Een nieuw verhaal...
Veel plezier met lezen.
Ik ben geen schrijfster, maar heb er wel plezier in.
Groetjes
JE LEEST
LIFE
RomanceNikki is een meisje die het niet heel makkelijk heeft thuis. Kay is een jongen bij haar uit de klas.
