bitti keşlerin devri ağla kudur pis herif bana bulaşma terslerim bırak o işleri dissim size değil alışkanlığınıza bitmek bilmediniz ama nasıl olsa harcadım hepinizi pislik yuvasında yaşıyorsun ağlama öğren adımı derler bana thunder düştüm piyasaniza yıldırım gibi işim olmaz çetelerle korkmuyorum niye 40 kişi gezeyim tek tabanca tek yürek
Bitmez bizde cesaret adalet dürüstlük ilkelerim benim merhametliyimdir ama hak edene sen git bokunu ye
Bağır çağır haydi kimse duyamaz yeah
Bağır bağır çağır haydi kimse duyamaz yeah
2.
Niyetimi belli ettim sanırsam savaşa geldim savaşçıyım ben Yılman bak hep ileri inlerine sizdım girdim içlerine haberi olmadı asalak herifin ayyaşın teki bağırır çağırır durmadan acıdan değil korkudan kimisi dostunu satar yediremez trip atar yetemedik iş güç melankoliye şimdi hep çakal dolu mekan temizlik gerek en babasından bıktım usandım artık yemin ederim ki Allah'tan sabır diliyorum hepsine ettiği lafları yutturmaya geliyorum yolum uzun ve yokuşlu engelleri aşariz korkma thunder burda
Bağır çağır haydi durma
Bağır çağır haydi durma kimse duyamaz yeah
O yıkılmaz dediğiniz kuleleri yıktım geldim zapt ettim hepsini çevrildi etrafın teslim ol kan akmasın sizin aptal solcu zihnlerinize siçyım müzik bu siyaset olmaz haklısın dereler taştı çağları aştım Fatih gibi Meteye bulaşma arkasında gök gürültülü örtbas kumpas yaptınız hep piçliğe çalıştın bak eden bulan dünyası açılış bu daha bitmedi yeni başlıyor
Dissimi ye yapamam melankoli ağlamam sizin gibi bir salakta manzaralara bakıp ağlar diğeri ne sandın cevabım onlara hep var elbet bet bet bahis nereye kadar bana yeter sağlam kafiyeler ve bir güzel Büşram:)
