bab 1

11 4 0
                                        

"Beb kenapa dia lambat ni" tanya fazura. "Ish kau ni macam tak tau kawan kita mesti pilih baju ala ala puteri ataupun baca buku berejam jam sampai lupa kita kat sini"bebel natasya.

"Korang tunggu "ujar shasya melambai lambai tangannya."Hah panjang umur "kata fazura menghembus lega."korang sorrylah saya cari buku satu bilik tak jumpa"ujar shasya sedih."nasib baik kita orang tak tinggalkan"ujar natasya geram.

"Korang jadi ke buat study group"tanya shasya."apa hal tanya kita orang dia yang ajak tanya pulak"marah natasya."okey kita study kat library nak tak"cadang shasya

"No no no apa kata kita study dekat cafe nak "cadang fazura."yang tu aku setuju"ujar natasya ."tapi cafe mana"tanya natasya pula."hah aku tahu apa kata pergi kafe big bang"ujar natasya."macam pernah dengar lah nama big bang tu ,tapi kat mana eh?"tanya fazura.

"Ala kumpulan k-pop tu la yang famers tu"ujar natasya ."kalau bab bab k-pop tanya je natasya ni peminat no 1 kpop" Perli shasya.

Big bang cafe

"Beb dengar tak pasal exam tahun ni diorang kata susah gilerr"kata natasya."tak apa kita kan nak study"selit Shasya.

Tiba tiba seorang pelayan datang ke arah meja mereka."girls drink"kata pelayan itu."I want mocha coffee drink kata natasya."and I want cupuccino coffee"celah fazura pula."miss"kata pelayan tu."oh i"m sorry.I want green tea i and have cream"kata shasya.

Pelayan itu terus masuk ke dalam ruang what ever entah tak tau hampa nak habak kat korang."weh weh weh korang hemsem jugak pelayan tu badan sado tapi kerja kat sini memang herk"ujar natasya buat memek mukanya yang kelakar tu."koi shasya dari tadi tak cakap langsung focus pada buku tu je asal"marah fazura.

Sebenarnya... tidak sempat shasya.menghabiskan ayatnya.Arkh arkh marry with me.no let's be my boy friend."ish asal kat luar tu jom tengok"kata fazura .tak sempat mereka mahu melangkah.ding dong...
..
..........
.....
...
...
.
.



Hello pembaca pembaca ini adalah buku keenam saya.hope korang suka and enjoy.jangan lupa tekan bintang bawah tu tau kalau salah silap eja tu biasalah.klau ada yang tak suka saya terima dengan hati yang terbuka jangan lupa komen tau.....

Miss.ulat buku & Mr. playboy Cerita yang buat anda obses. Terokai sekarang