19 yaşındayım ve bir tane bille başarım yok hiç bir şey yapamıyorum hersey elimde kalıyor çok yoruldum gerçekten çok yoruldum biraz beni de sevin lütfen ama artık geç kaldınız çünkü bugün intihar edicem bir gün bu yazıyı okurlarsa kendilerini suçlu hissetsinler diye yazıyorum oğlunuza verdihiginiz değerin bir gramini verseydiniz keşke keşke bir kez başımı oksasaydiniz sürekli eziklemeseydiniz böyle olmicak ti babamcim seni çok seviyorum bana her zaman güvendin teşekkür ederim hakkını helal et 💕 abla sende sakın üzülme ikizler birbirini hisseder beni hep hisset seni seviyorum hoşçakalin beni affedin ama ben annemi ve abimi teyzlerimi bana değer vermeyen kimseyi affetmicem siz bunu okuduğunuzda ben büyük ihtimalle burda olmicam sevdiğim adama söyleyin ağlamasın o benim gözümden akan bir damla için dünyayı yakar ama ona sahip çıkın evlenme teklifi etmek için hazırlanıyormus duydum özür dilerim sevgilim 10 yılım özür dilerim lütfen başkasını sev ve mutlu ol sen herseye laiksin
ELVEDA
YOU ARE READING
ELVEDA
Non-FictionHiç bir bokta başarılı değilim benden hiç bir bok olmaz ne güzelim ne okulum iyi ise giremiyorum insanlarla ikili diologum yok ozguvenim yok boş beleş bir insanın resmen
