה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

כמובן שאני צריכה לעבוד על זה, פשוט אני ידעתי שארגיש רע אם אפרסם סיפור ללא כריכה.

הסיפור יפורסם מחר, מוזמנים להציץ בתקציר:

"מאז יום היוולדתה נועדה הנסיכה אגנס לנסיך אולריק, שלמרות הפרש הגילאים הגדול ביניהם, הסתדרו נהדר ואף ציפו ליום חתונתם. כמובן, הגורם העיקרי לחתונה היה השלום בין הממלכות, שבזכות הילד שיהיה להם הממלכות יוכלו לחיות בשלווה אחת עם השנייה. אבל בני המלוכה הצעירים לא ראו בעצמם ככלים, הם ראו בעצמם כשולטים הבאים של האיחוד המרגש.

יום הולדתה השמונה-עשרה של אגנס מתקרב. מצפה לכך בקוצר רוח, הנסיכה מחליטה לבקר בממלכתה ובעיר הבירה ביחד עם עוזרתה האישית, לילית'. וכשאגנס מגיעה לבר מקומי, היא מוצאת את עצמה במרכז קטטה, כשהיא עוזרת לאדם מוזר. לורד אדגר, אדריכל מממלכה נידחת.

אך הנישואים אינן הבעיה היחידה שאגנס מתמודדת איתה, כשמסתבר כי איחוד הממלכות טומן בתוכו הרבה יותר ממה שיכלו לדמיין. והנסיכה עצמה הינו הכלי החשוב ביותר. "

World Of CoversWhere stories live. Discover now