1.

93 7 1
                                        

'Laat het leven op je afkomen'

Voor sommigen gaat het leven eenmaal niet zo goed, toevallig hoor ik ook bij die sommigen. Soms heb ik een reden om mij depressief te voelen maar soms ook niet. Ik praat daar praktisch met niemand over, enkel met 1 persoon, het helpt soms wel als ik er over kan praten maar meestal hou ik het voor mezelf. Mijn beste vriendin Lilly weet daar niets van, met als reden dat ze zelf al genoeg problemen heeft. Met Wannes kan ik daar gemakkelijk over praten maar ik praat er enkel over als hij er zelf om vraagt.

Het maakt niemand uit wat een ander denkt of voelt, ze denken enkel aan zichzelf, doe ik dat zelf ook? Iedereen doet dat wel maar je moet zoveel mensen helpen als je maar kan. Lilly vecht nu ook tegen zelfmoordneigingen maar ik probeer haar zoveel mogelijk te helpen en ze voelt haar gelukkig. Ik was er kapot van toen ze me zei dat ze van plan was om naar de brug te gaan.


it hurts againStories to obsess over. Discover now