Crafting Covers

1.2K 84 11
                                    

شوف حررتك انا مش هتكلم كتير..

انا واحدة علي اد حالي حابه مهنة عمايل الكوفر فقولت اما جرَّب، جت سكة يبقي خير و بركة مجتش خير و بركة بردو مش مشكل.

انا شاركت في كتب بتعمل كوفرز علي اكونتات ناس تانيه زي كتاب و "Unknown Soldiers Design" (تقدروا تروحوا تشوفوه) و مؤخراً زي ما انتو شايفين هنا، قررت اشتغل لـوحـ-

*صوت صرصور الحقل*

قبل ما تناموا مني دي جميع الشروط اللي ممكن التعارف عليها:-

١. صعب اعمل في اليوم اكتر من طلب و في ايام الامتحانات الموضوع هيزنق اكتر لكن النقطة في " الصبر يا بني آدمين، الصبرر حلوو."

٢. بشتغل مع كتاب كوفرز تاني و بالتالي هيبقي فيه ضغط من الجهتين لكن تأكد اني مادام رديت عليك يبقي الكوفر محطوط في الحسبان.

٣. ادخل برايفت اكتبلي تفاصيل كتابك زي:- العنوان و الابطال و نبذة "مختصرة" عنه و لو عندك فكرة معينة عن الشكل اللي تحبه؛
كل ده مباشرة كدة من غير مقدمات عشان ابقي عارفه اذا كان الكوفر هيستهلك مني اد ايه بحيث اعرف انظم بينه و بين الكوفرز التانيه و لو رديت يبقي غالباً شغالة عليه.

(ولو مردتش، محدش يقلق! كل الموضوع اني بقبل الطلبات واحد واحد عشان ميدخلوش في بعضهم).

٤. انا فعلاً محترمة جداً رغبتك في الكوفر المثالي لقصتك فبالتالي تبقي مندمج اوي في تفاصيل كتير تحبيها في الكوفر بس ساعات التفاصيل دي ممكن تكون تعجيزية شوية او مبقدرش اعملها بالضبط او اعملها بس الكوفر ميطلعش حلو بردو فمتزيدوش اوي في التفاصيل و ان شاء الله يعجبكم.

٥. لو حد حب اي تعديل في الكوفر، ميتكسفش و يقول عادي كلنا بنعمل بلاوي 😂 بس ياريت ميكونش عدي علي الموضوع فترة عشان يكون لسة عندي.

٧. مبعملش للشواذ ولا لـ ١٨+.

٨.

=  Peace out 🙌🏻✨

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

= Peace out 🙌🏻✨

Crafting Covers || CLOSED.Where stories live. Discover now