פרק 1

150 6 3
                                    


נ.מ. ארן
השם שלי הוא ארן יגאר. אני חייתי עם שני ההורים שלי ואחותי המאומצת מיקאסה במחוז שינגאנשינה שבחלק הדרומי בחומת מריה.
באותו היום , היום בו הכול השתנה היום בו איבדתי את משפחתי , את החיים שלי ואת כול מה שהכרתי ואהבתי. ביום ההוא בו הטיטאנים פרצו לשינגאנשינה הכול השתנה והמרדף שלי אחרי החופש התחיל.
אז...
איך הכול התחיל אתם בטח חושבים?
הכול התחיל לפני כמה שנים. בשנת 845 אם להיות מדויקים. הכול היה נראה רגיל ונורמלי, מיקאסה ואני יצאנו להביא עצים להסקה (לאח ) אך אני נרדמתי באמצע כשאני שוכב על הדשא קרוב לשער הפנימי של שינגאנשינה שמחבר אותה עם שאר חומת מריה. בחלום שחלמתי באותו הזמן ראיתי קטעים וחזיונות כמו מסרט אימה, את אימי נאכלת על ידיי טיטאן , את העיר נהרסת והמון דם בכול מקום ולבסוף אישה בעלת שיער קצר שהיתה דומה במקצת למיקאסה. אך למזלי התעוררתי מהסיוט ההוא ומיקאסה ישבה מעליי מנסה להעיר אותי " א איך ארך לך ה השיער כול כך מהר?' שאלתי מבולבל ונגעתי בשערה "ארן אין לנו זמן חשטויות קדימה קום" היא אמרה ועזרה לי לקום בזמן שהרימה את העצים להסקה שאספנו. כשנעמדתי והעברתי את ידי על פניי הרגשתי דמעות זולגות על לחיי "למה אתה בוכה?" שאלה מיקאסה בקול רך שלא היה אופייני לה.
ניגבתי במהירות את הדמעות "על מה את מדברת?! אני לא בוכה" אמרתי מנסה להכחיש אבל עליה זה כמובן לא עבד.
"כן בטח עכשיו בוא כבר" התחלנו ללכת בחזרה לביתנו, "אל תספרי לאף אחד שבכיתי" לפתע חייל ממשמר החומות שהיה מוכר לי ולמיקאסה טוב מאוד שמע את שיחתינו החליט להתערב "למה בכית ארן? שוב עיצבנת את מיקאסה?"הוא שאל וציחקק צחוק שיכור "אני לא בכיתי! ולמה אתה שותה בתפקיד מה יקרה אם הטיטאנים יחדרו לחומות?! אי אפשר להילחם כשאתם שיכורים!" אמרתי בכעס רב, הטיטאנים באמת יכולים להרוג אותנו בכול רגע "יש לו חתיכת פה לבן של דוקטור יגאר ילד אם התושבים יראו חיילים נלחמים הם יכנסו לפאניקה עדיף שיחשבו שאני חיים על חשבון הממשלה ולא שיכנסו לפאניקה" אמר מצחקק אחד מהחיילים שישב שם עם הנס החייל שמיקאסה ואני הכרנו.
"אתם תראו כשאני אגדל אני אצטרף לחיל הסיור ויהרוג כול טיטאן שקיים ולא יהיה צורך בעצלנים כמוכם יותר!" חשבתי שזה קל באותו הזמן אבל אוי כמה אני טעיתי מהנקודה הזו שם דבר כבר לא נשאר אותו הדבר הכול השתנה ואף פעם לא יחזור לקדמותו , זו ההתחלה של מתקפת הנגד של האנושות במלחמה נגד הטיאטנים.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
רוצים המשך?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 06, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

מתקפת הטיטאניםKde žijí příběhy. Začni objevovat