"Dah la berhenti, BERHENTIIIII !!!!!" jerit hani sambil teresak .
Tetapi lelaki itu masih membelasahi perempuan itu sambil mengeluarkan kata kata kesat.
Dalam hati hani berkata " Ya Allah kenapa besar sangat dugaan hidup aku ni , kau tu lelaki kau tu bapa aku , kau pemimpin keluarga ini , kau suami kepada mama , Ya Allah ayah kenapa ayah buat kitorang macam ni." Besar betul dugaan ini ujian kau ya allah aku tidak tahan.
Lelaki itu masih membelasah perempuan itu . Dimana dapat dikatakan ibu bapa hani yang sedang bergaduh.
Hani terkedu dan ketakutan. Minda seorang budak yang baru berumur 11 tahun dan masih mentah dalam mempertahankan diri.
"Ayah dah la stopppp..... jangan buat mama macam tu, ayah tak sayang mama ke ? "Menangis hani teresak-esak .
Kata kata hani hanya bagaikan sepintas angin yang lalu begitu saja . Situasi tegang yang susah dikatakan. Pergaduhan yang berlaku sekarang adalah merupakan kehidupan dia.
Hani menghalang bapanya membelasah mama , tapi apakah daya yang hani ada , hani ditolak ketepi dengan mudah saja. Disebabkan tolakkan itu kepala hani luka dan mempunyai parut pada pada badanya.
Luka atau cedera banyak manapun . Ade ke ayah dia kesah . Serupa dajjal dah keluar masa tu dingin tak kawal .
Anak cedera sana sini dia sambung je belasah si mak.
"Tak sekarang kau ni pompuan , apa sial sangat aku setakat minta kau beli rokok je kan , asal kau tak beli ? Banyak sangat la alasan kau ni ." kata-kata kesat yang dikeluarkan oleh bapa hani.
"Sekarang ni kau memang dah taguna dah dalam hidup aku. KAU DENGAN HANI BOLEH PERGI BERAMBUS AJE DARI SINI APA KAU INGAT AKU TAK BOLE KE HIDUP KALAU KORANG TAKDE !!! SIAL LA BOLE PERGI MAMPOSSSS DUIT AKU HABIS NAK SARA KORANG AJE . AKU NI SAMPAI TAK CUKOP DUIT NAK MAIN JUDI !!! Kata bapa hani.
"Kau dengan hani boleh dah berambus dari sini . Jangan hidup dah dengan aku . PAHAM!!!. Engkau HANIS MICHELL BINTI ABDULLAH AKU CERAIKANKAN KAU TALAK SATU. Sekarang kau bole angkut dah diri pack barang bole keluar dari sini.
"Ayah , ayah tak pikir ke ayah ni melebih sangat. Don't you even love me? Why dad why, since i was born you are my hero. But kenapa ayah dah jadi macam ni. Macam mana dengan mama? Penyakit mama tu macam mana ayahh:) kenapa jadi macam ni" menangis lagi aku sebab terkedu dengan situasi ini.
"Why girl, envy you . If you love me as a dad so stay with me . Ayah boleh guna kau hanis jadi pelacur . At least duit tu aku dapatkan . Untung aku dapat anak cantik , lawa macam ni. Hanis sayang ayah kan hanis kan ? "
"Wtf , tak sangka dapat bapak macam ni memang sial la lepas ni hidup aku :) taguna kau laki."
Kata yang dilepaskan tidak sangka hani pandai mencarut .
"Kau laki , senang je cakap nak jadikan anak aku pelacur . Who the hack are you bij. Sekarang ni aku yang mengandungkan dia senang senang kau nak musnahkan hidup budak ni . Cukup la dengan kehidupan macam ni dah musnah . Kau jangan nak musnahkan hidup budak ni.
"Enough, stop it !!. This suck life, do you even thing that i want to live like this ? Kau laki sebab kau terjebak dengan benda haram , family ni terus ada masalah dengan duit . Eah ni nasib daddy aku tak tahu je la . Kau ingat kau layak jadi laki aku macam ni."
"Dah hani packup your thing , kita kena berambus dari sini".
-----------------------
Now 2018
Hani sudahpun berusia 17 tahun.
Masa berlalu dengan pantas .
Pejam celik , pejam celik . Mama pun sekarang dah jayakan bisness sendiri dah.
"Mama , hani nak tido dah goodnight . Mama like always i love u so much."
"Okey honey , i love u more"
Hani sebelum masuk tido mesti mengambil masa dan termenung ke atas syiling.
Atas katil guling guling kit . Memang hobi ni main guling guling atas katil.
Nanti tiba tiba hani terberhenti sekejap memikirkan sesuatu. Sering dikatakan pada dirinya
"Cuba la kalau masa tu tak jadi macam tu , tak adalah aku macam sekarang. Bukan best mana pun ada banyak boyfriend. Laki sekarang memang ramai perangai macam syaiton selain yang sesetengah tu je la . Macam asyraf tu "
Asyraf selalu support aku time aku jatuh .
Tibe tibe jatuh air mata hani.
*bunyi notification wassap masuk*
Chat dari asyraf
Dah la tido syg oi
Jangan dok sibuk chat bf je
Aku ni pon ade juga jangan lupa
Haaa tngk tu tngk bagi bluetick je
-me-
Haa yela tkyah la bebel
Bluetick je pon
Hala bf setakat bf nak buat apa heran sgt kau kenal aku kan asy. And kau sendiri tahu kenapa aku jdi mcm ni.
Asyraf
yela aku tahu , dah takyah ingat now sleep
Tido nis jangan nangis dah sebelum tido
Kau dah besarkan.
=seen=
-----------------------------
😂 first of all memng tkde pengalaman dalam buat cita ni so . Korang cakap la mcm mana cita ni ? Komen and vote okey. ❤
YOU ARE READING
[HIATUS SPM ] PLAYGIRL SIDE
Teen FictionPLAYGIRL ? AKU PLAYGIRL ? " Tapi kau tak pernah tahu niat aku macam mana ? , so jangan nak main tuduh aje " - hani " Ye , kau memang playgirl sedar sikit eah , semua orang punya kau nak kebas !! " - mira Adakah hani sebenarnya PLAYGIRL seperti o...
![[HIATUS SPM ] PLAYGIRL SIDE](https://img.wattpad.com/cover/125158369-64-k973277.jpg)