Sevgili Mathilda,
Havanın kararsız olduğu günlerden birini yaşıyoruz, kırların otları hâlâ kuru ama artık akşamları yaz sıcağı yok.
Aslına bakarsan, bundan hoşnutum.
Yaz aylarında hep bir başıboşluk duygusuna kapılıyorum. Hava sıcak oluyor, işe yoğunlaşmakta güç çekiyordum. Ben yoğunlaşmadıkça Bayan Elsa üzerime daha çok düşüyordu.
İnsanın kendisiyle başbaşa kalması için uzun bir sessizlik ve karanlık saatler gerekir. İşe, üşürüm korkusuyla benim dışımda gelen kimse olmadığı için, bu hava işime gelmişti. Bayan Elsa ve Bayan Angela'da işe uğramadığından dolayı boş vakitlerimde kapı önüne çıkıp ülkemizin değerlerine bakabiliyordum.
Evet, şu anlık bulunduğum yerin çöplükten farkı kalmasa da bunun değişeceğinden eminim.
Çünkü Grandson bana her şeyi düzelteceğini söyledi. Ve ona inandım.
Sana inandığım gibi.
