11

2.2K 153 12
                                    

ג׳ימין לא עשה כלום חוץ מלבכות כל פעם דיברתי איתו על אתמול או אמרתי שאני אוהב אותו. הוא אמר "מימיני אוהב אותך" תוך כדי שהוא בוכה ואני התחלתי להרגיש רע קצת..
חיבקתי אותו חזק ודאגתי שיהיה לו נוח "דיי בייבי אני מתחנן אליך בבקשה תפסיק לבכות. אני אף פעם לא התחננתי למישהו קיטן זה אומר שזה ממש חשוב לי"

"אבל מימיני עצוב על מה שהוא אמר לך ומימיני באמת לא התכוון, מימיני ממש מעריך את כל מה שמאסטר עושה בשבילו. מימיני רע כי הוא אמר דברים רעים למאסטר" הוא בכה לי בחזה.
התחילו לרדת לי דמעות לא יכלתי להחזיק את זה יותר, ממש כואב לראות אותו ככה... נגבתי את הדמעות שלי מהר והחזקתי את ג׳ימין חזק. הרגעתי את עצמי ונאנחתי, הרמתי לג׳ימין את הראש ונישקתי אותו. ג׳ימין נרגע לתוך הנשיקה והוא הפסיק לבכות, חייכתי אליו חיוך מרגיע ובהיתי לתוך העיניים שלו. ג׳ימין חייך אלי בחזרה וחיבק אותי מהצוואר.
הרגשתי את הזנב של ג׳ימין על המותניים שלי וציחקקתי לעצמי.

"אתה מנסה לדגדג את מאסטר קיטן?" שאלתי

"אולייייי" לג׳ימין היה חיוך גדול ציחקקתי וזרמתי איתו כדי שהוא ירגיש טוב.

"אתה כל כך חמודדדדדד אני אוהב אותך" חיבקתי אותו חזק והצמדתי אותו אלי.
ג׳ימין ציחקק וחיבק אותי בחזרה "מה אני יעשה בלעדיך הא? מה?" התחלתי לנשק אותו בכל הגוף.

"מאסטר אתה מצחיק את מימיני" ג׳ימין צחק בזמן שאני מנשק לו את כל הגוף באהבה.
אחרי כמה זמן נרגעתי והלכנו ביחד לישון, התעוררתי בבוקר כשג׳ימין שכב מעלי והעיניים שלו היו פקוחות.

"בוקר טוב קיטן שלי" לחשתי לו בקול עייף, ג׳ימין הסתכל עלי וחייך חיוך גדול.

"בוקר טוב מאסטר יון יון התגעגעתי אליך בלילה אז- אז- כשמימיני התעורר הוא נשכב עלייך ו- ו- מימיני שם את היד של מאסטר יון יון על הגב שלו כדי- כדי- ש- ש-ש-ש-" הוא היה נראה מתוסכל מהניסיון שלו לדבר..

"הכל בסדר לאט לאט מאסטר לא ממהר לשום מקום קח את הזמן שלך בייבי שלי" ליטפתי לו את הלחי. הוא דחף את הראש שלו ובחזה שלי ונאנח, חיבקתי אותו בעדינות ונתתי לו נשיקה קטנה על הראש.

"אתה רוצה להמשיך לספר למאסטר מה עשית?" שאלתי אחרי כמה דקות.

"כן." הוא לחש והרים את הראש שלו "אז מימיני שם את היד של מאסטר על הגב שלו כדי שמימיני ירגיש כאילו מאסטר מחבק אותו. ואז- מימיני לקח את היד השני של מאסטר ו- ו- שם את הזנב שלו בתוך היד של מאסטר כדי שמימיני יחזור לישון אבל זה לא עבד... אז מימיני  נשאר ער עד שמאסטר קם." הוא אמר והסתכל לי בעיניים, חייכתי אליו ונתתי לו נשיקה קטנה על המצח.

"פעם הבאה שזה קורה לך קיטן שלי תעיר אותי טוב? אני אעזור לך" אמרתי, הוא הינהן וחיבק אותי מהר הוא הניח את הראש שלו על החזה שלי בחזרה.
חיבקתי אותו בחזרה ונאנחתי "אתה רוצה להתארגן  ולאכול ארוחת בוקר עד שטאהטאה וקוקי יגיעו שוב ואז תוכל לשחק עם קוקי כמה שאתה רוצה?"

school for special creatures 2. yoonmin Where stories live. Discover now