TASK 1

8 1 0
                                    

ARAHAN :

Anda dikehendaki menukar petikan dialog yang diberi kepada sudut pandang 1,2,3 dan campuran.

Hoi, keluarkan aku dari sini!"

Sudut Pandang 1 : nota dari TunIndah

"Hoi, keluarkan aku dari sini!" Aku menjerit lantang kepada Dilan. Tahu yang segala usaha aku sia-sia, aku terus berjalan duduk di atas katil usang yang disediakan. Cis, katil busuk sudah berapa tahun tak masuk dobi? Jijik!

Sudut Pandang 2 : nota dari NilKuhaku

"Hoi, keluarkan aku dari sini!" Kamu menjerit lantang kepada Dilan. Pintu kayu itu kamu ketuk sekuat hati sehingga tangan kamu berasa sakit. Ah! Kamu merengus. Kamu separuh tak percaya dengan apa yang sedang terjadi, kamu tak pernah sangka yang dialah punca segala kekacauan dalam hidup kamu.

Sudut Pandang 3 : nota dari HAMBALLAH07

Rambut Milea ditarik kasar. Satu senyuman sinis terukir sebelum Dilan menghumban Milea masuk ke dalam salah sebuah bilik usang di bahagian bawah tanah istana. Pintu kayu jati itu cepat-cepat ditutup dan dikunci sebelum Milea sempat menerjah keluar.  "Hoi, keluarkan aku dari sini!" Jeritan Milea kuat kedengaran.

Sudut Pandang Campuran : nota dari TunIndah

Tubuh Milea dihumban masuk ke dalam bilik tahanan. Pintu kayu jati itu cepat-cepat Dilan kunci sebelum Milea sempat menerjah keluar. Satu senyuman sinis terukir bila jeritan Milea kedengaran.

•••

"Hoi, lepaskan aku dari sini!" Aku menjerit lantang. Tak guna punya lelaki kacak! Boleh dia kurung tuan puteri dalam bilik tahanan? Kurang ajar! Nasib baik terlebih sikit pada bahagian kacak. Aku merengus.



【NOTA 】 Terima kasih ahli-ahli G2C dan mami sebab buat nota yang senang untuk difaham ❤

【DONE 】mami! Maaf kalau panjang, rasanya lebih faham kalau panjang haha.

TunIndah
DiamondG2C

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

G2C VOL 2 ; 2019 Where stories live. Discover now