concert.

1K 106 41
                                    

אוקיי אני חושבת שזה הדבר הכי קשה שתרגמתי בחיים שלי. אני כלכך מצטערת שזה לקח כלכך הרבה זמן אני מבטיחה שמעכשיו אני אעלה ברגע שמגיעים למטרה.

מטרה: הצבעות 65 תגובות 40. בהצלחה.

נ.מ = נקודת מבט

עכשיו, שירים כתבתי את השורה באנגלית ואחריה את התרגום שלה אוקיי? אני מקווה שלא תתבלבלו. פשוט אני ממש לא אוהבת לתרגם שירים. התרגום לעברית מאוד חופשי.

שכותבים בוואטפאד עברית מעורבבת באנגלית כל הפרק מסתבך. אז כתבתי בעברית איך שזה נשמע כאילו ושמתי כוכבית ליד אז אלו הכוונות:

היומן, כלומר בן אדם.-Humen

תקשיבו לשיר הזה עם הקריאה.

My list - The Killers

-

2/21/14

[day 50]

נ.מ מייקל

"אנחנו שם כבר?" אני התבכיינתי, רוקע את רגלי על לוח הרצפה בקוצר רוח. אני יכולתי להרגיש את העצבים של לוק עם התלונות שלי קורנים ממנו.

"כמעט, מייקל. תהיה סבלני." הוא מלמל, שומר את עיניו על הכביש. אנחנו היינו בדרכים לכמעט שעה ו45 דקות עכשיו, התנועה הייתה נוראה.

אני נאנחתי לעצמי והסתכלתי אל מחוץ לחלון. טכנית זאת הייתה אשמתי שאנחנו אולי מאחרים להופעה בהתחשב שלקח לי עוד 20 דקות לסדר את השיער שלי היום.

אני יכולתי לראות את לוק מפינת עיני נושך את שפתו ונוקש ברגלו בקוצר רוח כשהוא יצא מהכביש המהיר. לאחר כמה דקות, אנחנו נכנסנו לתוך מתחם האירוע.

זה לא היה ארינה ענק להפתעתי, אבל פשוט בית קפה פשוט. אני הסתכלתי לעבר לוק כשהוא נכנס לחניה. "זה המקום שההופעה בו?" אני שאלתי, בשאלתיות.

לוק נחר וכיבה את המנוע. "לא. אני פשוט רציתי אוכל." הוא צחקק, פותח את דלת המכונית וחישק החוצה. אני נאנחתי בקולניות ויצאתי מהמכונית, עוקב אחריו.

Before // Muke // HebrewNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ